Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Harjumaa maakondlik ühistransport
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=25740537

Ei leidnud paremat teemat aga 1 oktoobrist Tallinna-Harjumaa ühtsed kuukaardid. Kahjuks vaid paberkandjal. Ja huvitavad millised need tsoonid olema saavad.
(17.09.2009 19:10)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=25740537

Ei leidnud paremat teemat aga 1 oktoobrist Tallinna-Harjumaa ühtsed kuukaardid. Kahjuks vaid paberkandjal. Ja huvitavad millised need tsoonid olema saavad.
No eks need Harjumaa ühtsed tsoonid käiku lähevad: http://www.yhistransport.eu/index.php/et...piletitest
(17.09.2009 20:29)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(17.09.2009 19:10)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=25740537

Ei leidnud paremat teemat aga 1 oktoobrist Tallinna-Harjumaa ühtsed kuukaardid. Kahjuks vaid paberkandjal. Ja huvitavad millised need tsoonid olema saavad.
No eks need Harjumaa ühtsed tsoonid käiku lähevad: http://www.yhistransport.eu/index.php/et...piletitest

Nii ma elan Viimsis mis on teine tsoon. Varem maksis pilet 300. Oktoobrist siis 590????. Seega hinnatõus kahekordne, Päris lahe asi. Lisaks tekib pilet paberkandjale. Ja niipalju kui ma aru saan on Tallinn esimeses tsoonis ja see pilet hakkab maksma 415. Siiamaani maksab 30 päeva ekspresskaart 375 krooni. Nagu ma nüüd aru saan siis bussipilet kallineb ja id piletid kaovad? On nad seal volikogus laksu all või?
(17.09.2009 21:41)raulito Kirjutas: [ -> ]
(17.09.2009 20:29)Kaspar Kirjutas: [ -> ]
(17.09.2009 19:10)raulito Kirjutas: [ -> ]http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=25740537

Ei leidnud paremat teemat aga 1 oktoobrist Tallinna-Harjumaa ühtsed kuukaardid. Kahjuks vaid paberkandjal. Ja huvitavad millised need tsoonid olema saavad.
No eks need Harjumaa ühtsed tsoonid käiku lähevad: http://www.yhistransport.eu/index.php/et...piletitest

Nii ma elan Viimsis mis on teine tsoon. Varem maksis pilet 300. Oktoobrist siis 590????. Seega hinnatõus kahekordne, Päris lahe asi. Lisaks tekib pilet paberkandjale. Ja niipalju kui ma aru saan on Tallinn esimeses tsoonis ja see pilet hakkab maksma 415. Siiamaani maksab 30 päeva ekspresskaart 375 krooni. Nagu ma nüüd aru saan siis bussipilet kallineb ja id piletid kaovad? On nad seal volikogus laksu all või?



Siiski siiski http://www.tallinnlv.ee/aktalav/Eelnoud/...ok5934.htm Istungi protokollist selgub et siin jääb asi endiseks.
Kõiges saab süüdistada ainult Harjumaa ÜTK juhti Ago Kokserit. Tema selle kõik p*rsse keeranud on - eriti tsoonimajandus. Ja siis halatakse, et busse käib vähe või sõit on kallis...
Ma ei saa aru, kuidas on see asi nii rappa aetud, et on kaks 2. tsooni - üks Harjumaal ja üks Viimsis.
(17.09.2009 22:10)Regardman Kirjutas: [ -> ]Kõiges saab süüdistada ainult Harjumaa ÜTK juhti Ago Kokserit. Tema selle kõik p*rsse keeranud on - eriti tsoonimajandus. Ja siis halatakse, et busse käib vähe või sõit on kallis...
Kokseri poolt küll üllas mõte teha Harjumaale tsoonisüsteem, nagu Skandinaavias, aga ei arvestata sellega, et Eestis on olukord veidi teine ning lisaks on olemas sellised liikumisvahendid nagu kommertsbussiliinid, elektrirongid, diiselrongid. Neil on piletihinnad siiski veidi paindlikumad ja soodsamad. Ma ei ole numbreid näinud, aga ma arvan, et pärast tsoonisüsteemi kehtestamist on Harjumaa avalikud liinid veelgi reisijaid kaotanud. Alles on jäänud enamus reisijatest tõenäoliselt vaid seal, kus puudub konkureeriv ühistransport.
Harjumaa Ühistranspordikeskuse juhatus muutus

Uus juhatus tõotab "palju head".
Mutlit ikka jagub igale poole
(09.02.2010 16:56)raulito Kirjutas: [ -> ]Mutlit ikka jagub igale poole
Pigem on asi ikkagi Taavi Aasas ja Andres Harjos. Nüüd saab ju ülejäänud eestile ka teise tariifi kehtestada, kuna pole ju Harju maakonda sisse kirjutatud.
Sobib siia ka ilmselt :
Laagri - Harku - Haabersti bussiliin.
http://eestielu.delfi.ee/eesti/harjumaa/...1&l=wdelfi
Kunagi ju oli plaan teha 27 ringliiniks.Aga ma ei teaille taha asi kinni jäi?
Tagasiside URL