Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(15.07.2012 12:18)Volli Kirjutas: [ -> ]
(15.07.2012 12:07)Regardman Kirjutas: [ -> ]Seda imeks pandavam on tegelikult, miks seda lõiku varem polnud välja ehitatud. Koplis neid trammi-trolli ristumisi korduvalt maha sõidetud, seisak oli seega kindlustatud.
Võimalus tagasi pöörata (sarvi 2x küll abiliinile ümber tõstes) on seal ju alati eksisteerinud!
Tegelikult mitte. Abiliini seal varem polnud.
Tuli vaid hoo pealt kaikad maha tõmmata.
(15.07.2012 21:32)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(15.07.2012 12:18)Volli Kirjutas: [ -> ]
(15.07.2012 12:07)Regardman Kirjutas: [ -> ]Seda imeks pandavam on tegelikult, miks seda lõiku varem polnud välja ehitatud. Koplis neid trammi-trolli ristumisi korduvalt maha sõidetud, seisak oli seega kindlustatud.
Võimalus tagasi pöörata (sarvi 2x küll abiliinile ümber tõstes) on seal ju alati eksisteerinud!
Tegelikult mitte. Abiliini seal varem polnud.
Tuli vaid hoo pealt kaikad maha tõmmata.
Oigus. See liinijupp oli puudu ja sealt sai tagasi ainult hooga.Usna komplitseeritud koht. Väljaehitamise käigus tuli paigaldada lisamaste. Kui keegi on taeva poole vaadanud siis kogu see kaadervärk asub korgepingeliini all. Kes elektriala inimene,see teab, mida sellisesse kohta mastide pustitamine tähendab.Elektriväljad, teatud atmosfääritingimustel ulelöögid jne. Aga aitab teooriast!.Keda huvitab, otsib ise Netist edasi.
Aga mõtle kui äge oleks kõrvalt vaadata Big Grin
(16.07.2012 16:34)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Aga mõtle kui äge oleks kõrvalt vaadata Big Grin

Vaateted on toesti voimsad. Koskla peatuse juures läheb ka korgepingeliin ule Sopruse pst. Kahjuks aasta nr ei oska enam öelda, ei pea ruudulist vihikut selliste juhtude kohta aga uuel eestiajal see juhtus.Koskla otsapeal remonditi hrustsovka katust ja tostukimees tostis korvi korgepingeliini. Onneks töömeest korvis polnud. Juhe poles muidugi momentaalselt läbi ja kukkus Sopruse kontaktliinide peale. 10000V sai 600V kokku. Koik hävis hoobilt ja tulevärk oli toesti äge. Isegi metallikrattidel polnu sealt midagi votta, koik sulas ja poles ära. Liiklus seisis kolmveerand päeva kuni uued kandetraadid ja juhtmed paigaldati. Praegu aga pahandatakse 15 min seisaku pärast internetis ja noutakse kahjutasusid.
Moodsad ajad!
(17.07.2012 06:18)Trollionu Kirjutas: [ -> ]Liiklus seisis kolmveerand päeva kuni uued kandetraadid ja juhtmed paigaldati. Praegu aga pahandatakse 15 min seisaku pärast internetis ja noutakse kahjutasusid.
Moodsad ajad!
Pahandatakse sellepärast, et "kõige vägevamad" on ajakirjanduses lubanud, et seisaku korral saab operatiivselt elektritranspordi asendada diisliga. Selle operatiivsuseni pole seni millegipärast jõutud, kuigi ettevõtetel on juba ilma ühinemata üks omanik.
http://www.tallinnapostimees.ee/910590/
Üks igivana uudis selle kohta, et 440 põrutas Estonia pst.-l puusse. Täna sattus aga kätte paberist 18.juuli Õhtuleht, ja weebiväljaandest erinevalt algab seal antud juhtumi kohta käiv uudisnupuke sellise lausega:
Õhtuleht Kirjutas:Eile õhtul veidi enne kella kuut sõitis kaksiktroll Tallinnas Estonia puiesteel Eesti Panga hoone juures kohe pärast keerulist pööret vastu puud.
(19.07.2012 20:51)XTA Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/910590/
Üks igivana uudis selle kohta, et 440 põrutas Estonia pst.-l puusse. Täna sattus aga kätte paberist 18.juuli Õhtuleht, ja weebiväljaandest erinevalt algab seal antud juhtumi kohta käiv uudisnupuke sellise lausega:
Õhtuleht Kirjutas:Eile õhtul veidi enne kella kuut sõitis kaksiktroll Tallinnas Estonia puiesteel Eesti Panga hoone juures kohe pärast keerulist pööret vastu puud.

Niipaljukest siia lisaks et üks uudis räägib 57 aastasest naisest teine uudis aga sama vanast mehest (vigastada saanu).
(19.07.2012 23:11)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]
(19.07.2012 20:51)XTA Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/910590/
Üks igivana uudis selle kohta, et 440 põrutas Estonia pst.-l puusse. Täna sattus aga kätte paberist 18.juuli Õhtuleht, ja weebiväljaandest erinevalt algab seal antud juhtumi kohta käiv uudisnupuke sellise lausega:
Õhtuleht Kirjutas:Eile õhtul veidi enne kella kuut sõitis kaksiktroll Tallinnas Estonia puiesteel Eesti Panga hoone juures kohe pärast keerulist pööret vastu puud.

