Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ei mina usu, et siin midagi massiliselt ümber hakatakse korraldama. Ma usun, et pigem on lastud lumepall veerema ja aeg teeb oma töö. Sujuvalt minnakse ühelt olekult teisele.
(18.01.2012 22:59)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ei mina usu, et siin midagi massiliselt ümber hakatakse korraldama. Ma usun, et pigem on lastud lumepall veerema ja aeg teeb oma töö. Sujuvalt minnakse ühelt olekult teisele.
Esimese lausega nõus, viimasega mitte!
Mina pakun hoopis, et ühe teatud tagumiku alt tõmmatakse peagi tool ära (kusjuures tõmbajateks saavad olema veel omad poisid) ja enamik praegu suure hurraaga väljakuulutatud ümberkorraldustest vajuvad siis üsna ruttu unustusehõlma!
(18.01.2012 20:41)Neons Kirjutas: [ -> ]Et tasapisi hakkavad trammide-trollide asemele bussid ilmuma?

Loe artikli viimast lauset.
Kurb tõsiasi see ,et 22 TR14/15 maha lähewad.Siitpoolt waid küsimus?Ma ka täpselt es tea aga ehk kui wiia JJ mingi neist kahest.See pole käsk waid lihtsalt mõte
Aga miks see kurb on? Ma ei taha igavesti linnast koju 422-ga sõita, isegi kui ta igal aastal üle värvitaks.
Näeh! Miks nii nüüd? Need sahad (bussid ,trollid oma ajastu märk).Ma lihtsalt tahaks waid toda ,et mõni noist ehedal kujul alles jääks.
(22.01.2012 12:38)PETSS Kirjutas: [ -> ]Kurb tõsiasi see ,et 22 TR14/15 maha lähewad.
Selliseid aasta alguses väljsahõigatud numbreid ei tasu kunagi täie tõsidusega võtta, sest aasta lõpuks ei ole need kunagi sellised, nagu lubati.
Mul on meeles, et 2009-2010 lubati nagu maha kanda 34 trolli, tegelikult kanti aga maha 20 (15 lühikest + 4 lõõtsa + Karosa). Inimene mõtleb, jumal juhib ja täpset seisu aasta lõpuks ei tea praegu keegi!
Wahhet pole,need asjad lihtsalt kaowad.Aga midagi wõiks ju alles jätta .
Lao aga jääkväärtus lauale ja vii kuhu tahad. Siin lastefoorumis korjandust teha ei saa.
Kurb aga tõsi .
(22.01.2012 16:15)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Lao aga jääkväärtus lauale ja vii kuhu tahad. Siin lastefoorumis korjandust teha ei saa.
9tr-i jaoks korjati raha Automoto foorumis, siin kasutajaid vähem ja ei saaks vajalikku summat kokku. Minu arvates võiks Järva-Jaanis olla kunagi ka 14tr ja 15tr.
Trollipargi 50. juubeliks võiks teha retrotrolliks kas 9tr-i või 14tr-i. Äkki mõne siinse asjaliku tegelase juhtimisel pöörduda linnavalitsuse poole, et nad rahastaksid seda. Trollipark saaks remondi ära teha näiteks. Või siis lihtsalt selline idee välja käia, läheb kuidas läheb. Ma vähemalt arvan, et retrotroll oleks hea mõte.
(23.01.2012 10:14)Heini Kirjutas: [ -> ]
(22.01.2012 16:15)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Lao aga jääkväärtus lauale ja vii kuhu tahad. Siin lastefoorumis korjandust teha ei saa.
9tr-i jaoks korjati raha Automoto foorumis, siin kasutajaid vähem ja ei saaks vajalikku summat kokku. Minu arvates võiks Järva-Jaanis olla kunagi ka 14tr ja 15tr.
Trollipargi 50. juubeliks võiks teha retrotrolliks kas 9tr-i või 14tr-i. Äkki mõne siinse asjaliku tegelase juhtimisel pöörduda linnavalitsuse poole, et nad rahastaksid seda. Trollipark saaks remondi ära teha näiteks. Või siis lihtsalt selline idee välja käia, läheb kuidas läheb. Ma vähemalt arvan, et retrotroll oleks hea mõte.

Kui tahate ja jaksate aidake esialgu seda Järva-Jaani trolli. Muidu pudeneb ta varsti laiali. Käisin septembris seal ja pilt oli kurb. Tuve ütles, et nende jõud ei käi kogu sellest vanarauast lihtsalt üle. Ja putitada proovivad nad eksootilisemaid eksponaate.
Järva-Jaani trolliga on asjad ühel pool. Küsimus pole aitamises vaid juba täielikus taastamises. Ja kui seal Jaanis üldse on midagi põhjust taastama hakata, siis on see Ikarus 620. Sellega oleks peale taastamist (loe: "tohutut investeeringut") ka midagi asisemat peale hakata kui korra Estonia eest Õismäele sõita.
Ja mis puudutab korjanduse asja, siis kui vaadata nimekirja kes toona trolli ostmiseks annetuse tegid, siis on seal lisaks vanatehnikainimestele ka kõik tolle aja kõvemad bussihuvilised. Kas praegu siin saavad kõik kõvemad nimed käsi südamel öelda, et nemad oleksid käsi? Sellisel juhul võib ju algatuse teha ja selle asjaga isegi Automotosse pöörduda kui öelda, et vot meil on nii palju raha juba ühistranspordis kokku kogutud. Ehk oleks ka siitpoolt keegi käsi. Remargina, et mõlemat uut TR-i ei saa JJ kunagi olema.
Ütlen vaid seda, et on retrotramm (Pauliine), retrobuss (1036), aga ei ole retrotrolli. 9tr on ilmselt kõige suurema tähtsusega trollitüüp Tallinna trolli ajaloos ja võiks üks sõidukorras ka olla Tallinnas, kasvõi mõne muu riigi tänavaid mõõtnud masin.
14tr on piisavalt retro.
Too,et GOTHA tramm alles,puhas juhus.Aga,mis siin tollesse bussitaastamisse.Pole siin säänseid,kelle pele kindel saab olla.
(24.01.2012 03:53)PETSS Kirjutas: [ -> ]Too,et GOTHA tramm alles,puhas juhus.Aga,mis siin tollesse bussitaastamisse.Pole siin säänseid,kelle pele kindel saab olla.

Ilma eraettevõtluse panuseta ei oleks Pauliinet ka. Remont ja sisustus pärineb ju rentnikult. Kahjuks on muidugi välisilmes osa detaile puudu. Aga see, et ta kaasvõitlejate poolt "kasti" pandi oli tõesti juba juhus!
(18.01.2012 22:22)PETSS Kirjutas: [ -> ]
(18.01.2012 21:59)sasstak Kirjutas: [ -> ]280 ja 297 Muuga sadamas
Mis seal?
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=63834280

2, 3, 4, 6 ja 9 olla Lille peatuse kaudu sõitnud. Pärast kella üheksat tuli neid kahtesid ja kolmesid nelja-viie kaupa Mustamäe suunal.
Tagasiside URL