Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uued trollid ja mahakandmised
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
(01.07.2009 22:23)Liisu Kirjutas: [ -> ]Siis tehakse ma arvan nii et peale 399-t tuleb 500 ja peale 499-t tuleb 600 Wink
Aga miks mitte vastupidi? Või miks mitte alustada lühikeste nr-tega uuesi 1-st ja lõõtsadega uuesti 400-st? Kes keelab kasutatud numbreid uuesti kasutamast?

Trollino

Nojah siis.
Miks üldse lõõtsade seeria hakkas pihta numbrist 400 mitte ei läinud kõike ühte jutti edasi

Trollino

(01.07.2009 22:40)raulito Kirjutas: [ -> ]Miks üldse lõõtsade seeria hakkas pihta numbrist 400 mitte ei läinud kõike ühte jutti edasi

200 ja 300 kuulub lühikestele ja 400 lõõtsadel.Mina olen vähemalt nii arusaanud.Ma kardan et sain küsimusest valesti aru.
(01.07.2009 22:42)Liisu Kirjutas: [ -> ]
(01.07.2009 22:40)raulito Kirjutas: [ -> ]Miks üldse lõõtsade seeria hakkas pihta numbrist 400 mitte ei läinud kõike ühte jutti edasi

200 ja 300 kuulub lühikestele ja 400 lõõtsadel.Mina olen vähemalt nii arusaanud.
Mitte üks number pole laulatatud mitte ühegi trolliga, numbrite panekul on oluline vaid see, et korraga poleks kasutusel kaks ühe ja sama parginumbriga trolli Wink
Et lõõtsadega alustati nummerdamist 400-st, on ütleme et mugavuse küsimus....et numbrile pealevaadates saab kohe aru, mis trolliga tegemist!
Ma arvan, et kui trollide arv nii palju suureneb, et kolm- ja nelisada seeria täis saavad, on aeg seal maal, et eest poolt on juba vanad trollid numbrid vabastanud ning need saab uuesti kasutusele võtta.
221 1. liinil

Trollino

(04.07.2009 20:23)Oxygen Kirjutas: [ -> ]221 1. liinil

Millal see siis maha kantakse? Vahepeal oli juba tunne et see ei sõida enam kunagi.
Ma ei tea kuidas teiste arwamus aga mulle meeldib aeg ajalt näha toda 221 liikumas.Tänagi Laulupeolt (tänud hea seltskonna eest Oxile ja Hannesele) tulles oli päris lahe seda wanemat trolli näha.

Edelareisija

Tundub,et osa rahvast nagu ootab aega,millal 221 lõpuks maha kantakse. Las sõidab,see on niigi viimaseid esimeste väljalasete Skoda 14TR trollide seast allesjäänu!

Trollino

(04.07.2009 22:28)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Tundub,et osa rahvast nagu ootab aega,millal 221 lõpuks maha kantakse. Las sõidab,see on niigi viimaseid esimeste väljalasete Skoda 14TR trollide seast allesjäänu!

Ma lihtsalt tuntsin huvi selle vastu.Ma ei soovi et see maha läheks.
(04.07.2009 22:28)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Tundub,et osa rahvast nagu ootab aega,millal 221 lõpuks maha kantakse. Las sõidab,see on niigi viimaseid esimeste väljalasete Skoda 14TR trollide seast allesjäänu!
Mitte kuidagi ei taha uskuda ,et trollihuwiline Liisu soowib 221 mahakandmist.Ju nagu alati tegu teinetoise mittemõistmisega.
Kas keegi on üldse kuskil maininud, et 221 pidavat maha minema? See et Heini teeb viktoriini mis troll läheb maha ei tähenda veel mitte midagi.
Kes on see ebanormaalne inimene, kes hoiab trolli 221 sõidus... ulme.

Edelareisija

(05.07.2009 16:22)Heini Kirjutas: [ -> ]Kes on see ebanormaalne inimene, kes hoiab trolli 221 sõidus... ulme.

Ebanormaalne pole siin keegi,las sõidab,221 on retro rohkem kui näiteks Skodade kõige viimane 308! Mis takistab vanemat masinat käigus hoida kui ta on tehniliselt korras? 221 peaks olema trollipargile sama kui 036TAK Ikarus-260 Tallinna Autobussikoondisele!
(05.07.2009 18:24)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]
(05.07.2009 16:22)Heini Kirjutas: [ -> ]Kes on see ebanormaalne inimene, kes hoiab trolli 221 sõidus... ulme.

221 peaks olema trollipargile sama kui 036TAK Ikarus-260 Tallinna Autobussikoondisele!
Peaks olema aga wäheusutav,et toda tõesti hoidma hakatakse.Pigem tegu lihtsalt juhusega ,et too 221 weel sõidus on.Muidugi teeks ka mulle headmeelt kui 221 saaks samasugune ajalooline isend nagu TAK 1036.
Tuletades meelde automoto aegu, siis seal käis täpselt samasugune parima lootmine trolli nr 213 kohta. Hetkel tehakse selle masina küljeplekkidest Kiasid ja Toyotaid kaugel idas.

Pigem on säilitamise või lõikamise otsustamine juhtkonna kätes ning pole inimest, kes ütleks, et teeme ära retrotrolli. Kaunases on vähemalt välimuse poolest olemas retrotroll, sisemus sarnaneb rohkem ratastel diskoteegile(fotod laenasin Oxygenilt): http://oxygen.pri.ee/displayimage.php?pos=-2706 . Vilniuses samamoodi olemas, seal isegi peaaegu originaalsisemus taastatud kujul alles: http://oxygen.pri.ee/displayimage.php?pos=-2752 . Mõlemad 9tr-id, seda Leedus, kuid Eestis pole ühtegi sõitvat 9tr-i alles (peale Vilnius 1383-e, pole vaid voolu selle kohapeal), eriti veel muuseumi. Võiks jätta vanema 14tr-i, kuid pole, kes teeks.
Ehk teeks siitpoolselt foorumlaste ühispöördumise Trollipargi juhtkonnale tolle 221 asjus.Iseasi kas meid kuulda wõetakse.
Mis on selle vanema põlvkonna Škoda trolli peamised erinevused uuemaga võrreldes?
Ühe antud foorumi lugupeetud kasutaja pildigaleriid vaadates jäi silma vanema põlvkonna tagaosas olev redel.
Ede ja tagaklaasid olid neil wanematel ühes tükis.Suunatuled esinurgas,kabiin poolkinnine,ukseklaasid olid täispikkuses .See esialgu kõik ,mis meenub.Praeguseks too 221 weidi ümber ehitatud.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Tagasiside URL