Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Juhikabiinidest
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(25.10.2009 14:55)Neons Kirjutas: [ -> ]
(25.10.2009 14:41)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Mis sa arvad miks juhid esimesi uksi ei ava? Ja ega ma seda sõimamise juttu ise välja ei mõtle. This is the life.

Aga miks ei võiks juhid jopega kabiinis olla ? Kuna linnaliinidel ju nii tihti peatused, sis ei jõua neil ju palavaks ka minna seal..
Big Grin Poisu kasva veel. Tee B load ära ja hakka siis vatijopega sõitma kui soovid. Siis räägi kui mugav sul niimoodi tööd teha on. Ma ootan.
(25.10.2009 15:04)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(25.10.2009 14:55)Neons Kirjutas: [ -> ]
(25.10.2009 14:41)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Mis sa arvad miks juhid esimesi uksi ei ava? Ja ega ma seda sõimamise juttu ise välja ei mõtle. This is the life.

Aga miks ei võiks juhid jopega kabiinis olla ? Kuna linnaliinidel ju nii tihti peatused, sis ei jõua neil ju palavaks ka minna seal..
Big Grin Poisu kasva veel. Tee B load ära ja hakka siis vatijopega sõitma kui soovid. Siis räägi kui mugav sul niimoodi tööd teha on. Ma ootan.
Teeme nii Big Grin Kirjutan üles kh et meelde jääks sulle ütlema tulla seda Tongue

Edelareisija

(25.10.2009 14:13)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Aa. Ja sellise bussiga millel uksed ei tööta ei tohiks idee järgi üldse reisijaid vedada.

Täiesti õige tähelepanek. Kusjuures olen minagi tähele pannud,et nii kui suuremad külmad (alla -10 ja madalamad.) saabuvad,hakkavad bussidel esimesed uksed miskipärast tihti "katki" minema. Omalgi sellised kogemused olemas. Lähed mahaminekuks esiukse juurde ja juht ütleb: uks on katki (või uks ei avane jms). Üks konkreetne juhus oligi just ühe MRP Conectoga.
Okei. Järgmine Idee! Juhtidele kabiini soojapuhurid Cool
On küttekehad kabiinis. Osad on endale isegi lisaahjud paigaldanud. Aga kui kabiinil ei ole mitte mingisugust seina nagu Conectodel, siis on sellest vähe kasu kui iga 2 minuti tagant kogu soe välja tuleb lasta.
Aga kas kabiinidele mingit juurdeehitust ei anna korraldada ? et mingi kasvõi kardin tuule kaitseks, või klaassein.. peaks ju tegelikult võimalik olema küll..

Trollino

Ise pean kõige ideaalsemateks kabiinidest üldse škoda trollide omasid.Juht on täielikult eraldatud reisijate kohast, samas pean ma ka seda kõige turvalisemaks.See on ainult minu arvamus.

Vabandust, et jutt ei käinud bussidest.
Erivate omaloominguliste (jäikade) vaheseinade ehitamine peaks mingil määral olema salongi ümberehitus, seetõttu on vist keelatud ka? Aga erinevad baldahhiinid ja muud taolised pehmed lisandused peaks kuuluma rohkem disaini alla ja see juba firma/juhi oma teha. Fakt on see, et kardin ei tohi nähtavust piirata, seega paksu vaipa terve kabiini-salongi vahelise ava ette ei tõmba.

