Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Ikarus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
(09.02.2013 19:26)Mister X Kirjutas: [ -> ]03.-14.09.1992 sõitis TAK-i linnaliini Ikarus riikliku numbriga 785 ABM Taani suuruselt teise linna Århusi bussiliinidel...

Kas keegi foorumlastest-erudiitidest oskab lisada konkreetse bussi ajaloo kohta? Ehk on olemas mõni piltki. Samas on huvitav, miks vastutusrikast ülesannet valiti täitma just see Ikarus - võimalikult hea tehniline seisukord?
785ABM oli 2214, mis hiljem sai numbriks 214TAK (http://www.tak.ee/public/files/Ikarus-415_1995_s.jpg) ning müüdi 2000. aasta novembris BBG-le, kust läks edasi Venemaale. Kas põhjuseks võis olla see, et see oli tollel ajal Baltimaade ainus Ikarus 415? 200. seeria Ikarusi esindas igatahes Jurmalast pärit Ikarus 260 numbriga 6131LAA.
(09.02.2013 19:48)Georg Kirjutas: [ -> ]
(09.02.2013 19:26)Mister X Kirjutas: [ -> ]
(http://www.tak.ee/public/files/Ikarus-415_1995_s.jpg)

http://www.tak.ee/public/files/Ikarus-415_1995_s.jpg
Linkimisel ülearune )
Peale Estline tellimusi olen näinud seda bussi sõitmas regulaarselt ka kunagisel 64.liinil Väike-Õismäe--Pääsküla Jaam,samuti sõitnud sageli 32.liinil.Teised liinid hetkel väga meelde ei tule.
Tegelikult on andmed erinevad, taanlane Kim mäletab, et meilt oli hoopis lõõtsmoonik seal esindamas.

Aga 2214 oli põhiliselt Õismäega seotud liinidel, tavapäraselt 26, 64. Olen ka 4. peal sõitnud vahetult pärast liini avamist.
(10.02.2013 12:01)Regardman Kirjutas: [ -> ]Tegelikult on andmed erinevad, taanlane Kim mäletab, et meilt oli hoopis lõõtsmoonik seal esindamas.

Aga 2214 oli põhiliselt Õismäega seotud liinidel, tavapäraselt 26, 64. Olen ka 4. peal sõitnud vahetult pärast liini avamist.

Viimasel ajal 2214 töötas 48. liinil...
Antud bussi Taanis käigust kirjutas teatavasti ka Õhtuleht: ÕL 31.08.1992 ning ÕL 24.09.1992
Täna,10 aastat tagasi,lõpetas Tallinnas oma sõidud viimane Ikarus.
Ja kas tegemist polnud mitte Ikarus 260 gar.nr.2237 ja riiklik nr. 28-97EAC ?
Või oli selleks bussiks Ik.260.27 gar.nr. 2059 ja riiklik nr. ???
(19.02.2013 21:58)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Ja kas tegemist polnud mitte Ikarus 260 gar.nr.2237 ja riiklik nr. 28-97EAC ?
Või oli selleks bussiks Ik.260.27 gar.nr. 2059 ja riiklik nr. ???

Oli 2237 reg. numbritega 237TAK
(19.02.2013 17:07)tak3574 Kirjutas: [ -> ]Täna,10 aastat tagasi,lõpetas Tallinnas oma sõidud viimane Ikarus.

Ainult linnaliinidel, mitte öövalvel
Mahaakndmise aeg oli viimastel Ikarustel detsember 2003, need olid kaheukseline 2059 ja tavaline 2273. Pildilolev 2237 ja Lasnamäe viimane Ik-260 3507 kanti maha oktoobris 2003. Liinil neid jah pärast veebruari enam ei sõitnud.
(19.02.2013 23:16)6631 Kirjutas: [ -> ]Mahaakndmise aeg oli viimastel Ikarustel detsember 2003, need olid kaheukseline 2059 ja tavaline 2273. Pildilolev 2237 ja Lasnamäe viimane Ik-260 3507 kanti maha oktoobris 2003. Liinil neid jah pärast veebruari enam ei sõitnud.
Kas on teada milline Ikarus oli 1.vko omadest viimane mis maha kanti kui mitte arvestada praegust 1036-te?
(19.02.2013 23:22)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]
(19.02.2013 23:16)6631 Kirjutas: [ -> ]Mahaakndmise aeg oli viimastel Ikarustel detsember 2003, need olid kaheukseline 2059 ja tavaline 2273. Pildilolev 2237 ja Lasnamäe viimane Ik-260 3507 kanti maha oktoobris 2003. Liinil neid jah pärast veebruari enam ei sõitnud.
Kas on teada milline Ikarus oli 1.vko omadest viimane mis maha kanti kui mitte arvestada praegust 1036-te?

Kui ma õigesti mäletan see oli 1054
http://foto.terpe.lt/inkelti/20130101/i17_31%20-.jpg
Pilt Klaipedast. Kas Tallinna Autoremonditehases käinud bussid?
[Pilt: attachment.php?aid=42364] Leid automoto foorumist
Söökla?
(20.02.2013 21:56)tak scania buss Kirjutas: [ -> ]Söökla?

Jah
Väärt vahendus! Ilmselt paljudele kulunud teema, aga jahuks veidi TAK-i sööklabusside kohta. Mitteteadliku kodanikuna lähtun Marleni raamatus toodud infost, "..et tagada bussijuhtidele soe toit, kohandati viis Ikarus-260 bussi liikuvateks einelaudadeks, mis töötasid kahes vahetuses."

Kas sööklabusside süsteem eksisteeris ka 260-te eelsel ajastul? Isendi 952TAK näol on vist tegemist omataoliste viimase esindajaga. Milline oli selle bussi varasem ajalugu ja millal sai punkti teenistus ka sööklabussina? Miks pole TAK-is jätkatud ratastel einelaudade traditsiooni, tundub olevat mitmetel põhjustel samuti üsna mõistetav.
ot.

Teinekord peab vist pildile alla lisama, et tak35744 - ei ole kopeerimiseks.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Tagasiside URL