Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: GoBus Hiiumaa
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Alustaksin uut teemat sellega, et täna sõitis 875AOJ kraavi. Kohal olid MAZ kraana, K-700A, frontaallaadur, Belaruss jne. Kuna olin koos sõbraga sündmuskohal tulevad varsti ka pildid ja videod! Lausa jubedalt tossab buss nüüd ja mõlgid on ka siin-seal, kuid loodame, et varsti on ta taas liikvel.

Nagu lubatud - pildid videod tulevad kohe-varsti Smile
(24.11.2008 17:30)reymo1995 Kirjutas: [ -> ]Alustaksin uut teemat sellega, et täna sõitis 875AOJ kraavi. Kohal olid MAZ kraana, K-700A, frontaallaadur, Belaruss jne. Kuna olin koos sõbraga sündmuskohal tulevad varsti ka pildid ja videod! Lausa jobedalt tossab buss nüüd ja mõlgid on ka siin-seal, kuid loodame, et varsti on ta taas liikvel.

Nagu lubatud - pildid videod tulevad kohe-varsti Smile

Tegelikult sõitis ta kraavi juba eile, poole üheksa paiku õhtul. Käina päästekomando üritas teda kuni keskööni teele saada,aga tulutult.
GoBus Hiiumaa kohta veel nii palju, et täna oli 702. liinil kaks bussi: 310AOL ja 043TGN. Ma arvan, et kaks bussi oli seetõttu, et eile lõunast enam laevad ei sõitnud ning et rahvast ära vedada, pandi kaks bussi.
021MGS olla ka esmaspäeva hommikul teelt välja sõitnud. Häda pole vist midagi olnud, teisipäeval oli jälle sõidus ilusti-kenasti
Just lugesin seda. Panin juba paar kuud tagasi tähele, et saabunud sõiduarve peal (olen kuukaardi kasutaja) pole enam Ringtee 25 vaid Sadama 13. Siis nagu ei osanud midagi arvata...
Hiiumaale on saabunud uus (kolmas) väikebuss - Renault Master 399MKZ. Et tegemist siis endise Automen'iga?
Järjekordse väikebussi saabumine saarele tekitab jälle küsimuse, et on meil neid niipalju vaja? Saame aru, et kulusid vaja kokku hoida jne. Kuid siiski tuleb pidevalt ette olukordi, kus väiksed on puupüsti täis. Teemast oli hiljuti juttu ka kohalikus lehes, kus igapäevane bussikasutaja, KÜG õpilane kirjutas arvamusartikli: et väiksed bussid on sõitma pandud valedele liinidele jne.
Väikebusse on kõige mõistlikum panna pikkadele ning väikse kasutavusega liinidele. Sageli pannakse aga lühikestele ja suure kasutatavusega liinidele. GoBusil pannakse teistes regioonides ka sageli sellistele liinidele.
(24.01.2009 20:47)Ihanus53 Kirjutas: [ -> ]Väikebusse on kõige mõistlikum panna pikkadele ning väikse kasutavusega liinidele. Sageli pannakse aga lühikestele ja suure kasutatavusega liinidele. GoBusil pannakse teistes regioonides ka sageli sellistele liinidele.


Jajaa, täiesti õige. Meil siin on kõige probleemsem siis, kui väike buss (antud juhul siis 798MDX (ja nüüd ka 399MKZ), kuna 835MFL on tõesti veidi suurem ja avaram) sõidab sadamasse praami vastu ja inimesed tulevad suurte reisikottidega (on tuldud ka lapsevankriga) teadmisega, et liinil on suur buss. Aga võta näpust - on nii väike, et ei saa kottegi sisse tõsta, vankrist rääkimata.
Ma just mõtlesin, et kuidas sa paned pikale liinile väikese bussi? Sõidad kuskile kaugele, aga sa ei tea mitte kunagi mis sind seal ees ootab. Äkki on seal miski suurem seltskond või siis tõesti keegi suurte pakkidega. Lühemal liinil veel on variant, et õnnestub ehk isegi teine buss appi saata või siis läheb keegi võimalusel hoopis jala.
Eks nüüd paistab, mismoodi see busside liinisolek olema hakkab alates 1.02, kui osad sõiduplaanid muutuvad.
Njah, eks nende väikeste bussidega on alatihti igasuguseid muresid. Kui 798MDX Hiiumaale tuli ja mul sellega esimest korda Kärdlasse reisida õnnestus, siis 2 tüüpi arvasid, et see pole liinibuss ja hääletasid, samuti tuli kuskilt veel peale naine, kellel oli tarvis lapsevanker ära mahutada. Bussijuht mõtles tükk aega mida teha ja lõpuks asetati vanker juhi kõrval olevale istmele. Vahepeal levis jutt, et vanemad inimesed istuvad bussijaamas tuulevarjus ja kui väike buss tuleb, ei pane seda keegi tähele ja pärast helistatakse GoBusi, ja küsitakse ''kas buss ei tulegi?'' Eriti ebamugav on muidugi suvel soojade ilmadega, sest konditsioneerist tulev õhk ei kipu eriti liikuma. Pinkide vahed kitsad ja liikumine on ka raske. Paljudele muidugi ei meeldi ka see ukse ise avamine ja sulgemine.
Master on väga kitsas. Mõistlikum oleks olnud maakonnaliinile tuua miski pikem Sprinter, sellel istekohti kuskil viie jagu rohkem ning muidu ka avaram. Kütusekulu oleks peaaegu sama.
No Sprinter ja Master ei ole üldse võrreldavad bussid minu meelest. Üks on väikebuss aga teine on mingisugune krdi marsa Big Grin
Täiendaksin Reymo kirjutist veel sellega, et ka sellest vanainimeste loost oli ajalehes juttu. "Hiiumaa bussid on nagu kameeleonid, mis värvi muudavad." Oldi ju harjutud suurte ja valgete bussidega ja ühtäkki tuleb väike ja punane, mida võib-olla ka kaubikuks peeti (kes teab..).
Mina eelistaks ikka Sprintereid (ma ei saa aru, miks GoBus neid ei eelista siin ja rahva pahameeleks Masterid toob), sest pika inimesena on mul Masteris ikka probleem, küll lööd pea vastu lage (sissepääsu) ära, küll ei mahu korralikult istuma jnejnejne.
Iseteenindusest (uks lahti ja uks kinni) pole ka mõni kuulnud. Ikka leidub neid, kes ukse valla jätavad.
Ja lõpptulemus on see, et rahvas loobub bussisõidust. Ma tean nii paarigi inimest, kes enam sõita ei taha, sest kunagi ju ei tea, millal puupüsti täis Master ette veereb...
(25.01.2009 21:31)Oxygen Kirjutas: [ -> ]No Sprinter ja Master ei ole üldse võrreldavad bussid minu meelest. Üks on väikebuss aga teine on mingisugune krdi marsa Big Grin

masterit väikebussiks Big Grin see ei seisa koosigi
Reedeses lehes siis sellisel naljakamal kujul eelpool toodud probleemist Big Grin

[attachment=54]
Ma pole nii head ja sisukat kirjatükki ammusest ajast lugenud.
Lehti: 1 2 3 4 5
Tagasiside URL