Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.tallinn.ee/est/Homsest-teguts...y-Eesti-AS

Siit ma loen et igas TLT ühissõidukis on häirenupp või mobiilside ja aktiveerides peaks turvafirma kohale sõitma. Kuidas asi reaalsuses välja näeb oskavad foorumiliikmetest bussijuhid vast ise rääkida.
(02.11.2012 10:01)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinn.ee/est/Homsest-teguts...y-Eesti-AS

Siit ma loen et igas TLT ühissõidukis on häirenupp või mobiilside ja aktiveerides peaks turvafirma kohale sõitma. Kuidas asi reaalsuses välja näeb oskavad foorumiliikmetest bussijuhid vast ise rääkida.

Ei ole nuppe. Asi toimib nii, et juht teatab dispetserile ja tema USS-ile. Parem ikka kui mitte midagi. Helsingis on nupu susteem. Kui juht vajutab on "konets". Tramm ei liigu, uksed ei avane enne kui abi on saabunud, olukord lahendatud ja siis lulitab likvideerija susteemi välja.
Miinus selles, et kui juht kogemata nuppu näpib, käivitub tagasipöördumatu protsess. Valehäiret tuhistada ei saa. Kui kellelgi huvi, vöin kirjeldada oktoobrikuu juhtumit trollis pättidega, kes peksid jalgadega klaase välja. Järeldused tehke ise.
(03.11.2012 15:40)Trollionu Kirjutas: [ -> ]
(02.11.2012 10:01)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinn.ee/est/Homsest-teguts...y-Eesti-AS

Siit ma loen et igas TLT ühissõidukis on häirenupp või mobiilside ja aktiveerides peaks turvafirma kohale sõitma. Kuidas asi reaalsuses välja näeb oskavad foorumiliikmetest bussijuhid vast ise rääkida.

Ei ole nuppe. Asi toimib nii, et juht teatab dispetserile ja tema USS-ile. Parem ikka kui mitte midagi. Helsingis on nupu susteem. Kui juht vajutab on "konets". Tramm ei liigu, uksed ei avane enne kui abi on saabunud, olukord lahendatud ja siis lulitab likvideerija susteemi välja.
Miinus selles, et kui juht kogemata nuppu näpib, käivitub tagasipöördumatu protsess. Valehäiret tuhistada ei saa. Kui kellelgi huvi, vöin kirjeldada oktoobrikuu juhtumit trollis pättidega, kes peksid jalgadega klaase välja. Järeldused tehke ise.
Kaldun arvama et lendab kohale lähedal asuv meeskond, mitte et hakkaks masin teise linna otsa kihutama...
Olemas küll wist wõimalus ühenduda kohe liikluskorraldajaga.Iseasi ,kas see toimib ja elu näidanud,et abi jõuab kohale siis kui mäng läbi.
Bussidesse paigaldati vahepeal isegi.mikrofone, kontakteerumaks dispetšeriga.
(23.02.2010 17:34)Volli Kirjutas: [ -> ]1-st mainitud pööretest kasutati igapäevaselt seni, kuni töötas veel ka trollidepoo Mustamäe teel, hiljem ühtegi juhust ei tea
Pööret 2 olen juhtunud nägema vaid kord aastate eest ja toona olid Lille peatuse kandis minu mäletamist mööda liinid maas
Pööret 3 ja 4 kasutatakse praegugi, alles paar nädalat tagasi nägin 256-te Lillest Koplisse suundumas
(23.02.2010 15:48)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ajaloost on teada fakt, et selle pöördega on ka Albert maha saanud. Käis Koplis ära ja tuli tervena tagasi kuigi räägiti, et Albertiga ei saa Koplisse sõita.
Albertiga Koplis käimist peeti minu teada liiklusohtlikuks, aga mitte võimatuks
Andeks,et vana asja juurde tulen.Siin Vollil õigus ses mõttes,et sõita sai küll Koplis aga just ohtlik ja seda just Maleva peatusest väljumisel ja seejärel tehes vasakpööret Kopli suunal ehk siis Sõle tn-lt Kopli tn-le.Seal oleks Albertiga põõramine ikka päris paras kunst olnud.See koht ju niivõrd kitsas.See Maleva ümbrus ongi igasugustele haagistele problemaatiline.
(04.11.2012 00:43)Regardman Kirjutas: [ -> ]Bussidesse paigaldati vahepeal isegi.mikrofone, kontakteerumaks dispetšeriga.

