Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Uusi maaliine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Siia paneme ideed uute linnalähi-, maakonna- ja kaugliinide sõiduplaanide ja marsruutide kohta.
[attachment=17]

5:00 Tallinn-Narva looks võimaluse minna Tallinnast ja Rakverest hommikul Kiviõli, Kohtla-Järve ja Jõhvi piirkonda tööle. Hetkel jõuab esimene siseriiklik buss alles pärast 10-t Jõhvi. Lisaks looks võimaluse sõita hommikul lääne poolt Vaeküla, Viru-Kabala ja Sonda kanti. Hetkel võimalus sõita sinna alles 10:40 Rakvere-Püssi bussiga, mille kohta on info olemas vaid kõige salajasemates internetinurkades. Panin selle bussi hommikul enne magalarajoonidest ka läbi sõitma, sest linnatransport nii vara ei sõida.

Ennelõunal kõikide peatustega Tallinn-Narva ja Narva-Tallinn buss, sest Narva vahet käib küll väga palju busse, aga vahepeatustesse liikumise võimalus on nullilähedane. Panin alguse Balti jaama, sest kuna Harjumaal on kõik peatused, teenindab harjumaasiseseid reisijaid harjumuspärasest kohast.

Õhtul 16:30 Narva-Tallinn buss läbi Kiviõli, Sonda ja Rakvere loob võimaluse sõita õhtul normaalsel ajal Jõhvist Rakverre pärast tööd, sest hetkel Jõhvist saab Rakverre vaid 15:25 rahvusvahelisega ning 20:00 SEBEga, vahepealsed puuduvad.

14:25 Tallinn-Sonda-Narva reedeti ja pühapäeviti loob võimalused minna Sonda, Kiviõli ja Püssi kanti varem kui 16:05 rong või 16:45 EAL. Selle bussi tagasitulek Narvast 18:45 loob võimaluse sõita õhtul hiljem Püssilt, Kiviõlist ja Sondast Tallinna poole.

22:00 Tallinn-Sonda-Narva reedeti ja pühapäeviti loob võimaluse sõita hilja itta. Hommikul tuleb esmaspäeviti ja laupäeviti 7:20-ks Tallinnasse tagasi, sest siis on võimalik laupäeval Tallinnast varaste teiste busside peale ümber istuda (a'la Kärdla), esmaspäeval loob aga võimalused esmaspäeva hommikul idast otse tööle sõita, mis on praegu ühistranspordiga keeruline, sest esimene buss jõuab alles 7:55.

Väljumiste teenindamiseks on vaja kahte sõidukit. Enamustele peaks piisama 19 kohaline väikebuss.
[attachment=21]

Looks võimaluse reede ja pühapäeva õhtul hiljem Valgast Tallinnasse sõita ning esmaspäeval Valka ning ka mujale sobilikuks ajaks tööle. Valga ja Viljandi vahel on kõik peatused igaks juhuks, suure tõenäosusega enamust neist ei kasutataks, kuid soovi korral oleks võimalik sealt bussi siseneda. Liini võiks teenindada GoBus Valga regioon MB Sprinter väikebussiga, näiteks 063MFL sarnasega.
[attachment=22]
Panin Valga liinide erinevad variandid ühtekokku. Liin läbi Kärstna sõidab mõni kilomeeter mööda kruusateed, kuid samas hõlmab seni kaugliinidega katmata piirkondi ning on 10km otsem. Võiks samuti 19-22 kohaline väikebuss olla argipäevadel.


[attachment=23]
7:00 Tartu-Rakvere on vajalik võimaldamaks inimestel Jõgevale tööle minna ning varem Rakverre minna. Praegu esimene Rakvere buss 10:00 ning rongi ja bussiga kombineerides (mida ei osata teha) võimalik jõuda 9:30. 19:30 Rakvere-Tartu võimaldab minna 18:15 ja 20:20 maakonnaliinide vahel koju Väike-Maarja poole ning samas hiljem õhtul Tartusse, samuti Jõgevalt Tartu suunas hilja.

10:15 Rakvere-Tallinn on mõeldud rohkem augutäitena, kuid samas läheb läbi suure asula Kadrina, kust on mõõdukalt reisijaid Tallinnasse, sest rong läheb veidi pärast 8-t ning hiljem saab vaid läbi Rakvere.

