Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sebe AS Põhja regioon
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
On teada, millal uued Täistunni Irizarid liinile tulevad?
(01.08.2012 12:50)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]On teada, millal uued Täistunni Irizarid liinile tulevad?

Arvestades, et SEBE on esitlenud Ida-suunal sõitma hakanud mitte uusi Bovasid nii Narvas kui Jõhvis, ootaks seega huviga uhiuute Irizaride esitlust nii Tallinnas kui Tartus. Sellekohast uudist veel sebe.ee lehel väljas pole. Ühele Eesti peamisele liinile uute busside tulek peaks ikka tähtsustatud olema. Millised uute logodega bussid välja näevad, on aga fotobus'is juba näha. Muljetavaldav küll.
Pressiteade on tulekul, kannatust.
Ah et irizar i6, mitte irizar PB.
http://www.e24.ee/927114/uued-moskva-eks...tud-eestis Busland ehitas Moskvale ekskursioonibusse.
(01.08.2012 20:14)Taylor Kirjutas: [ -> ]Pressiteade on tulekul, kannatust.
Kuku uudstest neist bussidest juba juttu oli.
Uued TTE Scaniad hakkavad kolmapäevast sõitma. http://www.ap3.ee/article/2012-08-02/fot...bussidesse
(03.08.2012 08:52)BusDriver Kirjutas: [ -> ]Uued TTE Scaniad hakkavad kolmapäevast sõitma. http://www.ap3.ee/article/2012-08-02/fot...bussidesse

Ossasuss. Meelelahutussüsteem isegi olemas.
Kas saan ma aru õieti, et kaamera on pandud jälgima piletitehinguid, et bussijuhid "lisaraha" ei teeniks?
(03.08.2012 18:02)Roamless Kirjutas: [ -> ]Kas saan ma aru õieti, et kaamera on pandud jälgima piletitehinguid, et bussijuhid "lisaraha" ei teeniks?

Ei saa õieti aru. Läbi videopildi tervitab bussijuht reisi alguses reisijaid.
(03.08.2012 18:02)Roamless Kirjutas: [ -> ]Kas saan ma aru õieti, et kaamera on pandud jälgima piletitehinguid, et bussijuhid "lisaraha" ei teeniks?
http://www.ap3.ee/images/publicationimag...65_big.jpg


Neons Kirjutas:Ei saa õieti aru. Läbi videopildi tervitab bussijuht reisi alguses reisijaid.
http://www.ap3.ee/images/publicationimag...ad_big.jpg
Kõik on peopeal ja JÄLGITAV
Proovi sa sõiduajal nina nokkida ja kollusi taga ajada....Big Grin
Kas siis nende kaamerate tõttu jäävad SEBE kaugliinikontrolöörid tööst ilma?
(03.08.2012 23:00)Silent Kirjutas: [ -> ]Kas siis nende kaamerate tõttu jäävad SEBE kaugliinikontrolöörid tööst ilma?

Isegi kui need kaamerad oleks juhtide jälgimiseks, siis on SEBEl piisavalt muid liine ka, kus kontrolöridel tööd jagub.
Video link Uute busside ametlik esitlus siis videona. Kas keegi siinsetest foorumlastest ka kohapeal käis?
(07.08.2012 19:04)mindeioleolemas Kirjutas: [ -> ]Video link Uute busside ametlik esitlus siis videona. Kas keegi siinsetest foorumlastest ka kohapeal käis?

Sai käidud Tartus Küüni tänaval toimunud esitlusel. Võrreldes Vabaduse väljakuga olid olud siin ikka väga kitsad ja head grupipilti teha ei saanud, vihma tibas kah. Kes Vabakal hea grupipildi tegi, võiks selle ka /ytra-galeriisse/ üles panna, ise panin välja paar pilti Tartust. Aga bussid on uhked küll, põlise Tartu-Tallinn-Tartu pendeldajana hakkan ka neid kasutama.
Oskaks keegi tuua võrduse ja suurimad erinevused Irizar PB ja Irizar i6-e vahel?
(07.08.2012 20:10)TallinkTitanic Kirjutas: [ -> ]Oskaks keegi tuua võrduse ja suurimad erinevused Irizar PB ja Irizar i6-e vahel?
PB on Irizari tippmudel, i6 odavama Century järeltulija. Disaini poolest erinevad vaid detailides. Samas muus osas sõltub asi tellimusest, näiteks Sebe i6-d on rikkalikuma varustusega ning mugavama salongiga, kui valdav enamus Euroopas sõitvatel PB-del.
Sõitsin kella üheksase reisiga Tartus Tallinna ja minu esmamuljed bussist ja meelelahutussüsteemist on järgmised:
Buss, millega sõitsin oli 72,602BHB. Eeldasin, et kell 9 peaks Tartust väljuma mõni Tartu osakonna buss, aga tuli hoopis 72. See selleks. Buss ise on seest poolt väga kena (nagu ka väljast), istmed on väga mugavad, jalaruumi on piisavalt. Pistikuid mina aga ei näinud. Meelelahtussüsteem on muidugi kõva värk. Filme on piisavalt, ise vaatasin sõidu ajal filmi August 1991. Kvaliteet oli hea, kuigi vahel esines hakkimist. Telekanalite kohta nii palju, et Tartus ja Tallinnas on nad täiesti vaadatavad, aga vahepeal, kus signaal või levi vms nii tugev pole, siis pilt hangub ja hakib väga kõvasti, nii et sõidu ajal telekanalite vaatamine eriti võimalik polnud. Muusika kohapealt ütlen, et valida oli kuue muusikazanri vahel, igast zanris 40-100 laulu. Mänge oli päris palju, aga nendega lähemalt eriti tutvust ei teinud. Internetti saab ka kasutada ning taas, nagu telekanalite puhulgi, Tartus ja Tallinnas on ühendus väga kiire, vahepeal võib aga kohati laadimine ka kuni 10 sekundit aega võtta. Lisaks saab jälgida läbi ekraani ka bussi asukohta, nii et kokkuvõtvalt võib öelda, et vinge värk küll.
Aa, ma ei mäleta kas TTE bovades olid, aga Irizarides on olemas turvavööd kõigil istmeil ning reisi alguses palutakse need ka kinnitada.(Bovade puhul seda ei mäletaks olevat)
Pistikupesad peaks ka täisa olemas olema. Peaks need siis ees oleva istme all olema Smile
http://y.delfi.ee/norm/262023/14453287_JQv8Al.jpeg
(08.08.2012 17:24)ziepniekkalns Kirjutas: [ -> ]Buss, millega sõitsin oli 72,602BHB. Eeldasin, et kell 9 peaks Tartust väljuma mõni Tartu osakonna buss, aga tuli hoopis 72. See selleks.
Täna tuli kl 20:30 Tallinnasse 372. Vaevalt, et ta Tartusse tagasi sõitis. Küllap pole veel jõutud busse korrektselt jaotada.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Tagasiside URL