Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trammide arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
(09.09.2012 23:20)Martin256 Kirjutas: [ -> ]Minu mälu järgi olid Helsinkis pigem probleemid keredega, mille raamid vastu ei pidanud ja olid pragusid täis. Eks elektrijamad muidugi ka aga see polnud suureeks teemaks. Võite SRS lehelt lugeda
Samas nagu võib lugeda, siis sai Helsingi lõpuks päris hea diili - kui enam kui neli trammi on korraga sellises seisus, et ei saa sõita, siis peab Bombardier Helsingi linnatranspordile trahvi maksma. Kui selliste trammide arv tõuseb üle kaheksa, siis on õigus Helsingi linnatranspordil need trammid Bombardierile tagastada, ja kogu raha tagasi saada mis nende eest alguses maksti(76 miljonit Eurot). Selle vältimiseks on nüüd Bombardieril Helsingisse oma töökoda püsti pandud.
Nii väidab vähemasti Wiki.
(10.09.2012 11:41)Volli Kirjutas: [ -> ]
(10.09.2012 11:34)PETSS Kirjutas: [ -> ]Aga kuidas Riia uutega?Wõi nad nii uued,et pole talwel sõitnudki.
Riia uutest Škoda-trammidest esimesed läksid liinile juba suvel 2010, seega sõitnud on need seal juba kaks talve, uuemad aga ühe talve. Ma pole küll vastavaid foorumeid eriti jälginud, aga mingitest suurtest probleemidest nendega ka pole justkui kuulnud.

Esimene talv naitas, et oli probleem lumi koristamisega. Jargmiseks hooajaks lahendati uhe spetsauto (kiivriga) ostuga ja spetsvaguni moderniseerimisega (uuendati ja pandi uued voimsad harjad). Samas tookoda nende jaoks on veel ehitamisel, kui juba valmis ei ole (tuleb 3 kanali 120 m igauks). Treipink ka puudus moni aeg, tanu millele uue vagunid kolistasid paris kovasti.
Ka ühel trammil on NS Kinga reklaam - 152.
(14.09.2012 09:04)Heini Kirjutas: [ -> ]Ka ühel trammil on NS Kinga reklaam - 152.

Kas Sul toesti midagi targemat teatada ei ole? Rahvas uurib ja kirjutab uutest trammidest, nende plussidest ja miinustest, Sina aga sogad reklaamist. Soovitus: lase siit jalga nagu Liisu ja tee oma foorum. Sorry!
(17.09.2012 16:17)Trollionu Kirjutas: [ -> ]
(14.09.2012 09:04)Heini Kirjutas: [ -> ]Ka ühel trammil on NS Kinga reklaam - 152.

