Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ahsoo. täitsa võimalik jah. eks edaspidi tuleb veelgi selliseid üritusi ja võimalusi ma usun. ei tea kas bussi ja trollipargis ka midagi sellist korraldatakse vahest? meil depoos igatahes ei korraldata.
(01.09.2009 17:00)moosic Kirjutas: [ -> ]ahsoo. täitsa võimalik jah. eks edaspidi tuleb veelgi selliseid üritusi ja võimalusi ma usun. ei tea kas bussi ja trollipargis ka midagi sellist korraldatakse vahest? meil depoos igatahes ei korraldata.

Tramm hakkas Tallinnas tööle 1888 aastal, troll 1965 aastal. Iga viie aasta tagant korraldame linnarahvale lahtiste uste päevi koos pädevate spetsialistide konsultatsioonidega. Hoidke silmad ja kõrvad lahti, eelreklaami on nendele üritustele alati meie poolt tehtud. Suhelge privas omavahel rohkem ja pange seltskond kokku. Külastame trammiparki. Aga andke eelnevalt mulle ka teada, ma ei tööta ainult ekskursioonijuhina.Olen Teie huvi üle tänulik (neid "triibutõmbajaid" ja kanepikaifijaid on niigi kõik nurgatagused täis). Aga tegevus peab käima seaduslikke radu ja seda ma Teile üritangi pakkuda. Ei taha foorumis lugeda komme, et mul tuttav seal ja seal ning nägin ja pildistasin seda ja seda.. Vaevalt Te oleksite väga õnnelikud kui keegi käib teie isiklikus tagahoovis salaja pildistamas ja pärast avastate internetist juhtumisi oma koristamata hoovinurga. Loodan, et mõistate mind, olen seda ka eelnevalt püüdnud lahti seletada.
(01.09.2009 07:13)Trollionu Kirjutas: [ -> ]
(31.08.2009 23:31)k2ssar Kirjutas: [ -> ]5% kahanemist tähendab tegelikult seda, et liinimahtu tuleb kahandada 5%, kuid kuna ühelgi liinil pole 20 masinat, tuleb kollektiivselt 3 või 4 liini peale üks masin maha võtta. Tulemus - ühel liinil buss rohkem täis, teisel ehk paari reisija võrra tühjem. Intervalle sama masinate arvuga suurendada ei saa, sest juhte (=palka) tuleb sama palju. Liinimaht on kokku hoitud ja JOKK.

JOKK! Tasuta lõunaid ei ole. Kahjuks EV-s ühistranspordi korraldajaid ei koolitata. Probleeme isegi terminoloogiaga. Küsimus foorumlastele, kes on sõitja ja kes reisija ning mis vahe neil on?
Mitu trolli tavaliselt umbes ühe tööpäeva jooksul liinil jõuab ära käia? (Väravast välja sõita)
See number peaks kindlasti suurem olema kui hommikuse tipptunni ajal järjekordade arv(83)
422 juht oma ala tegija.paraku troll ,mitt just kõige parem.Lõõtsaosa kriuksub ja nagiseb.ehk leitakse wõimalus selle wäikese puuduse kõrwaldamiseks.
Täna Sügisjooksu ajal juhtusin nägema, kuidas 444 oma kondensaatorit demonstreeris.Sõitis Vabaduse Väljaku peatusest kuni Vabadussambani ilma sarvedetta Smile

Trollino

Täna pean kiitma 256-e juhti, kes mind mõistlikult ära ootas ning pärast poole nii säravalt naeratas. super! Smile
(24.09.2009 20:05)Liisu Kirjutas: [ -> ]Täna pean kiitma 256-e juhti, kes mind mõistlikult ära ootas ning pärast poole nii säravalt naeratas. super! Smile

Oleks võinud kellaaja ka lisada, kuupäev vist eilne s.t. 24.09? Saaks juhile "õlale patsutada"!

Trollino

(25.09.2009 14:05)Trollionu Kirjutas: [ -> ]
(24.09.2009 20:05)Liisu Kirjutas: [ -> ]Täna pean kiitma 256-e juhti, kes mind mõistlikult ära ootas ning pärast poole nii säravalt naeratas. super! Smile

Oleks võinud kellaaja ka lisada, kuupäev vist eilne s.t. 24.09? Saaks juhile "õlale patsutada"!

Jah eilne päev see oli. Smile Noh kuskil õhtul poole 9 - üheksa vahel see oli.. täpselt ei mäleta.
Mis saatus on hetkel 450-l? Seisab endiselt õnnetult sarvede ootel?
Kui jutt juba sellele läks, siis mis 333 -st on saanud? Ma ei ole seda mitu kuud näinud, kuigi käin iga päev kesklinnas.
Tere!

Vastan korraga mitmele püstitatud küsimusele. 333 ootab tehasest uut esiotsa, sai avariis kannatada. 450 ootab samuti tagavaraosi. Kaasaegse trolli sarved ei ole LABASED asjad. Kannatada sai nende automaatika. 404 tuleb lähipäevil remondist välja.

Trollionu
(28.09.2009 20:42)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Mis aga probleemi puudutab, siis mulle jõudnud info järgi olid sarved kõige labasemad asjad mis vigased olid.
(29.09.2009 14:58)Trollionu Kirjutas: [ -> ]450 ootab samuti tagavaraosi. Kaasaegse trolli sarved ei ole LABASED asjad. Kannatada sai nende automaatika.
Sarv ise on labane jupp metalli kontaktliini ja trolli vahel, automaatika on teine asi.
Kus kuradi kohas? Mingi päris korraliku obaduse ette saanud.
(09.10.2009 17:37)Regardman Kirjutas: [ -> ]Ikka leidub neid siin Eestimaal.
http://urbex.pri.ee/images/fotozz/angars/IMGP4780.jpg

Ukse peal (Y)
(nojah, natuke OT)
(09.10.2009 20:52)Marek Kirjutas: [ -> ]
(09.10.2009 17:37)Regardman Kirjutas: [ -> ]Ikka leidub neid siin Eestimaal.
http://urbex.pri.ee/images/fotozz/angars/IMGP4780.jpg
http://urbex.pri.ee/images/fotozz/angars/IMGP4794.jpg
http://urbex.pri.ee/images/fotozz/angars/IMGP4807.jpg

Tartu omad ?
Sama jah, teine seal kõrval ka. Kes mõni viimane päev Reporterit juhtunud nägema, see ehk nägi.
Trollid ei sõida praegu üldse. Vähemalt Sõpruse pst-l mitte.
Tagasiside URL