Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine TAK arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Sergei on kahjuks "unustanud" lisada, et pildi on teinud Harri Org, mitte tema ise.
Sama pilt ning ka Ik-415 seeria pilte võimalik leida siit, A.Olanderi kogust.

Edelareisija

Täna Susi hotelli juures seismas huvitav kooslus TAK-i tehnoabist 2948 ja haagisest 310. Oli haagise tehnilise probleemiga maadlemas.
(04.01.2009 00:05)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]Täna Susi hotelli juures seismas huvitav kooslus TAK-i tehnoabist 2948 ja haagisest 310. Oli haagise tehnilise probleemiga maadlemas.


Huvitav kuidas see haagise maha jätmise protseduur välja nägi? Kodanikud reisijad, bussi esimene pool sõidab kesklinna, tagumine hiljem bussiparki. Huvilistel palun sobivasse poolde ümber istuda Big Grin
No sellist nalja ei ole, et pool bussi maha jäätakse ja esimene pool liinil edasi kütab. Kui sabaga peaks midagi juhtuma siis ei jää see vandaalidele vaid juht ütleb mõnes keeles mida ta oskab, et edasi ei sõida ja asi tahe. Antud pildil sikutatakse käru Lasnamäe pargist Mustamäe omasse. Nähtavasti siis vaid kilomeeter peale teekonna algust tekkis tehnilisi probleeme.
(03.01.2009 15:25)Regardman Kirjutas: [ -> ]Ja ma juba teist korda mainin, et eputamise sellega, et sa TAKi graafikuid näed (kuigi sa ei tohiks!), võiks juba ära lõpetada. Ei ole ju vaja kõigile kuulutada kuhu see ja see buss on märgitud, siin on teisi isikuid, kel on õigus sellele ligi pääseda - las nemad ka pajatavad.

PS, see postitus polnud kadedusest.
Teen omaltpoolt kõik ,et ainult bussijuhtidele mõeldud asju TAK i leheküljelt saaks lugeda waid asjaosalised s.t kellele see määratud.Kas see ebaseaduslik graafikute lugemine ja tollest teavitamine siis ainuke moodus ,et tõsta oma postituste arvu ja näidata kõigile kui tark keski on.Ma näen küll neid graafikuid igapäewaselt ,kordagi pole aga tulnud mõttele teavitada teisi seal olnud asjadest.Aru ei saa mida annab see graafikute lugemine võhivõõrale inimesele .Ma ei ole kuri ega kade aga mingi kord peaks ikka olema.
(23.12.2008 19:06)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Aga 2263 ja 3572 jõuproov on lausa uudisekünnise ületanud.
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=61950

Sellesarnaseid õnnetusi võib kergesti juhtuda, eriti Narva mnt-l nende kitsaste sõiduradade tõttu. Busside võidukihutamist linnas nähtud küll ja küll... Ja ühe sellise teisest bussist möödasõidu tulemus sai leitud oma vanade fotode seast. Osalesid 3554 ja 2777, aasta 2002 juulikuu. Pilt galeriis:
http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pos=-1795
Albu pildil kujutet juhtum on isegi mõnevõrra loogilisem kui too 2263 vs. 3572 juhtum. Sellelt pildilt loen välja, et 2777 juht hakkas liiga vara esimesse ritta tagasi vajuma ja 3554 ei jõudnud piisavalt kiiresti reageerida. Ju lõõtsamees unustas, et tal 6 meetrit rohkem bussi taga. See muidugi on minu nägemus selle ühe pildi kohta. Aga too hiljutine juhtum oli kummaline seepoolest, et 3572-l oli kaduma läinud esimene parem suunatuli. Hessi vigastusi ei näinud ja ei hakanud seal ka uurima. Aga ei oska ma seda sündmust ette kujutada. Lõhnab hollywoodi filmidest tuntud rammimise moodi. Löögi pidi saama Hessi vasak külg ja ükskõik kuhu ta selle sai ei oska ma muud põhjendust sellele leida, kui et 3572 juhil oli tõsine soov 2263 kõnniteele või Maneeži tänavale kupatada.
Mingi võimalus on see, et 2263 ootas seal Maneezi ristmikul, et saaks siseneda Pronksi peatusesse ja 3572 alustas siis möödasõitu temast, riivates oma esimese nurgaga 2263 vasakut tagumist nurka ja seejärel sõitis temast ette ja jäi sinna ette seisma, aga miks oli tol juhil vaja siis veel hakkata otsima, et kes süüdi oli, blokkides nii ära suure tänava ja ühe rea veel suuremal Narva mnt-l ??
1015 ilma reklaamita...
Olen viimasel ajal jõudnud arusaamale, et kõik 54. liini busside GPSid peavad Elcoteq'i oma lõpp-peatuseks, ja seda mõlemal suunal. Kuidas see lõpp-peatuse määramine üldse käib selles süsteemis, olen täheldanud ka seda, et 29A arvab vahest oma lõpp-peatuseks olevat Pähklamäe.
täna oli ahelkokkupõrge kell17,00 mustakivi ja kärberi peatuste vahel sillapeal.avariis osales ka 3046 bussiga midagi ei juhtunud
Ehitajate tee Vilde tee ristmikul suur avarii 2229 koos 2275-ga...
(06.01.2009 22:36)sasstak Kirjutas: [ -> ]Ehitajate tee Vilde tee ristmikul suur avarii 2229 koos 2275-ga...
http://fotoalbum.ee/photos/Jalmar/sets/668781/
Tea, kas kannavad maha...
Mis seal siis juhtus? Tundub, et 2229 on kuidagi väga vales suunas sõitnud.
(06.01.2009 23:19)Heini Kirjutas: [ -> ]Mis seal siis juhtus? Tundub, et 2229 on kuidagi väga vales suunas sõitnud.

Garaaži poole lendas mööda Ehitajate teed. Maha vaevalt kantakse, vigastused pole eriti suured, klaasidki on terved.
Sõiduautod said parajalt viga, kokku 7?
(06.01.2009 23:25)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]
(06.01.2009 23:19)Heini Kirjutas: [ -> ]Mis seal siis juhtus? Tundub, et 2229 on kuidagi väga vales suunas sõitnud.

Garaaži poole lendas mööda Ehitajate teed. Maha vaevalt kantakse, vigastused pole eriti suured, klaasidki on terved.
Liiga uus ka nagu.
(07.01.2009 01:05)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(06.01.2009 23:25)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]
(06.01.2009 23:19)Heini Kirjutas: [ -> ]Mis seal siis juhtus? Tundub, et 2229 on kuidagi väga vales suunas sõitnud.

Garaaži poole lendas mööda Ehitajate teed. Maha vaevalt kantakse, vigastused pole eriti suured, klaasidki on terved.
Liiga uus ka nagu.
Isegi 2720 ootab paremaid aegu.
(06.01.2009 23:25)kukkurkurat Kirjutas: [ -> ]
(06.01.2009 23:19)Heini Kirjutas: [ -> ]Mis seal siis juhtus? Tundub, et 2229 on kuidagi väga vales suunas sõitnud.

Garaaži poole lendas mööda Ehitajate teed. Maha vaevalt kantakse, vigastused pole eriti suured, klaasidki on terved.
lõpuks jõudis uudis ka meediasse:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/11...d=20821258
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=66072
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Tagasiside URL