12:30 Tallinn-Aegviidu-Ambla-Tamsalu-VäikeMaarja-Simuna-Laekvere-Roela-Rakvere sõidab osaliselt septembris suletud 20. liini (Tallinn - Väike-Maarja) radadel pikendatult. Loob võimaluse sõita Tallinnast mõõduka suurusega asulatesse otse ning päevasel ajal. Liin nr 20 oli üsna täis puhkepäeviti olenemata sellest, et liikus ainult Väike-Maarjani.


[attachment=25]
7:00 Tartu-Tõrva-Pärnu looks võimaluse sõita hommikul enne 11:30 Tartust Tõrva ja Karksi-Nuia suunas. 17:30 Pärnu-Tartu võimaldaks sõita inimestel Pärnust Kilingi-Nõmme ning eelkõige Mõisaküla, Abja ja Nuia suunas töölt koju enne 19:25. Lisaks võimalus sõita hilisel ajal Abjast, Nuiast ja Tõrvast Tartu poole.

11:20 Pärnu-Tallinn ja 14:45 Tallinn-Pärnu on mõeldud ajatäitena, kuid on käigus vaid ERLP tööaja seaduse tõttu, mille järgi tohib teha 10-tunniseid roolisoleku aegu vaid kaks korda nädalas.
[attachment=26]
Võimaldab hommikupoolsel ajal Pärnust Mõisaküla, Abja, Nuia, Tõrva, Valga, Antsla ja Võru poole saada. Muidu tuleks sõita läbi Tartu. Abjas ja Nuias sobivad ajad maakonnaliinidega Viljandi suunas, seega on võimalik ka neil Võru suunas sõita. Soorus ja Tõlliste teel saab ümber istuda Tartu suunas ümber. Kaugliin asendab suures mahus Valga maakonnaliine, seetõttu võiks Valga MV maksta dotatsiooni ka kaugliini teenindajale.
[attachment=161] Tartu-Kärdla-Luidja

Vajalik autota inimestele minemiseks Haapsalusse ja Hiiumaale. Praegu on võimalik bussiga minna kell 3.00 ja õhtul, kuid see annab võimaluse minna ka hommikul kell 7.45. Tehtud ka tagasitulek.
Viljandi - Vana-Võidu - Tänassilma - Vaibla - Meleski - Lalsi - Kolga-Jaani - Viljandi

[attachment=361]

Asendaks siis liini 15 väljumist 17.15 - sest Vaiblast tagasiteel sõidab sellel ajal veel 2 bussi.

Näiteks väljumised Tänassilmast Viljandi:
Liin 15 - 18:30
Liin 24 - 18:22
Liin 31 - 18:00

Ma usun, et anda võimalus sõita Vaibla - Kolga-Jaani vahel elavatel inimestel koju või Viljandi ning õhtul Kolga-Jaani - Viljandi vahel elavatel inimestel Viljandi tagasi on mõttekam kui lasta kolmel bussil pea-aegu korraga sõita sama teedpidi.
Ka jääks ära Vaibla-Meleski ristil tagasipööramine - täna käis see nii, et buss siis tegi ristil peatuse ning tagurdas siis maanteele tagasi... Reisijaid Vaiblasse ning pealetulijaid samuti 0. Ka käib hoolega Vaiblas ranna kordategemine - niiet Kolga-Jaanist võiks pärastlõunal nädalavahetuseti tulla ka buss - aga see selleks..
(23.06.2009 16:37)Marten. Kirjutas: [ -> ]Tartu-Kärdla-Luidja

Vajalik autota inimestele minemiseks Haapsalusse ja Hiiumaale. Praegu on võimalik bussiga minna kell 3.00 ja õhtul, kuid see annab võimaluse minna ka hommikul kell 7.45. Tehtud ka tagasitulek.

Mõte hea. Kindlasti reisijaid leiduks. Ainult et 12:30 praam Rohukülast ja 18:30 Heltermaalt ei ole käigus kogu aeg (st. talveperioodil)
(22.12.2008 17:28)Ihanus53 Kirjutas: [ -> ]22:00 Tallinn-Sonda-Narva reedeti ja pühapäeviti loob võimaluse sõita hilja itta. Hommikul tuleb esmaspäeviti ja laupäeviti 7:20-ks Tallinnasse tagasi, sest siis on võimalik laupäeval Tallinnast varaste teiste busside peale ümber istuda (a'la Kärdla), esmaspäeval loob aga võimalused esmaspäeva hommikul idast otse tööle sõita, mis on praegu ühistranspordiga keeruline, sest esimene buss jõuab alles 7:55.

