Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: Sõiduplaanidest kinnipidamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
3669 63 (hilinemine - 8-9 minutit !!!)

Lisatud mode poolt:
Tallinna linnaga sõlmitud veolepingu kohaselt on liinigraafiku lubatav kõrvalekalle bussi peatusest väljumisel +/- 2 minutit. Raudtee ülesõiduga ristuval liinil rongi läbilaskmiseks tekkivat hilinemist ei loeta graafikust kõrvalekaldumiseks. Ühissõidukijuht võib mitte järgida sõiduplaani, kui ei ole tagatud sõitjate ja liiklejate ohutus (rasked teeolud, tee remont ja muud vedajast sõltumatud asjaolud). Veolepingus lubatavast varem sõitmine on aga karistatav.
Aga kui palju võib hilineda? Kui näiteks kahe sama liini bussi vahe on 5 minutit ja üks hilineb 8 minutit... siis see ei ole normaalne.


Miks siis 17(A) liini bussid mingi 10 minutit!!! varem Autobussijaama/Juhkentalisse jõuavad ja siis juhid teevad seal suitsu...
(09.06.2009 20:41)Heini Kirjutas: [ -> ]Miks siis 17(A) liini bussid mingi 10 minutit!!! varem Autobussijaama/Juhkentalisse jõuavad ja siis juhid teevad seal suitsu...
Autobussijaamas mõnikord kuni 6 min seisuaega ette nähtud.
47 liini on graafiku järgi lausa 10 minutit seisuaega ettenähtud. Aga see vist rohkem seepärast et Liivalaia ja Suur-Ameerika läbilaskevõime on selline nagu ta on.
(10.06.2009 01:30)Max Kirjutas: [ -> ]3669 aga sõitis nii aeglaselt, tundub et bussijuht ei taha töötada.
Endalgi sama tunne kohati, kui buss on graafikust maas, aga sirgel, hea kattega teelõigul, kus kiirusepiiranguks 50km/h ja ühtegi teist sõidukit jalus ei ole, sõidetakse rahumeeli kiirusega 30 km/h, tekib mul tavaliselt küsimus, et lp. bussijuht, mis sul viga on?
Tallinna linnaga sõlmitud veolepingu kohaselt on liinigraafiku lubatav kõrvalekalle bussi peatusest väljumisel +/- 2 minutit. Raudtee ülesõiduga ristuval liinil rongi läbilaskmiseks tekkivat hilinemist ei loeta graafikust kõrvalekaldumiseks. Ühissõidukijuht võib mitte järgida sõiduplaani, kui ei ole tagatud sõitjate ja liiklejate ohutus (rasked teeolud, tee remont ja muud vedajast sõltumatud asjaolud). Veolepingus lubatavast varem sõitmine on aga karistatav.

http://www.tak.ee/index.php?page=91&#kinnipidamine
Narva mantee täna seisis üldse kella 12-st kuni 13-ni.
Oli väga suur ummik, laupäeval ma seda veel ei näinud.
Ja sellega 60 ja 63 liinibussid väga hilinesid ja teised liinid ka.
(13.06.2009 13:28)Max Kirjutas: [ -> ]Narva mantee täna seisis üldse kella 12-st kuni 13-ni.
Oli väga suur ummik, laupäeval ma seda veel ei näinud.
Ja sellega 60 ja 63 liinibussid väga hilinesid ja teised liinid ka.
Too ju tawaline asi,samamoodu ise ka täna ühel ringil kõikseaig 4-5 min. graafikust maas.Seda tänu Mustamäe tee fooridele(kui suureks ja tugevaks saan siis annan fooridele tappa).
(13.06.2009 20:57)PETSS Kirjutas: [ -> ]
(13.06.2009 13:28)Max Kirjutas: [ -> ]Narva mantee täna seisis üldse kella 12-st kuni 13-ni.
Oli väga suur ummik, laupäeval ma seda veel ei näinud.
Ja sellega 60 ja 63 liinibussid väga hilinesid ja teised liinid ka.
Too ju tawaline asi,samamoodu ise ka täna ühel ringil kõikseaig 4-5 min. graafikust maas.Seda tänu Mustamäe tee fooridele(kui suureks ja tugevaks saan siis annan fooridele tappa).

