Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Mälumäng
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(08.07.2012 22:15)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]sooviks täpsustust numbrite 111 ja 152 kohta,et millised vagunid on nende numbrite all olnud peale praeguste tatrate ja 111 puhul Gotha järelvaguni ja 152 puhul Lowa järelvaguni.samuti ka 248 kohta et kas need kolm on kõik olnud lõõtsa Gothad? tean et 228 või 236 oli hiljem 248 aga kolmas 248?
ja mis vagunid olid 236 all,üks oli vist vanem lõõtsa Gotha aga kolmas?
Esimene järelvagun 111 oli endisest hobutrammivagunist ümbertehtu, mis sõitis 50-ndate alguseni. Teine Gotha B62, kolmas KT4
Esimene 152 oli kuni 1975 suveni paaris oma algse mootorvaguniga 52+152. Siis aga kanti maha mootorvagun 59 ja järelvagun 152, tekkis uus paar 52+159, millest 159-st kuni mahakandmiseni 1976 sai uus 152.
Õige 236 asendati peale väikest avariid 1983 aastaks vaguniga 207 ja edasi 1984-86 vaguniga 216. Samuti asendati peale suurt avariid 1986.a. 248 lühikeseks ajaks 230-ga ja edasi 233-ga, mis omakorda oli olnud juba 242 asendus. Seega on algne 233 ainuke vagun, mis Tallinnas kandnud 3 erinevat nr-t. (233,242,248)!
(08.07.2012 23:22)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.07.2012 22:15)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]sooviks täpsustust numbrite 111 ja 152 kohta,et millised vagunid on nende numbrite all olnud peale praeguste tatrate ja 111 puhul Gotha järelvaguni ja 152 puhul Lowa järelvaguni.samuti ka 248 kohta et kas need kolm on kõik olnud lõõtsa Gothad? tean et 228 või 236 oli hiljem 248 aga kolmas 248?
ja mis vagunid olid 236 all,üks oli vist vanem lõõtsa Gotha aga kolmas?
Esimene järelvagun 111 oli endisest hobutrammivagunist ümbertehtu, mis sõitis 50-ndate alguseni. Teine Gotha B62, kolmas KT4
Esimene 152 oli kuni 1975 suveni paaris oma algse mootorvaguniga 52+152. Siis aga kanti maha mootorvagun 59 ja järelvagun 152, tekkis uus paar 52+159, millest 159-st kuni mahakandmiseni 1976 sai uus 152.
Õige 236 asendati peale väikest avariid 1983 aastaks vaguniga 207 ja edasi 1984-86 vaguniga 216. Samuti asendati peale suurt avariid 1986.a. 248 lühikeseks ajaks 230-ga ja edasi 233-ga, mis omakorda oli olnud juba 242 asemdus. Seega on algne 233 ainuke vagun, mis Tallinnas kandnud 3 erinevat nr-t. (233,242,248)!

Sorry,õigus 111-l konka hilisem lahtine järelvagun jäi kahe silma vahele.Lowade 52/152-59/159 muutused on mulle uudis.
Lõõtsa Gothad nüüd meelde tuleb küll jah,kuskilt lugesin seda tabelit siin foorumis.Kas 228 vagun või number ei ole ka olnud mitte 2 tk? või ajan miskit segamini?
(08.07.2012 23:29)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Kas 228 vagun või number ei ole ka olnud mitte 2 tk? või ajan miskit segamini?
228-st tehti vormiliselt uus L-213, aga seisis uue numbri all vaid depoos ja lõigati aprillis 1988 vanametalli. Sellest piltki olemas!
(08.07.2012 23:35)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.07.2012 23:29)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Kas 228 vagun või number ei ole ka olnud mitte 2 tk? või ajan miskit segamini?
228-st tehti vormiliselt uus L-213, aga seisis uue numbri all vaid depoos ja lõigati aprillis 1988 vanametalli. Sellest piltki olemas!

