Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: TAK ja TTTK ühinemine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Uus logo peaks ju ka tulema.Ja ,kas gr numbrid jääwad samaks?
Väike kõrvalepõige. Sai paar-kolm kuud tagasi Ostravas käidud,seal tundus kogu linna ühistransport ühe firma käes olema ja ühistransport tundub toimima täitsa korralikult.Vähemalt sai küsitud sealse linna mõne sõidukijuhi käest et kuidas lood on ja ütlesivad et täitsa okei.
Alati olemas kodanikke ,kes rahhul ja pea samapalju ,kes pole iialgi rahhul.Minu arwamus waid aga TAKi bussijuhid ühinemisega rahhul.TAK wõidab tollega.Teised kaotawad.
Ma ei usu, et TAK midagi võidab. Võib-olla võidavad reisija. Seda siis sellega, et kui trammide või trollide liiklus pikemalt katkestatud, siis on lihtsam bussid selleks ajaks asendama saata.
TAK ju ülewõtja.Ja ehk saab olema siin nagu paljudes kohtades,et ühte liini sõidawad nii trollid kui bussid.Olenewalt kellaajast.Näituseks hommikul ja õdagul trollid,päewal bussid wõi wastupidi.
seda segavarianti liinidel normaaloludes ma hästi ei usu aga mine sa tea,ennegi igasugu kummalisi asju juhtunud.
Idee poolest oleksid trollid päris head "täistunnibussid". Tehnilised omadused annaksid tipptunniummikutes eelise ja tipptunnivälisel ajal oleks üsna mugav teha liinihooldustöid tagamaks probleemivaba liikluse. Aga "aga" on selles, et meie keskmise reisija arengutase ei võimalda sellist asja teha.
Bussi ootajatel suht sawi,mis ette tuleb,Peasi,et istuma saaks.
Aeg on trolli ja bussiliinide numbrid kokku viia. Pole ju sõitja asi välja selgitada, kas bussil on sarved või mitte.
http://www.tallinnapostimees.ee/861110/l...-aja-maha/
Ei lähe see asi vist nii ladusalt kui loodeti.

http://www.tallinnapostimees.ee/861016/u...oi-trolli/
Ning ei ole see TTTK TAki kõrval midagi nii vähemtähtis, üle poolte sõitudest tehakse just trolli või trammiga.
(31.05.2012 19:23)Heini Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/861016/u...oi-trolli/
Ning ei ole see TTTK TAki kõrval midagi nii vähemtähtis, üle poolte sõitudest tehakse just trolli või trammiga.
Ja sa arvad, et kui neil inimestel oleks trolli või trammi asemel oma sõitude tegemiseks peatuses välja pakutud buss, siis oleks need sõidud tegemata jäänud? Valdav enamus meist kasutab ühistransporti sihtotstarbeliselt mitte oma lõbuks.
Ma ei saa neist arvudest aru. 2010. aastal sõitis trolliga 29,4 ja 2011. aastal 38,6 miljonit sõitjat. Ja sõiduplaanid on ikka samad, ka suvi 2012 läheb sama plaaniga mis 2011, ja võrreldes 2010. aastaga pole see sugugi tihedam...
(31.05.2012 19:55)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(31.05.2012 19:23)Heini Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/861016/u...oi-trolli/
Ning ei ole see TTTK TAki kõrval midagi nii vähemtähtis, üle poolte sõitudest tehakse just trolli või trammiga.
Ja sa arvad, et kui neil inimestel oleks trolli või trammi asemel oma sõitude tegemiseks peatuses välja pakutud buss, siis oleks need sõidud tegemata jäänud? Valdav enamus meist kasutab ühistransporti sihtotstarbeliselt mitte oma lõbuks.
Mulle meeldib üks kommentaar selle uudise alt:
"Kuigi TTTK on poole väiksem kui TAK, veab üle poole reisijatest, ja seda teist poolt ju ainult TAK ei vea vaid keegi veel. Elagu tossavad bussid"
Ühinemine tuleb niikuinii.Ja Andreasel tolles mõttes õigus,et rahhwal sawi,mis peatusse weereb.Peaasi,et istuma saks ja kohale jõuaks.Ei taha nüüd küll jälle öelda aga kaks linnakodanikku jääwad ikka waid trolli ootama.
See õige küll et ega suurt vahet ole mis tuleb,peaasi et sõiduk on puhas,mitte ülekoormatud ja viib kiiresti sihtpunkti.see nagu kõige tähtsam,vähemalt minule.
(31.05.2012 20:13)Heini Kirjutas: [ -> ]
(31.05.2012 19:55)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(31.05.2012 19:23)Heini Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/861016/u...oi-trolli/
Ning ei ole see TTTK TAki kõrval midagi nii vähemtähtis, üle poolte sõitudest tehakse just trolli või trammiga.
Ja sa arvad, et kui neil inimestel oleks trolli või trammi asemel oma sõitude tegemiseks peatuses välja pakutud buss, siis oleks need sõidud tegemata jäänud? Valdav enamus meist kasutab ühistransporti sihtotstarbeliselt mitte oma lõbuks.
Mulle meeldib üks kommentaar selle uudise alt:
"Kuigi TTTK on poole väiksem kui TAK, veab üle poole reisijatest, ja seda teist poolt ju ainult TAK ei vea vaid keegi veel. Elagu tossavad bussid"

