Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu, osa 2
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jummalast wabalt wõib sõita ringi ka ilma numbriteta.Kõik roniwad peale.
Kunagine Algi depoo?
(16.12.2011 21:56)PETSS Kirjutas: [ -> ]Kunagine Algi depoo?

Jah, kui aadress on õige
Aga seal ju kõik wõõrad firmad sees .Alates Atkost lõpedades Jaaksoniga?.Territorium jah ehk kuulub TTTKle?Eks näis .mis edesi saaa hakkab?Mingi wariant (kõlakate tasemel ) troll ja buss koku pannakse?
Ma saan aru et võõrad firmad on üürnikud, kellel on nüüd võimalik maa ära osta.
Ma weel mäletan kui lasteaiast tulles, 9 liini sõitwa bussiaknast sai kaeda seal seiswaid tutikad TR 9 seisid.Pool platsi oli täis.Ratastele päikse eest puust kaitsed olid ette tehtud.ja hilisemast ajast kui seal aia ääres wist pea kõik ZIUd seisid.See wist 3-4 klassis oli .Sai nois ronitud ,mängitud trollijuhti , walvuri eest ära joostud ja paar korda ka wahhele wõetud.
http://tttk.ee/index.php?article_id=267&...n=article&
Trammi- ja Trollibussikoondise töötajad nõudsid palgalisa

Väljavõtteid: Üks võimalus palgatõusuks on vähendada töötajate arvu. TTTK ongi praegu olukorras, kus järgmise aasta jooksul ollakse sunnitud osa amortiseerunud trollibusse maha kandma. Raha uute ostmiseks Tallinna linnal aga pole. Pole trolle, pole vaja ka nii palju trollijuhte. Kurb perspektiiv?
"Teate, mina olen optimist. Kogu Euroopa Liidus on suund elektritranspordi eelisarengule, seda ka meil Eestis. Seega ei ole võimalik, et tramme ja trolle juurde ei osteta, et trollibussiliiklus kaob. Ei ole võimalik ! Siin peaks oma abikäe sirutama Eesti riik. Elame veel !"

TTTK juhatuse esimees Toomas Sepp on murelik: „Eks me peame läbirääkimisi töötajatega jätkama. Aga kui eelarves ikka raha pole …? Öeldakse, et sealt ei võta ka surm. Veel suurem mure on juhatusel selle pärast, kuidas säilitada koondises kõik töökohad. Kui me ikka trollibusse juurde osta ei saa, aga suurt osa vanadest enam liinile ei lubata, mis saab siis? Oleme linnalt saanud lubaduse raha eraldamiseks, et liisida kolm uut trollibussi. See on tore! Aga mis on kolm, kui 2012 aasta jooksul oleme sunnitud maha kandma 22 trollibussi. Loodame, et abi tuleb vabariigi valitsuselt.“