Niipaljukest siia lisaks et üks uudis räägib 57 aastasest naisest teine uudis aga sama vanast mehest (vigastada saanu).

Pohiline teave, et olevat olnud Soome kodanik. Mis soost need soomlased on, ei oska kommenteerida. Vene keeles on sellised keelevormid: on- mees, ana- naine, ano???!!! Vabndust, ei taha kedagi solvata, siin on ka inimesi, kelle emakeel on vene keel. Nüüd tööl ja asi selge. Soome kodanik oli naisterahvas.
Pidasin silmas pigem neid sõnu:
Õhtuleht 18.07.2012 Kirjutas:Eile õhtul veidi enne kella kuut sõitis kaksiktroll Tallinnas Estonia puiesteel Eesti Panga hoone juures kohe pärast keerulist pööret vastu puud.
Millal meil viimane "albert" maha kantigi? 1995. Kus ajakirjanik midagi säärast 2012. aastal nägi, ei tea (Venemaal ehk?).
Ning teatavasti Eesti Panga juures trollid ei tee mitte mingisugust pööret. Kui aga liiklusest muffigi ei jagata, võidaksegi seda kohta pöördeks pidada. Või oli vaja asjale pisut vürtsi lisada, et leht paremini müüks.
(25.07.2012 21:40)XTA Kirjutas: [ -> ]Pidasin silmas pigem neid sõnu:
Õhtuleht 18.07.2012 Kirjutas:Eile õhtul veidi enne kella kuut sõitis kaksiktroll Tallinnas Estonia puiesteel Eesti Panga hoone juures kohe pärast keerulist pööret vastu puud.
Millal meil viimane "albert" maha kantigi? 1995. Kus ajakirjanik midagi säärast 2012. aastal nägi, ei tea (Venemaal ehk?).
Ning teatavasti Eesti Panga juures trollid ei tee mitte mingisugust pööret. Kui aga liiklusest muffigi ei jagata, võidaksegi seda kohta pöördeks pidada. Või oli vaja asjale pisut vürtsi lisada, et leht paremini müüks.

Kas üllatab, et Õhtuleht on pingutatult ilukirjanduslikus stiilis erkkollane väljaanne?
Tekkis selline küsimus, et olen näinud ühte lõõts Solaris trolli (liininumber 3) ja ühte lühikest Solarist (liininumbriga 2) sõitmas nii ,et tablood on kustunud ning liininumbrid on lihtsalt prinditud paberile ning kleebitud aknale. Kas tegu on trollide tabloode riketega või on sellel mingi muu põhjus? Teiseks, loodetavasti tablood tehakse (või tehti) korda?
(27.07.2012 00:01)Roamless Kirjutas: [ -> ]Tekkis selline küsimus, et olen näinud ühte lõõts Solaris trolli (liininumber 3) ja ühte lühikest Solarist (liininumbriga 2) sõitmas nii ,et tablood on kustunud ning liininumbrid on lihtsalt prinditud paberile ning kleebitud aknale. Kas tegu on trollide tabloode riketega või on sellel mingi muu põhjus? Teiseks, loodetavasti tablood tehakse (või tehti) korda?

Pardakompuutrite eluiga hakkab otsa saama. Kui odavalt hangitud siis teate ise, millise tulemuse saate. Need on "kuulsate" riigihangete tagajärjed. Septembrist tulevad järgmise firma omad ja kõik hakkab uuesti. Seniks proovitakse kuidagi ära elada.
[Pilt: 015115527f11a0.jpg] Huvitav tulede paigutus.Mõnel teisel trollil samasugune?
Minu teada küll.Oli ju ka TR 14 millel ees TR 9 tuled.
90ndate alguses oli igasuguseid lollusi trollidele külge kruvitud. Lisatulesid ja palju muud.
(05.08.2012 11:55)Oxygen Kirjutas: [ -> ]90ndate alguses oli igasuguseid lollusi trollidele külge kruvitud. Lisatulesid ja palju muud.

Puna-valge 213 oli lausa traumeeriv.
Tagawaraosade puuduse tõtu.
Mitte tagavaraosade puuduse tõttu vaid kuna 9tr-ide lammutamisel jäi igasugust põhku meeletult üle, siis selle põhu üleküllus andis fantaasiale vaba lennu.
Neljakandiliste 14Tr esitulede asendamine ümmargustega (või ka 9Tr tagatulede kasutamine) 90-ndate alguses oli küll vaid sellest põhjustatud, et tšehhid tahtsid varuosade eest tasumist konverteeritavas valuutas. Seda aga nappis ning seetõttu kasutatigi varuosadena mahakanntud trollide osi, kus aga vähegi võimalik! No ja eks väheke fantaasialendu kulus seejuurde ka ju marjaks ära Smile
P.S. Kui vaadata värskeid pilte erinevatest Ukraina linnadest, kus ka 14Tr-d kasutusel, siis nemad ei raatsi siiani originaal-esituledele raha kulutada ja ajavad odavamate ümmargustega läbi
Tallinnas küll ei tehtud aga Leedus küll.Nimelt ehitati ka TR9 tagauksed ise.Seda näha ka JJ trollil.
Tagasiside URL