Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(24.02.2011 01:07)kenn12 Kirjutas: [ -> ]huvitav-huvitav, et eile toimunud Kylie Mineque kontserdile polnud tellitud linnalt lisa väljumisi. Aga inimesi oli küllaga, oma 2lõõtstrolli jagu. Ei tea, kas kontserdikorraldajal ei jätkunud raha, et lisaväljumisi tellida.
Ja need inimesed, kes jäid viimase hetkeni oma tulekuga, need inimesed jäid viimasest trollist maha, või ei mahtunud viimase 6.liini ja 7.liini trolli peale. Ja inimesed, kes jäid lootusega ootama depoosse minevat trolli, said pika puuga, kindlalt 2-lt trollilt. Kes vehkis kätega, kes jooksis trollile järgi, kes karjus.
Ei mõtle ükski korraldaja kunagi selle peale ja raha ei leita ka. Sõitke taksoga.
Aga möödunud aasta, kui oli ilu uisutamine Saku Suurhallis, siis oli küll tellitud lisa väljumine 6.liinile .
(24.02.2011 16:55)kenn12 Kirjutas: [ -> ]Aga möödunud aasta, kui oli ilu uisutamine Saku Suurhallis, siis oli küll tellitud lisa väljumine 6.liinile .

Iluuiskamine oli EM-võistlused, mille korraldamine oli kogu Eestile OLULINE sündmus. Kulye Minogue kontsert eraalgatuslik üritus. Neid ei saa orgunni poolelt võrrelda. Kellel "pappi"=eorosid välja käia siis jaksavad ka takso või sõbra hankida, kes ta koju viib. Kui Sul on konkreetseid fakte depoosse sõitvate trollide kohta, kes mööda sõitsid, anna palun mulle teada. Palka ma Sulle selle eest maksma ei hakka aga arvestades info mahtu mida valdad olen konkreetsete faktide esitamise eest tänulik (muidugi juhul, kui need on Sinu poolt fikseeritud, mitte tuttava-tuttava ümberjutustus). Kahtlen tiba, et Sa igal ööl kusagil ringi kondad ja olulisi asju näed.
Viimane troll väljub Õismäelt 23:35 ja Mustamäelt 23:31. Kas kõik trollid, mis pärast seda depoosse lähevad on kohustatud reisijaid peale võtma või on see neile soovituslik või nad ei pea üldse enam kedagi peale võtma?

Lisaks küsiksin, et miks on pea kõigil trollidel tagumiste uste juures kleepsud, et pärast kella 21:00 sisenemine ainult esiuksest, kui tegelikkuses jääb just see uks enamasti kinni?
Meenutage nüüd kes on Iluuisuliidu president. Ja ei imestagi miks trolle rohkem liinil oli.
290 on remondist tagasi ja liinil. Päris "kobe" nägi 290 välja. Kas täna oli esimene tööpäev peale remonti ?
(25.02.2011 16:43)Trollionu Kirjutas: [ -> ]Kleepsud tekkisid pühast soovist, et juhid hakkaksid sõiduõigust tõendavaid dokumente (piletid, talongid) peale kella 21 kontrollima. Siis aga tuli ID-pilet ja sellega pole juhil midagi peale hakata. Sõitja näitab ID- kaarti, juhil lugejat nagu MUPOL pole ja kõik OK. Pikk jutt........
Meenutame Mustam''e koolilaste hirmu, E. E.-d, kes seda v''ga rangelt j''rgis. Big Grin
Eile õhtul sai trolliga koju sõites tähele pandud siukest silti :

Ühistranspordi Käitumisjuhend

1. Ära tule rulluiskudega ühistransporti,
mine parem diskole.
2. Ära too buss tuli - ega külmrelvi,
too parem lilli.
3. Ära tegele ühistranspordis ilutulestikuga.
4. Ühistranspordist väljudes või sinna sisenedes
palun säilita kainet mõistust ei ole vaja üksteisest
üle ronida ega võidu joosta, auhindu sisenemise
-või väljumiskiiruse eest ei jagata.
Tere inimesed!
Mõtlen, et kas kunagi Eestis peale Tallinna mujal ka trolliliiklus eksisteerinud on? Kuskil mälusopis on mingi poolpidune teadmine, et Võrus olla škodad isegi tänavaid mõõtnud, kuid kinnitust ei suuda leida. Oxygenil ol hea galerii kunagi, kuid see ka enam ei avane.
Elulist tähtsust mu postitusel pole, kuid lihtsalt hakkasin mõtlema ja mõtlema ja nüüd olen omadega siin selgust otsimas, sest nii painama jäi.

