Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uued trollid ja mahakandmised
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Ega seda pole vist tõesti vaja et ta katsesõitudel kuskil suuremal ristmikul otsad annaks. Kui veel kasutusjuhend ka puudu siis seda enam.
(03.05.2009 12:21)Liisu Kirjutas: [ -> ]Mis mõttega see hüper troll siis üldse osteti kui ta tagasi aetakse?
See vidin, mis trollist hüpertrolli teeb, pandi peale tasuta.

(03.05.2009 13:38)raulito Kirjutas: [ -> ]Ega seda pole vist tõesti vaja et ta katsesõitudel kuskil suuremal ristmikul otsad annaks. Kui veel kasutusjuhend ka puudu siis seda enam.
No ma siiski arvan, et nende aastate jooksul, kui superkondensaator trollinduses kasutusel on olnud, on töökindluse osas kõva areng toimunud.

Trollino

Aga mina nüüd küll enam aru ei saa.Kas see troll jääb siia või ei jää?
Troll jääb siia. Kas kondekas jääb, ei tea.
Mida veel 444 juures on vaja teha? Tundub, et on valmis rahvast vedama sõitma.
(07.05.2009 12:59)Heini Kirjutas: [ -> ]Mida veel 444 juures on vaja teha? Tundub, et on valmis rahvast vedama sõitma.
Teoreetiliselt võivad alates tänasest 444 ja 445 trollipargi väravast välja sõita Smile
Kas neid tegelikult kohe ka liikluses näha võib, ei oska veel ütelda.
Nähtud depoos kruiisimas ilma kaigasteta ja 1. liini kirjadega. Kas sellest mingeid järeldusi võib teha, ei oska veel ütelda Smile
Nii fotograafid ja muud huvilised: 445-l siis täna esimene ametlik tööpäev Smile
Sõidab 3-liinil katkestatud järjekorraga, järgmised väljumised Mustamäelt liinile täna 15.11, 16.16, 17.23, 18.29 ja 19.33
444 liinile veel ei tule, sest temaga tehakse depoos katsesõite.
mida see katkestatud järjekord tähendab?
(13.05.2009 11:17)raulito Kirjutas: [ -> ]mida see katkestatud järjekord tähendab?

Et sõidab hommikusel ja õhtusel tipptunnil.
(13.05.2009 10:59)Volli Kirjutas: [ -> ]Nii fotograafid ja muud huvilised: 445-l siis täna esimene ametlik tööpäev Smile
Sõidab 3-liinil katkestatud järjekorraga, järgmised väljumised Mustamäelt liinile täna 15.11, 16.16, 17.23, 18.29 ja 19.33
444 liinile veel ei tule, sest temaga tehakse depoos katsesõite.
[Pilt: 24x2whw.jpg]
Hommikul 7.00 ajal oli 445 Sääse peatuses.
Täna on esimene tööpäev 444-l, seda 6-liinil ja täna varahommikust südaööni, nii et tema pildilepüüdmiseks peaks aega piisavalt olema Smile
Juhti wõiks paluda ,et Õismäe lõpppeatusest kuni seisuplatsini sarwedeta sõidaks.Mind ikka huwitab ,mis saab tollest kondekast.Kas ta jäetakse peale või mitte?Üks troll säänse jubinaga ju erilist kasu ei too.Ehk võimalus sääne asi kõigile Solaristele külge aretada?Siis annaks asjast kasu.Eeltoodu waid minupolne arwamus,mis ei pruugi ühtida tegelikuse ja foorumlaste waadetega.
(15.05.2009 21:35)PETSS Kirjutas: [ -> ]Juhti wõiks paluda ,et Õismäe lõpppeatusest kuni seisuplatsini sarwedeta sõidaks.Mind ikka huwitab ,mis saab tollest kondekast.Kas ta jäetakse peale või mitte?Üks troll säänse jubinaga ju erilist kasu ei too.Ehk võimalus sääne asi kõigile Solaristele külge aretada?Siis annaks asjast kasu.Eeltoodu waid minupolne arwamus,mis ei pruugi ühtida tegelikuse ja foorumlaste waadetega.
See superkondensaator on Tallinnas ainult pooleks aastaks katsetamiseks ja lahkub siis siit tehasesse tagasi. Ja mis kasu Tallinnal sellest ikka oleks, et ühel trollil selline riistapuu peal....
Siis tuleks nagu KAROSA 2. Toda ma kõnelengi ,et kõigile Solaristele wõiks need peale panna.Praeguse seisu juures wist suht ebatõenäoline.Pigem siis juba diiseltrollid.Sest kunagi pole ju ette teada kui pika wahemaa peab troll ilma vooluta läbima ja kas alati see kondekas 500 meetrit wasta peab.Eriti weel säänsel juhul kui wahepeal peab seisma jääma ja uuesti liikuma hakkama.
(15.05.2009 21:52)PETSS Kirjutas: [ -> ]Siis tuleks nagu KAROSA 2. Toda ma kõnelengi ,et kõigile Solaristele wõiks need peale panna.Praeguse seisu juures wist suht ebatõenäoline.Pigem siis juba diiseltrollid.Sest kunagi pole ju ette teada kui pika wahemaa peab troll ilma vooluta läbima ja kas alati see kondekas 500 meetrit wasta peab.Eriti weel säänsel juhul kui wahepeal peab seisma jääma ja uuesti liikuma hakkama.
Katsetustel saadi vist esialgu tulemuseks vaid 400 meetrit Sad
Ja kus seda kondensaatorit kasutada? Ainult juhul, kui mingi avarii otse trolliliini all ja trolliliiklus seetõttu toppamas! Aga kui liinid maas, siis on vooluta alati pikem õhuliini lõik, kui 400-500 meetrit, nii et mis see meile annaks, kui ka kõik Solarised kondensaatoritega oleks?
Pealegi HIND.....praeguses olukorras, kus pole enam raha isegi trammide-trollide tavapäraseks remontimiseks, kust peaks võetama siis need vähemalt kümned, kui mitte sajad miljonid kondensaatorite tarvis.....
Esimese päeva pilt 444-st katuse poolt vaadates, koos akude ja muu aparatuuriga: http://kilb.yhistransport.eu/index.php/r...info&id=15
446 sõidab 6. liinil.
(26.05.2009 14:26)Liisu Kirjutas: [ -> ]Mina nägin täna 309-at mingi ärandusmasina taga lohisemas.Ilmselt viidi vanarauaks.. Ja mingi sõim ja laim jätke oma teada.. nagu teil siin kombeks ikka on..
Ei jäta, sest valeinfot pole mõtet levitada...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Tagasiside URL