Selge,nii et mälu seekord päris alt ei vedanud.
Nüüd küsimus minult selline:millised konka hilisemad järelvagunid olid lahtised ja millised kinnised?
(08.07.2012 23:38)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nüüd küsimus minult selline:millised konka hilisemad järelvagunid olid lahtised ja millised kinnised?
Vot see on juba pähkel millele peast vastata ei oska!
Ja kuna ise tol ajal trammiga veel ei sõitnud siis vajaks vastus paberites tuhnimist ning jääb praegu ära! Homme tööpäev, seega viimane aeg magama minna Smile
(08.07.2012 23:45)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.07.2012 23:38)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nüüd küsimus minult selline:millised konka hilisemad järelvagunid olid lahtised ja millised kinnised?
Vot see on juba pähkel millele peast vastata ei oska!
Ja kuna ise tol ajal trammiga veel ei sõitnud siis vajaks vastus paberites tuhnimist ning jääb praegu ära! Homme tööpäev, seega viimane aeg magama minna Smile

SelgeBig Grin ,Homseni või järgmise korrani siis.
(08.07.2012 23:45)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.07.2012 23:38)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nüüd küsimus minult selline:millised konka hilisemad järelvagunid olid lahtised ja millised kinnised?
Vot see on juba pähkel millele peast vastata ei oska!
Ja kuna ise tol ajal trammiga veel ei sõitnud siis vajaks vastus paberites tuhnimist ning jääb praegu ära! Homme tööpäev, seega viimane aeg magama minna Smile
Ja nüüd siis, abimaterjale kasutades oleks vastus selline:
lahtised olid järelvagunid 101,108-112 (ex. konka 8-13) ja kinnised 102-107 (ex. 31-36).
Järgmine küsimus trammidest: täna sõidab liinil vaid üks Tatra vagun oma originaalse, kahe vedruga tšehhi päritolu vooluvõtjaga. Kõikidel ülejäänud vagunitel (kui just äsja pole mõnd pantot vahetatud) on peal saksa vagunite pärand, paarkümmend aastat vanem, aga ilmselt töökindlam ühe vedruga pantograaf. Küsiks selle vaguni numbrit!
Aga pakkuda võiks ka teised foorumlased, muidu saeme siin Lauriga kahekesi neid küsimusi-vastuseid Smile
(09.07.2012 07:46)Volli Kirjutas: [ -> ]
(08.07.2012 23:45)Volli Kirjutas: [ -> ][quote='lauri3885' pid='40990' dateline='1341783522']
Nüüd küsimus minult selline:millised konka hilisemad järelvagunid olid lahtised ja millised kinnised?
Vot see on juba pähkel millele peast vastata ei oska!
Ja kuna ise tol ajal trammiga veel ei sõitnud siis vajaks vastus paberites tuhnimist ning jääb praegu ära! Homme tööpäev, seega viimane aeg magama minna Smile
Ja nüüd siis, abimaterjale kasutades oleks vastus selline:
lahtised olid järelvagunid 101,108-112 (ex. konka 8-13) ja kinnised 102-107 (ex. 31-36).
Järgmine küsimus trammidest: täna sõidab liinil vaid üks Tatra vagun oma originaalse, kahe vedruga tšehhi päritolu vooluvõtjaga. Kõikidel ülejäänud vagunitel (kui just äsja pole mõnd pantot vahetatud) on peal saksa vagunite pärand, paarkümmend aastat vanem, aga ilmselt töökindlam ühe vedruga pantograaf. Küsiks selle vaguni numbrit!
Aga pakkuda võiks ka teised foorumlased, muidu saeme siin Lauriga kahekesi neid küsimusi-vastuseid Smile


