Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sebe AS Põhja regioon
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
SEBE n-ö "põhiosakonnas" on alates 2006.aastas toimunud väga meeldivalt suurel hulgal busside vahetusi.
Mis on oma eksisteerimise lõpetanud, osad on viidud teistesse osakondadesse ning mõned on üldse maha müüdud.

Hetkel on üks nututsemaid busse Põhja regioonist garaazinumbriga 29 - http://fotoalbum.ee/photos/mustninja/31408805
Paneks siis kirja ka Põhja regiooni "Täistunni Ekspress'id".
Põhja regioonis siis neli "Täistunni Ekspressi" bussi:
*43 - Bova Futura
*92 - Bova Magiq
*98 - Bova Magiq
*99 - Bova Magiq
Tallinna meestel on päris paras hunnik masinaid remondis ning asenduseks on võetud (endised?) Jõhvi osakonna 17 ning 21 ning Võrust ka 475!
(28.11.2008 19:10)Siim Kirjutas: [ -> ]...ning Võrust ka 475!
Ja mina mõtlesin pea veel hallimaks, mida täna lõuna ajal Võru buss Tallinn-Pärnu liini peal tegi.

Martti

Automoto foorumi teemas AS Sebe kirjutati mõniaeg tagasi, et Sebe bussid seisavad Tallinna Bussijaama platsil.
Täna seisid Sebe bussid taas bussijaama platsil, mitte ühtegi ei olnud bussidele mõeldud parklas, ja põhjuseks on tõenäoliselt see, et parkla on tasuline, bussijaam koos platsiga kuulub aga Sebele.
Ma ka ei maksaks parkimise eest, kui endal on plats olemas kus sõidukeid tasuta hoida.
(29.11.2008 20:26)Martti Kirjutas: [ -> ]Automoto foorumi teemas AS Sebe kirjutati mõniaeg tagasi, et Sebe bussid seisavad Tallinna Bussijaama platsil.
Täna seisid Sebe bussid taas bussijaama platsil, mitte ühtegi ei olnud bussidele mõeldud parklas, ja põhjuseks on tõenäoliselt see, et parkla on tasuline, bussijaam koos platsiga kuulub aga Sebele.
Ma ka ei maksaks parkimise eest, kui endal on plats olemas kus sõidukeid tasuta hoida.
Ideeliselt peaks nüüd platsil seisma ainult lähi-ajal väljumisele minevad liinibussid, kui kõik soovijad tahaksid seal platsil seista siis tekiks lihtsalt ruumipuudus, ülejäänud veedavad oma aega kaubanduskeskuste parklas või Betoonis.

Martti

Iseenesest huvitav et ühissõidukitele parkimismaks selga on lükatud. Sama hästi võiks TAK-i bussidele ja TTTK trollidele lõpp-peatuse maksu peale panna, jube ühistranspordi propageerimine ikka.
Tõenäoliselt hakkab mingil hetkel bussijaama parkla tasu pileti hinnas ka kajastuma.
Ei tea kellele see parkla üldse kuulub?
Täna oli Sebede seltsis seal platsil seisas ka üks Haapsalu Autobaasi buss
(01.12.2008 16:26)raulito Kirjutas: [ -> ]Täna oli Sebede seltsis seal platsil seisas ka üks Haapsalu Autobaasi buss
Eks seisavad kõikide firmade bussid, isegi leedukate TOKS ning Tibus kirjadega busse seal nähtud. Kuna esmaspäeval saadetakse enamasti ka pakke, siis ongi loomulik, et bussid seal mõnda aega seisavad.
Tallinn-Tartu vahet sõitvatel 2007.a ostetud Bovadel on vist juba omajagu läbisõitu kogunenud. Ühel millega sõitsin oli vist 360 000km läbisõit. Ca poolteise aasta kohta omajagu. Eelmine aasta olid Rootsis pakkumisel Säfflebussen´i Volvo 9700´d mis samuti ekspressliine sõitsid, bussidel oli vanust sellel hetkel alla viie aasta ja läbitud 1,5 miljonit km.
Sellest ka küsimus - et kui kaua Sebe busse üldiselt kasutuses peab? Vanad Berkhof´id, Van Hool´id ja Jonckheere´d mis 96-98a vahemikul osteti sõitsid liinil ikka päris kaua ja olid lõpus üsna väsinud enne kui maha kanti/müüdi.
Eks neil peabki olema suur läbisõit kui iga päev 3 edasi-tagasi tartu-tlna otsa teha või isegi 4 otsa
Minu arust teevad need Bovad kaks Tallinn-Tartu-Tallinn ringi...
(19.12.2008 14:13)Georg Kirjutas: [ -> ]Minu arust teevad need Bovad kaks Tallinn-Tartu-Tallinn ringi...
Kolme ei vea jah kuidagi välja.
Üks 2005 aasta 15m Bova on ka juurde tekkinud. Number 826BBM. Parginumbrit pimedas ei näinud, kuid kuna oli Tallinna poolt teenindatav väljumine, siis võimalik, et 26.
(19.12.2008 18:37)mustninja Kirjutas: [ -> ]
(19.12.2008 14:13)Georg Kirjutas: [ -> ]Minu arust teevad need Bovad kaks Tallinn-Tartu-Tallinn ringi...
Üks 2005 aasta 15m Bova on ka juurde tekkinud. Number 826BBM. Parginumbrit pimedas ei näinud, kuid kuna oli Tallinna poolt teenindatav väljumine, siis võimalik, et 26.
Tartu 381 hoopis...
http://galerii.ytra.eu/displayimage.php?pos=-1387
15. meetriseid kaks tükki, mõlemad Tartust numbritega 380 (946MLP) ja 381 (mustninja mainitud 826BBM)
Mul selline küsimus, et miks on nii palju erinevaid Tallinn-Tartu ekspress liine?
88,152,155,158,160,164,724 ehk siis 7 erinevat numbrit samal liinil. Iseenesest mulle see meeldib, et neid nii palju on kuna siis pole see nii ühekülgne Big Grin. Vaevalt Sebe ühekülgusese pärast nii palju erinevaid liine teeks, või äkki teevad? Targemad võiks öelda mõne targa sõna.
Väga võimalik, et osad on olnud eri aegadel erinevate vedajate käes (a'la Tarbus, Eesti Buss, Mootor j.n.e) ja siis SEBE on need aega mööda üle-võtnud.

Targemad parandagu mind ka Smile
155 oli endine Tarbuse liin, 724 aga Mootori liin. Ülejäänute kohta ei oska midagi kosta.
Ülejäänud on hiljem tekkinud, peale 2004. 1 reis Tartu ja 1 Tallinna, kui sedagi. Numbritest ei oska kosta, tõenäoliselt on uue liini avamine soodsam, kui vana liini sõiduplaani muutmine.
(04.01.2009 01:44)k2ssar Kirjutas: [ -> ]Ülejäänud on hiljem tekkinud, peale 2004. 1 reis Tartu ja 1 Tallinna, kui sedagi. Numbritest ei oska kosta, tõenäoliselt on uue liini avamine soodsam, kui vana liini sõiduplaani muutmine.
Kusjuures sõiduplaani muutmine ei maksa mitte setingiTongue
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Tagasiside URL