06.11.2010, 08:42
(04.11.2010 22:24)markot Kirjutas: [ -> ]Kokku peaks MAZe tulema 10 ja 10.Kas MAZ-i tehas ei saanud hakkama topeltklaaside paigaldamisega?
Tänase seisuga 6 väikest ja 3 suurt Tartu lähedal topeltaknaid ootamas.
(04.11.2010 22:24)markot Kirjutas: [ -> ]Kokku peaks MAZe tulema 10 ja 10.Kas MAZ-i tehas ei saanud hakkama topeltklaaside paigaldamisega?
Tänase seisuga 6 väikest ja 3 suurt Tartu lähedal topeltaknaid ootamas.
(06.11.2010 08:42)Martti Kirjutas: [ -> ]Ju siis standard konveieri pealt ühekordsete klaasidega.(04.11.2010 22:24)markot Kirjutas: [ -> ]Kokku peaks MAZe tulema 10 ja 10.Kas MAZ-i tehas ei saanud hakkama topeltklaaside paigaldamisega?
Tänase seisuga 6 väikest ja 3 suurt Tartu lähedal topeltaknaid ootamas.
(06.11.2010 11:39)Regardman Kirjutas: [ -> ](06.11.2010 08:42)Martti Kirjutas: [ -> ]Ju siis standard konveieri pealt ühekordsete klaasidega.(04.11.2010 22:24)markot Kirjutas: [ -> ]Kokku peaks MAZe tulema 10 ja 10.Kas MAZ-i tehas ei saanud hakkama topeltklaaside paigaldamisega?
Tänase seisuga 6 väikest ja 3 suurt Tartu lähedal topeltaknaid ootamas.
(26.11.2010 23:26)Mister X Kirjutas: [ -> ]Mina isiklikult MAZ-busside kvaliteedi ja vastupidavuse kohta ennatlikke järeldusi ei tee, nii nagu mõnedki kaaskodanikud ajalehelugude kommentaarides. Ootame ära, kuidas need ennast igapäevases elus tõestavad.Eelmainit kaaskodanikud on valdavalt vaimust vaesed inimesed kel puuduvad võimalused oma vaba aja produktiivseks veetmiseks. Vastupidavuse koha pealt on veel vara sõna võtta, aga sõidumugavuse koha pealt võib Tallinna jupatside baasil öelda, et MAZ paneb BMC-le pika puuga. Millegi muuga neid paraku võrrelda ei saa.
(29.11.2010 00:34)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Need "vaimust vaesed" kodanikud on äkki hoopistükis liigagi kursis ühe meie suurettevõtte korraldatud riigihankega (tegu ei olnud tookord küll bussidega), kus hanke võitis oma kõige madalama hinnaga loomulikult Valgevene toodang. Samas kui hakati seda tehnikat võrdlema lääne analoogidega, siis selgus, et sedasama Valgevene toodangut tuleks muretseda topelt, sest tagamaks katkestusteta töö peaks Valgevene liikuritest üks olema pidevalt kas remondis, hoolduses või varuosade ootel samal ajal kui lääne analoog töötaks pea katkematult. Seega peab Valgevene toodete puhul kindlasti paika inglaste vanasõna, et ma pole nii rikas, et endale osta odavaid kingi....(26.11.2010 23:26)Mister X Kirjutas: [ -> ]Mina isiklikult MAZ-busside kvaliteedi ja vastupidavuse kohta ennatlikke järeldusi ei tee, nii nagu mõnedki kaaskodanikud ajalehelugude kommentaarides. Ootame ära, kuidas need ennast igapäevases elus tõestavad.Eelmainit kaaskodanikud on valdavalt vaimust vaesed inimesed kel puuduvad võimalused oma vaba aja produktiivseks veetmiseks. Vastupidavuse koha pealt on veel vara sõna võtta, aga sõidumugavuse koha pealt võib Tallinna jupatside baasil öelda, et MAZ paneb BMC-le pika puuga. Millegi muuga neid paraku võrrelda ei saa.
(29.11.2010 05:20)Hannes Kirjutas: [ -> ]Reisikaaslased, aidake meelde tuletada. Mida rääkisid meile seltsimehed Minski bussipargist? 90-st bussist keskmiselt 20 on jooksvalt remondis?Lisaks sellele, kui palju oli busse bussipargis kanalil, meenub mulle meid linnaekskursioonil vedanud suht uus ja uhkelt läikiv MAZ-buss, millel ei töötanud ei konditsioneer (õues oli +35 varjus), mis mitmel ristmikul juhil kätte lihtsalt välja suri ja mille käike juht mitu korda ropu vandumise saatel sisse raiuma pidi
(29.11.2010 15:53)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Vähempakkumisele on üles ehitatud kogu vabariigi ühistransport. Riik on täis odavbusse mis ühel hetkel korraga lagunema hakkavad ja vot siis alles hakkab nalja saama.Siis ostetakse uued odavbussid, sest ega süsteemi ju keegi pmeti muutma ei hakka, eriti kui tahetakse odavalt saada, odavalt võib saada täpselt selle raha eest mida parajasti jagatakse, ning see mida me kõik koos iga päev ühistranpordis näeme(sõidukid) ongi kogu selle kompoti reaalne tulemus. Reisijate arv väheneb ja bussid muutuvad väiksemaks, tulemust oskame kõik aimata...
(12.12.2010 12:42)BusDriver Kirjutas: [ -> ]Täna sõittes mõõda Scania tartu osakonnast hakkas silma üks punane liigentbussi mis oli sama värvi nagu scaniad mis tulevad tartusse, Kas on võimalikk et ikkagi tulevad ka liigentbussid 15m kõrvale või need on bussid mis vahetatakse välja gaasibusside saabumisega ehk siis jäävad reservi. Buss on vist Volvo B10LA Säffle 5000Paistab, et üks Scania Tlna keskuses seisnutest. See pole gaasibuss.
http://fotoalbum.ee/photos/BusDriver/79415773/