Tallinna linn on ikka naljanumber. Kolm trolli?!? Toomas Sepp aga igas uudises loodab abi riigilt. Oleks mõni muu erakond Tallinnas võimul, siis ehk isegi tuleks riigi abi. Praegu reformikad vist naeravad Edgari üle, et las sipleb.
Ei usu ma hästi ,et mislkit muutub.Niikaua wähhemalt kui Andruse ja Edgari wahhel liiwakasti mängud käiwad.Trammipargil wedas ,et nad saastekvootide eest omale uued trammid saawad.Muidu wististi nende olikord sama olnud ,mis hetkel trollidega.
(19.12.2011 14:42)Heini Kirjutas: [ -> ]Tallinna linn on ikka naljanumber. Kolm trolli?!? Toomas Sepp aga igas uudises loodab abi riigilt. Oleks mõni muu erakond Tallinnas võimul, siis ehk isegi tuleks riigi abi. Praegu reformikad vist naeravad Edgari üle, et las sipleb.
Edgar peabki siplema, nii kaua kuni maksumaksja raha ei suudeta normaalselt kasutada, ja üleüldse, miks riik peaks Tallinnale midagi ostma? Tallinnas elab üle 400tuhande inimese, kelle maksudest peaks iga aasta nii mõnegi trolli kohe välja osta jõudma.
Minu jaoks on tegelikult arusaamatu, miks Tallinnale bussid anti riigi poolt, kuigi trolle oleks rohkem vaja läinud? Busside hange ju kuulutati mõniaeg tagasi lõppenuks ja uued bussidki on tulemas.
Töökohtade loomine ja hoidmine pole enam ammu riigi rida, vaba turg ise määrab kas on vaja või mitte, kui nõudlust pole siis tuleb pood kinni panna.
Andeks nüüd! Kui nüüd siin Tallinnas oleks wõimul kegi teine.Miskipärast ma arwan ,et olukord oleks ehk weel tröösitum.Mu kunagine naabripoiss kui ta weel wolikogu esimees oli.Ütles selgelt mingeid trolle me ei soowi.Ja ,mis bussidesse puutub ,need kewadel tulewad jääwad hulgaks ajaks ka wiimasteks.
Ei ole sellel trollil Tallinnas tulevikku.
Millegi pärast on trollidel ja trammidel graafikud tükkmaad tihedamad kui bussidel. Mulle tundub et ei suudeta seda sektorit(busse) korralikult töös hoida, niimoodi et reisijal oleks mugav, mitte ei peaks ennast jõuga bussi pressima.
Ainuke hea variant mis üle jääb on oma auto. Kui sõite on ka linnast väljapoole, siis on tegemist igati mõistliku otsusega, sest autode hinnad on ikka väga madala ja küttus on odav.
(20.12.2011 08:45)Martti Kirjutas: [ -> ]Millegi pärast on trollidel ja trammidel graafikud tükkmaad tihedamad kui bussidel. Mulle tundub et ei suudeta seda sektorit(busse) korralikult töös hoida, niimoodi et reisijal oleks mugav, mitte ei peaks ennast jõuga bussi pressima.
Ainuke hea variant mis üle jääb on oma auto. Kui sõite on ka linnast väljapoole, siis on tegemist igati mõistliku otsusega, sest autode hinnad on ikka väga madala ja küttus on odav.
Pluss nädala lõikes tundidesse ulatuv ajaline võit.
(20.12.2011 08:45)Martti Kirjutas: [ -> ]Millegi pärast on trollidel ja trammidel graafikud tükkmaad tihedamad kui bussidel.
Huvitav jah, ma ka ei saa aru, miks 6. troll ei võiks iga 20 minuti tagant käia, nagu 8. buss.
(20.12.2011 19:20)6631 Kirjutas: [ -> ]
(20.12.2011 08:45)Martti Kirjutas: [ -> ]Millegi pärast on trollidel ja trammidel graafikud tükkmaad tihedamad kui bussidel.
Huvitav jah, ma ka ei saa aru, miks 6. troll ei võiks iga 20 minuti tagant käia, nagu 8. buss.
Pigem oli vihje sellele, et bussigraafikud peaks tihedamad olema ja liinil rohkem busse. Mitte et teist transpordi liiki tuleks samamoodi alla viia.
Kui nüüd kaugema aja taha mõelda, siis alates taas isesevumisest ei ole ju elektritransporti investeeritud sama intensiivselt kui bussidesse, huvitav küll miks?
Kas trollide hooldus on ostuhinnaga võrdeline, st. kallim kui busside hooldus või tuleks hoolduse pealt "raha tagasi"?
Tihedamad graafikud saab
a) vähendades sõiduaega
b) pannes lisabussid liinile
c) vähendades juhi seisuaega platsil
Arutlegem, nende miinused ja plussid. Kas oleks veel mõni võimalus?
Hea küsimus? Tegelt oleks ka aeg juba ,ikkagi 21 sajand.Lõpuks ära kaotada need mehhanilised kompostrid,mis minu mälu järgi ilmusid 1973 koos Ikarus 260 nte tulekuga.Enne säänsed hallid ja silindikujulised olid bussides.Pandagu kaks elektroonilist ja mure peaks murtud olema.Minu idee waid.
(20.12.2011 22:38)Heini Kirjutas: [ -> ]Tihedamad graafikud saab
a) vähendades sõiduaega
b) pannes lisabussid liinile
c) vähendades juhi seisuaega platsil
Arutlegem, nende miinused ja plussid. Kas oleks veel mõni võimalus?
Sa mine paku ennast õige transpordiametisse palgale. Seal samasuguseid teoreetikuid terve trobikond. Peaks hästi sinna punti sobima.
(20.12.2011 22:38)Heini Kirjutas: [ -> ]Tihedamad graafikud saab
a) vähendades sõiduaega
b) pannes lisabussid liinile
c) vähendades juhi seisuaega platsil
Arutlegem, nende miinused ja plussid. Kas oleks veel mõni võimalus?
Sõiduaega saab vähendada, kui peatusi vähemaks võtta.
Seisuaega platsil saab vähendada, kui bussil iga ringi järel juhti vahetada.
Lisabusse saab liinile panna, kui bussiliiklusele Tallinna TV või lasteaedade arvelt rohkem raha eraldada.
Tagasiside URL