Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Mõlemad lõõtsad seisavad pargis ju saadi korda.
189 TGE On tagasi Tartu osakonnas 327
Oli täna 149 liinil Tartu-Kuressaare
http://fotoalbum.ee/photos/Transportija/101268927
http://www.tartuekspress.eu/?page=1&id=1337 Lõpuks siis kauaoodatud muudatus toimunud tartu linnaliinides. Et bussis väljuda peab stop nuppu vajutama muidu buss ei peatu peatuses.
Kindlasti on paljud huvilised juba juhtunud lugema aga need, kes veel seda pole, siis artikkel Värinat jääb Tartu Mazides vähemaks
Paarkümmend minutit tagasi laekus Tartu Postimehe kodukale artikkel "Sebe linnaliinibuss hakkas uut moodi suhtlema"
http://www.tartupostimees.ee/1161694/seb...i-suhtlema

Kas keegi teab, mis on kõnealuse bussi garaaži number? Smile 824, 825, 826, 827 või 828? Viimasel ei ole vist veel midagi tehtud. Stop-tabloo oli alles paar päeva tagasi vanal kohal Smile
Polegi need stoppnupud lust ja lillepidu midagi!
http://www.ohtuleht.ee/512657
Noh kes vinguda tahab, leiab alati võimaluse. Eriti hea on see lause: Probleem nupulevajutamisega tekib, kui buss on rahvast täis või kui inimene jääb lihtsalt enne õiget aega mõttesse.
Lõpuks hakkavad ikkagi seda nupukest vajutama kuna maha ju tahavad. Inimesed millegipärast muretsevad et kui buss on täis siis enam mitte ühesgi peatuses pole inimesi kes veel peale tahaks. Või siis on just tema ainukene kes tahab bussist väljuda. Tipptundidel on ju igas peatuses inimesed. Kui nüüd tulevad infotablood peatustesse siis ehk inimesed ei jookse esimest bussi täis vaid ootavad teise bussi ära mis samma kohta sõidab ja tuleb mõni min hiljem. Ise ootan alati kas teise või kolmanda bussi ära siis hea vaikne saab alati istuma ja jääb ruumigi üle. Ega kui mõistust pole antud siis ei ole midagi teha. Ja see on kah suht vale jutt et ei ulatu stop nupuni või ei jõua vajutada. Uksejuurde peab ikkagi ju minema et bussist väljuda või on mõnel plaanis hakata akendest välja hüppama. ja kui inimesel käed üldse ei tõuse siis võiks esimesest uksest siseneda ja juhile õelda et, mul käed ei tööta ja stopnuppu vajutada ei jõua et, sooviksin X peatuses maha minna.
(07.03.2013 13:24)ylts Kirjutas: [ -> ]Paarkümmend minutit tagasi laekus Tartu Postimehe kodukale artikkel "Sebe linnaliinibuss hakkas uut moodi suhtlema"
http://www.tartupostimees.ee/1161694/seb...i-suhtlema

Kas keegi teab, mis on kõnealuse bussi garaaži number? Smile 824, 825, 826, 827 või 828? Viimasel ei ole vist veel midagi tehtud. Stop-tabloo oli alles paar päeva tagasi vanal kohal Smile