See on õige vastus.
See on juba raske pähkel Smile . Pole tramme sellise pilguga jälginudki,Siin vist jään küll vastuse võlgu või siis teine variant on pakkuda huupi.Aga esialgu veel mõtlen mis võiks õige number olla.Võibolla jälgin homme ehk natike neid kopli tramme ja ütlen vastuse homme. Tongue
sai neid tramme asjaajamiste käigus jälgitud vastava pilguga,aga ega suurt targemaks ei saanud.aga päris huupi pakkuda ei tahaks ka ja katsusin loogiliselt mõelda mis võiks olla see õige variant.jõudsin nelja variandi juurde.ehk siis kas 82,92,95 või 111.muud küll pakkuda ei oska,äärmisel juhul 54,56,57,72,73.muud variandid jätaks küll välja. ehk näkkab õige vastusega?
loogiline on, et seisev T27. Vaatasin siis fotodel ja nii ongi
(10.07.2012 15:47)Martin256 Kirjutas: [ -> ]loogiline on, et seisev T27. Vaatasin siis fotodel ja nii ongi

Võibolla on see vastus isegi õige,aga juhiks tähelepanu sellele et Volli mainis tramme mis liinidel sõidavad.T27 aga on tehniline tramm.
Veel niipalju et sain vahepeal sutike targemaks.Välja jätaks ka mainitud 73,92,95.Kusjuures pean tunnistama et tuli meelde et olen jah näinud seda trammi millel oli teistsugune vooluvõtja,aga see number pagan mitte ei tule meelde,niipaljukest ainult et peaks olema 1 või 2 liini tramm.
Küsisin jah liinitrammi, kuigi et T27-l oli vähemalt hiljuti ka tšehhi panto. Paraku pole ammu depoos käinud ja hetkeseisu ei tea.
Aga et Lauri jutust küsitud nr juba läbi jooksis, siis pilte uurides on ilmselt vastus peagi käes!
(10.07.2012 18:02)Volli Kirjutas: [ -> ]Küsisin jah liinitrammi, kuigi et T27-l oli vähemalt hiljuti ka tšehhi panto. Paraku pole ammu depoos käinud ja hetkeseisu ei tea.
Aga et Lauri jutust küsitud nr juba läbi jooksis, siis pilte uurides on ilmselt vastus peagi käes!

Kui sa viitad et antud number on läbi käinud minu postitustes,siis pakuks millegipärast 111.
Kahjuks pole mul kuskilt uuemaid pilte võimalik uurida,seega pean loogika järgi võtma.
(10.07.2012 19:16)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Kui sa viitad et antud number on läbi käinud minu postitustes,siis pakuks millegipärast 111.
Kahjuks pole mul kuskilt uuemaid pilte võimalik uurida,seega pean loogika järgi võtma.
111 pole õige number.
Aga annan nüüd ka spikri, et keegi ei saaks väita, et pole kuskilt vaadata Smile
http://transphoto.ru/list.php?did=1397
loodan, et lehekülg ikka avaneb.....
(10.07.2012 20:42)Volli Kirjutas: [ -> ]
(10.07.2012 19:16)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Kui sa viitad et antud number on läbi käinud minu postitustes,siis pakuks millegipärast 111.
Kahjuks pole mul kuskilt uuemaid pilte võimalik uurida,seega pean loogika järgi võtma.
111 pole õige number.
Aga annan nüüd ka spikri, et keegi ei saaks väita, et pole kuskilt vaadata Smile
http://transphoto.ru/list.php?did=1397
loodan, et lehekülg ikka avaneb.....

