Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Üldine trollide arutelu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(29.05.2009 22:31)Karsson Kirjutas: [ -> ]Kes keegi teab midagi neist viiest Ikarus 280-T trollist mis kunagi tallinas sõitsid, et millal ja miks maha kanti ja ks müüdi edasi või läksid vanarauaks, lapsena mõtlesin, et need on TAKi bussid mis trollideks tehtud Smile Lihtsalt huvipärast tahaks teada? Minu mäletamist mööda eksisteerisid tallinas suhteliselt vähe aega.
1989.a Heyerwerdast pärit Ikarus280T-trolle oli 6, parginumbrid 426-431, Tallinnas sõidus 06.1995-08.2004. Kanti maha nõrga elektroonika pärast ja kõik läksid vanarauda
Vanad Ida-Saksa trollid. Läksid kõik vanarauda ja neid oli kuus mitte viis. 426-431. Vanad Hoyerswerda trollid. TAK-iga mitte midagi pistmist, ent sisuliselt trollideks kohandet bussid.
Üks üle mõistuse suur tehniline pluss Škoda trollide ees oli Ikarus 280-te kompressori ja selle mootori paigutus. See oli esimese parema ratta taga. Nimelt sinna ei pritsinud vett ega muud solki. Seevastu Škodade oma on täpselt selles kohas kuhu lendab kogu see sõnnik mis satub tagumiste rataste alla. See soolanõgi võib seal aga palju kurja talvel teha. Muu elektroonika aga jah. Samas küsimus. Need olid ju ka Ganz-i elektroonika peal. Kas see asutus jõudis enne pankrotti nii palju areneda, et meie Solarised on juba eluvõimelisemad?
Sõitsid ju veel isegi 09.2004. Helgelt meeles viimse päeva sõit 431ga 1. liinil.

Edelareisija

Kusjuures ka mina neid Ikarus-280T-d esimest korda nähes mõtlesin ka kohe,et tegemist on TAK-ist maha kantud ja trollideks ümberehitatud bussidega. Tõde selgus mulle muidugi aastaid hiljem.
Siit leiab ka Ikarus-280T http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/270931
(30.05.2009 09:59)Regardman Kirjutas: [ -> ]Sõitsid ju veel isegi 09.2004. Helgelt meeles viimse päeva sõit 431ga 1. liinil.
See 1.09.2004 oligi seda tüüpi trollide viimane tööpäev Tallinnas ja sõitis ainult 431 ja vaid pool vahetust, kuni rikki läks! Nädal hiljem läks 431 vrakk juba EMEX-sse (jälle sõitis).
Nii et selle poole tööpäeva tõttu 1.-l septembril võid tõest lugeda ka nii, et "sõitsid ju veel isegi 09.2004", maitse asi Tongue
Kas trollid 257, 266, 287, 288, 327, 328 ja 334 lähevad nüüd reservi? Sest ma olen aru saanud, et 6. liinil ei ole ka nädalavahetusel ühtegi lühikest trollid... Millised saavad olema 3. liini lühikesed trollid? Või võetakse nädalavahetusel lihtsalt suvalised trollid reservist?
286 ja 287 on täna 6. liinil. Teisi praegu linnast Õismäele sõites ei kohanud.
(01.06.2009 11:42)Heini Kirjutas: [ -> ]Kas trollid 257, 266, 287, 288, 327, 328 ja 334 lähevad nüüd reservi? Sest ma olen aru saanud, et 6. liinil ei ole ka nädalavahetusel ühtegi lühikest trollid... Millised saavad olema 3. liini lühikesed trollid? Või võetakse nädalavahetusel lihtsalt suvalised trollid reservist?
Kas 3. liinil ei pidanud Juunist ka ainult lõõtsad sõitma uuesti hakkama?
(01.06.2009 15:24)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]
(01.06.2009 11:42)Heini Kirjutas: [ -> ]Kas trollid 257, 266, 287, 288, 327, 328 ja 334 lähevad nüüd reservi? Sest ma olen aru saanud, et 6. liinil ei ole ka nädalavahetusel ühtegi lühikest trollid... Millised saavad olema 3. liini lühikesed trollid? Või võetakse nädalavahetusel lihtsalt suvalised trollid reservist?
Kas 3. liinil ei pidanud Juunist ka ainult lõõtsad sõitma uuesti hakkama?
3.liin on lõõtsaliin vaid tööpäeviti

