Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Tallinna ühistranspordi areng [sõiduplaanid ja veerem]
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
(27.03.2010 17:58)Volli Kirjutas: [ -> ][...]
Jah, sellele vähesele rahale linnakassas on ju parematki paigutust, kui ühistransport, seda alates linna haldamiskuludest, propagandast ja lõpetades reklaamiga sellele, kuidas Tallinn aitab. [...]
Kõik see on n.ö. poolametlikult läbi lillede välja öeldud tallinn.ee lehel "Hetkel oluline" sektoriga (ja esimeseks on pandud ka vast kõige suurem kuluartikkel).
Mind siiralt huwitab kuidas hakatakse säänsete liinikärbete tõttu tähistama septembrikuus nn autowaba päewa? Ja ,mis rahad topiti omal ajal PR projekti.Too ju olematuks praeguseks muutunud.
(29.03.2010 13:44)PETSS Kirjutas: [ -> ]Mind siiralt huwitab kuidas hakatakse säänsete liinikärbete tõttu tähistama septembrikuus nn autowaba päewa? ...
Masu tõttu on suurel osal inimestest ammu autovabad päevad käes, mis sellest ikka enam tähistada.
Tallnna häda ongi see,et kesklinn waid 2 km laiune.Piisab seal waid nn paddjaklubi kokkuaamisest wõi mõnest kõksust kui asi rukkis.
Sõitsin eile 20:30 paiku lühikese bussiga 33. liinil Autobussikoondisest Koplisse. Peaks mainima, et see ei ole eriti hea mõte, vähemalt selliste intervallide (23 minutit!) juures, panna 33. liinile lühikesi busse.
Tallinnast siis ka: 1. juunist 23. liin lühendatakse jälle Kaubamajani ning liinidel 21(A,B) Õismäe peatus saab uueks nimeks Merirahu.
(19.05.2010 21:26)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]Tallinnast siis ka: 1. juunist 23. liin lühendatakse jälle Kaubamajani
Paistab, et kellegil vahepeal pähe löönud mõistus on jälle peast p***se löönud ning idiootsused jätkuvad.Angry
Ja tehtigi nii,nagu ma postituses 1216 arvasin juba.Eks siis varsti jälle Autobussijaamani tagasi.
23 suvel just intensiivsemalt teenindab reisijaid bussijaama suunal. Mäletan ka kiidulaulu, kus vastavalt reisijate soovil saab graafikuid
tihendada vòi väljumisi lòòtsbussidega asendada.
(20.05.2010 07:50)Regardman Kirjutas: [ -> ]23 suvel just intensiivsemalt teenindab reisijaid bussijaama suunal. Mäletan ka kiidulaulu, kus vastavalt reisijate soovil saab graafikuid
tihendada vòi väljumisi lòòtsbussidega asendada.
Kui ma õigesti mäletan, siis sõitis ka 17 eelmine suvi palju tihedamini, kui ta praegu näiteks sõidab. 10 minutilisest intervallist 17:00 paiku on saanud 15-16 minutiline...
Inimestel tuleb bussijaamast ära saamiseks/bussijaama saamiseks hakata trammi kasutama, see on kõige parem variant.
(20.05.2010 09:38)Heini Kirjutas: [ -> ]
(20.05.2010 07:50)Regardman Kirjutas: [ -> ]23 suvel just intensiivsemalt teenindab reisijaid bussijaama suunal. Mäletan ka kiidulaulu, kus vastavalt reisijate soovil saab graafikuid
tihendada vòi väljumisi lòòtsbussidega asendada.
Kui ma õigesti mäletan, siis sõitis ka 17 eelmine suvi palju tihedamini, kui ta praegu näiteks sõidab. 10 minutilisest intervallist 17:00 paiku on saanud 15-16 minutiline...
Inimestel tuleb bussijaamast ära saamiseks/bussijaama saamiseks hakata trammi kasutama, see on kõige parem variant.
Otseliini puhul Mustamäele-Nõmmele hakata ümberistuma, no milleks??
(20.05.2010 09:40)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(20.05.2010 09:38)Heini Kirjutas: [ -> ]
(20.05.2010 07:50)Regardman Kirjutas: [ -> ]23 suvel just intensiivsemalt teenindab reisijaid bussijaama suunal. Mäletan ka kiidulaulu, kus vastavalt reisijate soovil saab graafikuid
tihendada vòi väljumisi lòòtsbussidega asendada.
Kui ma õigesti mäletan, siis sõitis ka 17 eelmine suvi palju tihedamini, kui ta praegu näiteks sõidab. 10 minutilisest intervallist 17:00 paiku on saanud 15-16 minutiline...
Inimestel tuleb bussijaamast ära saamiseks/bussijaama saamiseks hakata trammi kasutama, see on kõige parem variant.
Otseliini puhul Mustamäele-Nõmmele hakata ümberistuma, no milleks??
Ma mõtlen seda, et kui on vaja Estonia-Vabaduse väljaku kanti ja siis ümber istuda mõnele muule suunale kui Mustamäe või Nõmme.
Uued sõiduplaanid üleval juba!

