Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
(04.11.2010 22:24)markot Kirjutas: [ -> ]Kokku peaks MAZe tulema 10 ja 10.
Tänase seisuga 6 väikest ja 3 suurt Tartu lähedal topeltaknaid ootamas.
Kas MAZ-i tehas ei saanud hakkama topeltklaaside paigaldamisega?
(06.11.2010 08:42)Martti Kirjutas: [ -> ]
(04.11.2010 22:24)markot Kirjutas: [ -> ]Kokku peaks MAZe tulema 10 ja 10.
Tänase seisuga 6 väikest ja 3 suurt Tartu lähedal topeltaknaid ootamas.
Kas MAZ-i tehas ei saanud hakkama topeltklaaside paigaldamisega?
Ju siis standard konveieri pealt ühekordsete klaasidega.
(06.11.2010 11:39)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(06.11.2010 08:42)Martti Kirjutas: [ -> ]
(04.11.2010 22:24)markot Kirjutas: [ -> ]Kokku peaks MAZe tulema 10 ja 10.
Tänase seisuga 6 väikest ja 3 suurt Tartu lähedal topeltaknaid ootamas.
Kas MAZ-i tehas ei saanud hakkama topeltklaaside paigaldamisega?
Ju siis standard konveieri pealt ühekordsete klaasidega.

Või pidas edasimüüja mõistlikumaks tellida aknapaketid kuskilt mujalt, mitte tehasest.
Lisaklaase ei panda ustele ja lükandakendele.
Praeguse seisuga jääb osa tööd järgmisesse aastasse.
Segadus MAZidega.
Klaasimeistrile toodi näidiseks väike MAZ,et klaaside mõõte võtta,aga järgmine oli hoopis teistsuguste akendega.Nii et väikesed on vähemalt akende poolest erinevad.
Mina isiklikult MAZ-busside kvaliteedi ja vastupidavuse kohta ennatlikke järeldusi ei tee, nii nagu mõnedki kaaskodanikud ajalehelugude kommentaarides. Ootame ära, kuidas need ennast igapäevases elus tõestavad.
16.03.2007-01.11.2007 eksisteeris liin number 305 Tartu-Kiviõli väljumitega reedeti 18:00 Tartust ja esmaspäeval 6:00 Kiviõlist. Selline küsimus, et kas kellelgi õnnestus ehk pildistada mõnda bussi sellel liinil? Kui jah, siis oleks suur soov pildimaterjali näha!
(26.11.2010 23:26)Mister X Kirjutas: [ -> ]Mina isiklikult MAZ-busside kvaliteedi ja vastupidavuse kohta ennatlikke järeldusi ei tee, nii nagu mõnedki kaaskodanikud ajalehelugude kommentaarides. Ootame ära, kuidas need ennast igapäevases elus tõestavad.
Eelmainit kaaskodanikud on valdavalt vaimust vaesed inimesed kel puuduvad võimalused oma vaba aja produktiivseks veetmiseks. Vastupidavuse koha pealt on veel vara sõna võtta, aga sõidumugavuse koha pealt võib Tallinna jupatside baasil öelda, et MAZ paneb BMC-le pika puuga. Millegi muuga neid paraku võrrelda ei saa.
Reisikaaslased, aidake meelde tuletada. Mida rääkisid meile seltsimehed Minski bussipargist? 90-st bussist keskmiselt 20 on jooksvalt remondis?
(29.11.2010 00:34)Oxygen Kirjutas: [ -> ]
(26.11.2010 23:26)Mister X Kirjutas: [ -> ]Mina isiklikult MAZ-busside kvaliteedi ja vastupidavuse kohta ennatlikke järeldusi ei tee, nii nagu mõnedki kaaskodanikud ajalehelugude kommentaarides. Ootame ära, kuidas need ennast igapäevases elus tõestavad.
Eelmainit kaaskodanikud on valdavalt vaimust vaesed inimesed kel puuduvad võimalused oma vaba aja produktiivseks veetmiseks. Vastupidavuse koha pealt on veel vara sõna võtta, aga sõidumugavuse koha pealt võib Tallinna jupatside baasil öelda, et MAZ paneb BMC-le pika puuga. Millegi muuga neid paraku võrrelda ei saa.