Kas Sul toesti midagi targemat teatada ei ole? Rahvas uurib ja kirjutab uutest trammidest, nende plussidest ja miinustest, Sina aga sogad reklaamist. Soovitus: lase siit jalga nagu Liisu ja tee oma foorum. Sorry!
Mul on juba oma (trolli)foorum, Liisul seal ka kasutaja Tongue
No aga siis on ju paras aeg siit jalga lasta. Loenda mujal oma numbreid..
Ei mingit insenertehnilist väidet, kuid usun, et trammi 56 elupäevad on varsti loetud. Kes hoolikalt jälgib, näeb, et tag. sektsioon on kohati amamoodi kõver nagu tagamootoriga Ikarus buss.
(18.09.2012 23:13)Regardman Kirjutas: [ -> ]Ei mingit insenertehnilist väidet, kuid usun, et trammi 56 elupäevad on varsti loetud. Kes hoolikalt jälgib, näeb, et tag. sektsioon on kohati amamoodi kõver nagu tagamootoriga Ikarus buss.
Eks need kahekohaliste numbritega KT4-d ukskord ikka otsad annavad. Sotsialismi viljastavas pinnases tootetud. Vaatamata sellele on ju tublilt vastu pidanud! Renoveerisime sommide 50-ndate aastate tramme, kere 2-3mm terasplekist, nagu soomustransportöör. Uus sisukord, installatsioon, liivapritsiga vana konts maha, roostetorje, krunt ja uus värv peale. Soidavad nagu nahinal.Usun, et neid voib ka käesoleva sajandi lopus Helsingis kohata!
(18.09.2012 23:13)Regardman Kirjutas: [ -> ]Ei mingit insenertehnilist väidet, kuid usun, et trammi 56 elupäevad on varsti loetud. Kes hoolikalt jälgib, näeb, et tag. sektsioon on kohati amamoodi kõver nagu tagamootoriga Ikarus buss.
56 tgumine sektsioon on küll väliselt tavaline, kuid raam tal ongi teistsugune, kui teistel trammidel. See sai ju hirmsa obaduse 31.05.1995.a. Maleva peatuses, kui Koplist jooksupannud koosseis 303+302 teda rammis. Ning trammi taastades ei arvestanud ilmselt keegi sellega, et vagun veel paarkümmend aastat liinil peab sõitma!
Ma olen sellest jutumärkides naljast kuulnud.Kas sellest siin foorumis varem ka kirjutatud on? Hea meelega loeks kui keegi viite annaks.Kui aga ei siis huvitaks küll kuidas sai võimalikuks trammi omapead seiklemine? Ei mahu kuidagi pähe,et tramm Sepast ilma juhita jalga laseb ja sõidab suht pika maa maha enne kui Malevas teisele tagant paugu ära paneb ja lõpuks seisma jääb.
(19.09.2012 11:59)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Ma olen sellest jutumärkides naljast kuulnud.Kas sellest siin foorumis varem ka kirjutatud on? Hea meelega loeks kui keegi viite annaks.Kui aga ei siis huvitaks küll kuidas sai võimalikuks trammi omapead seiklemine? Ei mahu kuidagi pähe,et tramm Sepast ilma juhita jalga laseb ja sõidab suht pika maa maha enne kui Malevas teisele tagant paugu ära paneb ja lõpuks seisma jääb.

Pakuvad veel kellelegi detailid huvi? Olin sel ajal trammis "asjapulk", osalesin ametkondlikus juurdluses ja sain päris palju halle karvu pähe.Niisama ei viitsi ka ajalugu arvutisse toksida, elu niigi luhike, Kui on suurem "auditoorium" ehk seletan monel ohtutunnil tehnilise poole lahti. Minu telefon ju avalik, valmis personaalselt vastama, mis juhtus.
Pro Kapital Grupp on alustanud 4. trammiliini rekonstrueerimisprojekti lisa koostamist, mis võimaldaks luua trammiühenduse Majaka tänavalt Peterburi teele rajatava Moekombinaadi kaubanduskeskuseni. Andres Harjo on artiklis sõnanud, et sellise võimaluse olemasolu lubaks trammiliiklust paindlikumalt korraldada, lähtudes nt. reisijate voogudest - seega võib oletada, et liin Ülemistele jääb käima liin 2 ja Moekombinaadini liin 4.
Mis pagana kaubanduskeskust sinna vaja on, seal piirkonnas neid "marketeid" niigi ülearu! Mõtetu projekt!
(28.09.2012 19:35)zil130 Kirjutas: [ -> ]Mis pagana kaubanduskeskust sinna vaja on, seal piirkonnas neid "marketeid" niigi ülearu! Mõtetu projekt!

