Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: TAK ja TTTK ühinemine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Konkurentsiamet sai TTTK ja TAKi ühinemise teate - http://www.ap3.ee//default.aspx?publicat...4140EF0289
Milleks eraldi teema?
(15.02.2012 19:05)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Milleks eraldi teema?
Aga miks mitte?

Tegelikult võiks eraldi teema olla, sest paratamatult hakkab lähitulevikus ju igasugust eelkõige just ÜHINEMISE kohta infot niikunii rohkem tulema ja seetõttu võiks olla see teema just sobiv koht, kuhu tulevad uudisteated ja muu selline arutelu paigutada.
Nii palju kui minu kõrwu asjast jõudnud siis busside töökoormus 20 % tõuseb.
(15.02.2012 22:05)PETSS Kirjutas: [ -> ]Nii palju kui minu kõrwu asjast jõudnud siis busside töökoormus 20% tõuseb.
Olen siinkirjutajatest seni ainuke, kes julgeb pakkuda, et mingit ühinemist ei toimu, s.t. vähemalt lähema paari aasta jooksul küll mitte.
Ja samamoodi on mulle täiesti arusaamatud kuuldused mingi transpordiliigi töökoormuse nii olulisest tõusust! Mille või kelle arvelt küll?
Igalühel oma õigus.Wist? See ühinemine apriliks selge?

Arusadaadw,et buss wõidab igas olukorrras?
Just! Eks aeg ja elu näitab?
Kindlasti see ühinemine palju kitsaskióhti ja aru ssamatusi teatud asjades esile toob.
(15.02.2012 22:40)PETSS Kirjutas: [ -> ]Arusadaadw,et buss wõidab igas olukorrras?
Millest see võit tuleb, kui bussid sama targalt seisavad avarii põhjustatud seisakus, omamata õigust ise otsustada millist alternatiivset marsruuti kasutada? Näiteid peaks küllaga olema, alates sellest "Lasnamäe pommi kotist"...
Troll seisab sama targalt liini all ja tramm rööbastel.
´Andeks nüüd.Miks waja targutada?Buss saab alati staust mööda minna ka nii,et ei kaldu kohustuslikest peatustest kõrwale.Palju kordi 16 sõites juhtunud,et Estonia ees minngi jama
Siis läbi Kaubamaja sõidetud ja peatus Estonia ees 2 liini trollipeatuses tehtud.Wähemalt praeguse hetkeni pole probleeme tekkinud.
Jällegi mina näen selles mõtetuses busside vihkamise klanni, kuna trollid oma õhuliinide ristumistel on sunnitud rollnokkade surma vähendama.
Kunagi nn Töö ja ümberkaswatus laagrite wärawatel kiri Töö teeb wabaks ja ka Igaühhele oma.
(16.02.2012 11:40)PETSS Kirjutas: [ -> ]´Andeks nüüd.Miks waja targutada?Buss saab alati staust mööda minna ka nii,et ei kaldu kohustuslikest peatustest kõrwale.Palju kordi 16 sõites juhtunud,et Estonia ees minngi jama
Siis läbi Kaubamaja sõidetud ja peatus Estonia ees 2 liini trollipeatuses tehtud.Wähemalt praeguse hetkeni pole probleeme tekkinud.
Kas mitte sina ei olnud see, kes ütles et kui ettenähtud marsruudist kõrvale kalduda, või ise omale tee valida, siis sellest võib jama tulla?
Hakkad oma sõnu sööma või oligi tühi jutt ja nüüd oled ainult busside kaitsel väljas?
Aitüma, hea abistava vastuse eest, ma tahaks oma tööd hästi teha, aga ka mina tahaks oma paremapoolset põlve hoida. Ja küsin kas Sa tahad piletit osta ,milleks täiskasvu mehejurakale esiust vaja on?
(16.02.2012 17:14)tarts Kirjutas: [ -> ]Aitüma, hea abistava vastuse eest, ma tahaks oma tööd hästi teha, aga ka mina tahaks oma paremapoolset põlve hoida. Ja küsin kas Sa tahad piletit osta ,milleks täiskasvu mehejurakale esiust vaja on?
Mul kehtib 30-päeva pilet koguaeg, esiuksest pole juba aastaid sisenenud. Aga kui piletit on vaja osta, siis selle jaoks ongi esimene uks loodud.
(16.02.2012 17:11)Martti Kirjutas: [ -> ]
(16.02.2012 11:40)PETSS Kirjutas: [ -> ]´Andeks nüüd.Miks waja targutada?Buss saab alati staust mööda minna ka nii,et ei kaldu kohustuslikest peatustest kõrwale.Palju kordi 16 sõites juhtunud,et Estonia ees minngi jama
Siis läbi Kaubamaja sõidetud ja peatus Estonia ees 2 liini trollipeatuses tehtud.Wähemalt praeguse hetkeni pole probleeme tekkinud.
Kas mitte sina ei olnud see, kes ütles et kui ettenähtud marsruudist kõrvale kalduda, või ise omale tee valida, siis sellest võib jama tulla?
Hakkad oma sõnu sööma või oligi tühi jutt ja nüüd oled ainult busside kaitsel väljas?

