16.06.2009, 13:45
16.06.2009, 13:52
(16.06.2009 13:56)Max Kirjutas: [ -> ]Loodan et varsti hakkan töötama bussijuhiks.J a milla see toimuma võib hakata
16.06.2009, 13:56
Ei tea. Aga lõpp-peatusest hakkan sõitma või täpselt või 1-2 minutit varem.
16.06.2009, 13:59
(16.06.2009 13:56)Max Kirjutas: [ -> ]Ei tea. Aga lõpp-peatusest hakkan sõitma või täpselt või 1-2 minutit varem.Kui Sa 1-2 minutit varem sõitma hakkad, siis võid kindel olla, et võid tööandjalt kinga saada.
16.06.2009, 14:00
(16.06.2009 13:59)Georg Kirjutas: [ -> ](16.06.2009 13:56)Max Kirjutas: [ -> ]Ei tea. Aga lõpp-peatusest hakkan sõitma või täpselt või 1-2 minutit varem.Kui Sa 1-2 minutit varem sõitma hakkad, siis võid kindel olla, et võid tööandjalt kinga saada.
1 või 2 minutit varem lubatud, ka võib hilineda 1-2 minutit ja kõik. Kui 3 minutit varem või hiljem, siis jah, ootab suur kink.
Näiteks tean 2 bussijuhti, kes töötavad väga kaua TAK-is ja sõidavad alati 2-6 minutit varem ja mittemidagi ei tule.
Trollino
16.06.2009, 14:01
Tahaks ka juhiks saada aga ma liiga noor veel kahjuks
16.06.2009, 14:01
(16.06.2009 13:56)Max Kirjutas: [ -> ]Ei tea. Aga lõpp-peatusest hakkan sõitma või täpselt või 1-2 minutit varem.J a siis imestad et sul preemia läheb maha varasema peatuse läbimise eest.
Tööle asudes muutb suu arusaam gardinaalselt.
16.06.2009, 14:10
Max kõigepealt peavad Sul olema taskus B-kategooria (sõiduauo) load ja siis pead ootama pingsalt kaks aastat, et saaksid siirduda D-kategooria (autobuss) juhilubade sooritamisele.
Omaette küsimus on muidugi, kas Sul õnnestub need eksamid sooritada...elame näeme!
Lisaks peaks Sulle natuke olema huvi bussi tehnilise poole vastu ning peaksid olema ka avar ja positiivne inimene, kes suudab reisijatega suhelda viisakalt ja meeldivalt, mitte käituma nagu mõni närvipundar roolis...
Sinu garderoobis peaks koha ka leidma siis triiksärk ja lips...
Omaette küsimus on muidugi, kas Sul õnnestub need eksamid sooritada...elame näeme!
Lisaks peaks Sulle natuke olema huvi bussi tehnilise poole vastu ning peaksid olema ka avar ja positiivne inimene, kes suudab reisijatega suhelda viisakalt ja meeldivalt, mitte käituma nagu mõni närvipundar roolis...
Sinu garderoobis peaks koha ka leidma siis triiksärk ja lips...
16.06.2009, 14:11
4 aastat Siim!
Mis aktiivseid numbriloendajaid puudutab, siis neile soovitaks isiklikult sellest ametist hoiduda. Juhi tööl ja huvilise tegevusel on väga vähe ühist.
Mis aktiivseid numbriloendajaid puudutab, siis neile soovitaks isiklikult sellest ametist hoiduda. Juhi tööl ja huvilise tegevusel on väga vähe ühist.
Trollino
16.06.2009, 14:11
(16.06.2009 14:11)Oxygen Kirjutas: [ -> ]4 aastat Siim!
2 aastat oli ju? Misasja nagu
16.06.2009, 14:12
16.06.2009, 14:13
2 aastat vahtralehte pluss 2 aastat juhiluba võrdub neli aastat. Vahtraleht ei ole juhiluba. On esmane juhiluba.
Põhimõtteliselt ei ole võimalik 21 aastaselt bussi lube saada. Juhtimisõiguse saad kätte kõige varem oma 18. sünnipäeval. Kui sinna 4 aastat otsa panna saan mina 22.
Põhimõtteliselt ei ole võimalik 21 aastaselt bussi lube saada. Juhtimisõiguse saad kätte kõige varem oma 18. sünnipäeval. Kui sinna 4 aastat otsa panna saan mina 22.
16.06.2009, 14:13
(16.06.2009 14:10)Siim Kirjutas: [ -> ]Max kõigepealt peavad Sul olema taskus B-kategooria (sõiduauo) load ja siis pead ootama pingsalt kaks aastat, et saaksid siirduda D-kategooria (autobuss) juhilubade sooritamisele. Lisaks peaks Sulle natuke olema huvi bussi tehnilise poole vastu ning peaksid olema ka avar ja positiivne inimene, kes suudab reisijatega suhelda viisakalt ja meeldivalt, mitte käituma nagu mõni närvipundar roolis...lisaks peaksid leidma koha Sinu garderoobis siis triiksärk ja lips...
