Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(08.01.2009 20:01)mustninja Kirjutas: [ -> ]
(08.01.2009 18:24)catalysis Kirjutas: [ -> ]Aga pinge ei tapa, vool tapab.

Big Grin
Huumor
Huumor peitub sõnastuses. Idee iseenesest ei ole päris vale.
Ohmi seadus I=U/R. Konkreetse inimese puhul võib võtta takistuse konstantseks, mis tähendab, et elektrilöögi puhul on pinge ja voolutugevus teineteisest otseses sõltuvuses. Elektrikapile kirjutatakse "kõrgepinge" just sellepärast, et see on elektrivõrgus kindel suurus. Voolutugevus, mis sa sealt kätte saad, sõltub otseselt sinu keha elektrilisest takistusest. Kuna pinge suurus on üldjuhul teada, kasutataksegi ohtlikkuse määramisel indikaatorina voolutugevuse väärtust. Aga kuna nii pinge kui voolutugevus on omavahel seotud, siis on ka pinge väärtus sama oluline. Kõige õigem oleks elektrilöögi ohtlikkust hinnata võimsuse järgi, e siis pinge ja voolutugevuse korrutisena. Põhimõtteliselt tähendab see seda, et mida suurem on mingi seadme võimsus, seda suurem tõenäosus on selle kallal näppupidi urgitsedes surma saada.
Teab keegi mis number trolliga tegemist oli?
Huvitav on see, et sellest nii hilja uudisenupuke tekkis. Võib öelda, et eile sai jälgitud neid sündmusi reaalajas läbi liikluskaamera ja vilkuritemeri sähvis seal üle tunni aja. Teine huvitav asi oli veel see, et pargist ei saanud trolli sündmuskohalt minema viimiseks ei saanud kohale tuua kuskilt mõnda reservjuhti vaid minema veeti see tehnilisega. Ju torgati rooli keegi paberiteta isik.
Kõigiga wõib juhtuda ka parematest parimatel.Ju siin tegemist mitme asja kokkulangemisega.Eilne ilm polnud just kõige parem (sadas vihma) ja asi juhtus pimedas.Peatused meil walgustatud nagu nad parasjagu on(mitte kõige paremnini).Kristiine juures alati rahwast palju ,käib üleüldine sõelumine.Minu teada puuduwad TR idel soojendusega peeglid ja need pole ka sfäärilised(ja neist eilsete olude korral kehwa nägemine,eriti kui taga seisab lähituledes järgmine sõiduk).Paljude sõidukite uksed sulguwad mitte kohe wajutusel vaid veits hiljem( seepärast ka neid arvukad ustevahele jäämised).Ka pole paljudel ühissõidukitel andureid ,mis takistaks edasisõidu ka wäiksema probleemi korral uste sulgumisel.Reisijad hüppawad samas peale sageli wiimasel hetkel ,püüdes iga hinna eest peale saada ,unustades samas ,et weidi aja pärast järgmine ühissõiduk tulemas.Ja juhtidel pidev kiirustamine ,et graafikust kinni pidada.Mulle ka soowitatud rahulikult edasi kulgeda mahajäämuse korral aga tahes tahtmatta hakkan ikka kiirustama.Ja nii ned wead kipuwadki tulema.Olles ise kogenud nii trollijuhi kui lapse kaotanud pere hetketundeid .
Aga mina kuulsin, et troll oli juba liikuma hakanud, kui see poiss sinna uksi kangutama läks.
TV-3 uudistes alustati videolõiku õnnetusest hukkunud poisi sõbraga, kes õnnetust pealt nägi.
Vaadake videot siit: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/11...d=20874060
Sõber ütleb ju sõna-sõnalt: "Ljoša jooksis trollibussile järele ja surus käe ukse vahele, troll hakkas sõitma ja Ljoša jooksis trolli kõrval, kuni kukkus....".
Järelikult....juhi jaoks oli peatus ära olnud, uksed suletud ja ta alustas sõitu, kui poiss käe uksevahele surus! Kui kõik tõesti nii oli, siis ei saagi juhti nagu eriti milleski süüdistada....
Praegu tundubki asi nii, et kõik kolm osapoolt olid õnnetuses natukene süüdi, ehk siis õnnetuse põhjustas asjaolude halb kokku langemine. Kolmas osapool on siis 400 ise. Juht ei näe kabiinis mitte kuidagi kas uksed on täielikult kinni või mitte ja nii ta sõitu alustaski. Me kõik ju teame seda, et Škodade uksed sulguvad nii nagu tahavad. Vahest jube kiiresti ja kõva pauguga, vahest aga venivad nagu hobuse unenäod. Juht kuulis salongist piisavalt pauke, et arvata uksed kinni olema ja andis talda kuni siis troll ühe imeliku liigutuse tegi. Samal ajal kui juht pauke kuulis, venis kolmanda ukse üks pool üli aeglaselt kinni ja sinna see poiss oma käe toppiski. Samas kui juht juba sõitma oli asunud jälgis ta hoopis vasakpoolset peeglit ja nii ta ei näinudki mis teisel pool toimub. Ja kisa ei tõusnud ka salongist. Ühesõnaga ma ei oska näha asjas kellegi otsest süüd. Kui trolli uksed töötaks nagu kellavärk, juht ise oleks tingimata veendunud, et mitte keegi tema trolliga ei liibu ja kui poiss ise ei oleks trolli tagumisest otsast, pimedal ajal ja juba sulgunud uksest sisse pugeda, siis ei oleks juhtunud mitte midagi.

