Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(18.06.2012 11:13)Heini Kirjutas: [ -> ]Neljanda liini trollid (need kolm mis liinil olid) sõitsid Balti jaama läbi Tõnismäe. 5 ja 7 pöörasid Lilles ümber. 1. liini kohta aga küll ei oska midagi kosta, ehk pöörasid ka Lilles ringi. Õnneks raadiot kuulates oli juba teada, et Balti jaamas ei maksa trolli oodata.

Balti jaama kulgemine Tõnismäe kaudu on tõestisündinud fakt. Öelgu kiibitsejad veel, et troll ei ole paindlik! Aga seda Kopli varianti tahaks ikka asjaosalistelt kuulda.
Mis seal erilist ikka. Trollidispetšer vastas, et trollid ei liigu. Balti jaamast sai Kolde puiesteele sõidetud ning 33 peale istutud.
Kesklinnast trammiga Malevasse ja sealt 33. liini bussiga.
Suur ühteheitmine pidi ju reservid valla päästma, tegelikult ei muutu si..agi!
(19.06.2012 08:08)Martti Kirjutas: [ -> ]Suur ühteheitmine pidi ju reservid valla päästma, tegelikult ei muutu si..agi!

Oskad öelda, millise firma rahakott kannatab iga päev vähemalt 10-et bussi koos juhtidega kahes vahetuses reservis hoida, et äkki tõuseb tuul ja murrab mõne roheliste poolt kaitstud mädanenud kastani maha. Või sõidab mõni jobu ülestõstetud kraanaga liinid minema.
Sellisel juhul võiks ju Tallinna kesklinna puudest puhtaks raiuda, ikka leiaks koha kus mõni puu potensiaalselt liiklust ohustab, olgu siis trollid või tavaliiklus, ometigi seda ei teha.
Kas ühinemise üks väljatoodud positiivsest punktist ei olnud mitte see, et vajadus saavad bussid trolle asendama hakata operatiivselt. On nagu meelde jäänud midagi sellist. Kui nii, siis praegu ongi hetk, kus sellele tugevalt rõhuda!
Absoluutselt. Selline asi paneb kukalt kratsima kui ühel momendil katkeb täielikult ühendus Mustamäega. Kusjuures rõhutada tuleb seda, et kuni tänaseni ei ole mitte mingit infokanalit mis teavitaks Kaubamaja juures juhmide nägudega ootavaid inimesi.
(19.06.2012 19:29)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Absoluutselt. Selline asi paneb kukalt kratsima kui ühel momendil katkeb täielikult ühendus Mustamäega. Kusjuures rõhutada tuleb seda, et kuni tänaseni ei ole mitte mingit infokanalit mis teavitaks Kaubamaja juures juhmide nägudega ootavaid inimesi.

Mingi "piloot" peaks ju olema, kahjuks ise pole aega olnud neid reaalajas toimivaid tabloosid kaeda. Peaksid olema V-Väljakul,Taksopargis, Lepistikus... Miskit oli nagu Mustamäe teel ja Paldiski mnt Oismäe suunal ka. Mis neist saanud on ja kes infi jagab, jään vastuse volgu.Palve teile, kes te palju uhistranspordiga liiklete, andke foorumis tagasisidet, kas olete midagi sellist näinud.
(18.06.2012 17:35)Martti Kirjutas: [ -> ]Kesklinnast trammiga Malevasse ja sealt 33. liini bussiga.
16.liini buss kesklinnast Mustamäe teele oleks ajaliselt 3x kiirem variant Smile
(19.06.2012 19:29)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Absoluutselt. Selline asi paneb kukalt kratsima kui ühel momendil katkeb täielikult ühendus Mustamäega. Kusjuures rõhutada tuleb seda, et kuni tänaseni ei ole mitte mingit infokanalit mis teavitaks Kaubamaja juures juhmide nägudega ootavaid inimesi.

http://www.e24.ee/882168/tartusse-tuleb-...fosusteem/

Tartlased enam varsti juhmide nägudega inimesed peatuses bussi ootama ei pea lõputult.
(20.06.2012 09:36)raulito Kirjutas: [ -> ]
(19.06.2012 19:29)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Absoluutselt. Selline asi paneb kukalt kratsima kui ühel momendil katkeb täielikult ühendus Mustamäega. Kusjuures rõhutada tuleb seda, et kuni tänaseni ei ole mitte mingit infokanalit mis teavitaks Kaubamaja juures juhmide nägudega ootavaid inimesi.

http://www.e24.ee/882168/tartusse-tuleb-...fosusteem/

Tartlased enam varsti juhmide nägudega inimesed peatuses bussi ootama ei pea lõputult.

Uurisin natuke seda Tallinna "pilooti". Hange on veel välja kuulutamata, aga Mimosa rahad on peal. Jälgige uudiseid, ehk saate teada, millal teile mõnedes peatustes näidatakse tablool, et troll jälle ei sõida.

Vale rubriik aga ei viitsi ümber kolida: paarkümmend aastat tagasi ootasin Vineeri peatuses tuima näoga trammi. Lõpuks märkasin, et rööpad roostes. Siis jõudis pärale, et nädal tagasi olin ise kõik peatused silte täis pannud, et tramm rööbastee remondi tõttu ei sõida!

