10.07.2012, 21:45
Petssi vastus pole ju täielik, kokkupõrkel veoautoga läks kusagil Pärnu mnt. 62 lähistel külili ka vagun 46, aasta jään hetkel võlgu, midagi 196...
(10.07.2012 21:45)Volli Kirjutas: [ -> ]Petssi vastus pole ju täielik, kokkupõrkel veoautoga läks kusagil Pärnu mnt. 62 lähistel külili ka vagun 46, aasta jään hetkel võlgu, midagi 196...
(10.07.2012 21:53)Volli Kirjutas: [ -> ]Mina loobun vastamisest!Lisasin sulle ekstra ka trammi küsimuse kui trolli küsimus ei huvita.
(10.07.2012 21:50)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nagu teada müüdi Kaunasesse 10 trolli.Mis numbreid nad kandsid?Ma rikun kõik ilusa ära ja vastan nii http://bussigalerii.net.ee/
(10.07.2012 22:03)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Sul Andreas muidugi lihtne vastata . Aga küsimus ju kõigile mõeldud oligi nii et pole mul mingit põhjust olla mossis et kõik ilusa ära rikkusid,küll neid tuleb veel.(10.07.2012 21:50)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nagu teada müüdi Kaunasesse 10 trolli.Mis numbreid nad kandsid?Ma rikun kõik ilusa ära ja vastan nii http://bussigalerii.net.ee/
(10.07.2012 21:54)PETSS Kirjutas: [ -> ]targutajale teafdmiseks! Sünonoomi sõnastik annab seletuse kummuli minema>ümber minema.Küliti>küljeliÕS aastast 1999, lk.351, seletusi sõnale kummuli
(10.07.2012 22:13)Volli Kirjutas: [ -> ](10.07.2012 21:54)PETSS Kirjutas: [ -> ]targutajale teafdmiseks! Sünonoomi sõnastik annab seletuse kummuli minema>ümber minema.Küliti>küljeliÕS aastast 1999, lk.351, seletusi sõnale kummuli
keeras kasti kummuli - keeras põhja üöespoole
lamas kummuli voodis - lamas näoli voodis
Aga küljeli keeramisest kummuli keeramisega seoses mitte sõnagi!
(10.07.2012 21:45)Volli Kirjutas: [ -> ]Petssi vastus pole ju täielik, kokkupõrkel veoautoga läks kusagil Pärnu mnt. 62 lähistel külili ka vagun 46, aasta jään hetkel võlgu, midagi 196...See oli 21. juunil 1957 Pärnu mnt. 122 või 126 juures, koosseis oli 46+150.
(10.07.2012 22:53)6631 Kirjutas: [ -> ]See oli väga teretulnud info.Tundub et kõik mis külili kukkusid olid siis vanad elektrivagunid.kokku siis 30,42,46 ja 49.(10.07.2012 21:45)Volli Kirjutas: [ -> ]Petssi vastus pole ju täielik, kokkupõrkel veoautoga läks kusagil Pärnu mnt. 62 lähistel külili ka vagun 46, aasta jään hetkel võlgu, midagi 196...See oli 21. juunil 1957 Pärnu mnt. 122 või 126 juures, koosseis oli 46+150.
Ja veel on teada 1942. aastast juhtum, kus vagun 30 rongi ette jäi (vist Pärnu mnt. ülesõidul) ja ümber kukkus.
(10.07.2012 23:03)6631 Kirjutas: [ -> ]LOWA ja Gotha trammidega ei mäleta üldse ühtegi suuremat avariid kogu nende 33-aastase ajaloo jooksul.
(10.07.2012 23:01)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Tundub et kõik mis külili kukkusid olid siis vanad elektrivagunid.kokku siis 30,42,46 ja 49 (tegelikult 44)Vanade elektrivagunite ehitamise ajal ei olnud igasugused turva- ja muud ohutuse reeglid veel välja kujunenud, alguse asi nagu alati. Aga juba peale II Maailmasõda hakati ühissõidukeid valmistama nii, et nende raskuskese oleks võimalikult all, s.t. et ümberpaiskumise tõenäosus avarii puhul võimalikult väike oleks. Ja seepärast on ka üliharvad sellised juhtumid tänapäeval, kus tramm külili lendab. Kõikide võimaluste maalt nimega Venemaa (aga tegelikult ka Ukrainast) mõned juhtumid meenuvad, mujalt aga mitte. Bussi, troll või rongi on veel kuidagi külili võimalik keerata, sõites kasvõi kõrgelt teetammilt alla kraavi, trammitee on aga üldjuhul ümbritsevaga ühes tasapinnas ja vagun võib avarii korral küll rööbastest üsna kaugele põrutada, aga naljalt ümber ei kuku!
]Kas Lowade,Gothade ja Tatratega ka taolisi asju juhtunud et külili läinud on?
Tuleb meelde et isegi väga kõva paugu liinibussilt saanud 118 ei läinud külili.Ilmselt siis uuemate alusvankrid olid juba turvalisemad.
(11.07.2012 13:05)Volli Kirjutas: [ -> ](10.07.2012 23:01)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Tundub et kõik mis külili kukkusid olid siis vanad elektrivagunid.kokku siis 30,42,46 ja 49 (tegelikult 44)Vanade elektrivagunite ehitamise ajal ei olnud igasugused turva- ja muud ohutuse reeglid veel välja kujunenud, alguse asi nagu alati. Aga juba peale II Maailmasõda hakati ühissõidukeid valmistama nii, et nende raskuskese oleks võimalikult all, s.t. et ümberpaiskumise tõenäosus avarii puhul võimalikult väike oleks. Ja seepärast on ka üliharvad sellised juhtumid tänapäeval, kus tramm külili lendab. Kõikide võimaluste maalt nimega Venemaa (aga tegelikult ka Ukrainast) mõned juhtumid meenuvad, mujalt aga mitte. Bussi, troll või rongi on veel kuidagi külili võimalik keerata, sõites kasvõi kõrgelt teetammilt alla kraavi, trammitee on aga üldjuhul ümbritsevaga ühes tasapinnas ja vagun võib avarii korral küll rööbastest üsna kaugele põrutada, aga naljalt ümber ei kuku!
]Kas Lowade,Gothade ja Tatratega ka taolisi asju juhtunud et külili läinud on?
Tuleb meelde et isegi väga kõva paugu liinibussilt saanud 118 ei läinud külili.Ilmselt siis uuemate alusvankrid olid juba turvalisemad.
Ja 118 avarii Tallinnas oli ju laupkokkupõrge, küljesuunalisi jõude eriti ei tekkinud, miks ta olekski külili pidanud minema?
(10.07.2012 22:13)Volli Kirjutas: [ -> ]Ole siis õnnelik ,et said jälle särada siin!.(10.07.2012 21:54)PETSS Kirjutas: [ -> ]targutajale teafdmiseks! Sünonoomi sõnastik annab seletuse kummuli minema>ümber minema.Küliti>küljeliÕS aastast 1999, lk.351, seletusi sõnale kummuli
keeras kasti kummuli - keeras põhja ülespoole
lamas kummuli voodis - lamas näoli voodis
Aga küljeli keeramisest kummuli keeramisega seoses mitte sõnagi!
(21.07.2012 16:39)tak scania buss Kirjutas: [ -> ]See oli 3851.Õige.Võeti arvele jaanuar 1995,kanti maha oktoober 2001.