Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Pildid eelmise aasta suvest kui 58. liini buss Pae ja Punase ristmikul otse sõitmise asemel Punasesse keeras. Puukeskuse parklas tehti stiilipuhas tagasipööre. Ma olen kindel, et sellist asja juhtub igal aastal kord või paar.
http://fotoalbum.ee/photos/asaluste/6930681
http://fotoalbum.ee/photos/asaluste/6930682
http://fotoalbum.ee/photos/asaluste/6930683
http://fotoalbum.ee/photos/asaluste/6930684
(26.01.2009 15:26)Albu Kirjutas: [ -> ]Järgnev kirjutis kannaks pealkirja "Ikka juhtub..." ja kuigi see ei oma pikas perspektiivis suurt väärtust, mõtlesin seda juhtumit ikka siin kajastada. Teemaks siis bussijuhi inimlik eksitus - õigelt liinilt kõrvale kaldumine - tähelepanematuse tõttu. Niisiis liinil 29 sõitva 2745 juht keeras kogemata Russalka ristmikul Pirita poole, märkas viga, vangutas pead ja pööras siis tagasi, läbi Russalka parkla, tagasipööre Narva mnt-le ja sõit jätkus õigetmoodi. GPS jõudis Russalka parklas teatada Oru peatusse jõudmisest. Nii et väike näide, et bussijuht võib liinilt eksida, mis igati arusaadav, kui tavapärase liini ja vahetevahel sõidetava liini marsruut kattub ja siis äkki lahkneb ja automaatselt keeratakse tavapärasema liini teed. Juht oli ise väga korralik, liigagi, peatudes korrektselt nii Orul kui Paeväljas kuigi vajadust polnud. Meenub samalaadne juhtum Tartust, kui Go liinidele tuli, sõitis Sõpruse ringilt liini 1 sõitev juht hoopis sillale, siis hakkas rahvas õiendama ka. Et saada Pikale tänavale, tuli ju teha pikk edasi-tagasi sõit mööda Sõpruse silda...
Nii et selline juhtumike olgu siin kirjeldatud, kuna selliseid juhtub vast siiski harva, mis aga teevad muidu üksluise sõidu just huvitavamaks.

Mis kell see oli? Näinud see buss, kui ta hilines ja oli ülekoormatud väga !

Mäletan ka üks selline jutt, see oli juba ammu, 2005 aastal umbes.
3618 sõitis 63 liinil üks päev ja pööras pärast Katleri peatust siia, kuhu
sõidab 60 liinibuss, pärast vabandas ja teinud tagasipööre ja sõitis edasi 63 liini marsruuti järgi. Bussijuht muidugi ütles, et ta vabandab, ta teinud viga ja seda, et ta peamiselt alati sõidab 60 liinil ja esimene päev 63 liinil.Big Grin
(26.01.2009 20:42)Max Kirjutas: [ -> ]
(26.01.2009 15:26)Albu Kirjutas: [ -> ]Niisiis liinil 29 sõitva 2745 juht keeras kogemata Russalka ristmikul Pirita poole, märkas viga, vangutas pead ja pööras siis tagasi, läbi Russalka parkla, tagasipööre Narva mnt-le ja sõit jätkus õigetmoodi.
Mis kell see oli? Näinud see buss, kui ta hilines ja oli ülekoormatud väga !

See oli 14.32 Viru keskusest väljunud buss. Vaatasin, et 60-63 ei tule ja läksin sellega. Mainin tagantjärgi veel, et kui 2745 ootas Russalka parklast väljapääsu, sõitis 60. liini vagunbuss Lasnamäe poole, Lasnamäe peatuses jõudis 2745 sellele järgi ja oleks võinud Paeväljas sellest mööda sõita aga viisakalt ootas ära, kuni 60 lahkus ja siis sõitis kõnnitee äärde nagu kord ja kohus. Kui oleks mööda sõitnud, siis näiteks kui tähelepanelik sõitja Hobujaamas 60-t oodates näeb, et "näe 29 läks", ja siis paneb tähele et 60 29st mööda ei sõida, kuid Paeväljas sõidab seesama 29 60st (ehk sellest sõitjast) jälle mööda, mis too siis arvaks, kuidas sai nii juhtuda? Sest 29 tegi vahepeal Russalka auringi.
Minul on juhtunud 2 korda, kui buss sõitnud valesse kohta. Ja mõlemad korrad samal päeval. 13 liini buss suunaga Õismäele sõitis Kadaka teelt sinna, kuhu läheb 36. Ja 61 sõitis Järve Haigla suunal Ehitajate teele, nagu 10.
Täna ka 48 liinil eksis veidi liinilt kui selle asemel et keerata Estonia puiesteelt Laikmaa peatusesse sõitis hoopis otse Kunstiakadeemiasse kahjuks bussi enda nr ei meenu
(26.01.2009 21:42)Heini Kirjutas: [ -> ]13 liini buss suunaga Õismäele sõitis Kadaka teelt sinna, kuhu läheb 36.

Kadaka teelt ta peabki ju sinna sõitma, võib-olla Akadeemia teelt pani vasakule?
Akadeemia teelt peabki ju vasakule
(26.01.2009 22:25)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]
(26.01.2009 21:42)Heini Kirjutas: [ -> ]13 liini buss suunaga Õismäele sõitis Kadaka teelt sinna, kuhu läheb 36.