Need "vaimust vaesed" kodanikud on äkki hoopistükis liigagi kursis ühe meie suurettevõtte korraldatud riigihankega (tegu ei olnud tookord küll bussidega), kus hanke võitis oma kõige madalama hinnaga loomulikult Valgevene toodang. Samas kui hakati seda tehnikat võrdlema lääne analoogidega, siis selgus, et sedasama Valgevene toodangut tuleks muretseda topelt, sest tagamaks katkestusteta töö peaks Valgevene liikuritest üks olema pidevalt kas remondis, hoolduses või varuosade ootel samal ajal kui lääne analoog töötaks pea katkematult. Seega peab Valgevene toodete puhul kindlasti paika inglaste vanasõna, et ma pole nii rikas, et endale osta odavaid kingi....
(29.11.2010 05:20)Hannes Kirjutas: [ -> ]Reisikaaslased, aidake meelde tuletada. Mida rääkisid meile seltsimehed Minski bussipargist? 90-st bussist keskmiselt 20 on jooksvalt remondis?
Lisaks sellele, kui palju oli busse bussipargis kanalil, meenub mulle meid linnaekskursioonil vedanud suht uus ja uhkelt läikiv MAZ-buss, millel ei töötanud ei konditsioneer (õues oli +35 varjus), mis mitmel ristmikul juhil kätte lihtsalt välja suri ja mille käike juht mitu korda ropu vandumise saatel sisse raiuma pidi Huh
Vähempakkumisele on üles ehitatud kogu vabariigi ühistransport. Riik on täis odavbusse mis ühel hetkel korraga lagunema hakkavad ja vot siis alles hakkab nalja saama.
(29.11.2010 15:53)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Vähempakkumisele on üles ehitatud kogu vabariigi ühistransport. Riik on täis odavbusse mis ühel hetkel korraga lagunema hakkavad ja vot siis alles hakkab nalja saama.
Siis ostetakse uued odavbussid, sest ega süsteemi ju keegi pmeti muutma ei hakka, eriti kui tahetakse odavalt saada, odavalt võib saada täpselt selle raha eest mida parajasti jagatakse, ning see mida me kõik koos iga päev ühistranpordis näeme(sõidukid) ongi kogu selle kompoti reaalne tulemus. Reisijate arv väheneb ja bussid muutuvad väiksemaks, tulemust oskame kõik aimata...
Ei ole mõtet ennast nii rikaks(riik) pidada kui välja paistab(uus buss, mis siis et odav aga ikkagi uus!).
Huvitav et Dacia igapäevases liikluses kuigi populaarne ei ole, kuigi odav ju? Või on tavainimene ka aru saanud, et odavalt ei saa head asja?
Ma arvan, et neid Daciaid ostavadki ainult sellise suhtumisega inimesed, et ikkagi uus. Iga arenenud mõtlemisvõimega inimene saab aru, et sama raha eest saab juba veidi kasutatud, ent mäekõrguselt parema ja ehk ka vastupidavama auto. Täpselt sama kehtib ka busside kohta, aga millegi pärast kehtestatakse mingisuguseid vanusepiiranguid.
Täna sõittes mõõda Scania tartu osakonnast hakkas silma üks punane liigentbussi mis oli sama värvi nagu scaniad mis tulevad tartusse, Kas on võimalikk et ikkagi tulevad ka liigentbussid 15m kõrvale või need on bussid mis vahetatakse välja gaasibusside saabumisega ehk siis jäävad reservi. Buss on vist Volvo B10LA Säffle 5000
http://fotoalbum.ee/photos/BusDriver/79415773/
Reservi tulevad 2001.'l aastal valmistatud Scaniad.
Aga eks uus aasta näita kõige täpsemalt.
(12.12.2010 12:42)BusDriver Kirjutas: [ -> ]Täna sõittes mõõda Scania tartu osakonnast hakkas silma üks punane liigentbussi mis oli sama värvi nagu scaniad mis tulevad tartusse, Kas on võimalikk et ikkagi tulevad ka liigentbussid 15m kõrvale või need on bussid mis vahetatakse välja gaasibusside saabumisega ehk siis jäävad reservi. Buss on vist Volvo B10LA Säffle 5000
http://fotoalbum.ee/photos/BusDriver/79415773/
Paistab, et üks Scania Tlna keskuses seisnutest. See pole gaasibuss.
reg. nr. 429BDH
OT, aga päris palju arvele võtmisi on olnud vahepeal, alles oli BDB teemas.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL