Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(27.01.2012 10:10)Heini Kirjutas: [ -> ]http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=63834280

2, 3, 4, 6 ja 9 olla Lille peatuse kaudu sõitnud. Pärast kella üheksat tuli neid kahtesid ja kolmesid nelja-viie kaupa Mustamäe suunal.

Jah , nii ta oli . Koskla peatuse juures olid liinid katki ja esimene troll sai kell 08:36 liikuma .
Võib-olla kõlab see järjekorda mõttetu tekstina, aga 258 juht võiks hommikul depoosse sõites panna ette depoo sildid. Praegu "hirmutab" ta Akadeemia tee, Kaja ja Szolnoki peatuses 2. liini trolli ootavaid reisijaid sellega, et sõidab 2. liini siltidega külmalt peatusest mööda ja inimesed jäävad lolli näoga peatusesse passima, et "mis nüüd, 2 sõitis mööda?"
(06.02.2012 10:50)Heini Kirjutas: [ -> ]Võib-olla kõlab see järjekorda mõttetu tekstina, aga 258 juht võiks hommikul depoosse sõites panna ette depoo sildid. Praegu "hirmutab" ta Akadeemia tee, Kaja ja Szolnoki peatuses 2. liini trolli ootavaid reisijaid sellega, et sõidab 2. liini siltidega külmalt peatusest mööda ja inimesed jäävad lolli näoga peatusesse passima, et "mis nüüd, 2 sõitis mööda?"

Tere Heini! Kõik pretensioonid trolliliikluse kohta on teretulnud. Aga lisa palun järgmine kord ka kuupäev ja kellaaeg. Meil kahjuks ei ole juhid trollide külge "keevitatud" ja kes selle 258-ga "hommikul" sõitis on raskesti tuvastatav. Mõnel hommikul sõidab ühe trolliga kolm juhti.
(08.02.2012 13:36)Trollionu Kirjutas: [ -> ]
(06.02.2012 10:50)Heini Kirjutas: [ -> ]Võib-olla kõlab see järjekorda mõttetu tekstina, aga 258 juht võiks hommikul depoosse sõites panna ette depoo sildid. Praegu "hirmutab" ta Akadeemia tee, Kaja ja Szolnoki peatuses 2. liini trolli ootavaid reisijaid sellega, et sõidab 2. liini siltidega külmalt peatusest mööda ja inimesed jäävad lolli näoga peatusesse passima, et "mis nüüd, 2 sõitis mööda?"

Tere Heini! Kõik pretensioonid trolliliikluse kohta on teretulnud. Aga lisa palun järgmine kord ka kuupäev ja kellaaeg. Meil kahjuks ei ole juhid trollide külge "keevitatud" ja kes selle 258-ga "hommikul" sõitis on raskesti tuvastatav. Mõnel hommikul sõidab ühe trolliga kolm juhti.
258 peal on üldjuhul üks kindel juht, sõidab 2. liini tipptunni järjekordi, täna ta ka selle trolli peal.
Kas need depoosse suunduvad trollid ei pea mitte rahvast Lilleni kaasas vedama?
Depoosse minweatel trollidel enne Lillet peatus kus rahwas maha saab.
(08.02.2012 20:29)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kas need depoosse suunduvad trollid ei pea mitte rahvast Lilleni kaasas vedama?

Sõiduplaanis seda pole!!! Aga ma mõtlen niimoodi, et kui trollijuht soovib - siis sõidab koos rahvaga... Hommikul oli minuga üks kord, et sõidan Mustamäe teel "Hipodroomi" peatusest tühjaga trolliga liini lõpuni
Minu teada maksab linn trollide tühisõidud( depoolst liinile ja tagasi) kinni ja juhid kohustatud kodanikud peatustest peale wõtma ja ka wäljuda laskma.
(09.02.2012 03:50)PETSS Kirjutas: [ -> ]Minu teada maksab linn trollide tühisõidud( depoolst liinile ja tagasi) kinni ja juhid kohustatud kodanikud peatustest peale wõtma ja ka wäljuda laskma.

