Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On ideid kontaktliini osas. Tegin Kaarli puiesteel ühel päeval jälle üsna mitu ringi ja näen potensiaali praeguse lahenduse juures, kus 1. liini ja teisi liine lahutav pöörang asub Kaarli kiriku kõrval. Selles kohas on kiirusepiirang nagunii 30km/h, seega ei tohiks kellelegi probleemi tekitada see kui mõni uimasem trollijuht seal aeglustab. Pöörang tuleks paigutada keskmise sõidurea kohale ja see ei saaks probleemiks kuna kandekonstruktsioonina saab kasutada seal rippuvat liiklusmärkide põiktala. Kaarli puiestee algusest tõmbaks pöörangu maha ja veaks ainsa liini kuni kirikuni, kus siis oleks pöörang. Sellega seoses kaob võimalus puiesteel üksteisest mööda sõita, aga ei näe jällegi probleemi kuna pärast Toompuiesteele pööret saab 1. liin juba ise tempo valida. Autojuhtidele peaks selline lahendus väga meeldima, kuna Kaarli puiestee algusest kaoks ära see loll koht kus trollid aeglustavad ja neid vahel ka muljuma kipuvad. Aeglane koht tekiks 30 alasse, mis on nagunii aeglane. Valmimisel on ka liiklusskeem antud asja kohta, aga ma pole selles värgis eriti tugev niiet seda tuleb veidi oodata Tongue
See ainus liin, mis kuni kirikuni tuleks vedada, peaks siis asuma keskmise sõidurea kohal.
Ei pea tingimata asuma. 1. liin võib ka kuni kirikuni tee vasakus servas seista ja kiriku juures hakata paremale kippuma. Enamus liiklusvoolust läheb Kaarli puiesteelt nagunii Luise tänavale, seega ei tohiks seal manööverdav troll ka erilisi probleeme tekitada.
Mina isegi pikendaks seda liinijuppi kuni Kaarli-Toompea ristmiku foorini. Pöörang asuks täpselt keset ristmikku, trollid ja muu ühistransport sõidaks paremas reas ja keset ristmikku läheks liin lahku. Ühistranspordifoor annab eelise liikumiseks, reastumine keset ristmikku vasakule poleks probleem, erinevalt pendeldamisele keset teed ühest reast teise või juhtide närvide rikkumisele, seda nii autojuhtidelt, kui trollijuhtidelt, sest keegi sõidab ikka 30 alas nii 15-ga(trollijuhid, kes uut automaatikat pelgavad) kui 60-ga(heh, f**king 30, ahvid, r***k)

Solaris

kui Vabaduse Väljak uuel kujul välja ehitatakse, siis kaob Kaarli pst algusest praegune pöörang nii ehk naa. Mis kujul see liikumine seal trollidele lõpuks välja nägema hakkab, ei tea praegu (vist) keegi, sest päris head lahendust nagu polegi. Täpselt keset ristmikku pöörangut ei panda kohe kindlasti mitte.
Käisin kaesin selle ümbersõidu ära, sõitsin läbi ja väga minu meelest on asi väga viis. Pole kuskil mingit jokutamist ega aja kaotamist vaid sõidetakse nagu sõitma peab. Parempööre kiriku taha võiks olla ainult natuke suurema kaarega. Kuna olemas on kodanikud kes seal täna kindlasti mitme ringi vältel pilte klõpsutavad, siis ma ei hakka omalt poolt piltide üleslaadimisega üldse vaeva nägema. Õhtul keegi kindlasti teeb seda.
Jooksev vestlus - kõik trolle puudutav jutt siia?
Miks esimene 2. liini troll Estonias alustabki sealt oma liini? Troll sõidab depoost otse Estoniasse?
Ma mõtlesin laupäevast ja pühapäevast esimest trolli Estonias.
Miks mitte? Arvatavasti on NV hommikuti ka linna poolt koju minejaid rohkem kui sealtpoolt linna tulejaid. Lisaks hoitakse nii ressurssi kokku. Masin jõuab lühemat teed pidi liinile ja ei pea enne Mustamäe teel paarutama.
Üks SELVER seisis Siili peatuses, ohutuled vilkusid. Mingi valge kaubik seisis selle taga, liiklusjärelvalve?
Valge kaubik on tehniline abi. Järelvalve sõidab Citroeni pirukaga.
Ja täna järjekordselt 269 sarved läksid maha sama koha peal, kus paar päeva tagasi. Usun, et see ei olnud ühe korra ainult.
[attachment=5]
See kiriku tagune väänamine on halvasti tehtud. Läheb aega enne kui juhid seal sõitma õpivad.
Täna 14.15 trollide seisak vabaduse väljaku peatuses mustamäe poole.kontaktliinis oli mingi kala sees.tõstukiga vennad juba parandavad
Saabunud info kohaselt maksab ilmastik seal praegu maksimaalselt kätte. Lume- ja libedatõrjet pole seal tehtud ja suurte masinatega täppismanöövreid pole võimalik sooritada. Ühesõnaga Edgar - sinu esindusväljaku ehitamise pärast jäi just äsja linnas elu seisma.
Ja seisab siiani. Vabaduse Väljakule lisaks on suureks pudelikaelaks ka Endla tn., seetõttu seisab ka praegu trolliliiklus kesklinna suunal. Suur tropp trolle seismas Edgari kellade juurest KAPO majani. Lisaks ka koolenud 15TR Kaarli kiriku kõrval.
Praegu ei sõitvat üldse trollid. Ma mõtlesin, et mis siis saab, kui trollil sarved maha tulevad. Kuidas see juht need sinna liinidele tagasi saab ,kui tuul seda segab ja juht võib-olla ei näegi neid liine.
Just praegu seisab Keskus lõppjaamas 5 trolli ja mingisugune kollase vilkuriga sõiduk, mis justnagu üritaks trolle liikvele ajada..Selline variant tuleks muidu kõne alla, et trollid ööseks Keskuse lõppjaama jääksid?
Tõenäoliselt jäädakse koos juhtidega, sest kindlasti käib öö läbi üks kõva andmine, et homseks töönädala alguseks asi toimima saada. Praegu käisin just väljas ringi vaatamas. Käimas on kõva sahkamine. Busse ja muid sõidukeid on hanged täis. Ülemistel on tõenäoliselt mõned trammid, sest T-4 tuli Lasnamäelt tagasi vastassuunas.
Tagasiside URL