Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Liini nr 8 igapäevse kasutajana ei näe ma küll absoluutselt mingit vajadust panna seda nädalavahetusel tihedamalt kui 20 min tagant sõitma. Ei mingit ülerahvastatust, ja oma sõitu tuleb lihtsalt plaanida nii, et peatuses passima ei pea.
(20.12.2011 23:12)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(20.12.2011 22:38)Heini Kirjutas: [ -> ]Tihedamad graafikud saab
a) vähendades sõiduaega
b) pannes lisabussid liinile
c) vähendades juhi seisuaega platsil
Arutlegem, nende miinused ja plussid. Kas oleks veel mõni võimalus?
Sa mine paku ennast õige transpordiametisse palgale. Seal samasuguseid teoreetikuid terve trobikond. Peaks hästi sinna punti sobima.

Ta ju sinna palju "väärt" ettepanekuid teinud milledele ma pean pärast vastuse projekte koostama.
(20.12.2011 23:28)kaarel Kirjutas: [ -> ]Liini nr 8 igapäevse kasutajana ei näe ma küll absoluutselt mingit vajadust panna seda nädalavahetusel tihedamalt kui 20 min tagant sõitma. Ei mingit ülerahvastatust, ja oma sõitu tuleb lihtsalt plaanida nii, et peatuses passima ei pea.
Kuidas seda plaanida.Ei aja ju reisijaid maha ega peale.Kui lähheb 3 minti peale ja mahha ,ma ei sa midagi teha.Ehk ainult sõiduga saab aeg tagasi.
Ei, Pets, sa said valesti aru Smile Ma ei pidanud silmas, et bussijuht peaks oma ringi täpselt plaanima, vaid seda, et hõredama liikluse korral vaadaku reisija lihtsalt sõiduplaani, et ta kaua peatuses ootama ei peaks Smile
(21.12.2011 13:32)kaarel Kirjutas: [ -> ]Ei, Pets, sa said valesti aru Smile Ma ei pidanud silmas, et bussijuht peaks oma ringi täpselt plaanima, vaid seda, et hõredama liikluse korral vaadaku reisija lihtsalt sõiduplaani, et ta kaua peatuses ootama ei peaks Smile
Enamasti tuled peatusesse ilma, et sa teaksid millal buss tuleb. Siis võidki halva õnne korral 20 minutit oodata.

8. bussiliinil alles hiljuti minu teada oli nädalavahetusel üks buss rohkem ja ka tööpäeviti sõitis seal lõõts. Palju asjalikum kui 3. liinil lõõts. Aga see nüüd muidugi trolliteemast natuke mööda.
(21.12.2011 13:40)Heini Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 13:32)kaarel Kirjutas: [ -> ]Ei, Pets, sa said valesti aru Smile Ma ei pidanud silmas, et bussijuht peaks oma ringi täpselt plaanima, vaid seda, et hõredama liikluse korral vaadaku reisija lihtsalt sõiduplaani, et ta kaua peatuses ootama ei peaks Smile
Enamasti tuled peatusesse ilma, et sa teaksid millal buss tuleb.

Aga siis on see ju sinu probleem.
(21.12.2011 15:56)Neons Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 13:40)Heini Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 13:32)kaarel Kirjutas: [ -> ]Ei, Pets, sa said valesti aru Smile Ma ei pidanud silmas, et bussijuht peaks oma ringi täpselt plaanima, vaid seda, et hõredama liikluse korral vaadaku reisija lihtsalt sõiduplaani, et ta kaua peatuses ootama ei peaks Smile
Enamasti tuled peatusesse ilma, et sa teaksid millal buss tuleb.

Aga siis on see ju sinu probleem.
Absoluutselt. Eriti kui sinu ukse taha käib see üks ja ainus buss, siis peaks reisija eriti huvitatud olema sellest, et vaadata enne järele mis kell midagi kuskile liigub.
(21.12.2011 18:04)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 15:56)Neons Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 13:40)Heini Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 13:32)kaarel Kirjutas: [ -> ]Ei, Pets, sa said valesti aru Smile Ma ei pidanud silmas, et bussijuht peaks oma ringi täpselt plaanima, vaid seda, et hõredama liikluse korral vaadaku reisija lihtsalt sõiduplaani, et ta kaua peatuses ootama ei peaks Smile
Enamasti tuled peatusesse ilma, et sa teaksid millal buss tuleb.

