Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sebe AS Lõuna regioon (Tartu osakond)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Mersu bussidel on ka see häda, et nad on küll Lääne-Euroopa bussid seessuhtes et sobib Lääne - Euroopa linnaliinidega. Siin põhjamaades just tasub Scania rohkem ära, kui sama küsimus on ka transportijaga et miks ei toodud testimisele Scania Omnicity Lõõtsad või üldse Solarise Lõõtsad.
(21.11.2012 11:46)busdriver21 Kirjutas: [ -> ]Mersu bussidel on ka see häda, et nad on küll Lääne-Euroopa bussid seessuhtes et sobib Lääne - Euroopa linnaliinidega. Siin põhjamaades just tasub Scania rohkem ära, kui sama küsimus on ka transportijaga et miks ei toodud testimisele Scania Omnicity Lõõtsad või üldse Solarise Lõõtsad.
Mis alusel väidad, et MB-d Põhjamaadesse ei sobi? Ning põhjus, miks ei toodud Scania või mõne muu margi lõõtsa, oli suuresti selles, et lõõtsa pakkus testida mingi Silberauto nimeline ettevõte, kes on MB-de maaletooja Baltimaades ning kellel oli antud mudelist lausa 2 isendit kohapeal saada.
(21.11.2012 11:46)busdriver21 Kirjutas: [ -> ]Mersu bussidel on ka see häda, et nad on küll Lääne-Euroopa bussid seessuhtes et sobib Lääne - Euroopa linnaliinidega. Siin põhjamaades just tasub Scania rohkem ära, kui sama küsimus on ka transportijaga et miks ei toodud testimisele Scania Omnicity Lõõtsad või üldse Solarise Lõõtsad.

Kusagilt olen kuulnud, et Solaris-ed pidid ropult kallid olema.
(24.11.2012 12:09)ylts Kirjutas: [ -> ]
(21.11.2012 11:46)busdriver21 Kirjutas: [ -> ]Mersu bussidel on ka see häda, et nad on küll Lääne-Euroopa bussid seessuhtes et sobib Lääne - Euroopa linnaliinidega. Siin põhjamaades just tasub Scania rohkem ära, kui sama küsimus on ka transportijaga et miks ei toodud testimisele Scania Omnicity Lõõtsad või üldse Solarise Lõõtsad.

Kusagilt olen kuulnud, et Solaris-ed pidid ropult kallid olema.

ei ole nad nii kallid küll, veidi kallimad kui scania omad.
(21.11.2012 11:46)busdriver21 Kirjutas: [ -> ]Mersu bussidel on ka see häda, et nad on küll Lääne-Euroopa bussid seessuhtes et sobib Lääne - Euroopa linnaliinidega. Siin põhjamaades just tasub Scania rohkem ära, kui sama küsimus on ka transportijaga et miks ei toodud testimisele Scania Omnicity Lõõtsad või üldse Solarise Lõõtsad.
Kui soovid osta bussi (tehasest) siis see komplekteeritakse nii nagu sina/Firma soovid.
See tähendab kui sina asud Põhja riigis siis soovid põhjamaist varjanti ... muidudgi kui ostad Kreekast 2-eTongue aasta vanus bussi siis see muidudgi Põhja oludega ei sobi.
Aga eesti ettevõtjate puhul on see tase et soovitakse Hästi odavalt läbisaada, sest Konkursi tingimustes jääksid nad muidu kaotjaks.......
Cool
(30.11.2012 21:17)keskjaam Kirjutas: [ -> ].
Kui soovid osta bussi (tehasest) siis see komplekteeritakse nii nagu sina/Firma soovid.
Aga eesti ettevõtjate puhul on see tase et soovitakse Hästi odavalt läbisaada,
Cool
[/quote]