Trollidest vaatan, et laupäevaks on 5. ja 7. liinile üks järjekord juurde pandud, tööpäeviti on 1 järjekord ära võetud liinidelt 2,3,6 ja 1 järjekord on tööpäeviti lisatud 1. liinile.
(25.05.2010 22:55)Max Kirjutas: [ -> ]Muutub bussiliini nr 23 Kadaka – Autobussijaam marsruut. Liin suunatakse Estonia peatusest Autobussijaama asemel Kaubamaja peatusesse, et võimaldada sõitjatele mugavam ümberistumine teistele ühistranspordiliinidele kesklinnas. Estonia peatusest Autobussijaama on võimalik sõita ümberistumisega bussiliinidele nr 17, 17A ja 54.
Lubage naerdaAngry
(25.05.2010 22:55)Max Kirjutas: [ -> ]Muutub bussiliini nr 23 Kadaka – Autobussijaam marsruut. Liin suunatakse Estonia peatusest Autobussijaama asemel Kaubamaja peatusesse, et võimaldada sõitjatele mugavam ümberistumine teistele ühistranspordiliinidele kesklinnas.
Transpordiamet rebib huumorit jälle.
Nii nagu ka eelmine aasta siis ka sel aastal tuuakse 23 puhul see loll vabandus et Kaubamaja peatuses on hea ümber istuda. Kui tahavad tõesti et oleks hea ümber istuda suunake ta Estoniasse peatuma koos troll nr 2ga siis sealt hea Bussijaama edasi sõita ja liin oleks lühem ka.
(25.05.2010 23:04)raulito Kirjutas: [ -> ]Nii nagu ka eelmine aasta siis ka sel aastal tuuakse 23 puhul see loll vabandus et Kaubamaja peatuses on hea ümber istuda. Kui tahavad tõesti et oleks hea ümber istuda suunake ta Estoniasse peatuma koos troll nr 2ga siis sealt hea Bussijaama edasi sõita ja liin oleks lühem ka.
Bussijaama ühendus niigi hõre aga noh seni kuni rohelusest pakatav nn spetsialistidest koosnev transaametisse mõistust ei tule jääbki selliseid idiootsuseid iga kuu lugema. Kui kunagi tehakse ühistranspordikroonika siis aasta 2010 paistab just igasuguste idiootsuste aastana...Angel

Ja siis varsti tuleb jälle sõitjate nõudmisel sõidab buss jälle Autobussijaamani. Ma küsin nüüd otse, et kas seal on vaimse arengupeetusega väärastunud inimesed, kes ei suuda ükski kord midagi asjalikku korda saata ning ainus asi mida nad teevad on see, et hämavad mingit demagoogilist iba

Aga noh, mis seal ikka Tallinn hoolib!
Huvitav, kas rahvas siis üldse ei esita kaebusi sellise lolluse peale?
No kui transpordiameti ette on seatud ülesanne kärpida kulutusi linnatranspordile Z miljonit krooni, siis on neil seal valida ju ainult ühe, teise või kolmanda "lolluse" vahel. Kui mingi otsus lolluseks või huumoriks kuulutada, siis palun pakkuge ka samas summas mõni muu kokkuhoiuvariant välja. Paneks ehk 36. bussi Kalevis ringi keerama? Jätaks 11. bussi Sütiste ja Vabaduse väljaku vahele? Igaks juhuks ennetavalt tuletan meelde, et Tallinna televisiooni ei edasta transpordiamet.
(26.05.2010 11:33)6631 Kirjutas: [ -> ]No kui transpordiameti ette on seatud ülesanne kärpida kulutusi linnatranspordile Z miljonit krooni, siis on neil seal valida ju ainult ühe, teise või kolmanda "lolluse" vahel. Kui mingi otsus lolluseks või huumoriks kuulutada, siis palun pakkuge ka samas summas mõni muu kokkuhoiuvariant välja. Paneks ehk 36. bussi Kalevis ringi keerama? Jätaks 11. bussi Sütiste ja Vabaduse väljaku vahele? Igaks juhuks ennetavalt tuletan meelde, et Tallinna televisiooni ei edasta transpordiamet.
Siis ongi mõte üldse asi kogu ühistransport kärpida, kuna siiski teatud piirini on see normaalsus (ma ei väida, et see piir on ületatud), kuid teine hetk tekib küsimus, et miks peaks eelistama ühistranspordi autodele. Järelikult pole Tallinna linnaliiklus reisijate jaoks vaid hoopistükis transpordiametile, kes saaks ainult kärpida. Aga noh, ega see kogu würstiriik on oma ihupolitseide ja vihmavarjuhoidjatega on absurdsuse tipp, millele vist paratamatult lõppu ei tule.
Eks transpordiamet on ennemgi idiootsustega silma paistnud nagu seda on Tallinna taksoliikluse korraldamise seisukohalt.
(26.05.2010 11:45)Siim Kirjutas: [ -> ]Siis ongi mõte üldse asi kogu ühistransport kärpida, kuna siiski teatud piirini on see normaalsus (ma ei väida, et see piir on ületatud), kuid teine hetk tekib küsimus, et miks peaks eelistama ühistranspordi autodele. Järelikult pole Tallinna linnaliiklus reisijate jaoks vaid hoopistükis transpordiametile, kes saaks ainult kärpida.
Nii ongi ju, kui üksikpiletiga sõita siis on autoga sõites sama hind, ainult et auto on mugavam, isegi ummikus istudes koos bussidega... Veenge nüüd mind (tihti haisvas) bussis reisima? Rahaliselt pole ju vahet. Linnade vahel jääb auto mõnel liinil kaotajaks, aga kui on ümberistumisega vaja sõita(Nt: Kütiorg-Võru(ei leidnud hinda, aga alla 20eek ei tohiks olla); Võru-Jõhvi(160eek); Jõhvi-Kiviõli(oli vist 40eek); Kiviõli-lõpp-punkt(5eek)). Autoga teeb selle sõidu ära umbes 450eek(edasi-tagasi) bussiga sõites ei saa kuidagi odavam tulla, + bussiaegade kattumine või mittekattumine. Bussiga sõidabseda liini peaaegu terve päeva, autoga 3,5 tundi. Tegelikult väide, et ühistranport on odav, on alates 2005 aastat küll liialdus, kui siis ainult Tallinna sots.transpordiga kvartalikaardiga sõites...
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Tagasiside URL