Kena kevadet

Trollino

(11.04.2011 19:10)Looder Kirjutas: [ -> ]Tere inimesed!
Mõtlen, et kas kunagi Eestis peale Tallinna mujal ka trolliliiklus eksisteerinud on? Kuskil mälusopis on mingi poolpidune teadmine, et Võrus olla škodad isegi tänavaid mõõtnud, kuid kinnitust ei suuda leida. Oxygenil ol hea galerii kunagi, kuid see ka enam ei avane.
Elulist tähtsust mu postitusel pole, kuid lihtsalt hakkasin mõtlema ja mõtlema ja nüüd olen omadega siin selgust otsimas, sest nii painama jäi.

Kena kevadet
Ei.Ainult Tallinnas on trollid aastas 1965 Wink

Seoses domeenide ja muude interneti seaduste muudatustega on kasutaja Oxygen leht nüüd siin : http://bussigalerii.net.ee/
Kohtla-Järve kanti taheti kunagi trolliliin rajada aga asja sellest ei saanud.
Jah! Ehk olekski rajatud aga aasta oli siis 1988 ja asi jäi katki.
http://rusarhiiv.pohjarannik.ee/article.php?sid=8034
siin on natuke infot k-järve trollist, keeleoskajale pakub huvi...

Trollino

(11.04.2011 22:04)coldrexX Kirjutas: [ -> ]http://rusarhiiv.pohjarannik.ee/article.php?sid=8034
siin on natuke infot k-järve trollist, keeleoskajale pakub huvi...

Palun Eesti keeles ja kui ei ole tuleb lühidalt tõlkida.Google translatorit mitte pakkuda.
(11.04.2011 22:37)Liisu Kirjutas: [ -> ]
(11.04.2011 22:04)coldrexX Kirjutas: [ -> ]http://rusarhiiv.pohjarannik.ee/article.php?sid=8034
siin on natuke infot k-järve trollist, keeleoskajale pakub huvi...

Palun Eesti keeles ja kui ei ole tuleb lühidalt tõlkida.Google translatorit mitte pakkuda.
Väga huvitav jutt! Esimest korda saab konkreetselt kuulda, miks siis troll ehitamata jäi. Kes kogu juttu lugeda ei viitsi, siis ainus lõik, kus trollist juttu, on siin:
Некоторые считали смехотворным план пустить троллейбусы между Ахтмеской и Ярвеской частями города, но, по-моему, для такого города с далеко разбросанными городскими частями это хорошо подошло бы. К сожалению, мне не удалось тогда договориться с военными, чтобы они изменили местоположение йыхвиской воинской части, так как для троллейбусной линии пришлось бы проложить новый отрезок дороги от виадука через воинскую часть. Но сейчас такого препятствия уже нет, и я верю, что когда-нибудь троллейбусы пойдут по Кохтла-Ярве.
Liisu võiks selle ümber kirjutada ja minna raamatukokku, seal on sõnaraamat olemas.
Aitame siis vaest Liisut Smile

Teema umbes selline, et mõnede meelest oli idee Ahtme ja Järve linnaosade vahele trollid käima panna naeruväärne, kuid intervjueeritava (K-Järve kunagine linnapea Roman Šeremeta) arvates sobiks troll sellisesse laiali paisatud linnaosadega linna hästi. Paraku jäi ette kohalik sõjaväeosa ning sõjarditega ei saavutatud kokkulepet trolliliini viimiseks läbi väeosa. Kuid nüüd seda takistust enam pole, ning Šeremeta usub, et ühel heal päeval hakkavad Kohtla-Järvel siiski trollid sõitma.
Tere!

Olen selle Kohtla-Järve trolliprojektiga omal ajal ise tegelenud. Kahjuks ei leia kohe materjale üles. Eelprojekt anti TTTK-le hinnangu andmiseks ja sellega ma tegelesin. Seal olid peatused peal ja sooviti arvamust peatuste vahelise sõiduaja kohta. Tegin suured arvutused ja jõudsime järeldusele, et kiirused olid üle pingutatud. Kui jäävad need materjalid näppu, võin foorumisse üles panna.

Lugupidamisega Trollionu
(13.04.2011 07:43)Trollionu Kirjutas: [ -> ]Tere!

Olen selle Kohtla-Järve trolliprojektiga omal ajal ise tegelenud. Kahjuks ei leia kohe materjale üles. Eelprojekt anti TTTK-le hinnangu andmiseks ja sellega ma tegelesin. Seal olid peatused peal ja sooviti arvamust peatuste vahelise sõiduaja kohta. Tegin suured arvutused ja jõudsime järeldusele, et kiirused olid üle pingutatud. Kui jäävad need materjalid näppu, võin foorumisse üles panna.

Lugupidamisega Trollionu
Waat too asi oleks küll huwitaw teada saada.Et mida mõeldi ja soowiti.Too küll waid siinpoone arwamus aga sõiduwahenditena seal tõenäoliselt ZIUd oleks olnud?
Mis aastatest me räägime üldse?
80ndatest. Aga siiski mõeldes kuidas kohalikud linnavõimud praegu ühistransporti "arendavad" läks siiski hästi et trolle ei tulnud.
Tagasiside URL