Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Ikarus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
(14.11.2011 23:21)6631 Kirjutas: [ -> ]
(14.11.2011 21:59)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ma mäletan ,loodan ,et õigesti 2412 oli oraanz.Nind Tallinnas oli üks walge kollane 620 ka.
2412 oli tavaline, lihtsalt slaid on selline erksat värvi. Kui õigesti mäletan, siis on buss esimest päeva liinil. Hakkas 14. liini sõitma, hiljem sai numbri 2848 ja läks 48. liinile. Juht oli algul Vedehhin, Sasstak ehk mäletab teda 90ndatest.
Kollane Ik-260 oli õige lühikest aega, umbes aasta jagu (1975). Enne ja pärast oli roheline. Number 2630.

Vedehhin palju aega hiljem töötas ik-280 2836-ga(48. liinil muidugi)! Ja peale kap. remondi ka ning kui ma õige mäletan et mahakandmiseni(seda bussil oli suur elu kui võrrelda teiste IK-ga)... Aga järgmise 2630-l(2327-l) ik-280 töötas Lih 46 ja 47. liinil(praegu 3546-ga)
(14.11.2011 14:26)keskjaam Kirjutas: [ -> ]
(09.11.2011 21:49)Neons Kirjutas: [ -> ]Lingid ei toimi.

Tegin paranuduse.
Aga lisan siit veel http://www.tak.ee/public/files/Ikarus556.jpg ja http://www.tak.ee/public/files/Ikarus-26..._1977v.jpg
Ning pärnus olnud mudel mis oli valge oraanz http://www.autowp.ru/pictures/ikarus/385..._385_3.jpg

Aga kus on parem kojamees 2412-l?!?
Aga ju oli mingi wäike patii 1977 wist kui tuld oraazid 260.Mu sõbral Ülemistest3310 sääne oli.
(15.11.2011 13:22)PETSS Kirjutas: [ -> ]Aga ju oli mingi wäike patii 1977 wist kui tuld oraazid 260.Mu sõbral Ülemistest3310 sääne oli.
1976.a. augusti bussid riikliku reg. numbrimärgiga 50-.... EАГ olid minu mäletamist mööda oranžid. Garaažinumbrid olid neil algselt 2105-2108, 2310-2313 ja 2710-2712, hiljem neid muudeti mitu korda siia-sinna. Ülemistele aga läks 4 bussi (3307-3310) reg. nr-tega 78-08....78-11 EAГ. Seega kokku 15 oranži bussi oli!
Ülemistel olid 3307-3310. Ilusad bussid, kõigil olid sinised garaažinumbrid. 3310 oli teistest harvemini näha, mingi brigaad sõitis bussijaamast väljuvatel liinidel ja tema oli vist seal. Teised baseerusid Balti jaamas.
Ardo Padu oli juhi nimi.Tal parimees pani wel tolle busiga 81 aastal Pärnu mnt ja Wiljandi mnt kolari MAZ kalajaga.
(15.11.2011 21:24)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ardo Padu oli juhi nimi.Tal parimees pani wel tolle busiga 81 aastal Pärnu mnt ja Wiljandi mnt kolari MAZ kalajaga.
Ardo Padu roolis eelmisel aastal Sebe 495ARP-d. Tõenäoliselt sõidab sellega praegugi.
Ma wägga kahtlen ,et tema.Muidugi oleks tore teda nähha pea 20 aasta tagant.
Meenub weel too,et ühel noist oraanzidest Mustamäe bussidel oli esiuksel mingi wõõrapärane kiri uste awanemise kohtaMuidu kõik kirjad nagu teistelgi wenekeelsed.See buss suuremalt jaolt 17 liini sõitis.
(15.11.2011 08:16)sasstak Kirjutas: [ -> ]Aga kus on parem kojamees 2412-l?!?
Tollal enamik busse sõitis ringi ühe kojamehega. Defitsiit! Alles kevadel 1980, kui Mati Mägi oli direktoriks saanud, pani ta käskkirjaga asja paika: kõigil bussidel peab olema kaks kojameest, riiklik number kaitseraual keskel, valge normaalmõõdus silt ees paremal ülal. Igasugu triibud, aknavarjud jms. keelati ära.
Miskit pole uut siin päikse all.Nõudmised jäänud ju enamwähhem samaks ,mis toonagi.
Tahmapilve ei tohi enam olla Tongue
Kaks pilti raamatust "Väike pildiraamat Eestist" (1965): pilt 1 ja pilt 2 Tõenäoliselt on need ammugi teada aga panin siiski välja.
Ja üks pilt ka vanast Õhtulehest.
Waadake toda pilt1.Seal Ikarus 55 taga kastiga Pobeda.
Pakun vaatamiseks huvitavaid leide 80ndate "Rahva Häältest":
Seal, kus sünnivad Ikarused
Ikarus 280 T-6
Kauplus ratastel
Liikuv einelaud
"Kuuba Ikarused"

Lisaks veel:
PAZ-3205
Üleplaanilised autobussid
(15.07.2010 20:35)Edelareisija Kirjutas: [ -> ]
tak3574 Kirjutas:Venemaal pole või?Fotobusi andmetel on küll

On küll jah aga sealt Eestisse toomine on paras bürokraatia ja peavalu...
Kõik sõltub vahemaast ja bussi seisukorrast(kui heas seisus,omal jõul Eestisse)
Ja mis siis edasi saab? Arvele seda siin ei saa.
Tolle siiasaamine niia eganõudew ja hulk rahha lähheb ka.Lisaks eelpostitaja öeldu.Too ,kes selle ette wõtab peab paandunud fänn ja weidi hull olema.
(02.12.2011 01:22)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Ja mis siis edasi saab? Arvele seda siin ei saa.

Miks mitte? Saab ikka, kõike neid vanemaid marke, mis olid Eestis enne NSV Liidu lagunemist. Venest tuues tuleb tollimaks jms. juurde.
Kui ei saa siin sealtmailt toodud sõidukeid arvele võtta, põhjendage miks, huvitab ennastki.
Teoorias kõik tugewad.Kui asjaks lähheb siis kõik kadunud.Andeks ma ühe näite asjast aastast 2001.Tegu polnud busiga waid tawalise LKW Volvo FL 7 ga.Kõik kena hetkeni kui ARK arwele wõtma hakkas.Noh aru saan weel ,et esituled ja prozed 10 tükki oli.Kõik oli ka meite ARKi jaoks puudus E täht.Ja sis hakati täieliku tala panemaSwenssoni registris oli see auto kirjas isotermilisena.Meie ARKi Ahtod kah kaesis ja mõõtsiwad.Andeks aga siis selgus ,et kuudi sein oli weits õhem kui ette nähtud sinsete seaduste järgi.Peale asajaajamisi sai muidugi see LKW arwele aga ,mis sääne bürokratia?Kõik arwele wõimalik wõtta aga ainult summa suurses asi.Sest kui see sahk (olgu ,mis tahes)arwel on sis järgmistel lihtsam.
.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Tagasiside URL