Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ZIUd pigem mitte, vast Škodad. Eestile selline kraam ju ei kõlvanud, eliit ikkagi. Aga kui praegusega mõista, siis praegune 29. bussiliin oleks siis lihtsalt troll.
Ziu-d olid siis juba aegade hämarusse kadunud. Jutt käis ikka Škodadest. Kuramus, ei leia neid materjale üles. Aga otsin ja panen üles.
Tere!

Aasta võis olla 1987 või 1988. Tol ajal ju arvuteid polnud, mine või raamatukokku ajalehti lappama. Olen vist töökohtade vahetustega selle vana kirjavahetuse minema visanud. Proovin veel sekretariaadis kaevata, oma kaustadest ei leia.
Eelpostitajele tänud tänase päewa eest!
441 täna oli endine 22 ning 24. liini endise "Estonia" peatuses Balti jaama suunal tellimisveol
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=423647

"Poltava palub Tallinnalt trollibusse"

Tallinnal ei jätku endalegi, vaevalt siis nende jaoks mõni üle jääb.
Teab keegi missugustest isenditest sealne trollipark koosneb? Savisaar saadab vastukirja saatke parem pensionärid meile muidu jääb häältest puudu.
(23.04.2011 21:59)raulito Kirjutas: [ -> ]Teab keegi missugustest isenditest sealne trollipark koosneb? Savisaar saadab vastukirja saatke parem pensionärid meile muidu jääb häältest puudu.
Poltava trollipark koosneb praegu 1994-2008 toodetud JUMZ-idest, arvel on umbes 65 trolli. Seega kogu veeremi keskmine vanus Tallinnas vist isegi suurem, kui seal Smile
Ilus ju oleks tegelt.Ühe trolli ehk isegi wist leiaks.
Pole siit midagi anda. Endalgi ju vaakum.
(23.04.2011 22:09)Volli Kirjutas: [ -> ]
(23.04.2011 21:59)raulito Kirjutas: [ -> ]Teab keegi missugustest isenditest sealne trollipark koosneb? Savisaar saadab vastukirja saatke parem pensionärid meile muidu jääb häältest puudu.
Poltava trollipark koosneb praegu 1994-2008 toodetud JUMZ-idest, arvel on umbes 65 trolli. Seega kogu veeremi keskmine vanus Tallinnas vist isegi suurem, kui seal Smile
Tallinna trollide keskmine vanus 14,2 aastat.
Samamoodi nagu omal ajal meile humanitaarabi saadeti. Kõik olid enam-vähem kõige vanemad pastlad.
Kas Karosa on veel liikumisvõimeline?
(24.04.2011 17:02)raulito Kirjutas: [ -> ]Kas Karosa on veel liikumisvõimeline?
On küll.
(23.04.2011 18:26)Heini Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/?id=423647

"Poltava palub Tallinnalt trollibusse"

Tallinnal ei jätku endalegi, vaevalt siis nende jaoks mõni üle jääb.

Ma mõtlen, et see oli 1. aprilli nali
(24.04.2011 17:06)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(24.04.2011 17:02)raulito Kirjutas: [ -> ]Kas Karosa on veel liikumisvõimeline?
On küll.
http://www.osta.ee/18653265

Trollino

323 pärast väikest kadumist taas 5 liinil Smile
(30.04.2011 11:49)Liisu Kirjutas: [ -> ]323 pärast väikest kadumist taas 5 liinil Smile
Terve kuu teda õnneks polnud, remondis oli.
Sellel aastal peaks juhtuma see ajalooline hetk, kus enam ei ole škodasid kõige rohkem. Vist 1966. aastast on olnud kõige rohkem Tallinnas škodasid, kui nüüd škodade arv langeb alla 51, siis on Solarisi kõige rohkem.
Erilist? Okei vanad asjad saavad otsa. Head?! Mitte midagi. Ainuüksi uue generatsiooni škodasid on korraga arvel olnud 124 masinat, jättes siinkohal arvestamata nendega samaaegselt liini sõitnud 9tr-id. Praegu ei ole kokku arvel nii palju masinaid. Ühesõnaga ma ei saa muidugi rääkida kõigi nimel, aga üldiselt ei tohiks millegi vaikses hääbumises olla midagi erilist ega head.
Tagasiside URL