Kadaka teelt ta peabki ju sinna sõitma, võib-olla Akadeemia teelt pani vasakule?
Täpselt nii, sealt kaudu MRP bussid pargist sõidavad Õismäe platsile, ju oli sellega harjunud juht, sest aasta oli siis vist 2006.
(26.01.2009 21:37)Albu Kirjutas: [ -> ]
(26.01.2009 20:42)Max Kirjutas: [ -> ]
(26.01.2009 15:26)Albu Kirjutas: [ -> ]Niisiis liinil 29 sõitva 2745 juht keeras kogemata Russalka ristmikul Pirita poole, märkas viga, vangutas pead ja pööras siis tagasi, läbi Russalka parkla, tagasipööre Narva mnt-le ja sõit jätkus õigetmoodi.
Mis kell see oli? Näinud see buss, kui ta hilines ja oli ülekoormatud väga !

See oli 14.32 Viru keskusest väljunud buss. Vaatasin, et 60-63 ei tule ja läksin sellega. Mainin tagantjärgi veel, et kui 2745 ootas Russalka parklast väljapääsu, sõitis 60. liini vagunbuss Lasnamäe poole, Lasnamäe peatuses jõudis 2745 sellele järgi ja oleks võinud Paeväljas sellest mööda sõita aga viisakalt ootas ära, kuni 60 lahkus ja siis sõitis kõnnitee äärde nagu kord ja kohus. Kui oleks mööda sõitnud, siis näiteks kui tähelepanelik sõitja Hobujaamas 60-t oodates näeb, et "näe 29 läks", ja siis paneb tähele et 60 29st mööda ei sõida, kuid Paeväljas sõidab seesama 29 60st (ehk sellest sõitjast) jälle mööda, mis too siis arvaks, kuidas sai nii juhtuda? Sest 29 tegi vahepeal Russalka auringi.

Siis täpselt nägin sel ajal - 2745, ma veel mõtlesin, miks ta sõitis 10 minuti hiljem. Aga enne 29 liinibussi, sõitis veel 63 liinibuss !
Ma olen ühe kõrvaga kuulnud juhtumist, et mõned aastad tagasi olla üks TAK-i uus bussijuht sõitnud 10. liinil ning küsinud reisijatelt veel ülegi, et kuhu nüüd keerama peabSmile
(27.01.2009 05:07)catalysis Kirjutas: [ -> ]Ma olen ühe kõrvaga kuulnud juhtumist, et mõned aastad tagasi olla üks TAK-i uus bussijuht sõitnud 10. liinil ning küsinud reisijatelt veel ülegi, et kuhu nüüd keerama peabSmile
No see on küll niivõrd tavaline nähtus kui et päike tõuseb idast. Isegi kui mõni vana juht Mustamäelt satub reservist Lasnamäele, siis küsib reisijatelt kuhu keerata tuleb.
Kuidas bussijuhid üldse liine selgeks õpivad ei saagi ju loota et kõigil tallinna bussijuhtidel on iga liini marsruut peas
Kui juht peaks dispetšerilt vajaduse korral kaardi kaasa saama. Aga ega sellest ei ole alati abi ja mina näiteks isiklikult ei kujutagi ette kuidas liini sõites kaarti vaadata. Nüüdsel kõrgtehnoloogilisel ajal saab ka GPS-i järgi sõita, aga osadel bussidel ei ole see üldse juhi vaateväljas. Hessidel on see kabiinis lae all näiteks.
(27.01.2009 11:56)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(27.01.2009 05:07)catalysis Kirjutas: [ -> ]Ma olen ühe kõrvaga kuulnud juhtumist, et mõned aastad tagasi olla üks TAK-i uus bussijuht sõitnud 10. liinil ning küsinud reisijatelt veel ülegi, et kuhu nüüd keerama peabSmile
No see on küll niivõrd tavaline nähtus kui et päike tõuseb idast. Isegi kui mõni vana juht Mustamäelt satub reservist Lasnamäele, siis küsib reisijatelt kuhu keerata tuleb.

Õige. Üks kord (Scania Omnilink. lõõts) bussijuht Mustamäelt,
küsis reisijatel kuhu sõidab 54 liin.Smile
(27.01.2009 13:34)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Hessidel on see kabiinis lae all näiteks.
Kas kohe kõikidel? 3 VKO omadel küll, aga vist nendel uuematel on kuskil teises kohas...
Uuematel on all, aga siiski sellises kohas kus käsi nad üldjuhul ära varjab.

Kas keegi teab mis šassii peale need uued Omnid ehitatud on?
Järgides loogikat, et lõõtsad tellitakse võimsama mootoriga kui lühikesed, on šassiiks K310UA või K320UA, vastavalt saastenormile Euro4 või EEV.
(27.01.2009 20:04)Georg Kirjutas: [ -> ]Järgides loogikat, et lõõtsad tellitakse võimsama mootoriga kui lühikesed, on šassiiks K310UA või K320UA, vastavalt saastenormile Euro4 või EEV.

K310UA
Ole sa tänatud!
2364 vastu tuli 2363 koolibuss
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Tagasiside URL