Sa tead hästi, et mul triiksärk ja lips olemas.
Mõtlen et reisijatega hakkan suhtlema väga viisakalt ja aitama neile.
Aga tegelikult meil palju bussijuhti, kes väga närvilised ja ebaviisakad.
16.06.2009, 14:13
(16.06.2009 14:12)Siim Kirjutas: [ -> ](16.06.2009 14:11)Liisu Kirjutas: [ -> ]Vanus vähemalt 21 eluaastat ning juhiloa taotlejal peab omama B - kategooria juhiluba (mitte esmane) vähemalt 2 aastat.(16.06.2009 14:11)Oxygen Kirjutas: [ -> ]4 aastat Siim!
2 aastat oli ju? Misasja nagu
Seega praktikas saad D-kat loa mitte enne kui 22-aastaselt.
16.06.2009, 14:15
Vanus peab olema vähemalt 22 aastat.
Trollino
16.06.2009, 14:18
(16.06.2009 14:13)Max Kirjutas: [ -> ](16.06.2009 14:10)Siim Kirjutas: [ -> ]Max kõigepealt peavad Sul olema taskus B-kategooria (sõiduauo) load ja siis pead ootama pingsalt kaks aastat, et saaksid siirduda D-kategooria (autobuss) juhilubade sooritamisele. Lisaks peaks Sulle natuke olema huvi bussi tehnilise poole vastu ning peaksid olema ka avar ja positiivne inimene, kes suudab reisijatega suhelda viisakalt ja meeldivalt, mitte käituma nagu mõni närvipundar roolis...lisaks peaksid leidma koha Sinu garderoobis siis triiksärk ja lips...
Sa tead hästi, et mul triiksärk ja lips olemas.
Mõtlen et reisijatega hakkan suhtlema väga viisakalt ja aitama neile.
Aga tegelikult meil palju bussijuhti, kes väga närvilised ja ebaviisakad.
Ega trollijuhid paremad pole.
16.06.2009, 14:36
TAEVAS AVITA MEID SELLE NUHTLUSE EEST.
KUST KULBIGA VÕETUD SINNA LUSIKAGA POLE MIDAGI LISADA
oli alles räägitud et see ei ole karistatav mingi seadusega, mitte kuskil
Kas on vaja puust ette teha ja punaseks värvida.
Дуб дубина. Не до двоей ума
KUST KULBIGA VÕETUD SINNA LUSIKAGA POLE MIDAGI LISADA
oli alles räägitud et see ei ole karistatav mingi seadusega, mitte kuskil
Kas on vaja puust ette teha ja punaseks värvida.
Дуб дубина. Не до двоей ума
16.06.2009, 18:12
(16.06.2009 14:10)Siim Kirjutas: [ -> ]Sinu garderoobis peaks koha ka leidma siis triiksärk ja lips...Selle kohta ütleks, et never-ever!
Oxygen Kirjutas:Mis aktiivseid numbriloendajaid puudutab, siis neile soovitaks isiklikult sellest ametist hoiduda. Juhi tööl ja huvilise tegevusel on väga vähe ühist.Ei tea, aga kas siis just asjaga paremini kursis ei saaks olla?
16.06.2009, 19:30
Esimese vastuse peale ütlen, et sinust üheski Tallinna linnaettevõttes juhti ei saa, sest neil on konkreetne ja kohustuslik vormiriietus.
Teise peale küsin, et kursis millega? Kui sind huvitab ainult numbrimajandus, siis nendes asutustes on ka teisi töökohti. Ühissõidukit juhtides on tööpäev pikk ja selle vältel käed ja jalad tööd kogu aeg täis. Juba isikliku väikeautoga sõites ei jää aega vaadata mis bussid kus ja mis liinil, kui mõni just minu ees ei sõida või ise foori taga ei passi. Seda muidugi juhul kui tegemist on korralikku ja ohutu(!) juhiga. See on raske ja vähetasustatud töö, aga mind lummab juba kuskil kolmandast eluaastast
Teise peale küsin, et kursis millega? Kui sind huvitab ainult numbrimajandus, siis nendes asutustes on ka teisi töökohti. Ühissõidukit juhtides on tööpäev pikk ja selle vältel käed ja jalad tööd kogu aeg täis. Juba isikliku väikeautoga sõites ei jää aega vaadata mis bussid kus ja mis liinil, kui mõni just minu ees ei sõida või ise foori taga ei passi. Seda muidugi juhul kui tegemist on korralikku ja ohutu(!) juhiga. See on raske ja vähetasustatud töö, aga mind lummab juba kuskil kolmandast eluaastast
Trollino
16.06.2009, 19:37
Einojah..
Aga teemasse:
Kas venekeele oskus on kohustuslik?Ma ei oska sõnagi vene keelt
Aga teemasse:
Kas venekeele oskus on kohustuslik?Ma ei oska sõnagi vene keelt