Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: V. Alve Reisid OÜ
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
V. Alve Reisid OÜ on 1997. aastal asutatud bussiettevõte, mis tegutseb Põlvas. Hetkel teenindatakse kaugkiirbussiliini nr 53 Põlva-Tallinn-Põlva kord päevas ning maakonnaliini nr 77 Põlva-Koidula-Põlva kaks korda päevas. Varem tegutseti rohkem ka Põlva maakonnaliinidel ning Põlva-Tartu-Põlva liinil.

Siinkohal ka küsimus, et mis bussiga teenindatakse tavaliselt 77. liini?
(29.11.2008 00:17)Ihanus53 Kirjutas: [ -> ]Siinkohal ka küsimus, et mis bussiga teenindatakse tavaliselt 77. liini?

Enamjaolt uue Iveco Daily'ga 342TGS, kuid ükspäev oli ka Scania Jonckheere sel liinil. Eks siis olenevalt päevast ja olust need kaks, pakun.
Nii palju, kui mina olen 77. liini väljumisi jälginud, on peaaegu kogu aeg olnud liinil 143AOC, 82. aasta Volvo B10M DAB. TÜV peaks tollel veel kehtima...
Põhibuss sel liinil on siiski Iveco. Vähemalt juhataja enda sõnul. Reedeti olla rohkem reisijaid ja suurem buss. Samas vahel juhtuvat ka, et nädala sees on Iveco ja rahvas ei mahu äraSmile
Minu andmete järgi on V.Alve'l oma paranduskohas (vms.) palju vanu busse ,nt Ikarus 250.95,Volvo B58 Van Hool Jumbo, üks kahekordne buss (ei mäleta mis marki ,kaua aega tagasi sai käidud seal) mis ei ole minuteada kunagi liinil käinud ,probleemid vms. asjad koguaeg.Ikarus oli töökorras ,kui ma seal käisin.Lapsepõlvest tuleb meelde üks seik ,kus sai selle Ikarusiga Põlvast Mooste sõidetud.

Edit:Seesama Ikarus seisabki seal mis mul avatari pildipeal on ,TÄPSELT see sama ,sellest ongi pilti tehtud oma hiilgeaegadel.
(09.07.2009 15:36)MrJL Kirjutas: [ -> ]Minu andmete järgi on V.Alve'l oma paranduskohas (vms.) palju vanu busse ,nt Ikarus 250.95,Volvo B58 Van Hool Jumbo, üks kahekordne buss (ei mäleta mis marki ,kaua aega tagasi sai käidud seal) mis ei ole minuteada kunagi liinil käinud ,probleemid vms. asjad koguaeg.
Van Hool Jumbo minu teada taastamiseks ei lähe. Kahekordne buss on 1986. aasta Van Hool T820 Amarant numbriga 491ASK, mis on tõeline eksoot. Meenub mulle kasutaja "mustninja" pilt, kuidas see Amarant Tallinna liini sõitis.
Ma ei ütlenudki seda ,et Van Hool taastamiseks läheb ,vaid seda et see vedeleb seal .Minu meelest kui mina seal viimati käisin oli enam-vähem lahti lõhutud masin.Muidu kas saaks näha seda pilti Amarantist ?Kuna Amarant viimati üldse liini sõitis ja kuna see Tallinna liini pilt on tehtud ?
(29.11.2008 20:51)Georg Kirjutas: [ -> ]Nii palju, kui mina olen 77. liini väljumisi jälginud, on peaaegu kogu aeg olnud liinil 143AOC, 82. aasta Volvo B10M DAB. TÜV peaks tollel veel kehtima...

Sellel pidi sumbutiga probleeme olema.

Edelareisija

Alve Ikarusel on ühelt küljelt plekid maha kistud. Pole liikunud oma kolm aastat kohe kindlasti.
Pilt 2003a. Tallinnas http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/2192088
(09.07.2009 18:57)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Alve Ikarusel on ühelt küljelt plekid maha kistud. Pole liikunud oma kolm aastat kohe kindlasti.
Pilt 2003a. Tallinnas http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/2192088
Võibolla rohkem isegi.Ei tea milleks üldse ta lahti lõhuti?Mootoriga või millegi muuga probleeme või siis TÜV puudumine?Tal on seal veel igasugu busse ,vanu Wiimasid jne.Muidu keegi veel käinud seal?
(09.07.2009 20:23)MrJL Kirjutas: [ -> ]Võibolla rohkem isegi.Ei tea milleks üldse ta lahti lõhuti?Mootoriga või millegi muuga probleeme või siis TÜV puudumine?Tal on seal veel igasugu busse ,vanu Wiimasid jne.Muidu keegi veel käinud seal?
Ikarusele plaanis härra Alve teha korraliku kapitaalremondi, mille hulka kuulus ka plekkide vahetus. Nii palju, kui ma temaga rääkinud olen, on asi jäänud aja puuduse taha.
Isiklikult ei mäleta, et Alvel oleks mingi Wiima olnud, eelmise aasta aprillis sai seal käidud, siis seisis hoovi ees endine Põlva Reisijatevedude Setra S140, millel oli juba tehnika pealt maha võetud, siis kolm Van Hooli, VBK, doonor Ikarus ja 675ARU, midi-Neoplan, Mersu väikebuss ning parasjagu rehvivahetusel olnud MB O408. VBK on plaanis Alvel ümber ehitada.