Waat see küll hästi öeldud ja paraku tõele wastab.Paraku pole me nii tublid ja rikkad kui meile näidata tahetakse.
Kas 714 BHJ on Tartu osakonna masin? Parginumbrit oskab keegi öelda?
314, eelmisel lehel on kirjas.
Oskab keegi öelda, miks on ikka veel 861 liinil? (viimati üks tuttav nägi seda eelmine teisipäev 5. liinil) Ajalehtede artiklite info järgi pidi ta sõitma Tartus novembri keskpaigani. Kas siin mängib mingit rolli see, et ta oli mingi aeg sõidukõlbmatu?
(10.12.2012 21:11)ylts Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi öelda, miks on ikka veel 861 liinil? (viimati üks tuttav nägi seda eelmine teisipäev 5. liinil) Ajalehtede artiklite info järgi pidi ta sõitma Tartus novembri keskpaigani. Kas siin mängib mingit rolli see, et ta oli mingi aeg sõidukõlbmatu?
Jah
Loodetavasti nüüd ära viidud pole mitu päeva näinud. Isegi pargis seistes suutis jalgu jääda.
(11.12.2012 20:50)BusDriver Kirjutas: [ -> ]Loodetavasti nüüd ära viidud pole mitu päeva näinud. Isegi pargis seistes suutis jalgu jääda.
Rakveres seisab nüüd 2 selle margi esindajat.
Üks lõõtsabuss (852) on taas tööle saadud või noh liikuma. Eile sõittis õhtul hilja ju tuli vist scania teenindusest parki omal jõul Big Grin
(09.12.2012 12:07)Romet12 Kirjutas: [ -> ]Kas 714 BHJ on Tartu osakonna masin? Parginumbrit oskab keegi öelda?

http://fotoalbum.ee/photos/Transportija/100086645
(05.01.2013 10:50)BusDriver Kirjutas: [ -> ]Üks lõõtsabuss (852) on taas tööle saadud või noh liikuma. Eile sõittis õhtul hilja ju tuli vist scania teenindusest parki omal jõul Big Grin

Vat, see on küll hea uudis. Need ülerahvastatud lühikesed bussid hakkavad ka mul vaikselt üle viskama Big Grin
Kas keegi oskab anda infi, miks Tartu pisikestesse linnabussidesse paigaldatakse järjest info tabloosid? Ja Scaniates on nihutatud "peatus" kirja uste poolsesse seina. Pole ammu pikkade Maz-idega sõitnud, vb neis ka tablood. Kas see kõik seotud peatuste teatamise teemaga, millest vahepeal ajakirjanduses juttu oli?
No mis siis muud Big Grin. Niiaplju kui ma olen kuulnud peaks uus süsteem käivituma märtsis. Lisaks on bussidesse paigaldatud kaamerad vb mõni tähelepanemikum reisija on juba tähele pannud. GPS süsteemid juba bussidel peal ainuld seda peatusteteadustaja juhtpaneeli pole veel uut pandud ju saab selle siis märtsis.(Ühele bussile infosüsteemide ja kaamerate paigaldamine võtab aega 6h) Suveks peaks siis kõik valmis olema ja töötama aga noh eks seda siis näha ole kui kõik bussidel peal ja mingid dablood juba peatustes.
Njah, tegeldakse seal Tartus igasugu imeasjadega, aga põhiline on ikka, nagu ta on. Ükskõik millal neid busse ka ei vaataks, ikka on nad püstitäis. Olgu siis liin 1, 3 või 4, sõltumata bussist, või siis pisike MAZ 6. või 9. liinil.
Jah bussid on küll ülimalt ülekoormatud. Kahju kohe bussi lõhkuda riiamäkke ülesse vinnates. Inimestel pole jah isegi hingamisruumi ja graafiku võid ära unustada kuna inimesed väljuvad ja sisenevad bussi nii kaua ja siis veel üritad kuidagi uksi kinni panna mis alati ei õnnestu. Kuna esiuks käib sissepoole lahti siis see kah vahel läheb ainuld poollahti kuna inimesed ees. Aga samas kui võtta arvesse õhtune tipptund suunaga annelinna kesklinnast siis inimesed jooksevad kohe esimese bussipeale ja ummistavad selle ära kuigi 1-3 min pärast tuleb teine buss mis läheb annelinna seega tihti teised on tühjad. Samas kui panna infotablood peatustesse et kaugel mõni buss on siis vb kaob kah see ära et kõik ummistavad esimese bussi ära mis peatusesse jõuab. inimesed ju ei vaata miskell buss jõuab vaid ootavad niisama peatuses busse. Ja kui buss tuleb joostakse sõiduplaani juurde midagi vaatama ja siis kähku bussi.
852 oli täna hommikul sõidus nr 4 peal
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Tagasiside URL