Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Ikarus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
(15.01.2012 00:00)6631 Kirjutas: [ -> ]On TAKi buss küll, number 580, uue numeratsiooni järgi 2471. Tollal sõitis Jõelaid seal paarimehe Verner Taelaga, aasta hiljem aga Tael suri ära ja uueks paarimeheks tuli Kolganurm. Koos sõitsid nad siis 2517/2835-ga ja 1983 said uue 2861, mille pealt siis Jõelaid pensile läks. Tema albumites oli ka sellest kinotegemisest 1-2 pilti, aga kuna see buss nii koledaks oli maalitud, siis ma neid pole endale kopeerinud.

Aga peale 2861 mahakandmise Kolganurm sai VOLVO 2845 ja töötas ilma paarimeheta juba?!? Ning edasi sai endale 2755 ja hiljem uue DUPLE 2702 kolmikesi Evard Eeri-ga ja Vakulenko-ga?!?(või vastupidi)
Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas: [ -> ]Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.

Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Mul arvutis Ikarus 180 ja 620 mudelid.
Lahe.
(15.01.2012 04:21)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas: [ -> ]Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).
Eeri oli siis 2142 (koos Harri Rootsiga), seal sõitis ta päris kaua.
2702-l võis muidugi algul 3 juhti olla, eks vast oligi, aga kolmandat ma ei mäleta.
Muide, kes 2704 peal alustasid? Galjanov?
Urmas Liivik sai minu mäletamist mööda 2702 uuena. Ja nüüd tuleb meelde et 2704 oli esimene Duple mille rooli taha istusin (Männiku platsil 2000 aasta alguses), kui toonane sõber Meelis Indlo selle omale sai.
(15.01.2012 22:55)6631 Kirjutas: [ -> ]
(15.01.2012 04:21)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas: [ -> ]Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).
Eeri oli siis 2142 (koos Harri Rootsiga), seal sõitis ta päris kaua.
2702-l võis muidugi algul 3 juhti olla, eks vast oligi, aga kolmandat ma ei mäleta.
Muide, kes 2704 peal alustasid? Galjanov?

Aga mis see kas tumeroheline? ilma gar. numbrita uus DUPLE oli, mis töötas 34. liinil 1995 aastal ja kes seal töötas?!? Reg. numbrid olid "PROOV...."?!?
(15.01.2012 22:55)6631 Kirjutas: [ -> ]
(15.01.2012 04:21)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas: [ -> ]Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).
Eeri oli siis 2142 (koos Harri Rootsiga), seal sõitis ta päris kaua.
2702-l võis muidugi algul 3 juhti olla, eks vast oligi, aga kolmandat ma ei mäleta.
Muide, kes 2704 peal alustasid? Galjanov?
Suwel kui Aegwiidu elektrirongi mängisin ,tuli mu juurde prügiautojuht ja teatas,et tema sõitis tolle bussiga kui see Tartust tuli.Wenekelne mes.Kahjuks ei taibanud nime küsida.
(15.01.2012 22:55)6631 Kirjutas: [ -> ]Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).

Ištšanov sai uus 2740 kui ma mäletan!!! Aga edasi juba 2717
Jah, vist oli 2740 tõesti. Demjanjuk oli ka 2740-l algusest peale?
(16.01.2012 18:13)6631 Kirjutas: [ -> ]Jah, vist oli 2740 tõesti. Demjanjuk oli ka 2740-l algusest peale?

Jah hiljem Demjanjuk läks 2206-le!!! Ning edasi kas 3. VKO-le
(16.01.2012 19:27)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(16.01.2012 18:13)6631 Kirjutas: [ -> ]Jah, vist oli 2740 tõesti. Demjanjuk oli ka 2740-l algusest peale?

Jah hiljem Demjanjuk läks 2206-le!!! Ning edasi kas 3. VKO-le

2740-l Amangeldy sõnumil töötas temaga Jugai(praegu 3410)!!! Aga Demjanjuk tuli Ishchanovi vastu 2740-le, millal ta läks 2717-le
(15.01.2012 22:55)6631 Kirjutas: [ -> ]
(15.01.2012 04:21)sasstak Kirjutas: [ -> ]
(15.01.2012 01:01)6631 Kirjutas: [ -> ]Enne 2845 oli ta koos Aman Ištšanoviga veel mitu aastat 2897 peal, koos nad läksidki 2845-le. Ja siis 2715 ja siis 2755 alles. Aga 2702 algul olid hoopis Heljor Laanesoo ja German Bahharev, kuni said 2206, kui see uuena tuli.
Kui mina mäletan 2845 töötas 14. liinil tihti, aga kuidas see oli kahe bussijuhiga siis?!? Ja 2702-l ning 2206-l olid ainult kaks bussijuhti?!? Praegu uuel bussidel on kolm bussijuhti(buss töötab iga päev, bussijuhid 4 päeva tööl ja 2 vaba)
Vaatasin 1995 juuni nimekirja, seal on Ištšanov 2845 peal ja Kolganurm 2897-l. Veidi hiljem jah tuli Kolganurm 2845-le ja Ištšanov kadus kuhugi mujale (2717?).
Eeri oli siis 2142 (koos Harri Rootsiga), seal sõitis ta päris kaua.
2702-l võis muidugi algul 3 juhti olla, eks vast oligi, aga kolmandat ma ei mäleta.
Muide, kes 2704 peal alustasid? Galjanov?