Hea idee, näiteks ma tahaksin sõida Hiiumaale Jõhvist hommikul, aga pole võimalusi, sest esimene buss Jõhvist saabub Tallinna ainult kell 8.00 ja sõidab läbi Kiviõli, aga buss Hiiumaale väljub sama kell 8.00. Ümberistumiseks pole aega. Sad

Ma mõtlesin teha lisaks Taisto 363 liinile veel üks Tallinn - Kiviõli - Narva liin.
Ka inimesed Kiviõlist sõidavad Narvasse, aga neil on vaja sõida HVMiga Jõhvisse ja Jõhvist Narvasse või kell 10.00 Taisto bussiga ja tagasi kell 13.30, aga Narvas aega veetmiseks see ei ole piisav. Ka tudengid Kiviõlist võiksid sõida õhtul hiljem kui kell 15.30.
Sõiduplaan siin. http://www.geogra.info/883.zip

Oli ka idee teha liini 535 Varnja - Kallaste - Mustvee - Jõhvi - Kohtla-Järve, mis väljuks kell 8.35 Varnjalt (saabub Kohtla-Järvele kell 11.00) ja kell 14.30 Kohtla-Järvelt (saabub Varnjale kell 17.00).
Kui teenindas näiteks EAL, siis saaks buss väljuda kell 6.00 Kohtla-Järvelt ja 18.00 Varnjalt.
Varnjal, Kolkjal, Kallastel, Mustvees elavad palju venelasi, kes võiksid sõida Kohtla-Järvele või Jõhvisse midagi osta. On ka palju inimesi, kellel on suvilad Peipsi järve ääres, aga elavad nad Ida-Virumaal. Niisugune buss soobib neile hästi.

Mul on ka Narva - Jõhvi - Rakvere - Tallinn - Haapsalu sõiduplaan, aga pole mõtet siia panna, sest niisugune bussil oleks 2-3 reisijaid.

Oleks ka kasulik Alajõe - Iisaku - Jõhvi - Tallinn buss, mis väljuks kell 7.30 Alajõelt (võib olla ainult ER) ja Iisakust kell 8.00 iga päev ja saabus Tallinna kell 11.00 ja tagasisõit kell 18.05 Tallinnast. Iisaku ja Alajõe on ühed neist valladest Ida-Virumaal, kust ei saa sõida Tallinna ümberistumiseta (on ka Mäetaguse vald). Niisugune buss oleks lahendus.

Mul ka palju Ida-Viru maakonnaliini sõiduplaani ja Kohtla-Järve linnaliini sõiduplaani, mõnikord pakun neid meie bussifirmadele.Wink
(03.07.2010 20:21)Silent Kirjutas: [ -> ]Hea idee, näiteks ma tahaksin sõida Hiiumaale Jõhvist hommikul, aga pole võimalusi, sest esimene buss Jõhvist saabub Tallinna ainult kell 8.00 ja sõidab läbi Kiviõli, aga buss Hiiumaale väljub sama kell 8.00. Ümberistumiseks pole aega. Sad

Ma mõtlesin teha lisaks Taisto 363 liinile veel üks Tallinn - Kiviõli - Narva liin.
Ka inimesed Kiviõlist sõidavad Narvasse, aga neil on vaja sõida HVMiga Jõhvisse ja Jõhvist Narvasse või kell 10.00 Taisto bussiga ja tagasi kell 13.30, aga Narvas aega veetmiseks see ei ole piisav. Ka tudengid Kiviõlist võiksid sõida õhtul hiljem kui kell 15.30.
Sõiduplaan siin. http://www.geogra.info/883.zip
Hiiumaa buss väljub vastavalt sellele, et jõuda praamile, ainuke võimalus oleks sel juhul AEL-i liin nr 81 panna väljuma 10 minutit praegusest varem. Antud liini esimese väljumisega sõidab äärmiselt vähe reisijaid muide, ükskord idas "öist" tehes tulime sellega Tallinna, peale meie oli 6 reisijat.

