Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trammide arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Kust Helsingi omale madalapõhjalised trammid ostis,kas ka mitte Hispaaniast? küsin sellepärast et tuli meelde et Helsingil olid alguses kui need trammid liinile tulid nendega probleeme,milles täpsemalt probleemid olid enam ei mäleta,ainult niipalju mäletan et siin põhjapool ei toiminud need trammid nii nagu loodeti ja tehti mingeid muudatusi trammide juures ja siis kadusid probleemid ära.
(08.06.2012 21:13)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Kust Helsingi omale madalapõhjalised trammid ostis,kas ka mitte Hispaaniast? küsin sellepärast et tuli meelde et Helsingil olid alguses kui need trammid liinile tulid nendega probleeme,milles täpsemalt probleemid olid enam ei mäleta,ainult niipalju mäletan et siin põhjapool ei toiminud need trammid nii nagu loodeti ja tehti mingeid muudatusi trammide juures ja siis kadusid probleemid ära.
Helsingi uued Variotrammid on Saksamaalt
http://en.wikipedia.org/wiki/Variotram
(08.06.2012 21:25)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.06.2012 21:13)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Kust Helsingi omale madalapõhjalised trammid ostis,kas ka mitte Hispaaniast? küsin sellepärast et tuli meelde et Helsingil olid alguses kui need trammid liinile tulid nendega probleeme,milles täpsemalt probleemid olid enam ei mäleta,ainult niipalju mäletan et siin põhjapool ei toiminud need trammid nii nagu loodeti ja tehti mingeid muudatusi trammide juures ja siis kadusid probleemid ära.
Helsingi uued Variotrammid on Saksamaalt
http://en.wikipedia.org/wiki/Variotram
Selge.Aga kas keegi mäletab milles need probleemid olid?
(08.06.2012 21:29)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]
(08.06.2012 21:25)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.06.2012 21:13)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Kust Helsingi omale madalapõhjalised trammid ostis,kas ka mitte Hispaaniast? küsin sellepärast et tuli meelde et Helsingil olid alguses kui need trammid liinile tulid nendega probleeme,milles täpsemalt probleemid olid enam ei mäleta,ainult niipalju mäletan et siin põhjapool ei toiminud need trammid nii nagu loodeti ja tehti mingeid muudatusi trammide juures ja siis kadusid probleemid ära.
Helsingi uued Variotrammid on Saksamaalt
http://en.wikipedia.org/wiki/Variotram
Selge.Aga kas keegi mäletab milles need probleemid olid?
http://foorum.ytra.eu/showthread.php?tid...2#pid11422 siin on natuke juttu sellest.
Helsingi tellis oma uued madalapõhjalised igatahes Soome oma firmalt Transtech. Hankesse olid sisse kirjutatud tehnilised nõudmised pidades silmas Soome talvisi ilmaolusid - kas Tallinna hanke teksti ei saa kuskilt uurida, et näha, kas sellele on vähemalt mõeldud, et ka siinmail tuleb vahel pooleks aastaks lumi maha?
Variotram'e toodab tänapäeval meile hästi tuntud šveitsi firma Stadler Rail. Helsinki Variotramid tootis Bombardier, nii et hispaanlastega siin pistmist polnud. Helsinki keskmise põlvkonna regionaalrongid on CAFi toodetud.
http://en.wikipedia.org/wiki/Variotram
Üks probleemidest olid Helsinki trammiteede järsud kurvid.
Täna järjekordselt tundsin puudust sellest et Tallinna ühistransport ei ole nähtav reaalajas või vähemalt oleksid peatustes elektroonilised tablood mis oleksid operatiivset infot jaganud.Nagu eelmistel päevadel trollidega probleemid siis täna trammidega probleeme.Nimelt kella 16.20-u.16.50 seisid kopli trammid.Ootasin Sitsis trammi suunaga Kopli poole 15 minutit siis sai hing täis ja helistasin dispetserile kes andis teada et Mere puiesteel(loodan et asupaigaga puusse ei pane)oskasid kaks idioodist(minu väljend) autojuhti trammiteel karvupidi kokku minna.
Andeks et nüüd vannun aga k...t võtaks me elame 21 sajandil ja aeg oleks edasi areneda ja võimaldada inimestel ühistranspordi liikumist reaalajas näha.Kui juba Tartu plaanib seda järgmise aasta juuniks valmis arendada,siis Tallinn võiks seda ammugi teha.Ei ole vaja pugeda pättide ja ullikeste taha kes väidetavalt juhte ohustada võiks.Mina ei pea kannatama üksikute lollide pärast.Oleks reaalajas teada saanud et trammid ei liigu siis ei oleks Sitsis passinud 15 minutit tühja nagu tolaAngry.Vähemalt peatustes võiks küll olla reaalajas toimiv info.