Mäletab veel keegi sugavat noukaaega? Juhtidel ei olnud mingit sidepidamisvoimalust, ainult taksofon suuremates peatustes. Juhtumit ei mäleta, vist mingi ränk kuritegu uhistranspordis. Peale seda pandi monedele trammidele, trollidele, bussidele peale sinised vilkurid. Kui oli jama siis lulitas juht selle sisse ja mööduv miilitsapatrull kargas ligi. Patrulle oli ju seeaeg linnas nagu kirjusid koeri. Moni foorumlane ehk mäletab ja oskab asja lähemalt kirjeldada?
(04.11.2012 09:15)Trollionu Kirjutas: [ -> ]
(04.11.2012 00:43)Regardman Kirjutas: [ -> ]Bussidesse paigaldati vahepeal isegi.mikrofone, kontakteerumaks dispetšeriga.
Mäletab veel keegi sugavat noukaaega? Juhtidel ei olnud mingit sidepidamisvoimalust, ainult taksofon suuremates peatustes. Juhtumit ei mäleta, vist mingi ränk kuritegu uhistranspordis. Peale seda pandi monedele trammidele, trollidele, bussidele peale sinised vilkurid. Kui oli jama siis lulitas juht selle sisse ja mööduv miilitsapatrull kargas ligi. Patrulle oli ju seeaeg linnas nagu kirjusid koeri. Moni foorumlane ehk mäletab ja oskab asja lähemalt kirjeldada?
Mälu värskendamiseks peaksin minema teise tuppa ja vedama suure arvuti käima, et siis pildiarhiivis sobrada, aga hetkel ei ole see hea mõte.
Aga meenub jah kokku kümmekond trolli-trammi (aga mitte ühtegi bussi) sinise vilkuriga, aga olid mõned vist ka kollasega!
Enamus oli ikka kollaste wilkuritega.Sinine minu mälu järgi waid ühel trammil oli?
(04.11.2012 13:53)PETSS Kirjutas: [ -> ]Enamus oli ikka kollaste wilkuritega.Sinine minu mälu järgi waid ühel trammil oli?
KT4 pildid mul hetkel tööl, seepärast vanemate seda sorti vagunite pilte vaadata ei saa, aga G4 ja T4 pildid koduarvutis olemas.
Ja sealt näha, et sinised (just sinised) pandi millalgi 1982.a. jooksul vagunitele 223,229,237,244,247,249 samas kui T4 vagunid 254,256,260,264,266,270 ja 275 on kohe kollase vilkuriga.
Vagunitel 229 ja 237 muutusid nad aja jooksul samuti sinisest kollaseks ja paistab, et alates 1984-st hakati neid üldse ära korjama. Viimane vilkuriga T4 paistis veel aastal 1987 olevat vagun 260.
Tulles tagasi vilkurite juurde siis küsimus eelkõige Trollionule.
Nii minul kui ka ühel kaasfoorumlasel küsimus,et praegugi sõidavad Saksast soetatud trammid millel on katusel ninas vilkurit meenutavad halliks värvitud torud/kopsikud.Et millega tegu? Kas äkki üle värvitud vilkurid või kaasfoorumlase välja pakutud mingi elektrooniline vidin?
(04.11.2012 22:53)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Tulles tagasi vilkurite juurde siis küsimus eelkõige Trollionule.
Nii minul kui ka ühel kaasfoorumlasel küsimus,et praegugi sõidavad Saksast soetatud trammid millel on katusel ninas vilkurit meenutavad halliks värvitud torud/kopsikud.Et millega tegu? Kas äkki üle värvitud vilkurid või kaasfoorumlase välja pakutud mingi elektrooniline vidin?