Nii on nende "tabloodega" ka, kes neid märkab vaadata. Paneks ikka abitöölise valju häälega karjuma "trollebus ne jedet i ne budet". Kõigil asi selge.
(19.06.2012 21:02)Volli Kirjutas: [ -> ]
(18.06.2012 17:35)Martti Kirjutas: [ -> ]Kesklinnast trammiga Malevasse ja sealt 33. liini bussiga.
16.liini buss kesklinnast Mustamäe teele oleks ajaliselt 3x kiirem variant Smile
Keda see aeg enam huvitas, kui järjekordne päev oli tänu ühistranspordile per..e kukkunud! Mul oli küll võimalus oma sõit autoga ära teha, aga otsustasin siiski keskkonna säästlikumat varianti kasutada. Taaskord pidin pettuma. Tundub et ühistranspordisektorisse pole mõtet rohkem oma raha kulutada, niigi on järgmisest aastast sõit tasuta, aga nii kaua üritan eemale hoida.
Muidugi pole mõtet, sest ajuvaba on isegi maakonnas maksta kallimat hinda, mis ületab läbitud, ent alama sõidukilometraaži.

Mis puudutab 16. liini bussi nädalavahetusel, siis selle ootamisele kuluva ajaga jõuabki Kopli kaudu enne pärale.
(20.06.2012 09:36)raulito Kirjutas: [ -> ]Tartlased enam varsti juhmide nägudega inimesed peatuses bussi ootama ei pea lõputult.
Juhiks tähelepanu, et kui peatuses on tabloo, mis näitab, et buss tuleb 18 minuti pärast, siis see 18 minutit tuleb ära oodata, mingi ime läbi ei aita tabloo bussil varem kohale jõuda.
Samuti ei aita need tablood kuigi palju, kui trollid seisavad. Ka jumal taevas ei oska siis öelda, mitme minuti pärast nad liikuma hakkavad.
Miskipärast kardan ka, et tabloo võib sõiduplaanist kinnipidamisele halvasti mõjuda. Juht võib mõelda, et jään 5 min hiljaks, mis siis, tabloo ju näitab, millal ma tegelikult tulen. Ja juhtkond võib mõelda, et juhil ongi õigus, mis me ikka üle pingutame...
(20.06.2012 21:40)6631 Kirjutas: [ -> ]
(20.06.2012 09:36)raulito Kirjutas: [ -> ]Tartlased enam varsti juhmide nägudega inimesed peatuses bussi ootama ei pea lõputult.
Juhiks tähelepanu, et kui peatuses on tabloo, mis näitab, et buss tuleb 18 minuti pärast, siis see 18 minutit tuleb ära oodata, mingi ime läbi ei aita tabloo bussil varem kohale jõuda.
Tartu on selline linn, kus 18 minutiga jõuab märkimisväärse osa liikumistest ka jalgsi ära teha. Samuti võib sel juhul loobuda plaanist sõita valitud bussiga täpselt õigesse kohta ning sõita mõne teise bussiga sihtkohale lihtsalt lähemale. Tabloo ei lahenda ummikuid ega rikkeid, vaid pakub inimesele võimalust oma plaane operatiivselt muuta.
Huvitav, mida selline tabloo võiks näidata Kullerkupu peatuses? Kust tabloo teab, mis kell 6. troll või 13. või 10. buss tegelikult Õismäe lõpust välja sõidab?
(21.06.2012 07:29)6631 Kirjutas: [ -> ]Huvitav, mida selline tabloo võiks näidata Kullerkupu peatuses? Kust tabloo teab, mis kell 6. troll või 13. või 10. buss tegelikult Õismäe lõpust välja sõidab?
"Busside liikumist jälgivad seadmed võimaldavad positsioneerida neid 5-meetrilise täpsusega, süsteem võrdleb bussi tegelikku liikumise aega liinigraafikuga, kuvades juhi ekraanile kõrvalekalde liinigraafikust."

Tabloo teab seda suurest targast andmebaasist kuskil internetis. Kogu tabloosüsteemi põhimõte ongi ju reaalajas teabe edastamine, ega lihtsalt sõiduplaani elektroonilisele ekraanile kandmine ei anna jah midagi juurde. Samuti on võrdlemisi suur pluss see, et kui ma jõuan Kullerkupu peatusesse 21:30 ja 13. liini buss pidi väljuma 21:32, siis reaalajas tabloo pealt on näha, kas ta on juba ära sõitnud või alles tuleb peatusesse - saab vältida asjatut passimist ja hoopis trolliga linna sõita.
(21.06.2012 07:29)6631 Kirjutas: [ -> ]Huvitav, mida selline tabloo võiks näidata Kullerkupu peatuses? Kust tabloo teab, mis kell 6. troll või 13. või 10. buss tegelikult Õismäe lõpust välja sõidab?
Lühidalt nii, et kui seda teab karbike bussi armatuurlaual, siis teab seda ka tabloo. Sel juhul on muidugi eelduseks, et igal masinal on peal vastav töötav seade.
Teine eeldus on siis, et see karbike teab ette, mis kell buss sõitma hakkab. Oletame, et kell on 11.26. Plaani järgi peaks 10. liini buss väljuma Õismäe lõpust kell 11.38. Kas Kullerkupu tabloo näitab, et järgmine 10 tuleb 14 minuti pärast? Aga kui kell on 11.41 ja 10 pole välja sõitnud? Mida tabloo siis näitab?
(21.06.2012 20:09)6631 Kirjutas: [ -> ]Teine eeldus on siis, et see karbike teab ette, mis kell buss sõitma hakkab. Oletame, et kell on 11.26. Plaani järgi peaks 10. liini buss väljuma Õismäe lõpust kell 11.38. Kas Kullerkupu tabloo näitab, et järgmine 10 tuleb 14 minuti pärast? Aga kui kell on 11.41 ja 10 pole välja sõitnud? Mida tabloo siis näitab?

Seda sama näitabki. Seda ju sõna reaalaeg tähendab.
Tagasiside URL