MRP/GO Conectode kabiinid on ääretult ebaõnnestunud, samuti ka Katrineholmide kabiinid, ebaturvaliselt ja -tervislikult avatud, korraga võib saada näopeksu ja nohu, kinniehitamise võimalus ka pea olematu. Lisaküttekehade põrandale hoiab tagumiku ja selja ehk veel soojana, aga avatud keskkonnas kipub soe õhk tsirkuleeruma ning külm õhk tuleb paratamatult asemele. Endal näiteks hakkavad esimesena sõrmed külmetama, kui tuleb roolis olla.
Kässar pani asja ilusti paika. Omalt poolt vaid kinnitan veel fakti, et igasugused isearetused on keelatud. Pidi ebaturvaline olema. Osad Conectomehed on endal tagumise poole mingi pleksi või muu materjaliga kinni löönud, aga kahjuks ust ei saa endale kuidagi teha.
Liisu jutule lisaks, et kui telliti viimaseid Solarise trolle, siis taheti ka nende kabiinid kinnised teha. Aga linn ei lubanud. Trollipargis räägiti.
(25.10.2009 16:09)Liisu Kirjutas: [ -> ]Ise pean kõige ideaalsemateks kabiinidest üldse škoda trollide omasid.Juht on täielikult eraldatud reisijate kohast, samas pean ma ka seda kõige turvalisemaks.
Oleks keegi aastat 15 tagasi aimanud, millised kabiinid praeguseks olema hakkavad, oleks võinud ju kõik Ikaruse kinnised putkad lattu koguda ja nüüd käiku lasta. Siis kakerdagu vanamutid ja muud passasiirid esimesest uksest, palju tahavad. Praeguse variandiga hakkab külm nii või teisiti, köha, nohu, radikuliit ja muud (kõik)sugu haigused on peaaegu et garanteeritud.
(25.10.2009 15:45)Oxygen Kirjutas: [ -> ]On küttekehad kabiinis. Osad on endale isegi lisaahjud paigaldanud. Aga kui kabiinil ei ole mitte mingisugust seina nagu Conectodel, siis on sellest vähe kasu kui iga 2 minuti tagant kogu soe välja tuleb lasta.
Maakonna liinidel neist kabiinidest kasu ei olegi.tuleb mõnest peatusest veel rohkem rahvast peale ja ongi buss külm
Kui külm ,TAK ei tee ettekirjutusi riiete osas
aga kõik uksed pewawad olema awatud.Mul ja paljudel teistel juhtidel eriarwamus tolles ukse awamise asjas.
Kui uks on lahti, siis seisab see inimene seal ees või ei seisa(juhul kui päris järts tropina ees pole), aga teatavate kraadide olemasolul läheb buss niiehknaa külmaks. Ma ei tea kuidas teil, aga mul on esimesed külmetavad asjad pidevalt jalad ja üks variant liinikatel on panna väike madal ukseke juhisektsiooni ja reisijateosakonna vahele. Vähemalt varbad jäävad soojaks. Selliseid lahendusi olen Norra bussidel kohanud(vanematel). Töötavad.
Kas saan õigesti aru,et sinu bussil (mis ei ole ilmselt linnaliinibuss) puudub kabiiniuks,kui selline,üldse ? Mul on madal ukseke küll olemas kuid selle ülemine klaasist osa on läinud aegade jooksul parematele jahimaadele. Jalad on soojas aga isegi tagumiste uste avamisega tuleb parasjagu külma ka kabiini,esiukse avamisest rääkimata. Ja õige talv on alles ees...
(31.10.2012 11:41)moosic Kirjutas: [ -> ]Kas saan õigesti aru,et sinu bussil (mis ei ole ilmselt linnaliinibuss) puudub kabiiniuks,kui selline,üldse ? Mul on madal ukseke küll olemas kuid selle ülemine klaasist osa on läinud aegade jooksul parematele jahimaadele. Jalad on soojas aga isegi tagumiste uste avamisega tuleb parasjagu külma ka kabiini,esiukse avamisest rääkimata. Ja õige talv on alles ees...
Unistada ikarus täiskinnisest kabiinist.... Aga see on bussijuhi .......
Kas pleksaklaasi ei saa kuidagi orkunnida....
V8 sõidab kahjuks mitte linnaliiniga hetkel ja tal talvel on aega rohkem kui suvel
(31.10.2012 19:02)keskjaam Kirjutas: [ -> ]
(31.10.2012 11:41)moosic Kirjutas: [ -> ]Kas saan õigesti aru,et sinu bussil (mis ei ole ilmselt linnaliinibuss) puudub kabiiniuks,kui selline,üldse ? Mul on madal ukseke küll olemas kuid selle ülemine klaasist osa on läinud aegade jooksul parematele jahimaadele. Jalad on soojas aga isegi tagumiste uste avamisega tuleb parasjagu külma ka kabiini,esiukse avamisest rääkimata. Ja õige talv on alles ees...
Unistada ikarus täiskinnisest kabiinist.... Aga see on bussijuhi .......
Kas pleksaklaasi ei saa kuidagi orkunnida....
V8 sõidab kahjuks mitte linnaliiniga hetkel ja tal talvel on aega rohkem kui suvel
Praktika näitab, et suletud kabiini korral jäävad sõtjad külma, sest juhti ei koti salongi temperatuur, kui juht selle kaudu just enda soojustust ei paranda
(31.10.2012 19:34)Martin256 Kirjutas: [ -> ]Praktika näitab, et suletud kabiini korral jäävad sõtjad külma, sest juhti ei koti salongi temperatuur, kui juht selle kaudu just enda soojustust ei paranda
Dodgy Kui esimene (cocpit)sooja kraan lahti keeratakse siis see ei tohiks eriti jahutada suuremat tagumist ringvoolu. Pigem on viga lahtistes ustes mis avali olles sooja välja lasevad.
3. termostaat võib ka avaneda varem ja laseb sooja varem suurde radikasse aga see on liiga suur TEH teema(lõputu)arendus
Aitab ka olemasoleva ukse natuke kõrgemaks tõstmine (juurde ehitamine)
Põhi moment on külma õhuvoolu kõrvale juhtimine /otsese pealepuhumise vältimine....
Lehti: 1 2
Tagasiside URL