Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Liinikonkursid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
Et tõestada oma jutu paikapidavust, lisan postimehe artikli, mida internetis ei ole.
[attachment=377]
(30.07.2010 11:47)Marten. Kirjutas: [ -> ]Millal üldse järgmine hange tuleb?
Ida-Virumaa või Raplamaa?

http://pohjarannik.ee/modules.php?name=N...e&sid=8522

Kui nüüd seda artiklit uskuda siis Kohtla-Järvel peaks peaks uus riigihange tulema kuna artiklist selgub et EAL ja JB teenindavad liine selle aasta lõpuni. Uuest hankest pole nagu midagi kuulda olnud.
Kahes väikelinnas on välja kuulutatud riigihange vedaja leidmiseks linna(-lähi)liinidele alates järgmise aasta märtsist.
Hanke kuulutas välja Kuressaare ja Valga
Pikka aega ei ole kippu-kõppu olnud sellest, mis toimub Ida-Viru maakonnaliinidel. Viimases venekeelses Ida uudiseid kajastavas väljaandes Инфопресс on pikk intervjuu V. Luninaga, kes ka antud teemal räägib. Usutlusest selgub, et praegused lepingud kehtivad selle aasta oktoobrini ja välja on kuulutatud uus hange kaheksaks aastaks. Ida-Viru peaks saama kvootide eest saadavatest bussidest osa, küsitud on 42. Maakonnas ei taheta lubada kvaliteedilangust, ehk võitma peab soliidne firma, liiga odav pakkumine läbib ekspertiisi. Ei tehta takistusi praegustele vedajatele ega ka uute tulekule.
(16.02.2011 22:32)Albu Kirjutas: [ -> ]Pikka aega ei ole kippu-kõppu olnud sellest, mis toimub Ida-Viru maakonnaliinidel. Viimases venekeelses Ida uudiseid kajastavas väljaandes Инфопресс on pikk intervjuu V. Luninaga, kes ka antud teemal räägib. Usutlusest selgub, et praegused lepingud kehtivad selle aasta oktoobrini ja välja on kuulutatud uus hange kaheksaks aastaks. Ida-Viru peaks saama kvootide eest saadavatest bussidest osa, küsitud on 42. Maakonnas ei taheta lubada kvaliteedilangust, ehk võitma peab soliidne firma, liiga odav pakkumine läbib ekspertiisi. Ei tehta takistusi praegustele vedajatele ega ka uute tulekule.

No jah Lunina on TARK naine sest juba Osula hästi maksab ja ta (Lunina annab kõige rohkem dotatsiooni Sebele ka Virumaal) muidu kardavad et Atko tuleb odava pakkumisega ja kõik mi oli sõitnud juba niii pikk aega ilma konkursitta läheb per...... Big Grin
Fox aga millal Kohtla-Järve linnaliinidel konkurss tuleb? Sai ju 31 detsember 2010 sealgi liinileping läbi.
(21.05.2011 21:05)raulito Kirjutas: [ -> ]Fox aga millal Kohtla-Järve linnaliinidel konkurss tuleb? Sai ju 31 detsember 2010 sealgi liinileping läbi.

ei oska öelda seda mina ei tea...Huh
(21.05.2011 20:02)fox Kirjutas: [ -> ]
(16.02.2011 22:32)Albu Kirjutas: [ -> ]Pikka aega ei ole kippu-kõppu olnud sellest, mis toimub Ida-Viru maakonnaliinidel. Viimases venekeelses Ida uudiseid kajastavas väljaandes Инфопресс on pikk intervjuu V. Luninaga, kes ka antud teemal räägib. Usutlusest selgub, et praegused lepingud kehtivad selle aasta oktoobrini ja välja on kuulutatud uus hange kaheksaks aastaks. Ida-Viru peaks saama kvootide eest saadavatest bussidest osa, küsitud on 42. Maakonnas ei taheta lubada kvaliteedilangust, ehk võitma peab soliidne firma, liiga odav pakkumine läbib ekspertiisi. Ei tehta takistusi praegustele vedajatele ega ka uute tulekule.