Aga miks niimodi 22. liini bussid sõidavad Vabaduse Valjakule peale vaheaega?!? 8. trolliliinil seletab, et vaheaeg oli Paldiski maantee deppoos, aga miks see on 22. liinil ma üldse ei saa aru
(08.02.2012 23:32)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 20:29)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kas need depoosse suunduvad trollid ei pea mitte rahvast Lilleni kaasas vedama?
Sõiduplaanis seda pole!!! Aga ma mõtlen niimoodi, et kui trollijuht soovib - siis sõidab koos rahvaga... Hommikul oli minuga üks kord, et sõidan Mustamäe teel "Hipodroomi" peatusest tühjaga trolliga liini lõpuni
Paljugi mida sõiduplaanis pole, aga vaatamata trollijuhi soovile, peab ta rahvast peale võtma nii depoosse sõites kui sealt väljudes.
Erandiks muidugi vaid rikkis trolliga depoosse sõit!
(09.02.2012 04:44)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(09.02.2012 03:50)PETSS Kirjutas: [ -> ]Minu teada maksab linn trollide tühisõidud( depoolst liinile ja tagasi) kinni ja juhid kohustatud kodanikud peatustest peale wõtma ja ka wäljuda laskma.

Aga miks niimodi 22. liini bussid sõidavad Vabaduse Valjakule peale vaheaega?!? 8. trolliliinil seletab, et vaheaeg oli Paldiski maantee deppoos, aga miks see on 22. liinil ma üldse ei saa aru
Sest TAKil pole linnaga lepingut..Paljud busid ju alustawad mitte lõpppeatustes waid mingist peatusest.Ja lõpetawad ka,tolle wiimasega alati probleeme tekkib reisijatega.
(09.02.2012 08:43)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 23:32)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 20:29)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kas need depoosse suunduvad trollid ei pea mitte rahvast Lilleni kaasas vedama?
Sõiduplaanis seda pole!!! Aga ma mõtlen niimoodi, et kui trollijuht soovib - siis sõidab koos rahvaga... Hommikul oli minuga üks kord, et sõidan Mustamäe teel "Hipodroomi" peatusest tühjaga trolliga liini lõpuni
Paljugi mida sõiduplaanis pole, aga vaatamata trollijuhi soovile, peab ta rahvast peale võtma nii depoosse sõites kui sealt väljudes.
Erandiks muidugi vaid rikkis trolliga depoosse sõit!
Laupäeva õhtune kogemus järgmine. Viimasest linnasuunduvast liinitrollist jäin ilmselt maha, kuid üks depoosse suunduv masin pidas kinni. Oli küll juba mööda sõitnud, aga otsustas siis ikkagi viimase ukse lahti teha. Oleks ma üksi olnud, siis oleks vist jala pidanud astuma koos 25 külmapügalaga. Tüdruk oli kaasas ja see meid tõenäoliselt päästis. Igatahes sai Sääsest Lillesse ekspresstrolliga sõitu teha. Tänud sellele trollijuhile tagantjärgi.
Samas on trollipargil probleem seltskonna sohvritega, kes seda depoosse sõidul reisijateveo kohustust eiravad. Erilised nahaalid on need sellid, kes võtavad liinitrolli sappa ning vältimaks tüütuid sõitasoovijaid ei keera peatusetaskusse sisse, vaid jäävad keset esimest sõidurada seisma. Kuna selline käitumine on suhteliselt sage, siis oskan autoroolis olles tavaliselt nende poolahvidega juba arvestada, kuid kiiremaid liigutusi tuleb sellistes olukordades vahel siiski teha nii minul kui kaasliiklejatel, kes seda esimest sõidurada kasutada sooviksid. Nii palju, kui ma liiklusseadusest teadlik olen, ei ole selline keset teed seismine lubatud ei trollidel ega ühelgi teisel sõiduriistal, kuna on teadlik liiklusohtliku olukorra tekitamine. Kui troll läheneb peatusetaskule ja võtab hoo maha, eeldavad tagantlähenevad sõidukijuhid, et troll keerab taskusse sisse ja ei asu kohe sihipäraselt piduripedaali kallale. Julgen arvata, et on ainult aja küsimus, millal mõni tähelepanematum autojuht sellises olukorras oma sõiduki trolli alla pargib.