Ja veel. Sündmus toimus kolmanda ukse juures nagu ma aru sain. Kolmas uks aga on peale lõõtsa. Kui troll asub peatusest välja keerama, siis troll väändub lõõtsa kohast vasakule. Edasi pole vist vaja seletada.
400 tagasi oma liinil, aga tänane juht olevat juba sõimata saanud Sad
Mööda Sõprust selgelt ja sirgelt sõitvat sisselülitatud suunatulega sõitva trolli mobiiltelefoniga mölisevat juhti sõimaks ma ka. Ma ei tea mille pärast ta täpselt sõimata sai, aga 271 kabiinist kostis mingisugust kisa küll läbi raadioeetri.
1011 40. liinil Kaarli kiriku juures katki läinud ja jäi seisma sellise koha peale, et 2,3,6 liini trollid ei saanud Endlasse ja sõitsid läbi Kelmiküla, 1. liini trollid aga ei saanud A.Adamsoni peatusest Tõnismäele.
(22.01.2009 15:13)Max Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/?id=72606
Oi kui tore.
(22.01.2009 15:15)Heini Kirjutas: [ -> ]
(22.01.2009 15:13)Max Kirjutas: [ -> ]http://www.tallinnapostimees.ee/?id=72606
Oi kui tore.
Kahju, et ühe kaasfoorumlase pisikene mina või suur edevus sundis teda siin foorumisloetut Postimehega jagama Angry
Peagi jõuame tagasi interneti eelsesse aega kus info liikus vaid suust suhu. Avalikult pole võimalik niimoodi asju ajada kui inimestel sündsustunnet ei ole.
Teine variant oleks see, kui usaldusväärsed inimesed arutaksid igasugust tundliku infot suletud foorumiosas, kuhu kõikidele juurdepääsu poleks.
(22.01.2009 20:54)Siim Kirjutas: [ -> ]Teine variant oleks see, kui usaldusväärsed inimesed arutaksid igasugust tundliku infot suletud foorumiosas, kuhu kõikidele juurdepääsu poleks.

Päris mitmed foorumid on sellised kus puudub avalikult ligipääs isegi lugemiseks. Minu meelest võikski teha siin ka kõik nähtavaks ainult sisseloginud kasutajatele. Praegu tõmmatakse siinsele foorumile avalikult tähelepanu,kui mingile hullumeelsusele. Seda teemat võiks tegelikult mõne sobivama alateema all pikemalt lahata. Aga selge on see,et mingeid muutusi ja meetmeid on vaja rakendada. Küll lõpuks see kurjajuur ka siit välja juuritakse.
(22.01.2009 21:47)Innar Kirjutas: [ -> ]
(22.01.2009 20:54)Siim Kirjutas: [ -> ]Teine variant oleks see, kui usaldusväärsed inimesed arutaksid igasugust tundliku infot suletud foorumiosas, kuhu kõikidele juurdepääsu poleks.

Päris mitmed foorumid on sellised kus puudub avalikult ligipääs isegi lugemiseks. Minu meelest võikski teha siin ka kõik nähtavaks ainult sisseloginud kasutajatele. Praegu tõmmatakse siinsele foorumile avalikult tähelepanu,kui mingile hullumeelsusele. Seda teemat võiks tegelikult mõne sobivama alateema all pikemalt lahata. Aga selge on see,et mingeid muutusi ja meetmeid on vaja rakendada. Küll lõpuks see kurjajuur ka siit välja juuritakse.
Kindlasti pole vaja TERVELE foorumile juurderpääsu sulgeda, kui delikaatseid teemasid on vaja arutada, siis on selleks võimalik mingi juurdepääsu piiranguga lahendus leida ja kui ei see ei sobiks siis tuleks mõni muu kommunikatsioonivahend leida,

Meie eesmärgiks pole siiski mingi "suletud riik" vaid siiski lisaks kõigele muule ka uute huviliste juurdetulek ühistranspordi valdkonda!

Siiski kui inimesed vaatavd siinset foorumit ja sealseid liba-kommentaare siis saadakse aru, et midagi on mäda ja täiemõistusega kodanik peaks siis aru saama, et seal elab lihtsalt välja end mingi kibestunud kodanik kelle elus pole mitte mingisugust värvi.
Veel positiivsem, kui nad tulevikus end registreerivad siia kasutajaks ja hakkavad teemades sõna sekka ütlema, kuid kui nad näiteks nende kommentaaride abil leidsid oma tee siia kasvõi ainult lugemiseks on väga positiivne.

Lõppudeks lõpuks kõige muu taustal võib öelda, et tasuta reklaam pole paha Smile

P.S Kes ise silma peal ei hoia siis http://foorum.ytra.eu/showthread.php?tid...02#pid2402 on aktiivne list kõigi kommentaaridega kus need ajukääbikud on hiilanud.
293 on taas ilma reklaamita ja üleni punane. 400 sõitis täna, 405 juhiga.
Tagasiside URL