Aga siis on see ju sinu probleem.
Absoluutselt. Eriti kui sinu ukse taha käib see üks ja ainus buss, siis peaks reisija eriti huvitatud olema sellest, et vaadata enne järele mis kell midagi kuskile liigub.
Reisija mätta ostsast ei ole ju tegemist mugava teenusega vaid sundvalikuda. Nõustun sinuga selles osas, et ühistransporti kasutades on nädalas kulutatud tundi aeg tohutu, pole ime et enamus inimesi, kes vähegi suudavad majanduslikult, ajavad oma asju isikliku transpordiga. Ei ole lihtsalt mõtet oodata kuskil tühja, või ummiku korral saab valida sobivama marsruudi, samas kui bussi ikka stabiilselt seisab ja ootab, sest ise pole lubatud juhil mõelda(õnneks on siiski juhte kes julgevad ise mõelda, seda nii enda kui reisjate huvides). Kui bussi peale minna ja enne minekut aeg ära vaadata, ei tähenda see veel seda, et kui kuskil ümberistumine teha, kõik klapiks. Sama edukalt võid järgmist bussi oodata ikka 20 minutit, võitu mitte miskit!
Seda küll, aga parema puudumisel tuleb leppida olemas olevaga. Sundvalik nagu sa ütlesid.
http://tttk.ee/index.php?article_id=270&...n=article&
Jõululaupäeval saab sõita jõulutrammi ja -trolliga
(21.12.2011 20:27)Martti Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 18:04)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 15:56)Neons Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 13:40)Heini Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 13:32)kaarel Kirjutas: [ -> ]Ei, Pets, sa said valesti aru Smile Ma ei pidanud silmas, et bussijuht peaks oma ringi täpselt plaanima, vaid seda, et hõredama liikluse korral vaadaku reisija lihtsalt sõiduplaani, et ta kaua peatuses ootama ei peaks Smile
Enamasti tuled peatusesse ilma, et sa teaksid millal buss tuleb.

Aga siis on see ju sinu probleem.
sest ise pole lubatud juhil mõelda(õnneks on siiski juhte kes julgevad ise mõelda, seda nii enda kui reisjate huvides).
Ok! Ma mõtlen,et reisijad õigeks ajaks kohale jõuaks.Wõtame 46 liini tipptunnis linnast Õikale.Luise umbes.Sõidan siis Hipoka kaudu.Jõuan kiiremini kui seal staus istudes.Aga kõikseaig tean,et mingi laksu korral mina süüdi kuna kaldusin kõrwale ettenähtud marsruudist.
(21.12.2011 21:19)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Seda küll, aga parema puudumisel tuleb leppida olemas olevaga. Sundvalik nagu sa ütlesid.
Autoga sõitsime on alati alternatiiviks. Õnneks mõtlevad paljud nii, võib-olla lähimas tulevikus saab graafikud veel hõredamaks teha, vanad bussid Ida-Virumaale rauaks müüa ja juhtide arvu kokku tõmmata, sest kui nõudlust pole, siis seda pole ja õhku pole mõtet maksumaksja raha eest vedada.. Mõelge milline kokkuhoid linnale!


(21.12.2011 22:12)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ok! Ma mõtlen,et reisijad õigeks ajaks kohale jõuaks.Wõtame 46 liini tipptunnis linnast Õikale.Luise umbes.Sõidan siis Hipoka kaudu.Jõuan kiiremini kui seal staus istudes.Aga kõikseaig tean,et mingi laksu korral mina süüdi kuna kaldusin kõrwale ettenähtud marsruudist.
Vähemalt julged sellisel juhul ise mõelda, mitte ainult "parteikäske" kuulata ja korraliku jüngrina neid järgida. Pealgi, kui sina pole avariid põhjustanud, kuidas saad selles süüdi olla?
(22.12.2011 05:58)Martti Kirjutas: [ -> ]
(21.12.2011 21:19)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Seda küll, aga parema puudumisel tuleb leppida olemas olevaga. Sundvalik nagu sa ütlesid.
Autoga sõitsime on alati alternatiiviks. Õnneks mõtlevad paljud nii, võib-olla lähimas tulevikus saab graafikud veel hõredamaks teha, vanad bussid Ida-Virumaale rauaks müüa ja juhtide arvu kokku tõmmata, sest kui nõudlust pole, siis seda pole ja õhku pole mõtet maksumaksja raha eest vedada.. Mõelge milline kokkuhoid linnale!