(09.02.2012 12:10)mustninja Kirjutas: [ -> ]
(09.02.2012 08:43)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 23:32)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 20:29)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kas need depoosse suunduvad trollid ei pea mitte rahvast Lilleni kaasas vedama?
Sõiduplaanis seda pole!!! Aga ma mõtlen niimoodi, et kui trollijuht soovib - siis sõidab koos rahvaga... Hommikul oli minuga üks kord, et sõidan Mustamäe teel "Hipodroomi" peatusest tühjaga trolliga liini lõpuni
Paljugi mida sõiduplaanis pole, aga vaatamata trollijuhi soovile, peab ta rahvast peale võtma nii depoosse sõites kui sealt väljudes.
Erandiks muidugi vaid rikkis trolliga depoosse sõit!
Laupäeva õhtune kogemus järgmine. Viimasest linnasuunduvast liinitrollist jäin ilmselt maha, kuid üks depoosse suunduv masin pidas kinni. Oli küll juba mööda sõitnud, aga otsustas siis ikkagi viimase ukse lahti teha. Oleks ma üksi olnud, siis oleks vist jala pidanud astuma koos 25 külmapügalaga. Tüdruk oli kaasas ja see meid tõenäoliselt päästis. Igatahes sai Sääsest Lillesse ekspresstrolliga sõitu teha. Tänud sellele trollijuhile tagantjärgi.
Samas on trollipargil probleem seltskonna sohvritega, kes seda depoosse sõidul reisijateveo kohustust eiravad. Erilised nahaalid on need sellid, kes võtavad liinitrolli sappa ning vältimaks tüütuid sõitasoovijaid ei keera peatusetaskusse sisse, vaid jäävad keset esimest sõidurada seisma. Kuna selline käitumine on suhteliselt sage, siis oskan autoroolis olles tavaliselt nende poolahvidega juba arvestada, kuid kiiremaid liigutusi tuleb sellistes olukordades vahel siiski teha nii minul kui kaasliiklejatel, kes seda esimest sõidurada kasutada sooviksid. Nii palju, kui ma liiklusseadusest teadlik olen, ei ole selline keset teed seismine lubatud ei trollidel ega ühelgi teisel sõiduriistal, kuna on teadlik liiklusohtliku olukorra tekitamine. Kui troll läheneb peatusetaskule ja võtab hoo maha, eeldavad tagantlähenevad sõidukijuhid, et troll keerab taskusse sisse ja ei asu kohe sihipäraselt piduripedaali kallale. Julgen arvata, et on ainult aja küsimus, millal mõni tähelepanematum autojuht sellises olukorras oma sõiduki trolli alla pargib.

Tegelikult on inimestel õigus ka 00:27 Mustamäele jõudva 3. liini trolliga depoo juurde saada. Sõiduplaani on neid raske kuidagi saada minu arvates, eriti kui nelja minuti jooksul kolm trolli järjest lähevad, siis pole tegelikult mõttet kõigil ju reisijaid peale võtta. Tööpäeviti 18:34 kuni 18:55 läheb Mustamäelt 11 trolli depoosse, 23:28 kuni 23:55 8 masinat ja 00:00 kuni 00:27 10 masinat. Aga pärast viimast trolli (23:31 1. liin) võiks olla depoosse suunduvad trollid sõiduplaanis muudetud marsruudiga kirjas. See minu arvamus vaid.
Sellest saab Tallinnas ja ilmselt enamikes maailma linnades pretsedenditu nähtus, kui bussid ja trammid-trollid tõesti kokku aetakse. Keegi targem võiks selgitada, milline on otsuse majanduslik efekt? Kahtlen sügavalt, kas seda üldse leidubki... Isegi poliitilist kasu, mida saaks keskerakondlik linnavalitsus, ei oska siinkirjutaja näha.

