Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Taisto erinevad firmad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Via, kas said ka uue bussi lõpuks?
Võru liinil oli täna jah uus valge Temsa, nr 952BFJ
Kas Võru liinile on nüüd Tallinn-Võru suunal lennujaama peatus ka sisse pandud? Sossimäel ta must mööda sõitis ja hiljem nr 2 bussiga lennujaama jõudes teda seal üllatuslikult seismas nägin.
(25.09.2011 22:07)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Kas Võru liinile on nüüd Tallinn-Võru suunal lennujaama peatus ka sisse pandud?

Võimalus on nr'ilt 1882 see peatus ettetellida.
Selge, positiivne uudis
(24.09.2011 22:18)moosic Kirjutas: [ -> ]Via, kas said ka uue bussi lõpuks?

Moosic, laiskvorst, keera üks lehekülg tagasi!

Üks mobiilne pilt Võru meeste pillist:

[Pilt: 0197b.jpg]

Esiotsaga on mingi mure olnud kunagi arvatavasti.... Temsa kirjad puuduvad ja must osa kahtlase mattvärviga võõbatud....
Via,no keerasin lehe tagasi. Aga ega ma pole ju siuke numbrihull,ei mina mäleta mis su bussi number on. Aga ju Sa ikka uue said ega muidu Sa siin ei räägiks seda Big Grin Ning küllap ma Su kusagilt Tallinnast või Tartust või isegi Valgast kätte saan ja siis arutan seda asja ! Smile
Lisaks nendele läheb vist liin nr 359 Märjamaa-Tallinn sulgemisele al 31.10.2011
(27.10.2011 10:38)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Lisaks nendele läheb vist liin nr 359 Märjamaa-Tallinn sulgemisele al 31.10.2011

Pigem mitte. Nädalises ilmus selline uudis:
http://www.nadaline.ee/index.php3?teema=...&ID=513593
Täna kl 10:30 väljunud Tartu-Pärnu liinil võis kogeda parajat situatsioonikoomikat, aga ka eksistentsiaalsemaid probleeme. Tartus sõitis liinile selline isend (http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pos=-2232), mis pole just kiita ega väga laita - seega Taisto keskmine tase. Kuni Viljandini kulges sõit enam-vähem normaalselt, kui mitte arvestada sõidu pealt avanenud tagumisi uksi. Tõeline jama juhtus Viljandis. Jõudnud üle raudtee, andis bussi mootoris miski otsad. Sohver üritas oma liikurmasinat mõnel korral käivitada, ent elulooma sest enam ei saanudki. Vältides rahvaga suhtlemist, nuias juht baasist abi. Pikad telefonikõned ja umbes 20 minutit andsid viimaks resultaadi - appi saabus järgmine laev (http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pos=-31). Ehkki reservbuss oli ilmselt remondieelik (mootorilt Belarus ja tagasillalt Ikarus, aldis lippama 70-80 km/h), tüüriti siiski võidukalt Pärnusse. Pärast pooletunnist hilinemist polnud liiast tõdeda: "Per aspera ad astra".

Olgu, tegijal juhtub. Ometi juhtub Taistol teistest rohkem.
Töötasin isiklikult 932APOga 5 aastat järjest. Ütlen et Translinerite seltskonnast üks parimatest. Kere remonditud kapitaalselt 2006a, mootoril (MB V8) nii hästi ei läinud, originaal väsis ära ja hakkas tohutult õli tarbima, ei hakatud remondiks raha kulutama ja pandi mootor mahakantud 812APH pealt.
Ainuke buss millel 4 tulutus luuki (õhukanalid puuduvad), toonklaasid (pakett).
Originaal jäigad istmed vahetatud allakäivate vastu. Tegemist väga soe bussiga.
See oli väike intro Blush
Muidu need Neoplanid oma aja ausalt ära teeninud ja enamik neist on reservis.
Põhibussidena sõidavad veel:
Tallinn: 041APV, 463ARJ, 523ART, 965APO, 221ASA
Viljandi: 089MDA, 854APH, 988APK
Tartu: 549ART (See sama buss kus kakeldi paar päeva tagasi)
Põlva: 882APH
Huvitav informatsioon. Siis on see 932APO viimasel ajal totaalselt käest lastud, kuna praeguse seisuga on sel aknad udused ja istmedki vabalt alla vajumas. Lisaks oli buss ka külm. Et selle mootor pärineb vanalt 812APH-lt, muutub arusaadavaks ka kone väsimus - kui mõne aasta eest kalli kadunukesega sõita sai, tundus jõuallikas kohe otsi andvat.

Eks aeg ja halastamatu kasutamine teevad oma töö.
Tavaliselt reservbussidega nii juhtubki. Sõidetakse omad päevad ära ja lükatakse seina äärde kust ta võtab järgmine.
Vaid aastaga korralik 986APK sõideti selliseks saaniks et vaesekest ootab mahakandmine.
Peremeheta tehnika kaua ei ela kahjuks.
Ühte endist Taisto Neoplan Skylinerit nähtud Tallinnas Pihkva oblasti numbritega. Lisaks Taisto kirjadele oli sel taha kirjutet "заказной", ja küljel olid ka mingid peenikesed venekeelsed kirjad, mida pimedas sõidu pealt ei õnnestunud välja lugeda.
Fotobusis asi ka olemas, kuigi ilma pildita. Nägi välja nagu (taas ümbernummerdatud) ex 919ASU.
(07.11.2011 14:16)viaccess Kirjutas: [ -> ]Põhibussidena sõidavad veel:
Tallinn: 041APV, 463ARJ, 523ART, 965APO, 221ASA
Viljandi: 089MDA, 854APH, 988APK
Tartu: 549ART (See sama buss kus kakeldi paar päeva tagasi)
Põlva: 882APH

Põlvas on ka 458ARD veel alles. Täna oli liinil.
458ARD on Põlva meeste vana relv, neile kinnitatud siiski 882APH.
458ARD teenib reservbussina.

932APO juba pikemat aega Viljandis teenib reservbussina. Täna tuli vastu Nr. 2 liiniga Tallinn - Viljandi.
viaccess, kae oma privaatsõnumeid.
Paluks andmeid bussi nr 289AJK kohta.Ma sain Neoplani kodulehelt selle bussi pildi
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Tagasiside URL