Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sebe AS Põhja regioon
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
(08.08.2012 17:24)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Aa, ma ei mäleta kas TTE bovades olid, aga Irizarides on olemas turvavööd kõigil istmeil ning reisi alguses palutakse need ka kinnitada.(Bovade puhul seda ei mäletaks olevat)

Olid ikka turvavööd ja enamikel minu sõidukordadel tuletati meelde ka nende kinnitamise kohustust. Taisto Temsades ja nt Arilixi Sprinteris on igal aknal kleepsud, mis seda meelde tuletavad. Ise panen enamjaolt ikka vöö peale, paljud aga ei pane, samas ükskord üks vanem naisterahvas pusis mitu korda, et vöö kinni klõpsataks ja lõpetas siis kui kinni sai, mitte ei loobunud. Tea, kas politsei võib maantee peal ka bussireisijate turvavöö kasutamise äkk-kontrolli teha, mis tulemus oleks...
(09.08.2012 14:46)Albu Kirjutas: [ -> ]
(08.08.2012 17:24)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Aa, ma ei mäleta kas TTE bovades olid, aga Irizarides on olemas turvavööd kõigil istmeil ning reisi alguses palutakse need ka kinnitada.(Bovade puhul seda ei mäletaks olevat)
Tea, kas politsei võib maantee peal ka bussireisijate turvavöö kasutamise äkk-kontrolli teha, mis tulemus oleks...
VÕIB
Viimastes Silwi ja Profile Sprinterites on kõigis turvavööd. Ja kleepsud on ka. Aga üldiselt ma ei kujuta ette kuidas neis võiks välja näha see kuidas neid kinnitada soovitatakse. Juht tõuseb püsti ja peab maha hääleka kõne?
(09.08.2012 18:31)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Viimastes Silwi ja Profile Sprinterites on kõigis turvavööd. Ja kleepsud on ka. Aga üldiselt ma ei kujuta ette kuidas neis võiks välja näha see kuidas neid kinnitada soovitatakse. Juht tõuseb püsti ja peab maha hääleka kõne?

Mitte küll liinil, kuid tellimusveol on seda ette tulnud kus väikeses sprinteris juht reisijate pöördus, end tutvustas ja palus enne sõidu algust turvavööd kinnitada. Üldiselt suuline pöördumine on ka efektiivsem, kuna rahvas ei taha endast halba muljet jätta.
(08.08.2012 21:42)Taylor Kirjutas: [ -> ]
(08.08.2012 17:24)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Buss, millega sõitsin oli 72,602BHB. Eeldasin, et kell 9 peaks Tartust väljuma mõni Tartu osakonna buss, aga tuli hoopis 72. See selleks.
Täna tuli kl 20:30 Tallinnasse 372. Vaevalt, et ta Tartusse tagasi sõitis. Küllap pole veel jõutud busse korrektselt jaotada.

See liin on ööbimistega.
807 BCE sõitis kolmapäeval liini 177(Tallinn-Võhma-Viljandi-Tõrva-Valga). Kas osad endised TTE bussid on läinud vabasse kasutusse?
(25.08.2012 09:47)Romet12 Kirjutas: [ -> ]807 BCE sõitis kolmapäeval liini 177(Tallinn-Võhma-Viljandi-Tõrva-Valga). Kas osad endised TTE bussid on läinud vabasse kasutusse?
Endised TTEd on asendusbussid nüüdsest, kui need 8 Scania Irizar i6t hakkasid sõitma Täistunni Ekspressi Tallinn-Tartu-Tallinn liinil.
Mitte kõik, osa läheb tellimusvedudesse.
Probleemid teleka vaatamisega jätkuvalt.
http://www.ohtuleht.ee/494107
Ei tea kuidas vanasti inimesed suutid TTE-ga sõitta kui seal puudusid need ekraanid. Siiamaani on ikka päris palju virisemist olnud, et need ei tööta laitmatult.
Vanemate TTE busside probleemiks oli kehv netiühendus. Ja enne seda Tallinn-Tartu peal olnud kahekordsed olla liiga logud olnud jne. Siinne rahvas on teada tuntud oma pideva virisemisega...
(29.09.2012 19:16)BusDriver Kirjutas: [ -> ]Ei tea kuidas vanasti inimesed suutid TTE-ga sõitta kui seal puudusid need ekraanid. Siiamaani on ikka päris palju virisemist olnud, et need ei tööta laitmatult.

