Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olen teie mõttelaadiga põhimõtteliselt nõus aga kahjuks pole ükski ettevõtte enam nii rikas, et igale juhile oma bussi-trolli eraldada. Töötaja peab muutma oma suhtumist töövahendisse, vastasel korral saab töö lihtsalt otsa.

Trollionu
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=208880

Troll rammis nelja sõiduautot
(07.01.2010 09:44)Trollionu Kirjutas: [ -> ]Olen teie mõttelaadiga põhimõtteliselt nõus aga kahjuks pole ükski ettevõtte enam nii rikas, et igale juhile oma bussi-trolli eraldada. Töötaja peab muutma oma suhtumist töövahendisse, vastasel korral saab töö lihtsalt otsa.

Trollionu
OK! Ma nüüd wabbandan oma asjatundmatuse eest.Loodan ,et üks troll saab ikka 3-4 KINDLAT juhti.Wõi käibki asi külakorda?
Seniteadmata fakt: 323 käis veebruaris 2004. a. end Vilniuses näitamas. Pärast seda osteti sinna ka esimesed Solaris trollid.

[Pilt: i94_2004%2002%2020%20solaris%20x.JPG]
(07.01.2010 22:09)Regardman Kirjutas: [ -> ]Seniteadmata fakt: 323 käis veebruaris 2004. a. end Vilniuses näitamas. Pärast seda osteti sinna ka esimesed Solaris trollid.

[Pilt: i94_2004%2002%2020%20solaris%20x.JPG]


Ma teadsin ,et 320 käis kusagil peesitamas.
Ungaris Debrecenis. Meelde on jäänud, et käis kuskil veel. Siit oli 320 suht pikalt kadunud.
(08.01.2010 17:52)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ungaris Debrecenis. Meelde on jäänud, et käis kuskil veel. Siit oli 320 suht pikalt kadunud.
Landskronas, Rootsis. Kunagi oli sellest siin foorumis ka juttu.

Trollino

(08.01.2010 17:16)Cooked Kirjutas: [ -> ]
(07.01.2010 22:09)Regardman Kirjutas: [ -> ]Seniteadmata fakt: 323 käis veebruaris 2004. a. end Vilniuses näitamas. Pärast seda osteti sinna ka esimesed Solaris trollid.

[Pilt: i94_2004%2002%2020%20solaris%20x.JPG]


Ma teadsin ,et 320 käis kusagil peesitamas.

Väga ilus pilt Tongue aga et niisama mõtetu postitus poleks siis küsimus.Kas 334 on remondis praegu?
(07.01.2010 09:44)Trollionu Kirjutas: [ -> ]Olen teie mõttelaadiga põhimõtteliselt nõus aga kahjuks pole ükski ettevõtte enam nii rikas, et igale juhile oma bussi-trolli eraldada. Töötaja peab muutma oma suhtumist töövahendisse, vastasel korral saab töö lihtsalt otsa.

Trollionu
Küsiks siis seda, et aga kuidas see siis rohkem raha võtab, kui iga päev juhid võtavad selle trolli, millega nad iga päev on sõitnud?
Ja kui see troll on katki, siis võtavad sellise trolli, mis on vaba/reservis/kindlad juhid puuduvad.

Siis ka selline küsimus - kaua trollipark nende Ikarustega veel jännata viitsib?

Ja kolmandaks - kas 315 on terve elu reservis olnud või oli ta alguses kindlate juhtidega kindlal liinil? 2008. aastal (millalgi) oli see vist 2. liini troll.
Ma küll ei näe Ikarustega mingit "jännamist", sõidavad endiselt nii nagu kõik teised trollid. 315 ei ole kindlasti terve elu reservis olnud, mitu head aastat tagasi oli see 7. liini troll lausa, siis reservis, siis 2. liinil, siis jälle reservis jne.
(10.01.2010 00:14)Taylor Kirjutas: [ -> ]Ma küll ei näe Ikarustega mingit "jännamist", sõidavad endiselt nii nagu kõik teised trollid.
Millega seletada ära nende väike läbisõit ja see, et neid nii harva liikumas näeb? Millal näiteks keegi nägi viimati sõitmas trolle 314 või 311?
313 on seni olnud pea iga päev 5. liinil päeva esimesel poolel, viimasel ajal aga mitte. 312 mõni päev on 2. liinil päeva esimesel poolel, mõni päev mitte.

Trollino

(10.01.2010 00:17)Heini Kirjutas: [ -> ]
(10.01.2010 00:14)Taylor Kirjutas: [ -> ]Ma küll ei näe Ikarustega mingit "jännamist", sõidavad endiselt nii nagu kõik teised trollid.
Millega seletada ära nende väike läbisõit ja see, et neid nii harva liikumas näeb? Millal näiteks keegi nägi viimati sõitmas trolle 314 või 311?
313 on seni olnud pea iga päev 5. liinil päeva esimesel poolel, viimasel ajal aga mitte. 312 mõni päev on 2. liinil päeva esimesel poolel, mõni päev mitte.