Suure tõenäosusega jääb iga ettevõte oma katuse alla. Veel tundmatu nimega suurkorporatsiooni tegelik erinevus hakkab seisma ühises bürokraatiamasinas (vaevalt et väheneb, pigem kasvab) ja niigi kokkukuivava raha ühiskatlas. Et kommunismi ülesehitamine Tallinnas tasuta ühistranspordi näol üldse teoks saab või pikemaks kestma jääb, on samuti enam kui küsitav. Halvima stsenaariumi korral kaotatakse trammiliiklus kogu täiega. Ja saabub aeg, kus diisel ning elekter jälle abielu lahutavad.
(10.02.2012 09:51)Mister X Kirjutas: [ -> ]Sellest saab Tallinnas ja ilmselt enamikes maailma linnades pretsedenditu nähtus, kui bussid ja trammid-trollid tõesti kokku aetakse. Keegi targem võiks selgitada, milline on otsuse majanduslik efekt?
See pretsedenditu nähtus päris mitmes Euroopa linnas tehtud. Näiteks Riias, eelmise aasta lõpus Vilniuses jne. Saksamaa, Tšehhi, Poola, Prantsusmaa jm riikide suurlinnades trammid, trollid, bussid ja ka metroo ühe ettevõtte all.
(09.02.2012 12:10)mustninja Kirjutas: [ -> ]
(09.02.2012 08:43)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 23:32)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 20:29)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kas need depoosse suunduvad trollid ei pea mitte rahvast Lilleni kaasas vedama?
Sõiduplaanis seda pole!!! Aga ma mõtlen niimoodi, et kui trollijuht soovib - siis sõidab koos rahvaga... Hommikul oli minuga üks kord, et sõidan Mustamäe teel "Hipodroomi" peatusest tühjaga trolliga liini lõpuni
Paljugi mida sõiduplaanis pole, aga vaatamata trollijuhi soovile, peab ta rahvast peale võtma nii depoosse sõites kui sealt väljudes.
Erandiks muidugi vaid rikkis trolliga depoosse sõit!
Laupäeva õhtune kogemus järgmine. Viimasest linnasuunduvast liinitrollist jäin ilmselt maha, kuid üks depoosse suunduv masin pidas kinni. Oli küll juba mööda sõitnud, aga otsustas siis ikkagi viimase ukse lahti teha. Oleks ma üksi olnud, siis oleks vist jala pidanud astuma koos 25 külmapügalaga. Tüdruk oli kaasas ja see meid tõenäoliselt päästis. Igatahes sai Sääsest Lillesse ekspresstrolliga sõitu teha. Tänud sellele trollijuhile tagantjärgi.
Samas on trollipargil probleem seltskonna sohvritega, kes seda depoosse sõidul reisijateveo kohustust eiravad. Erilised nahaalid on need sellid, kes võtavad liinitrolli sappa ning vältimaks tüütuid sõitasoovijaid ei keera peatusetaskusse sisse, vaid jäävad keset esimest sõidurada seisma. Kuna selline käitumine on suhteliselt sage, siis oskan autoroolis olles tavaliselt nende poolahvidega juba arvestada, kuid kiiremaid liigutusi tuleb sellistes olukordades vahel siiski teha nii minul kui kaasliiklejatel, kes seda esimest sõidurada kasutada sooviksid. Nii palju, kui ma liiklusseadusest teadlik olen, ei ole selline keset teed seismine lubatud ei trollidel ega ühelgi teisel sõiduriistal, kuna on teadlik liiklusohtliku olukorra tekitamine. Kui troll läheneb peatusetaskule ja võtab hoo maha, eeldavad tagantlähenevad sõidukijuhid, et troll keerab taskusse sisse ja ei asu kohe sihipäraselt piduripedaali kallale. Julgen arvata, et on ainult aja küsimus, millal mõni tähelepanematum autojuht sellises olukorras oma sõiduki trolli alla pargib.