Ise kirjutasid?
(31.05.2012 20:31)Vlad Kirjutas: [ -> ]
(31.05.2012 20:13)Heini Kirjutas: [ -> ]
(31.05.2012 19:55)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(31.05.2012 19:23)Heini Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/861016/u...oi-trolli/
Ning ei ole see TTTK TAki kõrval midagi nii vähemtähtis, üle poolte sõitudest tehakse just trolli või trammiga.
Ja sa arvad, et kui neil inimestel oleks trolli või trammi asemel oma sõitude tegemiseks peatuses välja pakutud buss, siis oleks need sõidud tegemata jäänud? Valdav enamus meist kasutab ühistransporti sihtotstarbeliselt mitte oma lõbuks.
Mulle meeldib üks kommentaar selle uudise alt:
"Kuigi TTTK on poole väiksem kui TAK, veab üle poole reisijatest, ja seda teist poolt ju ainult TAK ei vea vaid keegi veel. Elagu tossavad bussid"

Ise kirjutasid?
Siis ma oleks selle ju kohe siia kirjutanud
Üldiselt mina tahaks ikkagi teada kust sellised huvitavad numbrid võetud on. Kõik bussid ei loenda reisijaid ja hetkel veel ei saa "suur vend" kiipkaardilugejate abil teada kes ja kuhu sõidab. Kõik ikka saavad aru, et see kiibivärk annab korralik ülevaate asjast? Kõva kolmandik tallinlastest elab Lasnamäel kuhu troll ega tramm eriti ei sõida. Kas see tähendab, et kui pooled sõidavad trolliga ja teine pool bussiga, siis ülejäänud sõidavad autoga? Ei usu hästi.
Laest wõetud wõi siis mingte meile tundmatute waatlustulemuste teel.Eesmärgi saawutamiseks tehakse tawaliset kõik,wahendeid walimatta.Praegu lihtsalt wäiksem osapool teeb kõik ,et enda olemasolu õigustada.
(31.05.2012 19:23)Heini Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/861110/l...-aja-maha/
Ei lähe see asi vist nii ladusalt kui loodeti.
Sarapuu jutust selgus ka see, et nii mõnelgi ühistranspordiettevõtete töötajal tuleb lähitulevikus endale uus amet otsida. «Praegu töötab remondi- ja hooldusteenistuses kahe ettevõtte peale kokku 365 inimest. See on väga suur inimeste arv.

Tallinn pidi ju hoolima!
Ilmselt saavad tulevikus töötama oma eriala asemel reisisaatjana sotsiaalsel töökohal, sest kõigepealt on vaja ära koondada ja siis hoolima hakata...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Tagasiside URL