No jah Lunina on TARK naine sest juba Osula hästi maksab ja ta (Lunina annab kõige rohkem dotatsiooni Sebele ka Virumaal) muidu kardavad et Atko tuleb odava pakkumisega ja kõik mi oli sõitnud juba niii pikk aega ilma konkursitta läheb per...... Big Grin

Ärme paneme siia neid asju, mida pole tõestatud. Usun, et igas, ka sinu firmas on ka valget plekke ajaloos. Kui tekkivad kahtlused korruptsioonis, siis tulevad mängu vastavad organid, ja vot see on juba valus...
Ajaleht Põhjarannik on küsinud K-J aselinnapea V. Tsventarnajalt linnaliinide uue hanke kohta, saades teada järgmist. Uue hanke korraldamisega ei kiirustata, tõenäoliselt teenindavad EAL&ATKO linnaliine pikendatud lepingu tähtaja lõpuni (2012. a lõpuni). Vähemalt pool aastat enne seda kuulutatakse välja uus, suur ja rahvusvaheline hange, milleks tuleb põhjalikult valmistuda, välja töötada tingimused ja otsustada tulevaste vedajatega sõlmitava lepingu tähtaeg. Teine põhjus viivituseks on linna transpordiküsimustega tegeleva spetsialisti vahetumine, uus alles alustanud inimene vajab aega teemadega kurssi viimiseks. Nii et aega on.
Ei taha ette ennustada aga wiimased sündmused seal kandis .Asi wist juba otsustatud ette .Ja ma ei anna pead ,et ise nn spetsialistina niimoodi käituks.Weri on paksem kui wesi ja sõbrad sellistes olukordades kuldawäärt.Ja ma ei usu ,et siin riigis wõrreldes 2005 aastaga suurt miskit muutunud.Nii nagu rekkal sõites said parimad otsad kõiksepealt PUHHI sõbrad, notsu ja jänese sugulased siis tuttwad ja tuttawate tuttawad,see mis üle jäi need jäi Iahhikle.Ja tema ka oli õnneliK ,et puru ka tema lauale pudenes.
Põhjarannikus on ilmunud uudiseke, kus maavalitsus lubab lähiajal välja kuulutada maakonnaliinide konkursi. Antakse teada, et konkursi tulemuste põhjal antakse vedajatele kasutada Eesti riigi poolt CO2 kvootide eest saadud rahaga ostetavad 42 uut Iveco Irisbus Crossway bussi.
Mis vedajad on teenindanud liini 48(Viljandimaa)?
Ida virumaa konkurs on käimas Teab keegi lähemlat sellest
Hiljuti jooksis TV3 uudistes ekraani all kiri et Järve Bussipark vaidlustas konkursi. Siin jääb kaks varianti kas polnud nõus mingite tingimustega või siis keegi tagi ATKOst odavama pakkumise.
Waat nende liinikokurssidega too häda,et tehakse kõikse odawam pakkuminine.See wõetakse wastu ja weidi aja pärast ütleb see pakkuja ,et hinda waja tõsta.Ja telijal ei jää muud ülegi kui tingimustega nõustuda.
See konkursside ja hangete värk tuleks pädevate inimeste poolt põhjalikult üle vaadata. Igal pool on mingisugune jama. Ühistranspordi pool on üks asi, aga sealsed jamad mõjutavad üldist elu nagu minimaalselt. Viitna ümbersõidu probleemid seevastu söövad sellel suunal liiklejate närve ikka väga pikka aega juba.
Seda jh.See igapäewaseks saanud ,et kõik hanked waidlustatakse.Kannatajaks jääwad aga lihtinimesed.Seal suured mängud millest alati aru es saagi.
Nojah, aga midagi paremat kui hankesüsteem pole ka välja mõeldud. Kui riik või linn või kes iganes telliks kaupu ja teenuseid sealt, kust heaks arvab, oleks lihtrahval rahakotti vaadates hoopis kurvem.
Seda muidugi, aga midagi saaks ikkagi muuta. Näiteks määrata mingisugune ajavahemik mil on aega osapooltel asju vaidlustada ja seadustega mängida. Ja kui kukub kuupäev, siis ei kuuluks enam midagi edasikaebamisele ja alles peale seda daatumit võiks kopa maasse lüüa. Vahet ju ei ole. Minu pakutud variandi puhul ei oleks Viitnal tööd üldse alustatud ja praeguse versiooni kohaselt oli seal pikka aega uudismaa. Kummalgi juhul ei toimuks objektil mitte mingisugust tööd. Nüüd mõni nädal tagasi sai sealt läbi sõidetud ja siis midagi vist oli nagu muutunud. Kui võitja omapoolsete kohustustega hiljem hakkama ei saa, siis on lood muidugi jälle teised. Bussinduses sellist probleemi ei ole vist näinud. Vaevalt, et nüüd kus otsus on vaidlustatud idas bussiliiklus seisma jääb. Või jääb?
Wiitna ümbersõitu hakati ju ehitama kui nüüd õigesti mäletan 80 ndatel.Seal napilt suured puud peale kaswanud.Kohalikule elule see teatud põntsu paneb(rahha läheb mööda).Bussidest niipalju,waewalt ,et sõitmised sõitmatta jääwad kuni uue konkursini hetkeline wõitja monopoli seisuses ,teb enamwähhem toda,mis tahab.Minu arusaamine sääne.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
Tagasiside URL