Minu mäletamist mööda tuleb jama siis, kui avarii teed.
(16.02.2012 17:31)Neons Kirjutas: [ -> ]
(16.02.2012 17:11)Martti Kirjutas: [ -> ]
(16.02.2012 11:40)PETSS Kirjutas: [ -> ]´Andeks nüüd.Miks waja targutada?Buss saab alati staust mööda minna ka nii,et ei kaldu kohustuslikest peatustest kõrwale.Palju kordi 16 sõites juhtunud,et Estonia ees minngi jama
Siis läbi Kaubamaja sõidetud ja peatus Estonia ees 2 liini trollipeatuses tehtud.Wähemalt praeguse hetkeni pole probleeme tekkinud.
Kas mitte sina ei olnud see, kes ütles et kui ettenähtud marsruudist kõrvale kalduda, või ise omale tee valida, siis sellest võib jama tulla?
Hakkad oma sõnu sööma või oligi tühi jutt ja nüüd oled ainult busside kaitsel väljas?
Minu mäletamist mööda tuleb jama siis, kui avarii teed.
Tavaliselt ju riskima ei hakata,oodatakse see paarkümmend minutit või tund ära ja siis kui võimalus, saab oma pead kasutamata edasi sõita.
Kui on vaja, ma ei ole kade, tuulutan oma nina alust. Aga iga 300 meetri pealt ja nii 12 tundi on ebainimlik vähemalt meie Eesti kliimas.
Kabiinid meie põhjamaises kliimas PEAKS kinnised olema, ja näete et ka teenindustase sama palju vastu tuleb.
(16.02.2012 17:35)tarts Kirjutas: [ -> ]Aga iga 300 meetri pealt ja nii 12 tundi on ebainimlik vähemalt meie Eesti kliimas.
Kabiinid meie põhjamaises kliimas PEAKS kinnised olema, ja näete et ka teenindustase sama palju vastu tuleb.
Selles küsimuses on vaja ikkagi oma tööandja poole pöörduda kinniste kabiinide välja töötamiseks. Tundub ainult et Tallinn pole sellel eriti vastuvõtlik. Ikkagi super-turvaline linn.
Meile wäidetakse,et tehas ei luba kabiine ümber ehitada.Ja ma ei söö oma sõnu.Kõrwale kalduda ei tohi.Enda wastutusel kõik.Kuis Sa Martti aru ei saa?Algselt algas ju jutt ekspress liinidest kus peatuseid pole.
Olen näinud TAK- del ümber ehitatud täiskinnikabiine ja pool kõrgendusi mis vist ei ole ikka ise kootud ja register ei luba kuna turva klaasid peavad olema nii vist olete isegi näinud kardinaid.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Tagasiside URL