Edelareisija

Ikaruse kummitab eluaegne probleem - rooste. Tõenäoliselt selleks kisti ka plekid maha ning lisaks ka kõik ratta tiivakoopa plekid,need veel eriti roostealtid kohad.
Viimane liinisõit oli 2005a.
Doonoriks olnud Ikarus-256 lammutati minuteada juba maha.

Edit: Georg jõudis ette.
(09.07.2009 20:51)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Ikaruse kummitab eluaegne probleem - rooste. Tõenäoliselt selleks kisti ka plekid maha ning lisaks ka kõik ratta tiivakoopa plekid,need veel eriti roostealtid kohad.
Viimane liinisõit oli 2005a.
Doonoriks olnud Ikarus-256 lammutati minuteada juba maha.

Edit: Georg jõudis ette.
OT! Miks siis eelkõneleja asjast õppust ei võta oma busside suhtes.
(09.07.2009 20:48)Georg Kirjutas: [ -> ]
(09.07.2009 20:23)MrJL Kirjutas: [ -> ]Võibolla rohkem isegi.Ei tea milleks üldse ta lahti lõhuti?Mootoriga või millegi muuga probleeme või siis TÜV puudumine?Tal on seal veel igasugu busse ,vanu Wiimasid jne.Muidu keegi veel käinud seal?
Ikarusele plaanis härra Alve teha korraliku kapitaalremondi, mille hulka kuulus ka plekkide vahetus. Nii palju, kui ma temaga rääkinud olen, on asi jäänud aja puuduse taha.
Isiklikult ei mäleta, et Alvel oleks mingi Wiima olnud, eelmise aasta aprillis sai seal käidud, siis seisis hoovi ees endine Põlva Reisijatevedude Setra S140, millel oli juba tehnika pealt maha võetud, siis kolm Van Hooli, VBK, doonor Ikarus ja 675ARU, midi-Neoplan, Mersu väikebuss ning parasjagu rehvivahetusel olnud MB O408. VBK on plaanis Alvel ümber ehitada.
Roosat ja valget värvi oli ,ilmselt ära viidud.

Edit:Ühe lühema Alve Van Hooli mootorheli meenutas kangesti chopperit ,ei ole seda kaua näinud ,kas ka seal?

Edelareisija

Kas selline seis Alve Ikarusega on ikka muutumatu? Juba mitu aastat vaid üks ja seesama jutt...
Nagu ma ennist küsisin ,küsin uuesti :Ühe lühema Alve Van Hooli mootorheli meenutas kangesti chopperit ,ei ole seda kaua näinud ,kas ka seal?
(09.07.2009 21:01)MrJL Kirjutas: [ -> ]Roosat ja valget värvi oli ,ilmselt ära viidud.

Edit:Ühe lühema Alve Van Hooli mootorheli meenutas kangesti chopperit ,ei ole seda kaua näinud ,kas ka seal?
Roosa-valged (Põlva Reisijateveo värviskeem) olid 143AOC (Volvo B10M-60 DAB) ja Setra S140.
(09.07.2009 22:04)Georg Kirjutas: [ -> ]
(09.07.2009 21:01)MrJL Kirjutas: [ -> ]Roosat ja valget värvi oli ,ilmselt ära viidud.