Trollino

Nädalavahetuseti pidid ju lühikesed ka olema, Volli ütles nii Smile
Okei, panin jällegi veits võssa.
Igatahes kas need uued solarised 444,445 ja 446 ikka liiguvad praegu? Sesmõttes, et ma pole ühtegi neist veel liikumas näinud..või siis käin jälle silmad kinni ringi?
(01.06.2009 15:40)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Okei, panin jällegi veits võssa.
Igatahes kas need uued solarised 444,445 ja 446 ikka liiguvad praegu? Sesmõttes, et ma pole ühtegi neist veel liikumas näinud..või siis käin jälle silmad kinni ringi?
Kõik kolm 6-liini trollid
338 on täna mingi õnnetus juhtunud,tagaklaas täitsa puruks
Ma vist päiksepiste saanud aga täna üks Solaris tuli mulle Vilde ja Ehitajate ristis mulle vastu iseseisval liikudes aga sarved polnud üldsegi mitte liini küljes. Ühesõnaga sõtis elektrivoolu momendil saamata. On sihuke asi võimalik? Või ikka päiksepiste. Tegu polnud selle viimati tulnud supersõsteemiga vaid trolliga mille number on vahemikus 316-332.
Jep, sa oled päikesepiste saanud VÕI tehnoabi on nähtamatuks muudetud.
No tehnoabi ma nägin ühes teises kohas ja oli vägagi nähtav. Kes eile kokkutulekul olid ja mu juttu kuulsid need vast aimavad kus.
Võibolla olid kaikad just maha tulnud ja masin pani inertsist edasi.
(01.06.2009 18:55)raulito Kirjutas: [ -> ]Ma vist päiksepiste saanud aga täna üks Solaris tuli mulle Vilde ja Ehitajate ristis mulle vastu iseseisval liikudes aga sarved polnud üldsegi mitte liini küljes. Ühesõnaga sõtis elektrivoolu momendil saamata. On sihuke asi võimalik? Või ikka päiksepiste. Tegu polnud selle viimati tulnud supersõsteemiga vaid trolliga mille number on vahemikus 316-332.
Uutel trollidel on peal abimootor, mis nupule vajutades kaikad vastu katust kerib ja kaikad ka konksu taha paneb. Teoreetiliselt on seega võimalik stsenaarium, et mõni juht võtab trolliga paraja hoo sisse, vajutab siis nuppu (kerides kaikad alla) ja sõidab siis trolliga niikaua, kuni sellel hoogu jätkub Smile
Mis põhjusel aga keegi sellist pulli teha võiks (kihlvedu?), ei oskagi ütelda....
trollidel 315-332 sellist asja ju ei ole?
Ma olen nõnda aru saanud, et vanematel (315-332) käib asi nupust ja uuematel käib asi automaatselt. Miski mootor neil on seal kõigil mu meelest. Kusjuures olles näinud erinevaid videoid tundub, et mida suurem on trolli kiirus seda kiiremini ka võõluvõtja alla tiritakse. On ju selle kontseptsiooni eesmärk siiski see, et asi kuskile kinni ei jääks, liini alla ei tõmbaks jne.
Mis põhjuseid puudutab, siis näiteks Paldiski maanteelt hoog sisse võtta, enne Hipodroomi ristmiku ämblikuvõrku kaikad maha ja inertsist hea kiirusega peatusesse. Täitsa praktiline liigutus oleks iseenesest.
Tagasiside URL