(21.12.2011 22:12)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ok! Ma mõtlen,et reisijad õigeks ajaks kohale jõuaks.Wõtame 46 liini tipptunnis linnast Õikale.Luise umbes.Sõidan siis Hipoka kaudu.Jõuan kiiremini kui seal staus istudes.Aga kõikseaig tean,et mingi laksu korral mina süüdi kuna kaldusin kõrwale ettenähtud marsruudist.
Vähemalt julged sellisel juhul ise mõelda, mitte ainult "parteikäske" kuulata ja korraliku jüngrina neid järgida. Pealgi, kui sina pole avariid põhjustanud, kuidas saad selles süüdi olla?

PETSS-i suhtumine on arusaadav. Ega ta avariid ei mõelnudki, lihtsalt juhile on kindlaks määratud marsruut, mida ta peab järgima. Seda ei saa ju ka soosida, et iga juht otsustab, millist marsruuti valida. Ehe näide on omast käest võtta. Proovige õhtusel tipptunnil näiteks Lille peatusest Tabasallu sõita. Mitte ühtegi Samat-i kutsikat te ei näe. Võtavad linnas bussi täis ja kütavad mööda Endla t. Ootasin nagu tola, sest internett ütleb, et nad kõik sõidavad Paldiski mnt-kaudu. Kui sõidaks mööda, oleks aru saanud, et kohti pole. Aga ootad ja ootad nagu ilmaimet. Lõpuks küsisin ühe Mulgi-reiside juhi käest. See tegi lollile s.t. mulle asja selgeks ja viis mind tasuta Pirni peatusesse. Ja näe imet, tuligi Samati kutsu ja võttis mind puupüsti täis bussikesse peale. Mis sest, et silt ütles 5 seisukohta. Nii saingi lõpuks Tabasallu.
See on üks probleem. Peatustest tuleb ikka lugu pidada. Eelkõnelejad mõtlesid siiski ilmselt seda, et reisija jaoks ei tohiks olla vahet mis trajektoori pidi buss kahe peatuse vahet liigub.
(22.12.2011 10:32)Oxygen Kirjutas: [ -> ]See on üks probleem. Peatustest tuleb ikka lugu pidada. Eelkõnelejad mõtlesid siiski ilmselt seda, et reisija jaoks ei tohiks olla vahet mis trajektoori pidi buss kahe peatuse vahet liigub.
Kui ta varem veel kohale jõuab, siis see on eriti tervitatav.

Kas siis bussijuhid ei saaks nõuda 46. liini marsruudi viimist Paldiski maanteele? Kelle nõudmisel 48. liini marsruuti muudeti näiteks?
Seda pole mõtet nõuda, sest enamiku ajast saab mööda Luiset ja Endlat kiiremini. Ainult paar korda nädalas on kella 17-18 paiku seal suurem ummik ja siis on mõtet Paldiski maantee kaudu sõita.
Asi tolles oli,et Tulika kaudu sõites bussid hiljaks jäid kogu aeg.Ja seda 46 wiimist arutati ka mingi aeg aga sinnapaika too jäigi.Pealegi see probleem seal Luises ainult paaril järjekorral.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/36...76f4a3.jpg
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/36...909024.jpg
Kui ei lisaks juurde, et tegemist jõulutrolliga ja 24. detsembriga, siis ilmselt ei saakski aru.
http://tttk.ee/index.php?article_id=273&...n=article&
Hea uudis - Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondis ostab kolm uut trollibussi
28.12.2011
Tagasiside URL