Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(03.04.2012 09:34)Heini Kirjutas: [ -> ]
(03.04.2012 00:48)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nii et eks paistab mis trollidest tulevikus saab,aga euroopas kus trolle vanasti oli enam ei ole,seega üsna tõenäoline et ka tallinnas kaob kaugemas tulevikus troll ära.
Näited?
Mitmed linnad Šveitsis (näiteks Baseli süsteem suleti 4 aastat tagasi), Hollandis (seal ainsana järel Arnhemi süsteem). Austrias on trollid veel vaid Salzburgis ja Linzis, Norras oli varem 4 trolliliiklusega linna, praeguseks alles vaid Bergeni 2. trolliliin. Suurbritannias oli hiilgeaegadel paarkümmend trolliliiklusega linna, eelmisel esmaspäeval aga möödus 40 aastat viimase trolliliini sulgemisest Ühendkuningriikides. Ja neid linnasid on veel palju. Põhiosa liinidest suleti 50ndatel, 60ndatel, kui diislikütuse hind oli madal. Seega arvestades praegust mootorikütuste hindade muutumise trendi oleks äärmiselt rumal pikemas perspektiivis praegust trolliliiklust harvendada. Seda enam, et mitmetes suuremates Euroopa linnades (näiteks Leeds) plaanitakse trolliliiklust taastada.
(03.04.2012 10:44)Georg Kirjutas: [ -> ]
(03.04.2012 09:34)Heini Kirjutas: [ -> ]
(03.04.2012 00:48)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nii et eks paistab mis trollidest tulevikus saab,aga euroopas kus trolle vanasti oli enam ei ole,seega üsna tõenäoline et ka tallinnas kaob kaugemas tulevikus troll ära.
Näited?
Mitmed linnad Šveitsis (näiteks Baseli süsteem suleti 4 aastat tagasi), Hollandis (seal ainsana järel Arnhemi süsteem). Austrias on trollid veel vaid Salzburgis ja Linzis, Norras oli varem 4 trolliliiklusega linna, praeguseks alles vaid Bergeni 2. trolliliin. Suurbritannias oli hiilgeaegadel paarkümmend trolliliiklusega linna, eelmisel esmaspäeval aga möödus 40 aastat viimase trolliliini sulgemisest Ühendkuningriikides. Ja neid linnasid on veel palju. Põhiosa liinidest suleti 50ndatel, 60ndatel, kui diislikütuse hind oli madal. Seega arvestades praegust mootorikütuste hindade muutumise trendi oleks äärmiselt rumal pikemas perspektiivis praegust trolliliiklust harvendada. Seda enam, et mitmetes suuremates Euroopa linnades (näiteks Leeds) plaanitakse trolliliiklust taastada.

ma pean silmas rohkem seda et trolliliiklus võidakse asendada trammiliiklusega põhiosas,mõni üksik ainult bussidega.kui valida tramm või troll,on tramm igal juhul parem variant(eeldusel et on kaasaegne ja kiire).
Kunagi oli ka Helsingis troll. Aga see selleks. Panen igaks petteks südamele, et kuigi maailmas on tõesti paiku kus trolliliiklust taastada või luua planeeritakse ei kannata need paigad võrdlust Tallinnaga.
Eks iga uus asi on unustatud wana.Stockis ju ka 1967 tramm kinni pandi ,hiljem jälle küll wist ainult turistide tarbeks liin sõitma pandi.
(03.04.2012 20:49)PETSS Kirjutas: [ -> ]Eks iga uus asi on unustatud wana.Stockis ju ka 1967 tramm kinni pandi ,hiljem jälle küll wist ainult turistide tarbeks liin sõitma pandi.

kolm nädalat tagasi käies seal sai märgatud uued trammid.
paistab, et trammiliiklus säälmaal kiiresti areneb...
(03.04.2012 20:49)PETSS Kirjutas: [ -> ]Eks iga uus asi on unustatud wana.Stockis ju ka 1967 tramm kinni pandi ,hiljem jälle küll wist ainult turistide tarbeks liin sõitma pandi.
Toda turistide tarbeks mõeldud liini on veidi pikendatud ning juba viimased 1,5 aastat asendab see sealset 47. bussiliini. Aastaks 2014 on kavandatud trammiliini kesklinna ja sadama vahel
(03.04.2012 21:20)Georg Kirjutas: [ -> ]
(03.04.2012 20:49)PETSS Kirjutas: [ -> ]Eks iga uus asi on unustatud wana.Stockis ju ka 1967 tramm kinni pandi ,hiljem jälle küll wist ainult turistide tarbeks liin sõitma pandi.
Toda turistide tarbeks mõeldud liini on veidi pikendatud ning juba viimased 1,5 aastat asendab see sealset 47. bussiliini. Aastaks 2014 on kavandatud trammiliini kesklinna ja sadama vahel