Edit:Ühe lühema Alve Van Hooli mootorheli meenutas kangesti chopperit ,ei ole seda kaua näinud ,kas ka seal?
Roosa-valged (Põlva Reisijateveo värviskeem) olid 143AOC (Volvo B10M-60 DAB) ja Setra S140.
Vb sai siis midagi valesti nähtud seal.
(09.07.2009 15:53)Georg Kirjutas: [ -> ]
(09.07.2009 15:36)MrJL Kirjutas: [ -> ]Minu andmete järgi on V.Alve'l oma paranduskohas (vms.) palju vanu busse ,nt Ikarus 250.95,Volvo B58 Van Hool Jumbo, üks kahekordne buss (ei mäleta mis marki ,kaua aega tagasi sai käidud seal) mis ei ole minuteada kunagi liinil käinud ,probleemid vms. asjad koguaeg.
Van Hool Jumbo minu teada taastamiseks ei lähe. Kahekordne buss on 1986. aasta Van Hool T820 Amarant numbriga 491ASK, mis on tõeline eksoot. Meenub mulle kasutaja "mustninja" pilt, kuidas see Amarant Tallinna liini sõitis.
491ASKga pidi kah väidetavalt lõpp olema, liinil seda enam ei näe.
Samuti on teada dokumentide järgi (sõidukikaart) kuskil ka ühe KAvZi olemasolu.
OÜ V.Alve Reiside hetkeseis peaks praegu olema ikka selline nagu viimased aastad olnud on. Sai ka möödutud teatud teadagi kohast Põlvas ning olid seal nii Ikarus 256 kui Setra S140ES kere alles, samuti liikumatu VanHool 490ASK. Viimane sõitis omal ajal ikka kõvasti, ka vaid Tartu-Põlva liini, ainulaadse VanHooli keretüübiga buss jäi seisma mingil välisreisil tekkinud (tehno)probleemide tõttu. MAN VanHool T809 701MBK peaks olema sõidukorras ja kui ei seisa ühes kohas siis seisab see teises kohas. KAVZ, mis kunagi ka Tartu-Põlva liini sõitnud, on ka olemas ja ootab paremaid aegu. Koidula liini sai aga sõitmas nähtud MB Vario 771ARM, uue Iveco kõrval vast siis reservmasinana. Pidevalt peaks sõidukorras olema siis 6 masinat.
Asi selline ,et mu isa töötas aastatel 2005-2006 (vist) Alve juures ning kuna mu isa vana mehaanik ,siis palus Alve tal selle KAVZ-i ära parandada (et panna see maanteemuuseumisse rahvast viima) ,aga mu isa ei nõustunud sellega.(Ei tea miks.)

Edit:KAVZ vedeleb Mäe tänaval olevas Alve liinibusside hoidlas (bussijuhid toovad bussi pärast liini bussi sinna).Mingi maja kõrval hoitakse neid ,KAVZ peaks seal tagapool vedelema ,Alve ise elab seal kõrval asuvas kortermajas.
(09.07.2009 21:04)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Kas selline seis Alve Ikarusega on ikka muutumatu? Juba mitu aastat vaid üks ja seesama jutt...
Paistab küll jah ,parandada ei saa seda sellepärast et väidetavalt on "ajapuudus"..Kõva masin oli omal ajal...
(09.07.2009 20:48)Georg Kirjutas: [ -> ]
(09.07.2009 20:23)MrJL Kirjutas: [ -> ]Võibolla rohkem isegi.Ei tea milleks üldse ta lahti lõhuti?Mootoriga või millegi muuga probleeme või siis TÜV puudumine?Tal on seal veel igasugu busse ,vanu Wiimasid jne.Muidu keegi veel käinud seal?
Ikarusele plaanis härra Alve teha korraliku kapitaalremondi, mille hulka kuulus ka plekkide vahetus. Nii palju, kui ma temaga rääkinud olen, on asi jäänud aja puuduse taha.
Isiklikult ei mäleta, et Alvel oleks mingi Wiima olnud, eelmise aasta aprillis sai seal käidud, siis seisis hoovi ees endine Põlva Reisijatevedude Setra S140, millel oli juba tehnika pealt maha võetud, siis kolm Van Hooli, VBK, doonor Ikarus ja 675ARU, midi-Neoplan, Mersu väikebuss ning parasjagu rehvivahetusel olnud MB O408. VBK on plaanis Alvel ümber ehitada.
Räägid ikka sellest kohast mis seal vana turuplatsi juures on?Või sellest kohast mis Mäe tänaval on?Mina rääkisin turuplatsi juures asuvast kohast.
(09.07.2009 20:51)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Ikaruse kummitab eluaegne probleem - rooste. Tõenäoliselt selleks kisti ka plekid maha ning lisaks ka kõik ratta tiivakoopa plekid,need veel eriti roostealtid kohad.
Viimane liinisõit oli 2005a.
Doonoriks olnud Ikarus-256 lammutati minuteada juba maha.

Edit: Georg jõudis ette.
Ikarus 256 ka liinil käis kunagi?Muidu oleks mingit pilti ka Alve 256-st saada?
Lehti: 1 2 3 4 5
Tagasiside URL