Ühistranspordihuviliste foorum

Täisversioon: SOR
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
[Pilt: nb-12-01.jpg]
Lahkaks SOR-i:
I. Paar lauset mis jäänud kõrvu juhtide omavahelisest jutust,

*Säästu buss
*Hästi ehitatud LAZ
*Uue bussi tunnet küll sellega ei ole
*Nendega sõidetakse maakeral ainult 2 riigis Venemaal ja .......(Eestis)

II. Ehituslikud .....................(ämbrid)

Juhi salong (kokpit) kitsas. Pikem ja tüsedam jääb hätta. Välja sisse ronides lööb pea ära vastu laes olevat kaitsme kilpi mis jookseb diagonaalis üle lae. Väljudes jääb (ka reisijale) ette salongi vaatamiseks peegel.
Plastiku käginat ei hakka kirjeldama.
Sammuti jätab soovida mõningate sõlmede kinnitus, On laiali kukkunud sõidul paduvihmaga klaasipuhastaja hoovastik.
Uksed .............. Üks nõrgimaid kohti, väiksemgi kinni jäämine või riivamine viib asendi paigast ja uks ei taha sulguda või kisub kiiva, eriti kui unustad et peatuse platvorm on kõrgem ja ajad liiga lähedale.
Pagas maakonnaliini jaoks väike võimatu paigutada titekäru või ratastooli.Undecided
Salongi seinad tehtud õhukesest materjalist. Teravama esemega surud augu sisse.
Esipõll on plastik ja kinnitatud ainult äärtest. Keskelt puudub toetuspunkt. Sõidu ajal vibarab silme all.
Küsitav on talvine läbivus suurema lumega kui sahkur on seinapoole magama jäänud (väikesed rattad)Undecided
Istmed: Maitse üle ei vaileda aga võiksid paremad ollaCool
[Pilt: 18_NB_rdax_286x214.jpg] [Pilt: bng-12-04.jpg]
Levik on SORidel küll mõnevõrra laiem kui 2 riiki. Oma silmaga nähtud peale Eesti veel Poolas ja Slovakkias (viimases väga ohtralt liikvel). Usun neid ka Tšehhis üksjagu olevat. Kuskilt käis läbi ka, et Madalmaades on mõned eksemplarid.
Eks ta vähe narr buss muidugi on kui üldiselt võtta. Aga minekut on tal küll.
27.mai.2009 Autolehes oli terve lehekülg pühendatud SORi kohta käivale kommertstekstile. Kuna pilt tehtud kaameraga, tuli pilt suhteliselt kõver, aga lugeda saab ikka Smile
http://img15.imageshack.us/img15/8932/dsc03605o.jpg
Uus buss ikkagi uus.Waatamata tollele ,mis marki on.Arwestades hetkeseisu on üldse hea ,et midagi lisandub.
Eks ta sõidab muidugi ja uus on ta ka. Ja ma ütlen, et kui teda võrrelda nende BMC-de ja Conectodega, siis issand jumal... SOR lausa luksus nende kõrval ju. Aga iseasi kuidas on lood vastupidavusega. Meie bussid on siin kõik veel suhteliselt uued. Seda ma ei julgegi loota, et SOR samasugune igikestev buss oleks nagu näiteks Rootsi Säffle, aga mind täitsa huvitaks milline näeb välja üks samasugune buss nagu see mida testiti peale 10 või 15 aastast ekspluatatsiooni. Sealt edasi ma seda bussi ei usu enam eksisteerivat, kuigi on ju ette näidata 30 aastaseid ja vanemaid, väga heas seisus olevaid busse. Ja meil on ju kõik nüüd nii "euro", et pööbli arvates ei olegi 15 aasta vanune buss enam buss vaid ühiskonnale ohtlik metallkast mis vajab kiiremas korras lammutamist. Tehniline seisukord ei huvita enam kedagi. Ainult vanus.
Vene "Kravtex"...
Äge junn!
http://fotobus.msk.ru/photo.php?pid=115879
Sor üksi on siis halb, aaga kui teda teistega võrrelda siis on ta ikka lausa luksus jah ?
Aga ta vist laguneb üpris palju.. täna koolis minnes XD istusin bussijuhi taga, ja see sein mis seal on, sealt oli tükk küljest ära.. siis oli mingite seibide jms kinni topitud , 3 kruvi reas, 2 kruvi oli, need erinevad , kolmas auk oli hoopis tühi.
Ja mulle tuli veel hommiklul selline mõte pähe:
Kuna sor selline nõrk buss nagu ma aru saan Big Grin saab bussijuhte testida: tuleb kuu aja pärast korras soriga.. siis hea bussijuht, aga kui tuleb kuu aja pärast sor treileri peal kuna ise sõita ei suuda, siis bussijuht halb, ei oska sõita Big Grin aga ega see tegelt väga bussijuhist ei olene kas laguneb või mitte, mõndadel eesti teedel kukub ka kõige parem buss laiali kui väga tahta ju Big Grin
(08.06.2009 19:05)Neons Kirjutas: [ -> ]aga ega see tegelt väga bussijuhist ei olene kas laguneb või mitte
Oleneb ja kuidas veel.
(08.06.2009 18:54)coldrexX Kirjutas: [ -> ]Vene "Kravtex"...