Tõepoolest oli Mere pst 6 ees avarii, kus kaks autot kokku said ja panid kinni mõlema suuna trammi teed ja sõiduread. Olemas ka pilt, sattusin seal olema.
Viru hotelli ees kah laks oli.Ma aru ei saa kus reguleerijad?Kas foore ei saa ümber seadistada?Kõigil sawi tundub olewat .See eest aga politsei Pirita teel kiirust küll mõõta sai.5/8 hilinemine Metsakooli 22minutit.Männikule tagasi jõudes ja wahhetust üle andes sai küll- 7 .Aga ikkagi jama.
Reguleerija oli Uus-Sadamas "valge kiriku" juures ristmikul ja teised vehkisid Kunderis ja Tartu mn kandis
Uus-Sadamas olid reguleerijad kahel õhtul kuna seal fooriid ei toiminud. Aga need reguleerijad ikka ka asja ei jaga. Näide eilsest Stockmani ristmikul Liivalaiast suunaga Pronksi. Olen fooritaga esimene sütiib roheline samas näen et üle ristmiku rivi seisab reguleerija muidugi näiteks et sõida aga samas näen et üle ristmiku ei saa. Ületan lüll ristmiku aga seisma jään trammiteel trammil ees.
Asi ka wist tolles ,et juhid ei mõista reguleerija märguandeid.Ma ei tea ka säänset asja praegusel ajal ülde õpetatakse.Ja weel igasugu tonte ju on.Ma täna ka Hobujaama ristile wälja ei sõitnud,ommeti oskas üks OPELI tüüp ennast wahhele pressida keset ristmikku ja nii ta kõigil jalus oligi.Nagu wenelased ütlewad nje projehhat nje proiti.
Neid mitte ainult ei õpetata vaid küsitakse teooriaeksamil. Samas ilmselgelt on mõni saanud oma load krõpsupakist.
(22.06.2012 19:26)raulito Kirjutas: [ -> ]Uus-Sadamas olid reguleerijad kahel õhtul kuna seal fooriid ei toiminud.
Foor lülitatigi välja selleks et reguleerija saaks oma parema äranägemise järgi liiklusvoogusid suunata.
(23.06.2012 00:11)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]
(22.06.2012 19:26)raulito Kirjutas: [ -> ]Uus-Sadamas olid reguleerijad kahel õhtul kuna seal fooriid ei toiminud.
Foor lülitatigi välja selleks et reguleerija saaks oma parema äranägemise järgi liiklusvoogusid suunata.
Ja nii on palju ohutum ka, sest muidu leidub ikka mõni tipsi, kes ristmikule kimab ja pärast väidab, et "aga mulle põles ju roheline" ja teised tema kõrval olid lollid, et seisma jäid.
Ja mis reguleerijast te räägite, kes see veel on?
Aga kui foor on väljas, jääb iga lollgi seisma ja vaatama, mis toimub.
Nägin täna trammi 157 iga ukse juures käsipuude küljes mingeid musti asjandusi,et millega tegu? Ja kas äkki ettevalmistus kiipkaardi süsteemile ja tasuta sõidule?Ehk mõni teadjam oskab komenteerida.
(27.06.2012 18:52)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nägin täna trammi 157 iga ukse juures käsipuude küljes mingeid musti asjandusi,et millega tegu? Ja kas äkki ettevalmistus kiipkaardi süsteemile ja tasuta sõidule?Ehk mõni teadjam oskab komenteerida.
Nende otsa tulevad need validaatorid, kuhu vastu kiipkaarte panema hakatakse. Peaaegu kõik MRP bussid, enamus TAKi busse, peaaegu kõik Solarise trollid ja nüüd vaikselt ka trammid on nendega. Lisaks pannakse kõigile ühissõidukitele uus Thoreb ja ühekordse pileti printer.
http://www.yhistransport.eu/index.php/et...1-buss/354 siit saab näha, mis asjandustega on tegemist.
Kas see asi annab häälega ka märku, et kaart on loetud? Ning mis saab siis, kui mõni nolk neid nuppe näppima hakkab? Asi läheb paigast ja kiipkaarte registreerida ei saa?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Tagasiside URL