Elagu erakapital! Linnal niigi tuul vilistab taskutes. Projekteerida ikka ju võib. Kus on Haabersti mitmetasandiline ristmik? Jutu tasandil oli asjast huvitatud kapitaliste küll aga kui läheb papi väljakäimiseks on kõik kadunu. Mingisse teedeprojekti oma raskelthangitud raha paigutamine on ju lauslollus, kui just tee või viadukt tasuliseks ei tehta.
Tundub,et peale ühinemist on trammipargil vist olud veits kergemaks läinud.Täna siis nähtud 138-t uues kuues,sedakorda siis vist Eesti karjääri jooksul esimest korda klassikalises trammipargi värves ehk siis sini-valge.
Ma olen seda meelt,et iga endast lugupidav firma peaks suutma oma veeremit värvima oma firma värvidesse(v.a reklaamiga veerem),seega ainult tervitan 138 värvimist firma värvidesse.
Arvan,et ka teised trammid võiks üle värvida nagu 64,133,166(kuigi praegu vist reklaamiga,siis põhivärv peaks olema üleni valge) jne. Vahest võibolla ainult need valged punase triibuga ehk võivad jääda nagu praegu on? Värvikirevad trammid on küll võibolla huvitav silmale aga mina eelistaks pigem firmavärvi.
Samas võibolla peaks TLT välja mõtlema ühtse värvilahenduse nagu see nii mõnelgi pool mujal on,nagu näiteks Tšehhi linnas Ostravas? Siis küll võibolla jällegi kisa,et ei tehta trollil ja bussil vahet.Aga kui nüüd aus olla siis ma ei tea ühtegi peatust kus peatuksid ühe numbriga nii troll-buss kui ka tramm-buss.Ainukese mõõndusega Hobujaama peatus 1 ja 3tramm ja 1 ja 3 buss.Aga trammil ja bussil peaks suutma siiski igaüks vahet teha ja pealegi on Hobujaama peatus 1liini bussile lõpp peatus,ainsana sõidab Hobujaama peatusest edasi 3buss.
Eesti vanamutt ei vaata, mis värvi buss, troll, tramm, metroo vms on, paljud ei tee isegi numbritel vahet. Hea, kui trammil ja bussil suudab vahet teha. Peaasi, et turule ja arsti juurde transpordib. Ja niipalju, kui mina olen tallinnas käinud, siis olen märganud, et bussid on rohelised, trollid on sinised... on küll ju nagu mingi ühtne värv, mida sa veel leiutama soovid hakata? Trammid, mis mulle on ette veerenud, on ka enamus ühte värvi või mingi reklaamiga (mida polevat mõtet üle värvida).
Ma pidasin ühtse värvi all seda silmas,et tramm-troll-buss oleksid kõik ühte värvi.
Praegu on tramm-troll sini-valge aga buss rohe-valge.
(03.10.2012 16:34)Hannes Kirjutas: [ -> ]Eesti vanamutt ei vaata, mis värvi buss, troll, tramm, metroo vms on, paljud ei tee isegi numbritel vahet.
Käi korraks Õismäel ja mõtle uuesti. Sini-valged MRP bussid (hetkel vaid üks, aga varem oli neid päris mitu) lähevad kohalikel sama värvi trollidega väga kergesti segi.
(03.10.2012 16:53)Georg Kirjutas: [ -> ]
(03.10.2012 16:34)Hannes Kirjutas: [ -> ]Eesti vanamutt ei vaata, mis värvi buss, troll, tramm, metroo vms on, paljud ei tee isegi numbritel vahet.
Käi korraks Õismäel ja mõtle uuesti. Sini-valged MRP bussid (hetkel vaid üks, aga varem oli neid päris mitu) lähevad kohalikel sama värvi trollidega väga kergesti segi.
Ei vaidle Õismäe osas vastu,aga no kas inimesed on tõesti nii pimedad,et ei tee liininumbril vahet.
Ja kui inimene sedasi segi ajab sõidukid siis on see küll inimese enda süü.
Ei käi ju Õismäel ei 12liini ega ka 13 liini trolli.Ja vastupidi MRP 6 ja 7 liini bussi.
Enne peale minekut peaks ikka vaatama mis liininumber bussil-trollil on.
Nii võib ju trolliga kesklinna asemel ju Balti Jaama sõita.Tongue
(03.10.2012 16:17)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Tundub,et peale ühinemist on trammipargil vist olud veits kergemaks läinud.Täna siis nähtud 138-t uues kuues,sedakorda siis vist Eesti karjääri jooksul esimest korda klassikalises trammipargi värves ehk siis sini-valge.
Ma olen seda meelt,et iga endast lugupidav firma peaks suutma oma veeremit värvima oma firma värvidesse(v.a reklaamiga veerem),seega ainult tervitan 138 värvimist firma värvidesse.
Trammipargi olukord on super tōesti, käesoleval aastal on 138 juba neljas tramm, mis üle värviti. Kas enne aastalõppu ühega veel maha saadakse, eks paistab.
Sama tempoga jätkates kulub "vaid" 16-18 aastat, kui kõik vagunid uue kuue saavad!
Ja seda kõike vaid omavahendite arvelt, sest linn pole vagunite remonte juba mitu aastat rahastanud.....
Vanasti remonditi kuus samapalju vaguneid, kui praegu aastas Huh
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Tagasiside URL