Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: ATKO riigihangetel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
(08.07.2009 19:45)W2intz Kirjutas: [ -> ] Go Bus kaotas vaidluse Lääne-Saaremaa liinide üle
Niiiiiiiiiiii.............. lugesin seda artiklit ja Confused
Teades Atko ehk Harjumaliinide tausta . Siis ei saa aru mida riigiisad selles FIRMAS näevad.
Tunnen kaasa kõigile meestele kes on sunnitud ja teadmatusest seovad ennast selle farmi lepinguga.
1. On suhtmine töölisesse nagu orja.
2. Masina tehnohool ja rem. käib juhi palgast.
3. Kuuldavasti makstakse Pärnu meestele vaid 7000.eeku kuus olenemata pulkade taga veedetud ajast.
4. Masinapark on hullemini pahteldatud kui Taisto alustas. Ja rem baas praktiliselt osakonniti puudub. Tegemist isegi masinate liinile saamisega sest ei ole sellist mõistet nagu RESERV.
...................Ei viitsi lõpuni lahata seda saasta kompaniid. Kui siin mõni Atko gruppi "ori" (sorry) las lahkab täpsemalt.
(10.07.2009 19:44)keskjaam Kirjutas: [ -> ]
(08.07.2009 19:45)W2intz Kirjutas: [ -> ] Go Bus kaotas vaidluse Lääne-Saaremaa liinide üle
Niiiiiiiiiiii.............. lugesin seda artiklit ja Confused
Teades Atko ehk Harjumaliinide tausta . Siis ei saa aru mida riigiisad selles FIRMAS näevad.
Tunnen kaasa kõigile meestele kes on sunnitud ja teadmatusest seovad ennast selle farmi lepinguga.
1. On suhtmine töölisesse nagu orja.
2. Masina tehnohool ja rem. käib juhi palgast.
3. Kuuldavasti makstakse Pärnu meestele vaid 7000.eeku kuus olenemata pulkade taga veedetud ajast.
4. Masinapark on hullemini pahteldatud kui Taisto alustas. Ja rem baas praktiliselt osakonniti puudub. Tegemist isegi masinate liinile saamisega sest ei ole sellist mõistet nagu RESERV.
...................Ei viitsi lõpuni lahata seda saasta kompaniid. Kui siin mõni Atko gruppi "ori" (sorry) las lahkab täpsemalt.
Palganumbri osas Pärnu kohta olen kuulnud veel väiksemaid summasid.
(10.07.2009 20:49)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(10.07.2009 19:44)keskjaam Kirjutas: [ -> ]
(08.07.2009 19:45)W2intz Kirjutas: [ -> ] Go Bus kaotas vaidluse Lääne-Saaremaa liinide üle
Niiiiiiiiiiii.............. lugesin seda artiklit ja Confused
Teades Atko ehk Harjumaliinide tausta . Siis ei saa aru mida riigiisad selles FIRMAS näevad.
Tunnen kaasa kõigile meestele kes on sunnitud ja teadmatusest seovad ennast selle farmi lepinguga.
1. On suhtmine töölisesse nagu orja.
2. Masina tehnohool ja rem. käib juhi palgast.
3. Kuuldavasti makstakse Pärnu meestele vaid 7000.eeku kuus olenemata pulkade taga veedetud ajast.
4. Masinapark on hullemini pahteldatud kui Taisto alustas. Ja rem baas praktiliselt osakonniti puudub. Tegemist isegi masinate liinile saamisega sest ei ole sellist mõistet nagu RESERV.
...................Ei viitsi lõpuni lahata seda saasta kompaniid. Kui siin mõni Atko gruppi "ori" (sorry) las lahkab täpsemalt.
Palganumbri osas Pärnu kohta olen kuulnud veel väiksemaid summasid.

Samas ega vist erilisi valikuid ka ju pole. On mõned suured nagu Sebe,ATKO, GOBUS ja veel mõni ning kõik sest väiksemad ettevõtted on ju suurte poolt ära ampsatud.