Suur seisak ja ummik laupäeval, te arvate et see on tavaline?
Ma näinud näiteks seda esimest korda ja põhjus selles oli üldse teine.
Sõitsid väga huvitavat autod täna linnas.
Ma ei hakka waidlema,see teeb wälja sama nagu wasikaga wõidujooksmine.Lihtsalt tahtsin öelda.Üht ja sama ringi erinewatel päewadel sõites kaks eriasja.Tallinna liiklus on kord juba sääne.Siin piisab juba väiksest kõksust või mingist "pidurist",kes kohalt minema ei saa ja ongi tulemus käen.
Kuna PETSS, ColdrexX ning Kukkurkurat on bussijuhid siis ma arvan, et paremini teavd just nemad, kui mingisugune tavaline bussifänn.Big Grin
(15.06.2009 13:56)lall Kirjutas: [ -> ]Kuna PETSS, ColdrexX ning Kukkurkurat on bussijuhid siis ma arvan, et paremini teavd just nemad, kui mingisugune tavaline bussifänn.Big Grin
Sama ka minu puhul. Keeran rooli igapäevaselt.
Mina eemaldaks kõik hilinemist kajastavad teemad ja postid. Lihtsalt jääb tunne et keegi istub stopperiga kuskil pargipingil ja igavusest fikseerib..............
Pigem jääb mulje haiglaslikust vajaka jäämisest
Paraku selliseid kella wahtijaid peatustes kotiga.Ja tundub ,et mõni tunneb tollest kohe rõemu kui ma graafikust maas.Kahjuks selliseid pedante ka siin foorumis.
Sellepärast kuskil varem ma tõstasin etalon kella teemal vestluse. Tallinnas jah terminalist saab aga mujal vabariigis igal ühel kronomeeter oma suva järgi häälestatud. Ise kasutan aparadi ehk piletiterminali kella. Selle paasil on võimalik vaidlustada maxitaoliste alusetud kaebtused. lisaks muidugi ketas
Kui bussijuht noormalne, siis ta sõidab alati täpselt sõiduplaani järgi.
Näiteks täna 3410 63 liinil sõidab väga täpselt. Mulle meeldib see.
(15.06.2009 22:00)Max Kirjutas: [ -> ]Kui bussijuht noormalne, siis ta sõidab alati täpselt sõiduplaani järgi.
Näiteks täna 3410 63 liinil sõidab väga täpselt. Mulle meeldib see.
Sinujaoks on ka vist normaalne kui bussi spidol ees 55km/h
Mis sellega kaasnevad pole vist sinu ajuehituse jaoks. Nii et "kallis max" unusta see teema, ning tule pilvedepealt maapeale.
Pleki oled sa igaljuhul külge saanud.
Mina ütleks, et kui graafik ja liiklusolud on normaalsed, siis on juhil võimalik sõita täpselt graafiku järgi. Liiklusolud on üks asi, aga graafikud on meil küll sellised, et mõnes kohas on jäätud teatud lõikudele sellised vahed, et jõuab vahepeal kohvile minna, samas kui osades kohtades peab minema madallennul ja siis on ka kahtlane kas ikka jõuab. See mis veolepingus kirjas on ei mängi siin küll mitte mingisugust rolli.
Ma ei rääkinud sellest et alati bussijuht süüdi, muidugi palju põhjust võib olla, et buss hilineb - teeolud, suured ummikud ja nii edasi.
Aga kui põhjust üldse ei ole ja bussijuht sõidab lõpp-peatusest ja hilineb juba väga tugev, näiteks 5-9 minutit, siis see juba täpselt ei ole noormalne.
Lihsalt mille jaoks siis kirjutada sõiduplaanis, et buss peab olema - 14-55 ja 15-06, aga buss hilineb ja tuleb kell 15-05, mille jaoks siis see kirjutada sõiduplaanis, kui kell 15-06 juba sõidab järgmine buss.
(16.06.2009 13:04)Max Kirjutas: [ -> ]Ma ei rääkinud sellest et alati bussijuht süüdi, muidugi palju põhjust võib olla, et buss hilineb - teeolud, suured ummikud ja nii edasi.
Aga kui põhjust üldse ei ole ja bussijuht sõidab lõpp-peatusest ja hilineb juba väga tugev, näiteks 5-9 minutit, siis see juba täpselt ei ole noormalne.
Lihsalt mille jaoks siis kirjutada sõiduplaanis, et buss peab olema - 14-55 ja 15-06, aga buss hilineb ja tuleb kell 15-05, mille jaoks siis see kirjutada sõiduplaanis, kui kell 15-06 juba sõidab järgmine buss.
KAS SA IKKA POLE ARU VEEL SAANUD et see asi on mõtetu.
Tule tee ise seda tööd ja vingu siis. AngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngryAngry:
AITAB
[Pilt: intel-inside-idiot-outside-779163.jpg]
Üks asi, mis minu arust hilinemisele natuke kaasa aitab, on punt reisijaid, kes miskipärast ronivad bussi ainult ühest uksest, kuigi ka teised kaks-kolm ust on lahti. Nähtud küll, et lõõtsbuss seisab peatusest kõik neli laia ust valla ning hulk rahvast ronib peale neist ainult ühe kaudu.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7
Tagasiside URL