2704-l alustasid Galjanov, Karpik ja G. Mjasnikov(mitte praegune 1061)!!! 2702-l kolmas bussijuht oli Sazhin(praegu 2740)?!?
Sai veidi sobratud YTRA andmebaasis ja Marsruudi kunagise veeremi nimekirjast jäi silma selline huvitav "kala". Ikarus 255.74 (interneti järgi üsna haruldane aeglase tagasillaga lasteveo buss, mis ehituselt omapärane hübriid) aastast 1973 (sic!), eestiaegne registrimärk 736FAI, kanti maha alles 96/10. Puuduvad andmed masina varasema valdaja (Pärnu ATP?) kohta.

98. aasta sügisest meenub mälestuspilt Pärnu Savi 3 asunud Marsruudi territooriumilt, kus vedeles üks tublisti rapitud Ikaruse kere. Tõsi küll, antud vrakk kandis mälu järgi veel (RAS) Mootorile omast värvingut ühes embleemiga. Nii et eelpool esitatud küsimust see hüpotees ilmselt ei selgita. Ometi oleks tore, kui mõni teadjam kodanik omab mingisugust teavet tolle kummalise Ikaruse ajaloo kohta. Ehk on tegemist lihtsalt eksitusega. Samas puudub andmebaasist täiesti info Marsruudi rohevalgest Ikarus 250st, mille foto sai kunagi ajalehest välja lõigatud ja albumisse kleebitud - kui lähiajal Tartust Pärnusse naasen, õnnestub ehk selle pilt siiagi lisada.
(21.01.2012 20:39)Mister X Kirjutas: [ -> ]Sai veidi sobratud YTRA andmebaasis ja Marsruudi kunagise veeremi nimekirjast jäi silma selline huvitav "kala". Ikarus 255.74 (interneti järgi üsna haruldane aeglase tagasillaga lasteveo buss, mis ehituselt omapärane hübriid) aastast 1973 (sic!), eestiaegne registrimärk 736FAI, kanti maha alles 96/10. Puuduvad andmed masina varasema valdaja (Pärnu ATP?) kohta.

98. aasta sügisest meenub mälestuspilt Pärnu Savi 3 asunud Marsruudi territooriumilt, kus vedeles üks tublisti rapitud Ikaruse kere. Tõsi küll, antud vrakk kandis mälu järgi veel (RAS) Mootorile omast värvingut ühes embleemiga. Nii et eelpool esitatud küsimust see hüpotees ilmselt ei selgita. Ometi oleks tore, kui mõni teadjam kodanik omab mingisugust teavet tolle kummalise Ikaruse ajaloo kohta. Ehk on tegemist lihtsalt eksitusega. Samas puudub andmebaasist täiesti info Marsruudi rohevalgest Ikarus 250st, mille foto sai kunagi ajalehest välja lõigatud ja albumisse kleebitud - kui lähiajal Tartust Pärnusse naasen, õnnestub ehk selle pilt siiagi lisada.
736FAI kohta mul andmed puuduvad, küll aga on olemas Ikarus 250 numbriga 736FAP, mille kohta täpsemad andmed puuduvad (seega võib olla sama masin, mida eelkõneleja mainis).
Andeks ,et wanur nüüd oma klikiaegse mäluga sõna wõtab.Minu jaoks Ikarus tähendab Lux 55 ja ülejääuid 180,620,556.Waat need olid tõelised Ikarused.Aga kuna tegemist waid minu arwamusega
siis ma ei suru seda peale.
Ja nii see on, Petss. Kõik sõltub lihtsalt sellest, milline ajastu on meile kasvamiseks antud - kes tunneb emotsionaalset sidet LUXidega, kes 200-seeria Ikarustega. Keegi fännab jälle miljonilisi Ferrarisid või Mersusid. Siiski oleme tänaseks jõudnud olukorda, kus iga (vana)bussihuviline peaks hindama iga Ikarust sõltumata selle mudelist, kuna see kadunud mark moodustab tähtsa osa meie tehnikaajaloost.

P.S. LAZ, PAZ või TA ei aja mitte vähem pöördesse.
http://www.youtube.com/watch?v=ElU707KANLs

Kui kinni, siis kapitaalselt!
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Tagasiside URL