trammiks 72
Nii et väga mõõda ei pannudki,kui variandid välja tõin.
Seesama tabel oligi see mida postituses #422 silmas pidasin ja pagan võtaks ei tulnd selle pealegi et võtaks just selle tabeli ette ja vaataks siin fotosid.Mujalt uusi fotosid ju ei leia eriti ja vanadega pole midagi peale hakata.
(10.07.2012 21:10)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]trammiks 72
Nii et väga mõõda ei pannudki,kui variandid välja tõin.
Seesama tabel oligi see mida postituses #422 silmas pidasin ja pagan võtaks ei tulnd selle pealegi et võtaks just selle tabeli ette ja vaataks siin fotosid.Mujalt uusi fotosid ju ei leia eriti ja vanadega pole midagi peale hakata.
Veel 6-7 aastat tagasi sõitis neid tšehhi pantosid oma paarkümmend tükki ringi, pooltel viimastel T4-del olid need, aga ka paljudel Kopli, aga ka mõnedel linna teistel vagunitel. Piltidelt otsida ei viitsi, aga on meeles need väikeste kõrvakestega pantod veel kindlasti KT4-del 57,73,82,95,100,111,115,117. Viimaste aastatega on aga vagunite arv nii väikeseks jäänud, et jätkub sakslasi peaaegu et kõigile. Praegu vist jah vaid 2 vagunit tšehhi vooluvõtjatega, 72 ja T27.
LOWA-d ja Gothad ise juba ammu ajalugu, aga üks oluline osake neist liigub ikka edasi ja ei kao ilmselt enne, kui Tallinn täielikult uuele veeremile üle läheb!
LOWA-d ja Gothad ise juba ammu ajalugu, aga üks oluline osake neist liigub ikka edasi ja ei kao ilmselt enne, kui Tallinn täielikult uuele veeremile üle läheb!


[/quote]
Vot see on juba lops,siin läheb ikka kõvaks mõtlemiseks.Kuna selle vastusega läheb jupp aega siis sulle igavuse peletamiseks üks küsimus.Ka teised võivad vastata kui soovi on.
Nagu teada on Tallinna ajaloos kaks trammi liinil olles kummuli käinud.Millised trammid need 2 trammi olid?
Tallinnas ehitatud 44+144 ja42+149.Edimesega õnnetus 1960 aastalLasnamäelt laskumisel Odra peatuse juures,teine 1965 aastalPõhja pst Eletrijaama kurwis.
(10.07.2012 21:29)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nagu teada on Tallinna ajaloos kaks trammi liinil olles kummuli käinud.Millised trammid need 2 trammi olid?
Kummuli (s.o. katusele) pole läinud minu teada ühtegi, külili on aga liinil läinud Tallinnas vist 5 erinevat vagunit (neist kaks järelvagunit koos mootorvaguniga), nii et täpsusta palun, millist kahte küsid? Aga kui arvestada veel ka neid mahakantud vaguneid, mis tükeldamise kergendamiseks külili on keeratud, siis......
(10.07.2012 21:36)PETSS Kirjutas: [ -> ]Tallinnas ehitatud 44+144 ja42+149.Edimesega õnnetus 1960 aastalLasnamäelt laskumisel Odra peatuse juures,teine 1965 aastalPõhja pst Eletrijaama kurwis.

Õige.
Vollile.Kas viimane lause oli küsimusena uuele küsimusele või lõpplause vooluvõtjatele.Gotha 222 täpselt samasugune saksa vooluvõtja.
(10.07.2012 21:38)Volli Kirjutas: [ -> ]
(10.07.2012 21:29)lauri3885 Kirjutas: [ -> ]Nagu teada on Tallinna ajaloos kaks trammi liinil olles kummuli käinud.Millised trammid need 2 trammi olid?
Kummuli (s.o. katusele) pole läinud minu teada ühtegi, külili on aga liinil läinud Tallinnas vist 5 erinevat vagunit (neist kaks järelvagunit koos mootorvaguniga), nii et täpsusta palun, millist kahte küsid? Aga kui arvestada veel ka neid mahakantud vaguneid, mis tükeldamise kergendamiseks külili on keeratud, siis......

Petss juba vastas ära nendele kahele mida silmas pidasin.kui neid veel on siis tahaks küll teada millised ja mis asjaoludel kummuli on läinud.Töökoja omasid ei arvesta.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Tagasiside URL