Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Elron
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kuna meil on nüüd uue nimega raudteefirma Elron mis teendindab peale elektrirongide vedude ka diiselrongide vedu(millel oma teemat enam pole) siis oleks paslik Elroniga seonduv ehk siia postitada ja senine Elektriraudtee teema jätta ajaloo tarbeks.

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/elr...d=68797731
Toitlustuseni jõudmisega läheb veel aega.
http://uudised.err.ee/v/eesti/60ff9c13-b...e61986ab24
Eriti jabur on üldse mõelda sellise asja peale kui rongid on ülerahvastatud. Jumal tänatud, et minul on rongiga sõites reeglina suur pillikohver manu. Saab selle peal istuda.
(10.07.2014 17:56)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Eriti jabur on üldse mõelda sellise asja peale kui rongid on ülerahvastatud. Jumal tänatud, et minul on rongiga sõites reeglina suur pillikohver manu. Saab selle peal istuda.

Veel käesoleval kuul on plaanis vändata rattaga Pärnust Tallinna ja siis rongiga tagasi (saaks esimest korda Stadleriga sõita). Tulevase esmamulje suhtes olen üsna skeptiline. Kuuldavasti on Rapla suund tihti puupüsti täis, lisaks veel see arulage võimlemine Lelle perroonil ühest rongist teise.
Käisin ka eile rongiga Valgas. Imestama pani see, et vähemalt pooltes peatustes seisis rong minuti või kaks, et aega parajaks teha.
(10.07.2014 20:53)Hannes Kirjutas: [ -> ]arulage võimlemine Lelle perroonil ühest rongist teise.


Olen kuulnud,et Elron plaanib ohtlike ja kallite kohvikute asemel sisse viia odavamat kätelkande teenust,sest neli meetrit, üle samal kõrgusel rongiga oleva perrooni käimine on muutunud eestlaste jaoks ületamatuks katsumuseks ning põhjustab pahameelt.
(11.07.2014 20:35)moosic Kirjutas: [ -> ]
(10.07.2014 20:53)Hannes Kirjutas: [ -> ]arulage võimlemine Lelle perroonil ühest rongist teise.


Olen kuulnud,et Elron plaanib ohtlike ja kallite kohvikute asemel sisse viia odavamat kätelkande teenust,sest neli meetrit, üle samal kõrgusel rongiga oleva perrooni käimine on muutunud eestlaste jaoks ületamatuks katsumuseks ning põhjustab pahameelt.

Ehk ikka tabasid ära, et ma kavatsen jalgratta rongi kaasa võtta, ega ma seda Tallinna jäta. Eks saab näha, kui muretu või tüütu see olema saab.
Kui tahad kannatajat ilmtingimata mängida siis võta ratas õlale ja tassi. Aga muidu on C alal selline rambike ka mis täidab ära perrooni ja rongi vahelise tühimiku. No mis siis nüüd on ? Sama perroon ,rongid,üks ühel teine teisel küljel. Ei ole ju jaama teises otsas vms. Jube ving on koguaeg. Eestlane peab ju ühistrantspordiga saama koduuksest selle teise ukseni kuhu ta läheb ja kui ei saa siis ta sõidab autoga. Aga pole hullu,sest inimene harjub pikapeale kõigega ja isegi poodu kes algul rabeles jääb lõpuks rahulikuks... Tongue

Mine sõida koos rattaga see trett ära ja siis kirjuta siia kah puhtsüdamlik ülestunnistus,et oli sitaks lihtne.
No ma saan aru küll, et pööbel olgu vait, istugu maha ja ärgu mölisegu, aga see selleks.
Kas seesama rong, mis õhtul Pärnust väljub, sõidab peale Lellesse jõudmist kohe Pärnusse tagasi? Graafiku järgi ju peaks...

