Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
307 nähtud kl 2 paiku tehnoabi sabas.
Terv.
Mitu protsenti nr.1 liin lõõts on? Ilmselgelt 3 ja 6 on tunduvalt rohkem... nr.6 kohta võiks küll öelda, et 100%. Polegi selle suvejooksul teda lühikesena näinud.... Küll aga nr.3 see eest on küll rohkem lühikestega sõitma pandud.
6. liin kõikidel nädalapäevadel lõõts, 3. liinil tööpäeviti lõõtsad, laupäeval 2 lõõtsa 5 lühikest ja pühapäeval 2 lõõtsa 4 lühikest.
1. liinil laupäeval 2 lõõtsa ja 5 lühikest ning pühapäeval 1 lõõts ning 5 lühikest. Tööpäeviti aga on olnud 7 lõõtsa ja 4 lühikest ning mõni päev 5 lõõtsa ja 6 lühikest.

Loodan, et linn jätab 3. ja 6. liini septembrist tööpäeviti lõõtsaliinideks ja üle jäävad lõõtsad jääksid 1. liinile ning 1. liinile tuleks lühikesi trolle rohkem panna sõitma.
Täna hommikul sõitis 300 Mustamäe suunas tablool laevakujutis, nagu on nr 2 bussil kui sadamasse suundub. Tänasesse hommikusse sobis see, nagu rusikas silmaauku.

Trollino

Kas kellelgi pilte kunagisest Hipodroomi lõppjaamas asuwast dispetser punktis?Õiemini tolle sisemusest.Minu teada asus seal ka trollijuhtidele drenazöör wõi stimulaartor TR9 juhikohaga.Ma nagu mäletan ,et seal wist nagu midagi oli.Hetlel asub seal mingi söömakoht,Pizza wist?
Ei ole kuulnud sellisest asjast. Pirital oli küll mingisugune autosõidu simulaator, aga see oli ka rohkem huumorinurga teema.

Trollino

Ma mõtlen et selline päris ehtsa rooli, nuppude ja pedaalide ja siis mingi ekraaniga? simulaator võiks ju päris põnev olla iseasi kuidas see teostatav on.
Teostatav on see samamoodi nagu lennusimulaatoridki. Aga sihukese masinavärgi ehitamine on täiesti ajuvaba tegevus, sest tavaline arvutimäng ei õpeta mitte kellelegi midagi ja selleks, et juhil tekiks "persetunnetus" oleks vaja ehitada igavene suur hüdromehaaniline rakis mis tuleks kokkuvõttes mõttetult kallis. Ilma selle "meeleta" aga ei ole juhil ei kiiruse-, gabariidi ega millegi muu tunnetust. Lennusimulaator on vajalik, sest pilooti ei saa enesestmõistetavatel põhjustel välja õpetada reaalse lennukiga õppesõitu tehes. Reaalne sõiduõpe maapealsete sõiduvahenditega toimub ja jääb toimuma reaalse auto roolis.
(04.08.2011 22:14)Trollino Kirjutas: [ -> ]Ma mõtlen et selline päris ehtsa rooli, nuppude ja pedaalide ja siis mingi ekraaniga? simulaator võiks ju päris põnev olla iseasi kuidas see teostatav on.
Seal midagi säänset oligi,armatuurlaud walge rooliga.Ekraani nagu ei mäleta.ATMM koolis kus mina õppisin küll neid simulaatoreid polnud küll aga ALMAVÜ koolis olid need.
Seal õpetati siis lihtsalt pulti nagu ma aru saan.

Trollino

http://galeria.solaris-club.com/details....ge_id=2973

Põhimõtteliselt selline võiks ka kusagil olla Smile
Trammis peaks praegugi KT4 pult olema. Veerennis oli 14tr-i pult. Täpselt samasugune nagu see Solarise oma. Pluss kõik elektrisüsteemi detailid.
Otsisin siit teemast 444-450 käikuandmiskuupäevi, aga ei leidnud. Keegi oskab need öelda?
444 15.05.2009
445 13.05.2009
446 18.05.2009
447 15.06.2009
448 16.06.2009
449 20.07.2009
450 10.07.2009

Trollino

323 nähtud ohutuledega tehnikas "lonkamas" äärmiselt rääbakas seisus üks esiratastest täiesti koopas sees.Hiljem ilmselt lohistati lihtsalt depoosse.
Jerewanis tõusis hetkeks päevakorda Vilde-Ehitajate ristmiku liiklusõnnetus 113+119 ja TAK-i 2265 vahel. See pidi juhtuma kuskil 1988. august-september. Ehk keegi täpsustab kuupäeva?
(23.08.2011 17:11)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Jerewanis tõusis hetkeks päevakorda Vilde-Ehitajate ristmiku liiklusõnnetus 113+119 ja TAK-i 2265 vahel. See pidi juhtuma kuskil 1988. august-september. Ehk keegi täpsustab kuupäeva?
Praegu ei oska täpsemalt uurida, aga 10. augustil olen seda trolli pärast avariid pargis pildistanud. Volliga konsulteerides jõudsime järeldusele, et ta seisis pargis samal kohal üle kuu aja ning avarii tõenäoline kuupäev oli 3. juuli. Bussi ametlikult maha ei kantud, sama nr. all sõitis edasi 6. liinilt toodud 5212 (1982.a. buss), mille normläbisõit 550 tuh. oli täis ja ametlik mahakandmine lubatud.
(23.08.2011 21:49)6631 Kirjutas: [ -> ]
(23.08.2011 17:11)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Jerewanis tõusis hetkeks päevakorda Vilde-Ehitajate ristmiku liiklusõnnetus 113+119 ja TAK-i 2265 vahel. See pidi juhtuma kuskil 1988. august-september. Ehk keegi täpsustab kuupäeva?
Praegu ei oska täpsemalt uurida, aga 10. augustil olen seda trolli pärast avariid pargis pildistanud. Volliga konsulteerides jõudsime järeldusele, et ta seisis pargis samal kohal üle kuu aja ning avarii tõenäoline kuupäev oli 3. juuli. Bussi ametlikult maha ei kantud, sama nr. all sõitis edasi 6. liinilt toodud 5212 (1982.a. buss), mille normläbisõit 550 tuh. oli täis ja ametlik mahakandmine lubatud.
Fotomeenutus sellest sündmusest mõned aastad hiljem (01.1991) ilmunud ajalehest "Signaal".
Siis oligi 3. juuli - pühapäev. Muide sellest 5212-st sai juhuslikult päev hiljem pilt tehtud: https://picasaweb.google.com/6631kk/TAK#...5660087778
ja siin seisab kõnealune troll 10. augustil 1988 pargi õuel:
https://picasaweb.google.com/6631kk/Tall...4069126674
Tagasiside URL