Selles asi ongi, polnud lihtsalt mille üle viriseda.
Sarnaselt lennukitele, on nüüd võimalik ka Täistunniekspressile netist piletit ostes valida ka istekoht.
http://www.sebe.ee/alates-7-novembrist-s...oha-valida
(12.11.2012 15:15)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Sarnaselt lennukitele, on nüüd võimalik ka Täistunniekspressile netist piletit ostes valida ka istekoht.
http://www.sebe.ee/alates-7-novembrist-s...oha-valida

Kusjuures lennukites on süsteem vähe erinev. Võrreldes bussidega aga muidu põhimõtteliselt on sama lugu
Kas Sebe sunnib bussijuhte seadust rikkuma?
http://www.ohtuleht.ee/512786
(08.03.2013 15:54)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Kas Sebe sunnib bussijuhte seadust rikkuma?
http://www.ohtuleht.ee/512786

Mitte üksinda Sebe ka teised firmad tegelevad sellega.....
Ei saa aru miks karistada juhti kui ettevõtte logistikud on koostanud vastavad päevakvad mis ................
Mis imestada - enamus bussijuhte ei huvitu muust kui palganumbrist. Keegi EI KÄSE teil end lõhki sõita. Ja juhul kui käseb, siis ülla-ülla tuleb enda eest paar krepkamat sõna poetada ja olukord normaliseerub. See meediasse lekkiv hala on ikka väga hale. Peegeldab täpselt kui palju MEHI on veel tööle jäänud.
(09.03.2013 11:41)veekaheksa Kirjutas: [ -> ]Mis imestada - enamus bussijuhte ei huvitu muust kui palganumbrist. Keegi EI KÄSE teil end lõhki sõita. Ja juhul kui käseb, siis ülla-ülla tuleb enda eest paar krepkamat sõna poetada ja olukord normaliseerub. See meediasse lekkiv hala on ikka väga hale. Peegeldab täpselt kui palju MEHI on veel tööle jäänud.

Mine Sebesse tööle ja vaatame kaua sa seal vastu pead kas tuled ise või saadetakse sind...............
Sealsed graafikud on nii ülesse seatud et kui saabud kuskile jaama siis pead koheselt puhke aega alustama. Praktiliselt on välistatud platsile sõit . Viimane trend LINNA ei tohis sa varem saabuda kui sul graafik ette näitab kui tuled kas või 3 minutit varem siis oled oma lisast ilma.... Viimase aja trend et iga haige kaebtuse järgselt kahaneb ka sinu preemia , ei süüvita kaebtuse olemusse ja sisusse aga koheslt bussijuhi tengelpunga tühjendama.
See ei ole sul Norra kus saad ise omale seada puhkeagasi . Ja muideks seal saadi selle töö eest ka rohkem palka ennem. Go on seal kah rahakraanid kinni keeranud
Kas keegi rääkis Sebesse tööle minekust? Omast arust mitte.
Väited, mida sa siin kenasti ära oled märkinud on NSR. Ja isegi kui ei ole, siis palju õnne juhtidele, kes on siukse BS'ga nõus.
Kaebuste kohta ma usun. Eks oma bussijuht on ikka ennemalt valetaja kui suvaline kunde tänavalt, kuulatakse ikka ja alati viimast.
Selle kohta, mis üle lombi toimub, võid tulla ja küsida. Päriselt pole sul ettekujutustki sellest, mis seal on ja ei ole. Aga väidad julgelt Tongue

veekaheksa
NSR on tegelikus. Pigem ütleme nii kui tahad raha saada siis pead laveerima piiripeal, kui ei siis värav on avatud....... aga ettevõtja jaoks on värava tagune tühi ja kui on siis valik (mis järgijäänud) kesine.
Pigem ettevõte kuhu trügiti tööle on sunnitud töölisi ise otsima
Mis puutub lombitagust, siis andmed on täpsemad kui sa arvata oskad. Ega sina pole ainuke kes seal tööd on teinud.Tongue
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Tagasiside URL