310 on ka peaaegu iga päev 1
(10.01.2010 00:14)Taylor Kirjutas: [ -> ]315 ei ole kindlasti terve elu reservis olnud, mitu head aastat tagasi oli see 7. liini troll lausa, siis reservis, siis 2. liinil, siis jälle reservis jne.
315 on kindlasti kogu elu reservis olnud. See ei välista, et ta mõni nädal järjest mingit liini sõidab. 7. liinil pole ta kindlasti kauem kui paar nädalat järjest sõitnud, kui sedagi.
(10.01.2010 00:39)6631 Kirjutas: [ -> ]
(10.01.2010 00:14)Taylor Kirjutas: [ -> ]315 ei ole kindlasti terve elu reservis olnud, mitu head aastat tagasi oli see 7. liini troll lausa, siis reservis, siis 2. liinil, siis jälle reservis jne.
315 on kindlasti kogu elu reservis olnud. See ei välista, et ta mõni nädal järjest mingit liini sõidab. 7. liinil pole ta kindlasti kauem kui paar nädalat järjest sõitnud, kui sedagi.
Keegi kunagi ütles mulle üleelmine aasta, et ta oligi lausa 2. liini troll. Siis aga läks vist katki (ma ei tea mitmendat korda) ja sinna paika see jäigi.
311 ikka hiljaaegu end 2. liinil näitas, ju praegu 312 asemel. Ei ole siin ju maailmalõpp, kui see mõnda aega vaateväljast eemal. Või ma eksin?
(09.01.2010 23:49)Heini Kirjutas: [ -> ]Küsiks siis seda, et aga kuidas see siis rohkem raha võtab, kui iga päev juhid võtavad selle trolli, millega nad iga päev on sõitnud?
Ja kui see troll on katki, siis võtavad sellise trolli, mis on vaba/reservis/kindlad juhid puuduvad.

Siis ka selline küsimus - kaua trollipark nende Ikarustega veel jännata viitsib?
Ja kolmandaks - kas 315 on terve elu reservis olnud või oli ta alguses kindlate juhtidega kindlal liinil? 2008. aastal (millalgi) oli see vist 2. liini troll.

Võib ju väita, et vastus on su enda postituses. Rolleyes Trollipargil on ju hea hoida neid Ikarusi ja saata liinile, kui mõni igapäevaselt liini sõitev troll paariks-kolmeks päevaks remonti läheb.

Trollino

(09.01.2010 23:49)Heini Kirjutas: [ -> ]
(07.01.2010 09:44)Trollionu Kirjutas: [ -> ]Olen teie mõttelaadiga põhimõtteliselt nõus aga kahjuks pole ükski ettevõtte enam nii rikas, et igale juhile oma bussi-trolli eraldada. Töötaja peab muutma oma suhtumist töövahendisse, vastasel korral saab töö lihtsalt otsa.

Trollionu
Küsiks siis seda, et aga kuidas see siis rohkem raha võtab, kui iga päev juhid võtavad selle trolli, millega nad iga päev on sõitnud?
Ja kui see troll on katki, siis võtavad sellise trolli, mis on vaba/reservis/kindlad juhid puuduvad.

Siis ka selline küsimus - kaua trollipark nende Ikarustega veel jännata viitsib?

Ja kolmandaks - kas 315 on terve elu reservis olnud või oli ta alguses kindlate juhtidega kindlal liinil? 2008. aastal (millalgi) oli see vist 2. liini troll.

Minu meelest on just see kallim kui ühel trollil on igapäev erinev juht, ma ei kujuta ette mis selle trolli remontimine nimodi maksma hakkab kui iga üks sõidab nii nagu talle meeldib.Läheb just veel kallimaks ning lõpuks on kõik trollid sellised nagu ikarused juba.Pidevalt katki, näevad õudsad välja...
Võimalik, et olen asjast valesti aru saanud, aga ma ei mõista mis saab olla keerulist masinatele kindlate brigaadide loomises. See on selge, et igal juhil ei sa olla personaalset trolli ja ei ole mitte mingisugust põhjust trollide kindlate liininumbrite keevitamises, aga igal trollil saavad päris kindlasti olla oma kindlad juhid. Olgu neid siis üks, kaks või kolm. TAK saab sellega hakkama, saab ka TTTK.
447 täna awariis RR juures.
Täna olid trollid lahedad jah.Eriti pimedas,nagu säraküünlad.Huwitaw ,kas sütt wahetati pea iga ringi järel?
Tagasiside URL