(10.07.2009 19:44)keskjaam Kirjutas: [ -> ]Niiiiiiiiiiii.............. lugesin seda artiklit ja Confused
Teades Atko ehk Harjumaliinide tausta . Siis ei saa aru mida riigiisad selles FIRMAS näevad.
Aga nad näevadki ainult seda, et pakkumine järjekordsel konkursil oli hetkel kõige odavam, seega JOKK, sest riigihanke seadus näeb nii ette. See, mis edasi (kolme kuu pärast) saama hakkab, pole enam sama teema.
Odava hinna eest odav teenus. Põlevad bussid, 3 promillise joobega juhid, ilma patjadeta istmed jne...
Bussiliiklusega tegeledes rikkaks ei saa.Seda aga paljud wist ei jaga.Kõige tähtsam tundub olewat mingi liinigrupp oma kätte saada(peaasi ,et naaber ei saa).Ja nagu eelpostitajad maininud,riiki ei huwita mis edesi saama hakkab.Tema ju omalt poolt teinud ju kõik.Kannatab aga tawakodanik ,kes asjas (tegelikult kõige tähtsam) mitte milleski süüdi pole.Asi ikka nagu SSSR ajal inimene teenindaja jaoks mitte wastupidi.Küsige suwalise Järwamaa inimese käest kodanik Sarapuu kohta siis saate teada kes kus ja kellega.Nii nagu pealik nii ka firma.P.S.Ei saa waatamatta mõne foorumlase wastuseisule jätta märkimata ,et Tallinnal ikkagi kohutawalt wedanud ,et TAKi ja TTTK ei erastatud.
(11.07.2009 00:13)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ei saa waatamatta mõne foorumlase wastuseisule jätta märkimata ,et Tallinnal ikkagi kohutawalt wedanud ,et TAKi ja TTTK ei erastatud.
Samas teine näide, kus erategija võib ühistranspordi arengule tohutu panuse teha. Võru Autobaasi, mis oli küll juba enne erastatud, ostis Sebe 2004. aastal, selle käigus võeti üle ka Võru AB võlad, mis pooleteise aastaga likvideeriti. Esimese asjana tehti ära palgatõus, sest kuni selleni olid Võru juhtide palgad võrreldes teiste firmadega üsna minimaalsed, üsna pea kerkisid palgad Tallinna osakonna palga tasemele (tehes pea kahekordse tõusu). Samuti uuendati jõudsalt veeremiparki ning remondibaasis hakati tegema välismaalaste tellimustöid, seda siis busside taastamise/remondi näol.
Kindlasti ka erandeid,ei waidle wastu.Ja tore kui olemas ka inimlikult asjasse suhtuwaid firmasi.Kõik saab ju tegelikult alguse suhtumisest oma töötajatesse.Nii nagu küla koerale nii koer külale.Paraku annawad tooni rohkem negatiiwsed ilmingud.
(11.07.2009 00:32)Georg Kirjutas: [ -> ]
(11.07.2009 00:13)PETSS Kirjutas: [ -> ]Ei saa waatamatta mõne foorumlase wastuseisule jätta märkimata ,et Tallinnal ikkagi kohutawalt wedanud ,et TAKi ja TTTK ei erastatud.
Samas teine näide, kus erategija võib ühistranspordi arengule tohutu panuse teha. Võru Autobaasi, mis oli küll juba enne erastatud, ostis Sebe 2004. aastal, selle käigus võeti üle ka Võru AB võlad, mis pooleteise aastaga likvideeriti. Esimese asjana tehti ära palgatõus, sest kuni selleni olid Võru juhtide palgad võrreldes teiste firmadega üsna minimaalsed, üsna pea kerkisid palgad Tallinna osakonna palga tasemele (tehes pea kahekordse tõusu). Samuti uuendati jõudsalt veeremiparki ning remondibaasis hakati tegema välismaalaste tellimustöid, seda siis busside taastamise/remondi näol.