Olen sõitnud Kiviõlist Narva esimese Lüganuse HVM-i bussiga, Jõhvi jõudis vist 10 minutit(mälu järgi) pärast Narva bussi väljumist. Järgmist Narva bussi tuli oodata umbes tunnike, nii et parandamist ja kohandamist vajavaid graafikuid on endiselt.
Lisaks 363 pole vaja lisabussiliini vaid hommikust rongi suunal Tallinn-Narva mis sõidaks õhtul tagasi Tallinna. Kunagi oli selline asi olemas ja võiks praegugi üks rong lisaks sõita. Peipsi äärsed venelased ostureisid Jõhvi on kahe otaga teema. Oma ostud teevad nad pigem Tartus. Alajõe ja Iisaku kandist sõitis veel mõni aeg tagasi Tallinnasse Taisto aga see oli rohkem suvitajate buss.
Veel hommikusest bussiga Tallinna saamisest näiteks kella kuueks hommikul jõuab Talinna Eurolinesi buss Peterburist.
(03.07.2010 21:35)raulito Kirjutas: [ -> ]Lisaks 363 pole vaja lisabussiliini vaid hommikust rongi suunal Tallinn-Narva mis sõidaks õhtul tagasi Tallinna. Kunagi oli selline asi olemas ja võiks praegugi üks rong lisaks sõita. Peipsi äärsed venelased ostureisid Jõhvi on kahe otaga teema. Oma ostud teevad nad pigem Tartus. Alajõe ja Iisaku kandist sõitis veel mõni aeg tagasi Tallinnasse Taisto aga see oli rohkem suvitajate buss.

EAL-il oli Kohtla-Järve - Jõhvi - Mustvee - Kallaste liin (nr. 551 kui ei eksi), kahjuks ei sõida rohkem.

Oleks tore, kui sõitis Narva - Pärnu buss hommikul Narvast ja õhtul Pärnust, sest täna meil on ainult 1 reis päevas. Kui tahan õhtuni Pärnus olla, siis pean tagasi sõitma läbi Tallinna.
[attachment=363]
Taisto plaanib avada uue liini Märjamaa - Tallinn kaks korda päevas.
http://www.nadaline.ee/index.php3?teema=...&ID=512593
Võiks olla Võru-Kuressaare
(07.08.2010 17:56)tak3574 Kirjutas: [ -> ]Võiks olla Võru-Kuressaare
Põhjenda ka selle liini vajalikust.
(04.07.2010 09:26)Silent Kirjutas: [ -> ]Oleks tore, kui sõitis Narva - Pärnu buss hommikul Narvast ja õhtul Pärnust, sest täna meil on ainult 1 reis päevas. Kui tahan õhtuni Pärnus olla, siis pean tagasi sõitma läbi Tallinna.
Võiks olla küll, aga liini peab teenindama kahe bussijuhiga. Kui sõiduaeg 5 tunni peale saada ning kuskile 15 minutit järjest seisuaega panna, siis vahepeal nii lubatakse ka ühega. Rakvere-Narva näiteks läbib üks buss sõiduajaga 2h5min, Rakvere-Paide 1h20min, Paide-Pärnu 1h30min ehk kokku 4h55min. Suvel RLP oleks säärasel liinil vast kasutajaid küll...
Kõigepealt peaks olema Võru - Valga liin. Selle sõiduplaan võiks olla ühitatud Valga - Riia diiselrongiga.
(07.08.2010 22:08)6631 Kirjutas: [ -> ]Kõigepealt peaks olema Võru - Valga liin. Selle sõiduplaan võiks olla ühitatud Valga - Riia diiselrongiga.
Võru - Valga võiks teha ka probleemideta Võru - Antsla ja Antsla-Valga liini ühendamise teel, aga kahjuks meie maavalitsused nii kaugele ei küündi.
(07.08.2010 20:49)Martti Kirjutas: [ -> ]
(07.08.2010 17:56)tak3574 Kirjutas: [ -> ]Võiks olla Võru-Kuressaare
Põhjenda ka selle liini vajalikust.
Üks kord päevas nt edasi-tagasi 1 kord ja vajalikus??Et võru inimesed saaksid Saaremaale
(08.08.2010 12:50)tak3574 Kirjutas: [ -> ]
(07.08.2010 20:49)Martti Kirjutas: [ -> ]
(07.08.2010 17:56)tak3574 Kirjutas: [ -> ]Võiks olla Võru-Kuressaare
Põhjenda ka selle liini vajalikust.
Üks kord päevas nt edasi-tagasi 1 kord ja vajalikus??Et võru inimesed saaksid Saaremaale
Kust pärinevad su andmed, et Võrult Saaremaale tahtjaid nii palju on, et lausa bussiliini vaja on.. sellise põhjendusega võiks elektripostide vahele ka liini panna, et inimesed ju saaksid 1 posti juurest teise juurde Big Grin
Lehti: 1 2
Tagasiside URL