Olin eile trammipargis ja uurisin nende "kopsikute" elu-olu. Selgus, et vilkuritega seos puudub. Olevat olnud algeline Wifi antenn, millega teostati traadita andmesidet. Meil ka neid skeeme netis üleval kuidas tühjadest õllepurkidest antenne teha kui levi niru. Seetõttu ka asja silindrikujuline väljanägemine seal trammi katusel. Maha pole võetud seetõttu, et ese kinnitatud läbi katuse ja mahakatkumise järel tekitab katuse veepidavuse probleemi.
Kas keegi on veel näinud seda jama, mis Keskuse platsil tehtud on? Täpselt 4. liini liinide alla on pandud mingi aed, mis peaks eraldama kohviku parklat ja trollide seisuplatsi, aga nüüd seisavad 4. liini trollid kohviku parklas ja sarvede süsisid ei saa nad ka vahetada, sest see aed jääb täpselt ette... Ega juhid väga rõõmsad ei ole selle üle.
Imelik piire on sinna pandud jah, tänu sellele peavad 9. liini trollid peatusest natuke eemal peatuma, kuna ei pööra lihtsalt välja paviljoni juurde.
Söed, süte, süsi...
Veed, vete, vesi...
Eesti keel on üks keeruline, aga imeline keel.
Mulle lihtsalt ei meeldi see jama mis toimub. Eriti just see mis puudutab trolliliiklust. Ammu oleks aeg see Keskerakondlik "sitt" välja viia sealt.
(14.11.2012 18:34)Hannes Kirjutas: [ -> ]Söed, süte, süsi...
Veed, vete, vesi...
Eesti keel on üks keeruline, aga imeline keel.


(14.11.2012 18:49)Trollionu Kirjutas: [ -> ]
(14.11.2012 18:34)Hannes Kirjutas: [ -> ]Söed, süte, süsi...
Veed, vete, vesi...
Eesti keel on üks keeruline, aga imeline keel.

Aga väga kaunis! Mul trikk, Sul trikk aga mis Tal on?? Mul pott, Sul pott aga mis Tal on??
(14.11.2012 18:45)Heini Kirjutas: [ -> ]Mulle lihtsalt ei meeldi see jama mis toimub. Eriti just see mis puudutab trolliliiklust. Ammu oleks aeg see Keskerakondlik "sitt" välja viia sealt.

Ootad reformikaid? Meelest läinud, mida nad plaanisid. Kohalike omavalitsuste valimised on aasta pärast. Vali "õige "partei või tee oma.
Mis puudutab 2. trolliliini asendamist bussidega, siis juhuse tahtel on väikese osa tallinlaste jaoks see ka kasulik. Kuna linnaviletsus vajab hädasti head põhjust tülikast elektritranspordist (sõltumatute ekspertide ja sotsiaalameti nõunike hinnangul ulmekallis hobi) vabanemiseks, siis on vähemasti mõnd aega Mäepealse asumis igal sõitasoovijal tühi buss ukse ees. Peale korduvaid sõitjateloendamisi ökonoomitatakse see 24a koos mõne teise liiniga küll ära, aga tolleks hetkeks on juba vajalik trolliliin 3 Astangu asumi parema teenindamise huvides asendada bussiliiniga 43 ja karavan liigub samamoodi edasi. Läänesuunas.
http://www.epl.ee/news/eesti/hinnang-kum...d=65271664

Ennustus et 10 aasta pärast on siiski 4 liini. Lisaks 1,3 ja 6 liinile ka 9.
Arvestades trolliparki, mis pärast Škodade mahakandmist järele jääks - 37 lühikest ja 19 lõõtsa - oleks liinid 1, 3, 6 ja 9 üsna ebaloogilised. Kui ka 1-le ja 9-le jääksid ainult lühikesed, siis 19 lõõtsast ei piisa 3 ja 6 jaoks. Ja see oleks minu arust küll absurd, kui lõõtsbussidel pole mõistlikku rakendust, aga linna kahel pea kõige enam koormatud ühistranspordiliinil sõidaksid lühikesed trollid. Teine asi, et trollide liinivõrk jääks siis 100% alles, koos vajadusega kõike seda voolu all ja korras hoida. Nojah, ennustada võib ju igat moodi, ei pea tingimata tervest mõistusest lähtuma...
Tagasiside URL