Sebel vist igas baasis bussijuhtide palganumber sama nagu ma aru saanud olen, miite et mõnes baasis teenib rohkem?
(11.07.2009 00:13)PETSS Kirjutas: [ -> ]Bussiliiklusega tegeledes rikkaks ei saa.Seda aga paljud wist ei jaga.Kõige tähtsam tundub olewat mingi liinigrupp oma kätte saada(peaasi ,et naaber ei saa).Ja nagu eelpostitajad maininud,riiki ei huwita mis edesi saama hakkab.Tema ju omalt poolt teinud ju kõik.Kannatab aga ................................................................ Tallinnal ikkagi kohutawalt wedanud ,et TAKi ja TTTK ei erastatud.
Riik maksab tegelikult kinni:
Bussid
Kütte
Bussijuhi palga
Ja veel natse peale kuludeks
.

Aga mis teeb atko.
T a leiab põhjuse et masin mille ta usladas juhile on rikutud juhi süül. Ja peab palgast kinni remonditava osa väärtuse ja seda terve aasta jooksul.
Nii et toimub järelmaks sohvri palgast. Isklikult saaksin aru kui juhile usladatakse TEHASEST tulnud 0km masin mitte Pahteldatud sara mille veerem on alla arvestuse.
Kujutaga ette et sealt poolt tulnud maisna mootoris puruneb ......................pisi detail mis koheselt klopsu ei tuvasta ega väljasta ennast võõrhelina. Siis mingi aja möödudes rööpab see naast seal tugevamini sisse ja tekitades suurema materjaalsema kulu.
Ja selle peale ütleb A... boss süütu näoga "aga kes mulle selle detaili välja maksab" nii et süüdi on sohver EI KEEGI MUU
Tähendab... Kandideerija on juba kokku arvestanud millise Km hinnaga ta kasumis peab olema. Kuna ta aga väga suurt rikkastumist ei saa näidata siis peidetakse see alatusse võtetesse.
Arvestagem välja need miljonid ja tegelik materjaalne kulu siis piletimajanduselt saadav KASUM on juba BOONUS Seda väitsi üks "firma" omanik teisele ..........kõrtsis

Võeh vastik hakkas:Angry see sopp..............................AngryAngel

Jätkan: kui olete märganud CV keskuste kuulutusi siis kõige rohkem seda olnud Atkol ..................tuleneb juhtkonna käpardlikusest või õigem oleks öelda töölise austamisest . Hetkel jääb tunne et võetakse tööle ainult vaenlasi (orje) keda ainult saaks klohmida ja palka mitte maksta.
KUI ei maksa pole ka kaadri valikut, vaid oled sunnitud tööle võtma seda saasta midas mujale ei kõlba. Tulihingelised (Bussinduse SOOL) Jooksevad minema sest nad teavad oma hinda. Hetkel küll majanduslik surutis maksab kätte aga kui see muutub....................
On olnud juhuseid kus 3x on mees joomise pärast töölt lahti lastud ja järgneval päeval uuesti tööle võetud sest pole kedagi liinile saata Dodgy
Kogemus rekka pealt näidanud.Ära wõta wastu kunagi tutikat autot.Kõik ju tegelikult kena ,uus masin ja puha.Aga hoidku tolle eest kui tolle uue saani pealt mõne päewa pärast mingi kriim awastatakse.Toda meenutatakse sulle pea elu lõpuni.Aga paraku neid kriime juhtub kere peale tahes tahtmatta(bussile kindlasti wänemb).Toopärast targem sõita weidi juba kasutatud sõidukiga.Wabandan ,et mitte just täpselt teemasse aga minu arwamus just sääne.
(11.07.2009 21:11)PETSS Kirjutas: [ -> ]Kogemus rekka pealt näidanud.Ära wõta wastu kunagi tutikat autot.Kõik ju tegelikult kena ,uus masin ja puha.Aga hoidku tolle eest kui tolle uue saani pealt mõne päewa pärast mingi kriim awastatakse.Toda meenutatakse sulle pea elu lõpuni.Aga paraku neid kriime juhtub kere peale tahes tahtmatta(bussile kindlasti wänemb).Toopärast targem sõita weidi juba kasutatud sõidukiga.Wabandan ,et mitte just täpselt teemasse aga minu arwamus just sääne.