826
Kirjutan lootuses, et vb kellelgi siit foorumist on rohkem ligipääs Tartu bussipargi territooriumile või nägi ka linnas sama. Tongue
Neljapäeval (21.03), umbes poole viie paiku õhtupoolikul sattusin tunnistajaks huvitavale seigale. Nimelt oli üks Omnicity paremalt küljelt kuidagi väga ära vajunud. Korraks võttis buss hoo maha paarkümmend meetrit enne Mõisavahe peatust (tuli linna poolt, suunaga siis Nõlvaku poole) ja siis kergelt kiirendas ning lasi peatuses inimesed välja ning sõitis ettevaatlikult edasi. Ma eemalt aknast seda kõike nägin ja tundus, et tegemist on 814-ga, aga võin ka eksida. Kellaajaliselt võis see olla kas nr 1 (kui ta oli 5 mintsa hilinenud) või nr 5. Teab keegi täpsemalt öelda, mis teema oli? Kallutus-süsteem ütles üles või mis värk on?
Üks buss vajus jah ära kahjuks numbrit ei näinud aga ju mingid õhuklapid töötamast lakkasid. Üks nurk oli täiesti üleval teine täielikult vastu maad. Loksus mulle vastu aga kahjuks pargi nr vaadata ei mõistnud. Eile sattus samuti üks buss õhtul liiklusõnnetusse, audi sõittis tagant sisse. Audi esiosa oli korralikult segi isegi kõik mahlad olid välja voolanud.
Kummaline on see, et kas pole oht niimoodi ümber vajuda? Eriti kui pöörata on vaja. Tongue Olen vanemate bussidega sellist asja paar korda näinud. Viimati Tallinnas MRP Mersuga sain suvel sõita sellisega. Väga ebamugav sees olla nii.
(24.03.2013 22:43)ylts Kirjutas: [ -> ]Kummaline on see, et kas pole oht niimoodi ümber vajuda? Eriti kui pöörata on vaja. Tongue Olen vanemate bussidega sellist asja paar korda näinud. Viimati Tallinnas MRP Mersuga sain suvel sõita sellisega. Väga ebamugav sees olla nii.

Ei lähe ta midagi nii naljalt ümber!
Nägin täna Tartu linnaliinidel ühte Sebe-värvides lõõtsabussi. Mingi vana Volvo, aga varem pole näinud. Kas sai alles ostetud?
Jah täna sõitis volvo lõõts ja eile kah liin 1. "Ostetud selliseid masinaid 2 tükki ja hiljuti. Ühe Volvo pargi nr 852 ja teise 853 eile ja täna oli sõidus 853 kuna 852 ei käivitu ei sõida see kogueg liini.!
??

Need bussid olnud algusest peale, tõsi küll, vahepeal ei liikunud üldse.
Arvestades ka siin foorumis arutatud teemat, et Tartu vajaks ikkagi tipptunni liikluse jaoks lõõtsbusse, siis kas ei ole midagi kusagilt kuulda olnud kasvõi kasutatud lõõtsbusside ostmise idee kaalumisest. Kaks on ju ilmselgelt liiga vähe, eriti kui üks on neist pidevalt streikiv.
Tartu ei vaja mitte lõõtsbusse, vaid väiksemaid intervalle liinidel 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9. Võib-olla veel mõnel.
Pigem võiks graafikuid hajutada. Ega pole kuigi normaalne, kui Nõlvakust väljub tipptunni ajal 5 minuti jooksul 3 bussi linna poole ning järgmisi tuleb 15-20 minutit oodata. Samas võiks, eriti just arvestades reisijate arvu kasvu alates GoBusi lõpetamisest, ikkagi lõõtsad käigus olla. Näiteks 4. liinil, millel alternatiivi pmst polegi, on MAZid küll ülekoormatud. Eriti kui teepeale jäävas kutsekas tunnid läbi saavad.
(02.04.2013 23:24)Georg Kirjutas: [ -> ]Pigem võiks graafikuid hajutada. Ega pole kuigi normaalne, kui Nõlvakust väljub tipptunni ajal 5 minuti jooksul 3 bussi linna poole ning järgmisi tuleb 15-20 minutit oodata. Samas võiks, eriti just arvestades reisijate arvu kasvu alates GoBusi lõpetamisest, ikkagi lõõtsad käigus olla. Näiteks 4. liinil, millel alternatiivi pmst polegi, on MAZid küll ülekoormatud. Eriti kui teepeale jäävas kutsekas tunnid läbi saavad.

http://www.tartu.ee/?menu_id=6&page_id=24021&teg=lis

Olge lahked ja astuge samm.
Kui kõik lahtrid täita, tuleb vastus üsna ruttu.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL