Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Tallinna ühistranspordi areng [sõiduplaanid ja veerem]
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ma küll ei ütleks ,et sõitjaid wähhemaks jäänud.Aga nagu ütles juba dr.Göbbels:"Mis 9 korda wale see 10 kord tõde".
Kui juba kööbelsit tsiteerima hakatakse, peab asi ikka päris hukas olema. Kusjuures Tallinna linnatranspordiga toimuv meenutab kangesti lugu Tallinn-Võsu otseühendusega, kus vaikselt harjutati inimesed hõredamate graafikute ja kompaktsema veeremi abil bussitranspordiga mitte arvestama, et siis lõpptulemusena liinid üldse kinni panna. Nüüd siis sõidetakse autoga.
(25.01.2010 22:51)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kui juba kööbelsit tsiteerima hakatakse, peab asi ikka päris hukas olema. Kusjuures Tallinna linnatranspordiga toimuv meenutab kangesti lugu Tallinn-Võsu otseühendusega, kus vaikselt harjutati inimesed hõredamate graafikute ja kompaktsema veeremi abil bussitranspordiga mitte arvestama, et siis lõpptulemusena liinid üldse kinni panna. Nüüd siis sõidetakse autoga.
Just nii juhtubki. Harvenevate sõiduplaanide ja suureneva hinna tõttu loobuvad need inimesed, kes on piisavalt rikkad autoga sõitmiseks, ühistranspordi kasutamisest Tallinnas. 10 aasta pärast on sama suuna jätkudes Tallinnas ühistransport käsitletav vaid sotsiaaltranspordina - seda kasutavad vaid need, kel pole võimalust autoga sõitmiseks ehk siis õpilased, pensionärid, autosõiduvõimetud ning madalapalgalised/töötud/asotsiaalid. Ning igal aastal jooksevad autostumise tõttu sajad miljonid kroonid ristmike ümberehitamiseks, selle asemel, et väiksema raha eest luua kvaliteetne ja mugav ühistranspordisüsteem, mille piletitulu osakaal oleks praegusest oluliselt suurem, sest mugavuse ja kiiruse eest on nõus täishinda maksvad inimesed sellega oluliselt rohkem sõitma. Sotsiaaltranspordiks muutumisel samas ühistranspordidotatsioon jääb samale tasemele olenemata teenuse mahu vähenemisest, sest halva teenuse eest ei saa suurt hinda küsida.
(25.01.2010 22:51)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kui juba kööbelsit tsiteerima hakatakse, peab asi ikka päris hukas olema. ...
Tallinna propaganda jääb muidugi dr.Goebbelsi omale veel mõnevõrra alla, kuid seniste arengute valguses arvatavasti enam mitte kauaks.
[Pilt: goebbels1.jpg?w=215&h=300]
[Pilt: 157147.jpg]
(25.01.2010 22:51)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kusjuures Tallinna linnatranspordiga toimuv meenutab kangesti lugu Tallinn-Võsu otseühendusega, kus vaikselt harjutati inimesed hõredamate graafikute ja kompaktsema veeremi abil bussitranspordiga mitte arvestama, et siis lõpptulemusena liinid üldse kinni panna. Nüüd siis sõidetakse autoga.
Veel parem näide on mujal mainitud 149 liin Aespa-Tallinn. Veel aastal 2004 tuli hommikul putkakülast roosa lõõts, vist isegi 2 korda. Peaaegu nagu Sauelt, sama täis ka. Ja marsa lisaks igal tunnil. Siis oli ühel talvel tee remondis ja buss jäi soiku. Talvest 2006 enam buss ei käi ja marsa vahe on 2 tundi. Ning midagi ei juhtunudki. Kuhu need inimesed kadusid? Ja ega maavalitsus enam dotatsiooni ei annakski, sellele rahvale pole vaja...
(27.01.2010 22:20)Martin256 Kirjutas: [ -> ]
(25.01.2010 22:51)mustninja Kirjutas: [ -> ]Kusjuures Tallinna linnatranspordiga toimuv meenutab kangesti lugu Tallinn-Võsu otseühendusega, kus vaikselt harjutati inimesed hõredamate graafikute ja kompaktsema veeremi abil bussitranspordiga mitte arvestama, et siis lõpptulemusena liinid üldse kinni panna. Nüüd siis sõidetakse autoga.
Veel parem näide on mujal mainitud 149 liin Aespa-Tallinn. Veel aastal 2004 tuli hommikul putkakülast roosa lõõts, vist isegi 2 korda. Peaaegu nagu Sauelt, sama täis ka. Ja marsa lisaks igal tunnil. Siis oli ühel talvel tee remondis ja buss jäi soiku. Talvest 2006 enam buss ei käi ja marsa vahe on 2 tundi. Ning midagi ei juhtunudki. Kuhu need inimesed kadusid? Ja ega maavalitsus enam dotatsiooni ei annakski, sellele rahvale pole vaja...
Lõpupoole sõideti 149 liini ka VW LT46 väikebussiga, kus viimane reisija surus enda järel ukse kinni ja rattad koopas väljuti bussijaamast, pea samapalju reisijad jäid nõutult peatusse maha. Nüüd koperdab sama seltskond kohale marsaga või rongiga, mille perroon on tegelikust suvitusrajoonist ca 1-2km eemal.
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=227321
Tallinna ühistranspordi hõrenemisest.hõrenemisest...
Artiklist saab ka välja lugeda et ekspressliinid suletakse suveks või aasta lõpuni.
(21.02.2010 22:37)raulito Kirjutas: [ -> ]või aasta lõpuni.
See oleks nüüd küll absurdsuse tipp. Ma tahaks tõesti teada, mille alusel nad väidavad, et suvel ei kasutata ekspressliine?! Ja saab tavaliinidega hakkama, mil sõiduplaanid kokku kuivanud? Edu neile jah.
Ega jh kevadel sai ju ühistranspordiga sõites söögi alla ja söögi peale kuulda et ekspressiga sõit on nüüdsest hinnavõit.
(21.02.2010 22:57)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(21.02.2010 22:37)raulito Kirjutas: [ -> ]või aasta lõpuni.
See oleks nüüd küll absurdsuse tipp. Ma tahaks tõesti teada, mille alusel nad väidavad, et suvel ei kasutata ekspressliine?! Ja saab tavaliinidega hakkama, mil sõiduplaanid kokku kuivanud? Edu neile jah.

Kui suvest ekspressid rohkem ei sõida - ei saa siis märtsist 90 päeva ekspresskaarti müüa aga!!!
Võibolla tõesti suvel nii palju ekspressiga ei sõideta. Koolis ei käida, paljud puhkusel jne. Aga aasta lõpuni need kinni panna on küll vahva idee. Auto kasuks otsustamise põhjused muudkui tuleb nagu varrukast.
Aga küsimus mille alusel nad väidavad üht või teist on linnavalitsuse lanegtatud otsuste valguses äärmiselt kohatu. Nimelt on ilmselge, et mitte mingit seost nende väidete ja reaalsuse vahel ei ole. Need väited ei tugine ega saagi tugineda mitte mingitele vaatlus- ega lugemisandmetele. Muuseas kas olete tähele pannud kui puhas on lumest Vabaduse väljaku bussipeatus? Lausa vapustav kui võtta, et pea kõikidest ülejäänud peatustest ilma "burnoudi" ja "driftita" (nagu noorsugu ütleb) välja ei saagi, rääkimata sellest kuidas reisijad omadega hakkama peavad saama.
Kurb, et artiklist, mille eesmärgiks oli valgustada Tallinna ühisveonduse hämaratest pooltest, sai järjekordne tòdemus, mis kaasneb iga teatega ühistranspordi muudatustest.
http://rus.postimees.ee/?id=227954 - selles artiklel räägitakse, et suvel ekspressid ei tööta!!! Kuidas tuleb edasi - keegi veel ei tea aga... "Транспортный департамент предупреждал, что с 1 июня все экспресс-линии будут на лето закрыты. По словам Харьо, вопрос об их закрытии окончательно еще не решен."

Trollino

Praegu sõitsin trolliga mis oli päris paras peavalu sest hingata polnud mitte midagi ja liikumine oli seal enam kui võimatu.Paraku vist nüüd hakkavadki kõik trollid, bussid ja trammid olema sellised...
Trolliga 275 tuleks midagi ette võtta.Sõpruse puiesteel hakib see hääle ka ära.
Nt. ei kuule sa Järgmine peatus Linnu tee, vaid Jägmie ptus lnu t
Suured muudatused sõiduplaanides vaja oodata ma arvan 1 maist ja 1 juunist.
ei viitsi enam mitte isegi vihastuda selle jama peale mis ühistrantspordiga toimub.Smile kõik piirid on ületatud juba

Trollino

Vabandust, ma ei näinud et Max juba ette jõudis Tongue
(27.03.2010 01:54)Max Kirjutas: [ -> ]Trollidel ja trammidel sõiduplaanid muutuvad harvemaks.
Bussidel mittemidagi uut eriti, ainult võetakse ära viimased väljumised.

9. trolliliinil võetakse ära 1 järjekord näideks
Max-il on õigus, kui ta arvab, et suured muudatused (teadagi, mis suunas) seisavad sõiduplaanide osas alles ees. Ja kui veel aasta tagasi tekitasid toonased kärped üksjagu nördimust ja vaidlusi, siis tänaseks on vist linnakodanikud juba omaks võtnud selle ühissõidukitesse puutuva elukorralduse pideva halvenemise. Seega on antud küsimuses koerasaba jupikaupa maharaiumine olnud valutum, kui oleks olnud nende kärbete ühekorraga sisseviimine. Ja kuigi et seda "saba maharaiumist" jätkatakse endistviisi, et viitsi selle peale enam ka ükski koer haukuda!
Jah, sellele vähesele rahale linnakassas on ju parematki paigutust, kui ühistransport, seda alates linna haldamiskuludest, propagandast ja lõpetades reklaamiga sellele, kuidas Tallinn aitab. Lugesite viimast lauset õigesti, sest Tallinn kulutab miljoneid aitamisest teavitamiseks, mitte abiks endaks.
Ja muidugi see paljuräägitud Tallinna TV, mida linnakodanikud juba ammu-ammu põnevusega ootavad, et ei peaks kommertskanalitest vaatama selliseid stressitekitavaid saateid nagu "Kaua võib" või "Krimi", vaid et võiks õhtuti maheda muusika saatel kuulata ilusaid (muinas)jutukesi ilusast elust Eestimaa kaunis lillelises ja tolmuvabas pealinnas Tongue
Ja kuigi et Tallinna linnavalitsus on tänases Eesti Vabariigis üks väheseid omavalitsusi, kes pole veel oma palku kärpinud, ei saa keegi öelda, et nad midagi ei tee: bussi-, trammi- ja trollijuhtide seni mõttetult suuri palku ju ometi kärbiti! Ja muidugi suunati see raha uute kõrgepalgaliste nõunike ja referentide töölevõtmiseks linnavalitsusse, sest head nõu on ju praegusel ajal hädasti vaja, eriti kui seda nõu ja mõistust endal napivõitu! No ja eks reisisaatjategi palkadeks on ju kusagilt raha vaja, kuigi et neid, keda saata, jääb järjest vähemaks ja vähemaks.....
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Tagasiside URL