Aga muidugi Tongue Aastaks värviparandus raha palgast mitte sada vaid ......rohkem eeku
Paraku aga toda wärwiparandust ei tehta.Raha aga tolle eest wõetakse.Ja mitte ainult ühe kuu omast.Samas waatad pealikul lähewad saanid aina uhkemaks ,maja järjest popimaks,puhkusel käijakse juba teab kus.Olemas ka mõistlike tööandjaid,paraku neid wõib üles lugeda waid ühe käe näppudel.Mul õnneks wedanud nonde asjadega.Negatiiwsem näide ehk aastate tagant.Tüüp palka ei maksnud,põhjendas tollega ,et ostis poisile(too sõitis WV Golfiga ringrada) uue auto.
(11.07.2009 21:30)PETSS Kirjutas: [ -> ]Paraku aga toda wärwiparandust ei tehta.Raha aga tolle eest wõetakse.Ja mitte ainult ühe kuu omast.Samas waatad pealikul lähewad saanid aina uhkemaks ,maja järjest popimaks,puhkusel käijakse juba teab kus.Olemas ka mõistlike tööandjaid,paraku neid wõib üles lugeda waid ühe käe näppudel.Mul õnneks wedanud nonde asjadega.Negatiiwsem näide ehk aastate tagant.Tüüp palka ei maksnud,põhjendas tollega ,et ostis poisile(too sõitis WV Golfiga ringrada) uue auto.
Peaasi et sind karistada saaks ja raha MITTE maksta. Oooooooooooooooot mida sa soovid, tahad isegi palka saada!!!!! Rüga ori sa oled ju õnnelid et saad Bussi rooli keerata. Nii kui nii sa varastad .....õhku. sest seda ei suuda na vist .........................kinni............Confused
Eks see asi napilt nii ongi.Mõni pealik arwastabki tollega ,et juht ju ainult warastab.Kindlasti ka säänseid.Kes mida,mõni müüs kütust,mõni kaubaaluseid.Tollest wiimasest pole ka mina puutumata jäänud.Ja ausalt öeldes oli päris tasuw tegewus.Naiiiwne nagu olen asi algab makstawast rahast .Kui see on piisaw (ei hakka ükski juht riskima oma töökohaga ja wassakule panema) ja motiweeritud samas teades ,et wahelejäämise korral on ta kõigest ilma. Praguse tööandja TAKi kohta mul küll hetkel ühtegi paha sõna öelda pole.
(11.07.2009 21:50)PETSS Kirjutas: [ -> ]Eks see asi napilt nii ongi.Mõni pealik arwastabki tollega ,et juht ju ainult warastab.. Praguse tööandja TAKi kohta mul küll hetkel ühtegi paha sõna öelda pole.
Ära hõiska ennem õhtut.
Etta omasi nad ju ...............
Pärnus ei saa atko mehi pileti müügiga eriti vahele võtta sest spetsiifika teine. peab remondiga neid piinama .
Kes vähem palka saab kui 7tuhhi sel "ATKO järelmaks"
Nüüd paneb küll ATKO teistele pikka puuga Saaremaa/Viljandi/Pärnumaa (nii nagu GO omal ajal),ehk ootab tedagi sama saatus ,loodan et kiiremini Angel
Kindlasti ootab sama saatus. Kui juba praegu, mil asutusel on idee järgi hiilgeaeg, selline kuulsus seda saadab, siis võib tulevikku üsna täpselt ennustada. Muidugi kurat teab mida tulevik tuua võib.
Pealikute mängud! Kannatawad kõige rohkem aga sõitjad ja bussijuhid.
Lehti: 1 2 3
Tagasiside URL