Voib olla väga vana inf aga nooremad ei tarvitse teada, Stokholmi tramm läks hingusele siis kui Rootsi Kuningriigis mindi ule parempoolsele liiklusele, Kogu rööbastee umberehitust peeti tollal liiga kalliks ja nii rööpad ules voeti.Nuud hakavd tasapidi taastama, See praegune turistide liin töötab entusiastide toel.Täpid jälle koduse skandinaavlase tottu puudu, Sorry!
Kas mäletan õigesti kui 4 liinil kunagi ZIUd sõitsid olid neil ülewal ikka 1 liini sildid ja all aknal 4 liini oma.Ei mäleta klll.et ZIUdel seal ülewal oleks olnud wormikohaseid liinisilte peale 1 liini omi?Kui nad 5 liini sõitaid sis oli tawaline liinitahwel sinna üles kuidagi pandud.Waat toda mäletan küll selgelt.Koolist sai isegi poppi pandud(see pole noorematele järeltegemiseks),et ZIUga par peatust sõita saaks.Tammsaarest Puukoolini(praegu Löwenruh) peatus.
Vanemad muusikainimesed on rääkinud, et tollasel laulupeol olla sõit trolliga Estonia teatri ja Seewaldi vahet tasuta olnud ja laulupidulised sõitsid lihtsalt trolliga kui muud targemat teha ei olnud.
http://transphoto.ru/vehicle/212877/#n230634

Kellegi rumal nali või tõsi?
E: Ilmselt rumal nali, sest see kasutaja on lisanud enda nime all ka võõraid fotosid.
1. aprillil lisati STTSi igasugu jampsi. Ju siis pole kõike veel jõutud koristada.
(10.04.2012 10:36)6631 Kirjutas: [ -> ]1. aprillil lisati STTSi igasugu jampsi. Ju siis pole kõike veel jõutud koristada.
Ma vaatan, et see on lisatud 9. aprillil.
Ühtegi 92. aastal ehitatud 14trM-i pole aga olemas.
(10.04.2012 10:39)Heini Kirjutas: [ -> ]Ühtegi 92. aastal ehitatud 14trM-i pole aga olemas.
Tšehhis oli vahepeal moes 80ndate lõpu ja 90ndate alguse 14Tr-e moderniseerida TrM-deks. Nii võibki näiteks Ostravas kohata ka 1989. aastal valmistatud 14TrM-e.
(09.04.2012 22:01)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Vanemad muusikainimesed on rääkinud, et tollasel laulupeol olla sõit trolliga Estonia teatri ja Seewaldi vahet tasuta olnud ja laulupidulised sõitsid lihtsalt trolliga kui muud targemat teha ei olnud.
Too ju tawaline,et Laulupeeo ajal osalistele transport tasuta.Samamoodu oli ka 1980 aasta Olümpiapurjeregatti ajal.Kõik tolle sündmusega ametlikult seotud kodanikud said tasuta sõidu õiguse(takso muidugi wäljaarwatud) ja walgete numbritega autodel oli mõnd liikluseeskirja punkti lubatud eirata.
Viimasel ajal näinud kogu aeg päevasel ajal kahte 2.liini trolli paaris sõitmas näind, kas ongi nii või lihtsalt eesolev troll on vähe aeglane olnud?
(11.04.2012 19:04)1004poiss Kirjutas: [ -> ]Viimasel ajal näinud kogu aeg päevasel ajal kahte 2.liini trolli paaris sõitmas näind, kas ongi nii või lihtsalt eesolev troll on vähe aeglane olnud?

kuna 2 liini troll käib küllaltki tihti siis täitsa vabalt võib olla et eesolija lihtsalt graafikust maas.ise ka vahel näinud et 2-ed paaris sõidavad.
Kas 198 ja 200 läksid peale mahakandist EMEXisse või kuhugi mujale?Transphotos 198 ja 200 all kiri transferred to another city
Neid ei kantud maha, vaid müüdi Vilniusse. Kokku läks sinna 23 trolli.
Millal see 301 jõuti maha kanda?
Tagasiside URL