Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uued trollid ja mahakandmised
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
(05.07.2009 21:11)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ede ja tagaklaasid olid neil wanematel ühes tükis.Suunatuled esinurgas,kabiin poolkinnine,ukseklaasid olid täispikkuses .See esialgu kõik ,mis meenub.Praeguseks too 221 weidi ümber ehitatud.
Ja muidugi redel.
milleks seda 221-e säilitada? üht olulisemat visuaalselt detaili- originaalset poolkinnist kabiini tal enam pole, ega millegi erilisega ta silma ei paista.
kui midagi 14tr-idest säilitada siis võiks see olla 261 või 272 ehk siis tegelik või ametlik škoda tehase 10000. väljalase.
ja pikemas perspektiivis ei mängi need 3-4a vanusevahed mingit rolli.
ning vaevalt trollipark mingist eelpool väljakäidud retroisendist huvitatud oleks. tallinna elamurajoonidevaheline trolliliiklus ei tõmba kedagi seda lõbu- või isegi praktiliseks sõiduks rentima, et renoveerimine end ära tasuks.
Kui isegi 309 ei suudetud säilitada kui aniuke säärane ilma peal siis ei saa vist Skodade säilitamisest juttugi olla. Väikese irooniana seda ka veel et muuseumieksponaadina nõuab see troll kulutusi ja raha väljakäimist aga Kuusakoski pakub selle trolli eest isegi natuke raha ja kuna rasked ajad on igast sendist abi.
221 täna Vabaduse väljaku peatuses igatahes mitte ei sõitnud vaid seisis.
221 on absoluutselt läbi ussitanud ja alles on ta 1983.a. omadest ainukesena ilmselt vaid selle pärast, et on trollipargi otsustajatest kellegi lemmiknumber Smile
Kui tulevikus midagi Škodadest säilitada, siis mõni nendest, mis viimastena korraliku kereremondi saanud ja mis ka seismapanekul lähema paari aastaga kohe kokku ei kuku ja uut remonti ei vaja!
Pakun välja mõned numbrid, millel kered suht heas seisus peaks olema: 260,263,265,275,292,293,295,302,306.
Ja kui kellelegi just see vanemate trollide taga olev redel nii oluline tundub, siis tehke trollipargile ettepanek 221-st esialgu vaid see jupp säilitada, millegis muus ju need trollid praegu ei erine!
Säilitamise koha pealt ei oma 221 enam erilist väärtust tõesti. Kui keegi muidugi redelile küüned taha saaks, siis oleks pull küll Big Grin
Aga üldiselt oleks ehk asjalikum seda hoidmise juttu olnud rääkida siis kui sõitsid veel väikeste kabiinidega 234 ja 237 ning "kõrvadega" 241 ja 245. Pikemas perspektiivis meeldiks mulle kui alles jääks ikkagi 261. See on muidugi patuasi, et meil 9tr-i ei ole. Ja see, et keegi ei taha trolli lõbusõiduks tellida on vale jutt. Ma ei tea kuidas praegu, aga mõni aasta tagasi oli selliseid sõite küll.
Rääkides redelitest - 228 redel peaks ju ka veel alles olema, või ma eksin? Big Grin
(06.07.2009 23:40)Heini Kirjutas: [ -> ]Rääkides redelitest - 228 redel peaks ju ka veel alles olema, või ma eksin? Big Grin
Kes endale redelit mälestuseks soovib, saaks selle ju veel ka 245,247 või 249 vrakkidelt kätte, 221 ja 228-st rääkimata Exclamation

Trollino

Kus kohast mõned on omale neid liini silte saanud? Ma tahaks ka ühte..
Mina sain enda omad 1999 a. ühelt tuttavalt trollipargis töötavalt valvurilt.
Sellist juhust oled kohanud ?

Trollino

Jah sellist asja olen tihtipeale näinud.

Aga varastama ma mingil juhul EI hakka.

Sellist tegevust ma isegi mitte ei võta mõttesse kah!
Ma tean üht garaaži kus seisab Moskvitš ja kus on seinte peal mitmeid silte Big Grin
Ükspäev oli jälle sõpruse puiestee ja tammsaare tee ristmik trollisilte täis,autod sõitsid nii et pleki kolin taga
450 1
(10.07.2009 10:18)Oxygen Kirjutas: [ -> ]450 1
Mis kella paiku see seal oli? Kell 12:00 seda enam sellel liinil ei olnud ning ka depoos ma seda ei näinud. Kas see äkki õhtul ka sõidab?
Nähtud hommikul Hipodroomi peatusest sõitmas Mustamäe poole 10.45 ajal.Kuna roolis olles ma pildi tegemist ei harrasta jäi asi katki.
Sain selgeks, kust on tulnud juhid trollidele 444-448:

444 - 424, 424, 328
445 - 434
446 - 334, 334, 334
447 - 407, 407
448 - 327, 327
424 - 287, 287
334 peale läksid 259 juhid (259 ilma juhtideta minu teada) ja 334 nüüd 5. liinil enamasti
434 läks 1. liinile
Aga kas 287, 327 ja 328 on ilma juhtideta?
221 juhid 258 peal sõitmas

(302 peale läksid 299 juhid)
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Tagasiside URL