Äge junn!
http://fotobus.msk.ru/photo.php?pid=115879
Ungarlane hoopis! http://kravtex.hu/
No nii ........... TÄNUD .
paistab nii et asi läks käima.
Madalmaad mõningate andmete põhjal looobuvad kasutamast. ( mx vedas sealt kasutaud masinaid sisse)
Mehed kes toomas käisid ei näinud emamaal ühtegi liikvel.
Veel kuuldud lasue: "Tsehhi TA"
Vot seda näitab aeg millised need masinad peale 20 aastat vä'lja näevad ?
Kardan et võistelda vanade scannide ja volvodega nad ei suuda, UPS ma usun et Kallid kaas-foorumlased ei pane pahaks Kerefirmade nimetamata jätmise eest. Blush
Veel üks tähelepanek, .Pakiruum on ehitatud valgavadega mis kahjuks kruusateel annab vastupidie efekti. Kangesti tuleb meelde ammune jutt et : "LAZ-i tehasesse saadeti kaebus et buss ei pea tolmu???? Vastuseks tuli et masinat kasutatakse mitte otstarbeliselt. Ehk mõeldud ainult mustkattega teedele. Kui läks jutuks. Kruusa tolmust mis ummistab õhufiltreid siis on läinud ehituslik seisukoht selleni et seda puhastamist ja vahetust tehakse servises.
Soril esmapilgul nagu maha ei saakski kuid on ka võimalik (volvol(kõhualuse mootoriga) lastakse filter otse kanalisse)
Kes pole Sori kodulehte veel leidnud siis paluks uurida http://www.sor.cz
Miks üldse kõigil 21 sajandi bussidel (sorid sealhulgas) on mingid plastikust ismted ? Et pättidel raskem lõhkuda oleks ? Või pole maakonnaliinidel reisivatel inimestel luksust vaja ? ma ei sa aru nende eesmärgist kui aus olla Big Grin
Odav hind on eesmärk.
Maakonna-SORidel minu teada plastistmeid pole. Need 3, mis Rakvere kandis liiguvad, on endised Viimsi valla liine teenindanud linnabussid.
Eks põhimõtteliselt on need odavad istmed ju ikka plastmassist. Sentimeeter vahtkummi on riidega kaetult sinna peale pandud, et päris jama ei oleks ja sellega asi piirdub. Eks need plekk-kausid mis Wiimades ja isegi Tallinna B12MA-des on on ju tegelikult üsna ebamugav lahend pika otsa jaoks. Aga kuna tegemist linnaliinibussidega, siis kannatab ära. Pealegi eelmainit bussid on hästi ehitatud ja ei põruta nii palju, et kõva iste tervise peale hakkaks. Vanasti olid elektrirongide pingid üldse puust ja keegi ei virisenud.
Neonsi käest küsiks, et kust sa võtad, et kõikidel käesoleva sajandi bussidel on plastmassist istmed? Tegelikult on asi nii, et kõik oleneb siiski konkreetsest tellimusest. Ma kujutan ette, et kui Sorrimeestele rahapakk lauale panna, siis saab ka sellesse bussi korralikud istmed sisse. Võrdluseks tuua näiteks OmniLink Scaniad. Tallinna tellimus nägi ette säänseid plekkistmeid, mis minu meelest isiklikult polegi üldse pahad. Seevastu Pärnusse tulid rootslaste tellimuse järgi valmistet bussid. Buss ise on täpselt samasugune, aga pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna. Ja ka Tallinnas võib ju Volvosid võrrelda. Meie uued B12MA-d versus Taanist või Rootsist ostetud B10MA-d.
(09.06.2009 13:34)Oxygen Kirjutas: [ -> ]Võrdluseks tuua näiteks OmniLink Scaniad. Tallinna tellimus nägi ette säänseid plekkistmeid, mis minu meelest isiklikult polegi üldse pahad. Seevastu Pärnusse tulid rootslaste tellimuse järgi valmistet bussid. Buss ise on täpselt samasugune, aga pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna. Ja ka Tallinnas võib ju Volvosid võrrelda. Meie uued B12MA-d versus Taanist või Rootsist ostetud B10MA-d.

Kui nokkima hakata, siis lisaks ammu täheldatud esiuste erinevusele ning tagumise ukse trepiastmete erinevusele on Pärnu Omnidel madala osa küljeakende alumine serv madalamal, kui Tallinna omadel. Nii et pole midagi päris samasuguneSmile
Paistab et Tsehhid ikka pürgivad kuhugi mudeli valik ikke muutub paremuse poole
[Pilt: 2b1d23f28d3et.jpg]
Esiotsa avamine et pirne vahetada......... on tehtud mugavamaks ja kergemaks
Tüüpeline viga et avamis trossid kiilusid kinni ja avamine oli raskendatud.
Vana pamper oli sirgjooneline aga uus...........
Kas sellest pilust on siis tõesti mugav pirne vahetada?
Kus on öeldud, et see täielikult avatud on?
Milleks siis üldse see pilt?
Lehti: 1 2 3
Tagasiside URL