Ehk too waid mind häirib?Nimelt too,et need depoosse minewad trollid napilt kõik üksteise sabas depoose suunduwad.Stau kohe kindel ja oota oma jrk d siis sääl peatuses.Ma ei tea ,kas wõimalik need tagasipöördumiste ajad weidi muuta saaks?
(09.02.2012 12:10)mustninja Kirjutas: [ -> ]
(09.02.2012 08:43)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 23:32)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(08.02.2012 20:29)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kas need depoosse suunduvad trollid ei pea mitte rahvast Lilleni kaasas vedama?
Sõiduplaanis seda pole!!! Aga ma mõtlen niimoodi, et kui trollijuht soovib - siis sõidab koos rahvaga... Hommikul oli minuga üks kord, et sõidan Mustamäe teel "Hipodroomi" peatusest tühjaga trolliga liini lõpuni
Paljugi mida sõiduplaanis pole, aga vaatamata trollijuhi soovile, peab ta rahvast peale võtma nii depoosse sõites kui sealt väljudes.
Erandiks muidugi vaid rikkis trolliga depoosse sõit!
Laupäeva õhtune kogemus järgmine. Viimasest linnasuunduvast liinitrollist jäin ilmselt maha, kuid üks depoosse suunduv masin pidas kinni. Oli küll juba mööda sõitnud, aga otsustas siis ikkagi viimase ukse lahti teha. Oleks ma üksi olnud, siis oleks vist jala pidanud astuma koos 25 külmapügalaga. Tüdruk oli kaasas ja see meid tõenäoliselt päästis. Igatahes sai Sääsest Lillesse ekspresstrolliga sõitu teha. Tänud sellele trollijuhile tagantjärgi.
Samas on trollipargil probleem seltskonna sohvritega, kes seda depoosse sõidul reisijateveo kohustust eiravad. Erilised nahaalid on need sellid, kes võtavad liinitrolli sappa ning vältimaks tüütuid sõitasoovijaid ei keera peatusetaskusse sisse, vaid jäävad keset esimest sõidurada seisma. Kuna selline käitumine on suhteliselt sage, siis oskan autoroolis olles tavaliselt nende poolahvidega juba arvestada, kuid kiiremaid liigutusi tuleb sellistes olukordades vahel siiski teha nii minul kui kaasliiklejatel, kes seda esimest sõidurada kasutada sooviksid. Nii palju, kui ma liiklusseadusest teadlik olen, ei ole selline keset teed seismine lubatud ei trollidel ega ühelgi teisel sõiduriistal, kuna on teadlik liiklusohtliku olukorra tekitamine. Kui troll läheneb peatusetaskule ja võtab hoo maha, eeldavad tagantlähenevad sõidukijuhid, et troll keerab taskusse sisse ja ei asu kohe sihipäraselt piduripedaali kallale. Julgen arvata, et on ainult aja küsimus, millal mõni tähelepanematum autojuht sellises olukorras oma sõiduki trolli alla pargib.
Tere!
Jutt jumala õige. Aga pole ressurssi igale juhile jälgijat sappa panna. Kui kunagi saab Tallinn ühistranspordi reaalajas jälgimise süsteemi ( Kas Thorebi, või mõne uue "nosovi" mõttetöö), milline Helsingis toimib, on pool foorumi teemadest kaduva teed läinud! Seniks on kõik teiepoolsed tähelepanekud teretulnud ( palun koos kellaaegade, kohtade ja sõiduki numbritega), Tibiga peale südaööd linnas seigeldes on ka meeldivamat teha kui neid neetuid numbreid ja kellaaegu üles täheldada! Kuigi mõne jaoks on see "elu ja surma" küsimus.
Soovin teile kõigile jätkuvat ühistranspordi vaatlemist. Üldrahvalik programm on ka lindude vaatlemine! Aga ärge tibisid ka unarusse jätke. Parimat Elmar
(10.02.2012 00:53)Siim Kirjutas: [ -> ]http://www.tttk.ee/index.php?article_id=...n=article& - Kutsume kõiki nimekonkursile!

Petss, kas adressaadile oma variandid läkitatud? Big Grin
Tagasiside URL