Sõitsin selle maa rattaga ära, ei olnud sitaks lihtne, aga ega ka midagi jube utoopilist. Eks need läilad energiageelid ja spordijoogid sellele kaasa aitasid. Aga Tallinnas oli nii, et kui kuidagi vändata veel jõudsin, siis jalul püsimine oli küll patuga pooleks. Aga päev on korda läinud.

Rattasõit
Uued sõiduplaanid alates 31.05.2015

http://elron.ee/elroni-uus-soiduplaan-ha...-31-maist/
Elron soovib osta uusi ronge, aga eks mõne aasta pärast ole näha mis sellest asjast saab.
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/elr...d=71510145
[attachment=847][attachment=847][attachment=848]
(10.05.2015 10:19)sasstak Kirjutas: [ -> ]Uued sõiduplaanid alates 31.05.2015

http://elron.ee/elroni-uus-soiduplaan-ha...-31-maist/

Uus plaan kehtib ainult 31. augutini ja siis taastub Pärnu osas vana, see tähendab, algab võimlemine lelle perroonil ja üksikute vabade kohtade otsimine Viljandi rongi, nagu kontvõõras võõras pulmas.
(26.05.2015 00:04)matefus Kirjutas: [ -> ]
(10.05.2015 10:19)sasstak Kirjutas: [ -> ]Uued sõiduplaanid alates 31.05.2015

http://elron.ee/elroni-uus-soiduplaan-ha...-31-maist/

Uus plaan kehtib ainult 31. augutini ja siis taastub Pärnu osas vana, see tähendab, algab võimlemine lelle perroonil ja üksikute vabade kohtade otsimine Viljandi rongi, nagu kontvõõras võõras pulmas.
Seoses suveajale üleminekuga muutuvad alates 27.märtsist:
1.Tallinn-Narva-Tallin liini reiside nr 220, 222 ja 227 sõiduplaanid. Vaata nende reiside muudetud sõiduplaane http://elron.ee/wp-content/uploads/2015/...-Narva.pdf

2.Pääsküla-Tallinn reiside 712 ja 714 sõiduplaanid ning lisandub reis nr 729 Tallinn-Pääsküla. Vaata muutuvaid reise http://elron.ee/wp-content/uploads/2015/...3%BCla.pdf

3.Muutuvad mõnede reiside väljumisteed Balti Jaamas:
Idasuuna väljumisteed alates 27. märtsist 2016
Edelasuuna väljumisteed alates 27. märtsist 2016
Kui palju erinevaid ja mitme vagunilised rongid Elronil olemas üldse on?
(06.12.2016 00:24)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Kui palju erinevaid ja mitme vagunilised rongid Elronil olemas üldse on?

Neljaseid elektrikke 6.tk=1401,1402,1403,1406,1407,1408.
Kolmeseid elektrikke 12.tk.=1309,1310,1311,1316,1319,1321,1323,1324,1326,1327,1329,1330.

Neljaseid dislasid 6.tk=2404,2422,2425,2428,2431,2432.
Kolmeseid dislasid 8.tk=2305,2312,2313,2314,2315,2317,2318,2320.
Kaheseid dislasid 6.tk=2233,2234,2235,2236,2237,2238.

Põhimõtteliselt numbrite järgi saab ka aru millised miski on kui vagunite arvu lugeda ei näe/jõua mingil põhjusel.
Esimene number tähistab liiki: 1=elektrirong ja 2=diiselrong.
Teine number tähistab vagunite arvu:2=kahe vaguniline, 3=kolme vaguniline, 4=nelja vaguniline.
Kolmas-neljas number on koosseisude järjekorra numbrid.
Minu teada Paldiskisse rongid ööbima ei jää, aga kuidas on lood Riisipere ja Aegviiduga?
(07.12.2016 23:41)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Minu teada Paldiskisse rongid ööbima ei jää, aga kuidas on lood Riisipere ja Aegviiduga?

ER(ЭР) rongide ajal oli üür korter Paldiskis ja rong oli Paldiskis ööbima! Nõukogide aja see rong jäi Kloogas ööbima
Lehti: 1 2
Tagasiside URL